SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Faculty Members' Views on Academic Activities
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.12, sa.48, ss.73-96, 2012 (SSCI)


Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Exploring the Digital Fluency of High School Students
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.7, sa.4, 2024 (Hakemli Dergi)
Effect of unplugged and plugged coding activities on secondary school students’ computational thinking skills
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.6, sa.4, ss.1180-1193, 2023 (Hakemli Dergi)
COVID-19 pandemi döneminde Türkiye’deki üniversitelerin uzaktan eğitim sistemlerinin incelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.787-809, 2020 (Hakemli Dergi)
Yöneticilerin Gözünden Türkiye’de Çevrimiçi Uzaktan Lisansüstü Eğitim
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1216-1238, 2019 (Hakemli Dergi)
Social presence techniques and strategies in a blended course: student satisfaction and suggestions
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.14, sa.4, ss.201-217, 2019 (Hakemli Dergi)
Developing online teaching competencies of educators in Turkey
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.22, ss.38-52, 2017 (Hakemli Dergi)
Teknoloji entegrasyonu için gerçekleştirilen bir mesleki gelişimin kara kutusunun incelenmesi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.759-777, 2017 (Hakemli Dergi)
Can we use Facebook groups to establish social presence in online courses?
World Journal on Educational Technology: Current Issues
, cilt.9, sa.4, ss.173-182, 2017 (Hakemli Dergi)
Eş zamanlı sanal sınıf yazılımlarının incelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.4, ss.788-810, 2017 (Hakemli Dergi)
Eğitsel ajan araştırmalarında güncel eğilimler: 2009-2014 yılları arasındaki makalelerin içerik analizi
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.213-243, 2017 (Hakemli Dergi)
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar için tasarım tabanlı araştırma yaklaşımına dayalı eğitsel oyun tasarımı
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.1, ss.73-99, 2017 (Hakemli Dergi)
Student experience in blog use for supplementary purposes in courses
Turkish Online Journal of Distance Education
, cilt.12, sa.3, ss.78-96, 2011 (Scopus)

Faculty members views about OpenCourseWare
PROBLEMS OF EDUCATION IN THE 21ST CENTURY
, cilt.28, ss.106-113, 2011 (ESCI)
An evaluation of educational web-sites from the perspective of perception-oriented design principles
International Journal of Instructional Technology and Distance Learning
, cilt.7, sa.10, ss.3-13, 2010 (Hakemli Dergi)
Küreselleşen dünyada akademisyen olmak
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.127-142, 2010 (Hakemli Dergi)
Opinions of teachers on using internet searching strategies: An elementary school case in Turkey
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.1, sa.1, ss.49-61, 2010 (Hakemli Dergi)
Dereceli puanlama anahtarı ile materyal değerlendirilmesine ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretimin değerlendirilmesinde çoklu ortam kullanımına eleştirel bir bakış
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.115-126, 2010 (Hakemli Dergi)
Evaluation of the student workbook in terms of purpose of use of pictures
Journal of Theoretical and Applied Information Technology
, cilt.7, sa.1, ss.83-89, 2009 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Türkiye’de eğitim teknolojileri uzmanlarından beklenen nitelikler: Bir iş ilanı web sitesinin içerik analizi.
III. International Conference on Awareness (ICA2019), 5 - 07 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
TÜRKİYE’DEKİ ÇEVRİMİÇİ UZAKTAN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM HAKKINDA UZMAN GÖRÜŞLERİ
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, (Tam Metin Bildiri)
Türkiye’deki Çevrimiçi Uzaktan Lisansüstü Eğitim Hakkında Uzman Görüşleri
Uluslararası Necatibey Eğitim Ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, ss.455-462, (Tam Metin Bildiri)
ÖĞRETİM ELEMANLARININ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN FARKINDALIKLARI
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
Student Behaviour in an Online Monitoring and Evaluation System
Association for Educational Communications and Technology (AECT) International Convention 2018, Kansas City (Mo), Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)
Developing an Online Course and Examining Learner Satisfaction
Association for Educational Communications and Technology (AECT) International Convention 2018, Kansas City (Mo), Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)
Ortaokul öğrencilerinin blok tabanlı programlamaya yönelik motivasyonlarına ilişkin görüşleri
6th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitap Okuma Etkinliklerine Yönelik Çevrimiçi Takip, Değerlendirme ve Tavsiye Sistemlerinin Karşılaştırılması
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.2, (Özet Bildiri)
Kitap Okuma Sürecinin Çevrimiçi Ortamlarda Sürdürülmesinde Tavsiye Sistem Yapısının Kuramsal Arka Planı: KİTaS Tavsiye Bileşeni
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitap Okuma Sürecinin Çevrimiçi Ortamlarda Sürdürülmesinde Tavsiye Sistem Yapısının Kuramsal Arka Planı: KİTaS Tavsiye Bileşeni
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.2, (Özet Bildiri)
Ortaokul Öğrencilerinin Blok Tabanlı Programlamaya İlişkin Metaforik Algıları
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Çevrimiçi Ödev Gönderme ve Dönüt Alma Sürecinde Öğrenci Katılım Davranışları
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.3, (Özet Bildiri)
E-Öğrenme Materyali Geliştirilmesinde Kullanılan Yazarlık Araçlarının İncelenmesi.
20. Akademik Bilişim Konferansı, Karabük, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
Eğitmenlere çevrimiçi öğretimi öğretmek: Örnek dersler
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Investigating socially-situated identity in peer moderated online collaborative learning: A discourse analysis study.
2017 AERA Annual Meeting, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 27 Nisan - 01 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Teknoloji entegrasyonu için gerçekleştirilen bir mesleki gelişimin kara kutusunun incelenmesi [Makale yapılmıştır]
10th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Web tabanlı ödev takip ve değerlendirme sisteminin geliştirilmesine ilişkin bir ihtiyaç analizi
10th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Social presence in an online course supported with social network site [Makale yapılmıştır]
The Association for Educational Communications and Technology Convention (AECT 2015), Indianapolis, Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
Facebook gruplarında öğrenci, öğretmen ve veli etkileşimi: Beş yıllık bir deneyim
8th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
Facebook Gruplarında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Etkileşimi: Beş Yıllık Bir Deneyim
International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
Facebook Gruplarında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Etkileşimi: Beş Yıllık Bir Deneyim
International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.231, (Özet Bildiri)
Effects of modality and pace on motivation in multimedia learning [Doktora tezinden üretilmiştir]
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare Higher Education (E-LEARN 2011), Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
Pre-service IT teachers’ opinions about storyboarding in multimedia development
Global Learn Asia Pacific 2011, Melbourne, Avustralya, 28 - 30 Mart 2011, (Tam Metin Bildiri)
Otistik çocuklarda odaklanma problemine ilişkin bilgisayar destekli etkinlik üretimi
4th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009)., Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
Pre-service teachers’ online teaching experiences
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications (Edmedia 2010), 29 Haziran - 02 Temmuz 2010, (Tam Metin Bildiri)
Eğitsel web sitesi tasarımında görsel algı kuramlarına dayalı tasarım ilkeleri
IODL & ICEM 2010 Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Technology Metaphors of Prospective Teachers
In Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Toronto, Kanada, 13 - 16 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Öğretimin değerlendirilmesinde çoklu ortam kullanımına eleştirel bir bakış açısı [Makale yapılmıştır]
3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Tranzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
Adobe flash programında öğrenme nesnesi geliştirilirken karşılaşılan sorunlar
3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen adaylarının öğretmenlik bilgi ve beceri düzeylerinin değerlendirilmesi
3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
Evaluation of the student workbook in terms of purpose of use of pictures [Makale yapılmıştır]
1st International Conference on Computational and Information Science, 30 Nisan - 02 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
Activity module development for Moodle: A sample activity module, EduGame
1st International Conference on Computational and Information Science, 30 Nisan - 02 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
Evaluation of the student workbook in terms of purpose of use of pictures.
International Conference on Computational and Information Science, Türkiye, 30 Nisan - 02 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
Views of teachers on using Internet search strategies: An elemantary school case [Makale yapılmıştır]
8th International Educational Technology Conference (IETC 2008), Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
Uzaktan Eğitimde Program Değerlendirme
I.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
The educational software design and evaluation for k-8: oral and dental health software.
7th International Educational Technology Conference (IETC 2007), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Salgın sürecinde acil uzaktan eğitim uygulamaları
Covid-19 salgınının Türk eğitim sistemine yansımaları, Çoruk, Adil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.99-113, 2021
Uygulamalı dersler için çevrimiçi öğrenme süreçlerinin tasarlanması
Diş hekimliği eğitiminde yenilikçi teknolojiler, Tosun, İlgi, Editör, Türkiye Klinikleri, Ankara, ss.65-72, 2021
The interactions between facilitator identity, conflictual presence, and social presence in peer-moderated online collaborative learning
Social Presence and Identity in Online Learning, Lowenthal, P.R., & Dennen, V.P., Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.1-12, 2019
Masaüstü Yayıncılık
Bilişim Teknolojileri, Kert, Serhat Bahadır, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, 2018
Web Yayıncılığı Yardımcı Araçları
Web Yayıncılığı Araçları, Volkan YÜZER, Nilgün ÖZDAMAR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.70-103, 2017