Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

TÜRKİYE’DEKİ ÇEVRİMİÇİ UZAKTAN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM HAKKINDA UZMAN GÖRÜŞLERİ

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, (Tam Metin Bildiri)

Türkiye’deki Çevrimiçi Uzaktan Lisansüstü Eğitim Hakkında Uzman Görüşleri

Uluslararası Necatibey Eğitim Ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, ss.455-462, (Tam Metin Bildiri)

ÖĞRETİM ELEMANLARININ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN FARKINDALIKLARI

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

Student Behaviour in an Online Monitoring and Evaluation System

Association for Educational Communications and Technology (AECT) International Convention 2018, Kansas City (Mo), Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

Developing an Online Course and Examining Learner Satisfaction

Association for Educational Communications and Technology (AECT) International Convention 2018, Kansas City (Mo), Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

Ortaokul öğrencilerinin blok tabanlı programlamaya yönelik motivasyonlarına ilişkin görüşleri

6th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Kitap Okuma Etkinliklerine Yönelik Çevrimiçi Takip, Değerlendirme ve Tavsiye Sistemlerinin Karşılaştırılması

12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.2, (Özet Bildiri)

Kitap Okuma Sürecinin Çevrimiçi Ortamlarda Sürdürülmesinde Tavsiye Sistem Yapısının Kuramsal Arka Planı: KİTaS Tavsiye Bileşeni

12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Kitap Okuma Sürecinin Çevrimiçi Ortamlarda Sürdürülmesinde Tavsiye Sistem Yapısının Kuramsal Arka Planı: KİTaS Tavsiye Bileşeni

12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.2, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Blok Tabanlı Programlamaya İlişkin Metaforik Algıları

12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Çevrimiçi Ödev Gönderme ve Dönüt Alma Sürecinde Öğrenci Katılım Davranışları

12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.3, (Özet Bildiri)

E-Öğrenme Materyali Geliştirilmesinde Kullanılan Yazarlık Araçlarının İncelenmesi

20. Akademik Bilişim Konferansı, Karabük Üniversitesi, Karabük, Karabük, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

E-Öğrenme Materyali Geliştirilmesinde Kullanılan Yazarlık Araçlarının İncelenmesi

20. Akademik Bilişim Konferansı, Karabük Üniversitesi, Karabük, Karabük, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

E-Öğrenme Materyali Geliştirilmesinde Kullanılan Yazarlık Araçlarının İncelenmesi.

20. Akademik Bilişim Konferansı, Karabük, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

Eğitmenlere çevrimiçi öğretimi öğretmek: Örnek dersler

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Investigating socially-situated identity in peer moderated online collaborative learning: A discourse analysis study.

2017 AERA Annual Meeting, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 27 Nisan - 01 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Teknoloji entegrasyonu için gerçekleştirilen bir mesleki gelişimin kara kutusunun incelenmesi [Makale yapılmıştır]

10th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Web tabanlı ödev takip ve değerlendirme sisteminin geliştirilmesine ilişkin bir ihtiyaç analizi

10th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Social presence in an online course supported with social network site [Makale yapılmıştır]

The Association for Educational Communications and Technology Convention (AECT 2015), Indianapolis, Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

Facebook gruplarında öğrenci, öğretmen ve veli etkileşimi: Beş yıllık bir deneyim

8th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Facebook Gruplarında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Etkileşimi: Beş Yıllık Bir Deneyim

International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Facebook Gruplarında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Etkileşimi: Beş Yıllık Bir Deneyim

International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.231, (Özet Bildiri)

Eğitsel ajan araştırmalarında güncel eğilimler: 2009-2014 yılları arası [Makale yapılmıştır]

2nd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2014), Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.68, (Özet Bildiri)

WHAT MOTIVATES PRESERVICE INFORMATION TECHNOLOGY TEACHERS TO LEARN ONLINE?

5th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 1 - 03 Temmuz 2013, ss.3135-3137, (Tam Metin Bildiri) identifier

Effects of modality and pace on motivation in multimedia learning [Doktora tezinden üretilmiştir]

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare Higher Education (E-LEARN 2011), Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

Pre-service IT teachers’ opinions about storyboarding in multimedia development

Global Learn Asia Pacific 2011, Melbourne, Avustralya, 28 - 30 Mart 2011, (Tam Metin Bildiri)

Otistik çocuklarda odaklanma problemine ilişkin bilgisayar destekli etkinlik üretimi

4th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009)., Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

Pre-service teachers’ online teaching experiences

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications (Edmedia 2010), 29 Haziran - 02 Temmuz 2010, (Tam Metin Bildiri)

Eğitsel web sitesi tasarımında görsel algı kuramlarına dayalı tasarım ilkeleri

IODL & ICEM 2010 Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Technology Metaphors of Prospective Teachers

In Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Toronto, Kanada, 13 - 16 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Öğretimin değerlendirilmesinde çoklu ortam kullanımına eleştirel bir bakış açısı [Makale yapılmıştır]

3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Tranzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

Adobe flash programında öğrenme nesnesi geliştirilirken karşılaşılan sorunlar

3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen adaylarının öğretmenlik bilgi ve beceri düzeylerinin değerlendirilmesi

3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

Evaluation of the student workbook in terms of purpose of use of pictures [Makale yapılmıştır]

1st International Conference on Computational and Information Science, 30 Nisan - 02 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

Activity module development for Moodle: A sample activity module, EduGame

1st International Conference on Computational and Information Science, 30 Nisan - 02 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

Evaluation of the student workbook in terms of purpose of use of pictures.

International Conference on Computational and Information Science, Türkiye, 30 Nisan - 02 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

The views of teacher candidates about the use of a scoring rubric for the evaluation of their products in the course of instructional technologies and material development [Makale yapılmıştır]

World Conference on Educational Science (Procedia - Social and Behavioral Sciences), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.988-992, (Tam Metin Bildiri)

Views of teachers on using Internet search strategies: An elemantary school case [Makale yapılmıştır]

8th International Educational Technology Conference (IETC 2008), Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)

Uzaktan Eğitimde Program Değerlendirme

I.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

The educational software design and evaluation for k-8: oral and dental health software.

7th International Educational Technology Conference (IETC 2007), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Unleashing the Power of Learning Analytics in the Age of Artificial Intelligence

Generative Artificial Intelligence in Education: Innovations, Challenges, and Future Prospects, DURAK GÜRHAN, ÇANKAYA SERKAN, SHARPLES MIKE, Editör, Springer, ss.36-48, 2024

Salgın sürecinde acil uzaktan eğitim uygulamaları

Covid-19 salgınının Türk eğitim sistemine yansımaları, Çoruk, Adil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.99-113, 2021

Uygulamalı dersler için çevrimiçi öğrenme süreçlerinin tasarlanması

Diş hekimliği eğitiminde yenilikçi teknolojiler, Tosun, İlgi, Editör, Türkiye Klinikleri, Ankara, ss.65-72, 2021

Eş zamanlı çevrimiçi ortamlarda öğrenme

Dijital medya ve öğrenme, A. Kuzu ve E.B. Kuzu-Demir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-136, 2020

Considering Social Presence in the Designing of Ubiquitous Learning Environments

Managing and Designing Online Courses in Ubiquitous Learning Environments, Durak, G., Çankaya, S., Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.201-214, 2020

The interactions between facilitator identity, conflictual presence, and social presence in peer-moderated online collaborative learning

Social Presence and Identity in Online Learning, Lowenthal, P.R., & Dennen, V.P., Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.1-12, 2019

Masaüstü Yayıncılık

Bilişim Teknolojileri, Kert, Serhat Bahadır, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, 2018

Web Yayıncılığı Yardımcı Araçları

Web Yayıncılığı Araçları, Volkan YÜZER, Nilgün ÖZDAMAR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.70-103, 2017
Metrikler

Yayın

95

Atıf (WoS)

43

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

62

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

58

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

43

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

148

Proje

8

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

1