Metrikler
Eğitim Bilgileri
2023 - 2024
2023 - 2024Post Doktora
Open University, Institute of Educational Technology, İngiltere
2015 - 2016
2015 - 2016Post Doktora
Ohio State University, College of Education and Human Ecology, Learning Technologies, Amerika Birleşik Devletleri
2007 - 2012
2007 - 2012Bütünleşik Doktora
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Türkiye
2001 - 2006
2001 - 2006Lisans
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
Öğrenen ve sistem hızında ilerleyen farklı çoklu ortam sunum türlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2018 - 2018
2018 - 2018Dr. Öğr. Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2012 - 2018
2012 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2012 - 2012
2012 - 2012Araştırma Görevlisi Dr.
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2007 - 2012
2007 - 2012Araştırma Görevlisi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2006 - 2007
2006 - 2007Araştırma Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2013 - 2015
2013 - 2015Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Uzaktan Eğitim Uygulama Ve Araştırma Merkezi
2013 - 2015
2013 - 2015Bölüm Başkan Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Akademi Dışı Deneyim
2015 - 2016
2015 - 2016Misafir Araştırmacı (Visiting Scholar)
The Ohio State University, Misafir Araştırmacı (Visiting Scholar)
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Robotik uygulamalarının kodlama başarısına, tutumuna ve 21. yüzyıl becerilerine etkisi
İzmirli S. (Danışman)
F.ERDOĞAN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Bilgisayarsız kodlama eğitiminde rol tabanlı takım çalışması yöntemi kullanımının öğrencilerin işbirlikli çalışma ve problem çözme becerilerine etkisi
İzmirli S. (Danışman)
S.ÇELİK(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Matematik öğretiminde çevrimiçi ters yüz sınıf modelinin başarı, kalıcılık ve tutuma etkisi
İzmirli S. (Danışman)
R.ATALAY(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Bilgisayarsız ve bilgisayarlı kodlama etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin bilgi işlemsel düşünme becerilerine etkisi
İzmirli S. (Danışman)
T.YILMAZ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Lise öğrencilerinin dijital akıcılık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
İzmirli S. (Danışman)
E.EÇİER(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Çevrimiçi öğrenme ortamlarında öğrenci bağlılığı ve öz düzenleme becerisi arasındaki ilişki
İzmirli S. (Danışman)
E.BERK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Covid-19 pandemisi sürecinde okul öncesi öğretmenlerinin teknoloji kabul ve kullanım düzeylerinin incelenmesi: Çanakkale örneği
İzmirli S. (Danışman)
S.ERTEKİN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Çevrimiçi canlı derslerde öğrenci ve öğretmen arasındaki diyaloğun transaksiyonel uzaklık kuramı bağlamında incelenmesi
İzmirli S. (Danışman)
M.GÜVEN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Oyunlaştırma yaklaşımı ile blok tabanlı programlama öğretiminin başarı ve motivasyona etkisi
İzmirli S. (Danışman)
M.DENİZ(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Web Tabanlı Ödev Takip ve Değerlendirme Sisteminin Geliştirilmesi ve İyileştirilmesi
İzmirli S. (Danışman)
A.Kahraman(Öğrenci)
Makaleler
2024
20241. Exploring the Digital Fluency of High School Students
EÇİER E., İZMİRLİ S.
Journal of Educational Technology and Online Learning , cilt.7, sa.4, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. A Systematic Literature Review of Articles on Learning Analytics
KILIÇ A. H., İZMİRLİ S.
ASIAN JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION , 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. Unpacking the Relationship Between Online Student Engagement and Online Self-Regulation in Higher Education
Kaşikçi E. B., İZMİRLİ S.
Participatory Educational Research
, cilt.11, sa.4, ss.198-214, 2024 (Scopus)
2023
20234. Blok Tabanlı Programlama Öğretiminde Oyunlaştırma Yaklaşımı Kullanımının Başarı ve Motivasyona Etkisi
Çilengir M. D., İZMİRLİ S.
International Journal of Computers in Education , cilt.6, sa.2, ss.79-103, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20235. Effect of unplugged and plugged coding activities on secondary school students’ computational thinking skills
YILMAZ T., İZMİRLİ S.
Journal of Educational Technology and Online Learning , cilt.6, sa.4, ss.1180-1193, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20226. Covid-19 Pandemisi Sürecinde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Teknoloji Kabul ve Kullanım Düzeylerinin İncelenmesi
ERTEKİN S., İZMİRLİ S.
International Journal of Computers in Education , cilt.5, sa.1, ss.49-70, 2022 (Hakemli Dergi)
2020
20207. COVID-19 pandemi döneminde Türkiye’deki üniversitelerin uzaktan eğitim sistemlerinin incelenmesi
DURAK G., ÇANKAYA S., İZMİRLİ S.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.787-809, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20198. Social presence techniques and strategies in a blended course: student satisfaction and suggestions
İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.14, sa.4, ss.201-217, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20199. Yöneticilerin Gözünden Türkiye’de Çevrimiçi Uzaktan Lisansüstü Eğitim
İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., Cankaya S.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.1216-1238, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201910. Çevrimiçi Ödev Gönderme ve Dönüt Alma Sürecinde Öğrenci Katılım Davranışları
Şahin İzmirli Ö., Çalışkan G., İzmirli S.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.9, sa.1, ss.206-229, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201811. E-öğrenme materyali geliştirilmesinde kullanılan yazarlık araçlarının karşılaştırılması
İZMİRLİ S., ÖZDİL A., YAŞAR C., HACIÖMEROĞLU G.
International Journal of Computers in Education
, cilt.1(1), ss.14-23, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201712. Developing online teaching competencies of educators in Turkey
İZMİRLİ S., KIRMACI Ö.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.11, sa.22, ss.38-52, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201713. Teknoloji entegrasyonu için gerçekleştirilen bir mesleki gelişimin kara kutusunun incelenmesi
ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S., KIRMACI Ö.
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.5, sa.3, ss.759-777, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201714. Can we use Facebook groups to establish social presence in online courses?
İZMİRLİ S.
World Journal on Educational Technology: Current Issues , cilt.9, sa.4, ss.173-182, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201715. Eş zamanlı sanal sınıf yazılımlarının incelenmesi
İZMİRLİ S., AKYÜZ H. İ.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.13, sa.4, ss.788-810, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201716. Eğitsel ajan araştırmalarında güncel eğilimler: 2009-2014 yılları arasındaki makalelerin içerik analizi
İZMİRLİ S., KIRMACI Ö., KAHRAMAN A.
Ege Eğitim Dergisi , cilt.18, sa.1, ss.213-243, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201717. Teknoloji Entegrasyonu İçin Gerçekleştirilen Bir Mesleki Gelişimin Kara Kutusunun İncelenmesi
ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S., kırmacı ö.
ANEMON MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.1, ss.1, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201718. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar için tasarım tabanlı araştırma yaklaşımına dayalı eğitsel oyun tasarımı
ERİŞTİ S. D., FIRAT M., İZMİRLİ S., CEYLAN B.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.30, sa.1, ss.73-99, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201719. The interactions between facilitator identity, conflictual presence, and social presence in peer-moderated online collaborative learning
Xie K., Lu L., Cheng S., İZMİRLİ S.
DISTANCE EDUCATION
, cilt.38, sa.2, ss.230-244, 2017 (SSCI)
2016
201620. The Effects of Captioning Videos on Academic Achievement and Motivation: Reconsideration of Redundancy Principle in Instructional Videos
ÖZDEMİR M., İZMİRLİ S., Sahin-Izmirli O.
EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY
, cilt.19, sa.4, ss.1-10, 2016 (SSCI)
2016
201621. Effects of Modality and Pace on Achievement, Mental Effort, and Positive Affect in Multimedia Learning Environments
İZMİRLİ S., KURT A. A.
JOURNAL OF EDUCATIONAL COMPUTING RESEARCH
, cilt.54, sa.3, ss.299-325, 2016 (SSCI)
2015
201522. FACTORS MOTIVATING PRESERVICE TEACHERS FOR ONLINE LEARNING WITHIN THE CONTEXT OF ARCS MOTIVATION MODEL
İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.16, sa.2, ss.56-68, 2015 (ESCI)
2012
201223. Faculty Members' Views on Academic Activities
Odabasi H. F., Kurt A. A., Yurdakul I. K., Firat M., Izmirli S., Cankaya S., et al.
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.12, sa.48, ss.73-96, 2012 (SSCI)
2011
201124. Student experience in blog use for supplementary purposes in courses
KURT A. A., İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.
Turkish Online Journal of Distance Education
, cilt.12, sa.3, ss.78-96, 2011 (Scopus)
2011
201125. Faculty members views about OpenCourseWare
ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S., Kabakçı Yurdakul I.
PROBLEMS OF EDUCATION IN THE 21ST CENTURY , cilt.28, ss.106-113, 2011 (ESCI)
2011
201126. Bilimsel araştırma yöntemleri dersine ilişkin Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü öğrencilerinin görüşlerinin incelenmesi
KURT A. A., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., FIRAT M., İZMİRLİ S.
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.0, sa.30, ss.19-28, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201027. An evaluation of educational web-sites from the perspective of perception-oriented design principles
Erişti S. D., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S., Firat M.
International Journal of Instructional Technology and Distance Learning , cilt.7, sa.10, ss.3-13, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201028. An evaluation of instructional website designs from the perspective of visual perception theories: A study on scale development
Erişti S. D., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S., Firat M., Haseski H. İ.
CONTEMPORARY EDUCATİONAL TECHNOLOGY , cilt.1, sa.4, ss.348-366, 2010 (Scopus)
2010
201029. Küreselleşen dünyada akademisyen olmak
ODABAŞI H. F., FIRAT M., İZMİRLİ S., ÇANKAYA S., MISIRLI Z. A.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.10, sa.3, ss.127-142, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201030. Dereceli puanlama anahtarı ile materyal değerlendirilmesine ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri
KURT A. A., İZMİRLİ S.
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.3, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201031. Opinions of teachers on using internet searching strategies: An elementary school case in Turkey
KABAKÇI YURDAKUL I., FIRAT M., İZMİRLİ S., KUZU DEMİR E. B.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.1, sa.1, ss.49-61, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201032. Öğretimin değerlendirilmesinde çoklu ortam kullanımına eleştirel bir bakış
KABAKÇI YURDAKUL I., FIRAT M., İZMİRLİ S., KUZU DEMİR E. B.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.115-126, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200933. Evaluation of the student workbook in terms of purpose of use of pictures
ŞAHİN İZMİRLİ Ö., Yurdakul I. K., İZMİRLİ S.
Journal of Theoretical and Applied Information Technology , cilt.7, sa.1, ss.83-89, 2009 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Türkiye’de eğitim teknolojileri uzmanlarından beklenen nitelikler: Bir iş ilanı web sitesinin içerik analizi.
İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.
III. International Conference on Awareness (ICA2019), 5 - 07 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. TÜRKİYE’DEKİ ÇEVRİMİÇİ UZAKTAN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM HAKKINDA UZMAN GÖRÜŞLERİ
İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., ÇANKAYA S.
Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. Türkiye’deki Çevrimiçi Uzaktan Lisansüstü Eğitim Hakkında Uzman Görüşleri
İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., ÇANKAYA S.
Uluslararası Necatibey Eğitim Ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, ss.455-462, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. ÖĞRETİM ELEMANLARININ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN FARKINDALIKLARI
MISIRLI Z. A., İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. Student Behaviour in an Online Monitoring and Evaluation System
ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S.
Association for Educational Communications and Technology (AECT) International Convention 2018, Kansas City (Mo), Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. Developing an Online Course and Examining Learner Satisfaction
İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.
Association for Educational Communications and Technology (AECT) International Convention 2018, Kansas City (Mo), Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. Ortaokul öğrencilerinin blok tabanlı programlamaya yönelik motivasyonlarına ilişkin görüşleri
Çilengir M. D., İZMİRLİ S.
6th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
20188. Kitap Okuma Etkinliklerine Yönelik Çevrimiçi Takip, Değerlendirme ve Tavsiye Sistemlerinin Karşılaştırılması
ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S., KIRMACI Ö.
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.2, (Özet Bildiri)
2018
20189. Kitap Okuma Sürecinin Çevrimiçi Ortamlarda Sürdürülmesinde Tavsiye Sistem Yapısının Kuramsal Arka Planı: KİTaS Tavsiye Bileşeni
Kırmacı Ö., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S.
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201810. Kitap Okuma Sürecinin Çevrimiçi Ortamlarda Sürdürülmesinde Tavsiye Sistem Yapısının Kuramsal Arka Planı: KİTaS Tavsiye Bileşeni
Kırmacı Ö., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S.
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.2, (Özet Bildiri)
2018
201811. Ortaokul Öğrencilerinin Blok Tabanlı Programlamaya İlişkin Metaforik Algıları
İZMİRLİ S., ÇİLENGİR M. D.
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201812. Çevrimiçi Ödev Gönderme ve Dönüt Alma Sürecinde Öğrenci Katılım Davranışları
Çalışkan G., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S.
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.3, (Özet Bildiri)
2018
201813. E-Öğrenme Materyali Geliştirilmesinde Kullanılan Yazarlık Araçlarının İncelenmesi
ÖZDİL A., İZMİRLİ S., YAŞAR C., HACIÖMEROĞLU G.
20. Akademik Bilişim Konferansı, Karabük Üniversitesi, Karabük, Karabük, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201814. E-Öğrenme Materyali Geliştirilmesinde Kullanılan Yazarlık Araçlarının İncelenmesi
ÖZDİL A., İZMİRLİ S., YAŞAR C., HACIÖMEROĞLU G.
20. Akademik Bilişim Konferansı, Karabük Üniversitesi, Karabük, Karabük, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201815. E-Öğrenme Materyali Geliştirilmesinde Kullanılan Yazarlık Araçlarının İncelenmesi.
ÖZDİL A., YAŞAR C., İZMİRLİ S., HACIÖMEROĞLU G.
20. Akademik Bilişim Konferansı, Karabük, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
2017
201716. Eğitmenlere çevrimiçi öğretimi öğretmek: Örnek dersler
İZMİRLİ S., KIRMACI Ö.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201717. Investigating socially-situated identity in peer moderated online collaborative learning: A discourse analysis study.
Lu L., İZMİRLİ S., CHENG S. L., Xie K.
2017 AERA Annual Meeting, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 27 Nisan - 01 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201618. Teknoloji entegrasyonu için gerçekleştirilen bir mesleki gelişimin kara kutusunun incelenmesi [Makale yapılmıştır]
ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S., KIRMACI Ö.
10th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201619. Web tabanlı ödev takip ve değerlendirme sisteminin geliştirilmesine ilişkin bir ihtiyaç analizi
KAHRAMAN A., İZMİRLİ S.
10th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201520. Social presence in an online course supported with social network site [Makale yapılmıştır]
İZMİRLİ S.
The Association for Educational Communications and Technology Convention (AECT 2015), Indianapolis, Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
2014
201421. Facebook gruplarında öğrenci, öğretmen ve veli etkileşimi: Beş yıllık bir deneyim
İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., KARADAYI Z.
8th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201422. Facebook Gruplarında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Etkileşimi: Beş Yıllık Bir Deneyim
İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., KARADAYI Z.
International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201423. Facebook Gruplarında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Etkileşimi: Beş Yıllık Bir Deneyim
İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., KARADAYI Z.
International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.231, (Özet Bildiri)
2014
201424. Eğitsel ajan araştırmalarında güncel eğilimler: 2009-2014 yılları arası [Makale yapılmıştır]
İZMİRLİ S., KIRMACI Ö., KAHRAMAN A.
2nd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2014), Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.68, (Özet Bildiri)
2013
201325. WHAT MOTIVATES PRESERVICE INFORMATION TECHNOLOGY TEACHERS TO LEARN ONLINE?
İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.
5th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 1 - 03 Temmuz 2013, ss.3135-3137, (Tam Metin Bildiri)
2011
201126. Effects of modality and pace on motivation in multimedia learning [Doktora tezinden üretilmiştir]
İZMİRLİ S., KURT A. A.
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare Higher Education (E-LEARN 2011), Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201127. Pre-service IT teachers’ opinions about storyboarding in multimedia development
İZMİRLİ S., KURT A. A.
Global Learn Asia Pacific 2011, Melbourne, Avustralya, 28 - 30 Mart 2011, (Tam Metin Bildiri)
2010
201028. Otistik çocuklarda odaklanma problemine ilişkin bilgisayar destekli etkinlik üretimi
ERİŞTİ S. D., FIRAT M., İZMİRLİ S., CEYLAN B.
4th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009)., Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
201029. Pre-service teachers’ online teaching experiences
İZMİRLİ S., KURT A. A.
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications (Edmedia 2010), 29 Haziran - 02 Temmuz 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201030. Eğitsel web sitesi tasarımında görsel algı kuramlarına dayalı tasarım ilkeleri
Erişti S. D., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S., Fırat M., Haseski H.
IODL & ICEM 2010 Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2010
201031. Technology Metaphors of Prospective Teachers
ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S.
In Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Toronto, Kanada, 13 - 16 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2009
200932. Öğretimin değerlendirilmesinde çoklu ortam kullanımına eleştirel bir bakış açısı [Makale yapılmıştır]
KABAKÇI YURDAKUL I., FIRAT M., İZMİRLİ S., KUZU DEMİR E. B.
3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Tranzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200933. Adobe flash programında öğrenme nesnesi geliştirilirken karşılaşılan sorunlar
İZMİRLİ S., KUZU A.
3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200934. Öğretmen adaylarının öğretmenlik bilgi ve beceri düzeylerinin değerlendirilmesi
KURT A. A., İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.
3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200935. Evaluation of the student workbook in terms of purpose of use of pictures [Makale yapılmıştır]
ŞAHİN İZMİRLİ Ö., KABAKÇI YURDAKUL I., İZMİRLİ S.
1st International Conference on Computational and Information Science, 30 Nisan - 02 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200936. Activity module development for Moodle: A sample activity module, EduGame
ÇANKAYA S., İZMİRLİ S.
1st International Conference on Computational and Information Science, 30 Nisan - 02 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200937. Evaluation of the student workbook in terms of purpose of use of pictures.
ŞAHİN İZMİRLİ Ö., KABAKÇI YURDAKUL I., İZMİRLİ S.
International Conference on Computational and Information Science, Türkiye, 30 Nisan - 02 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200938. The views of teacher candidates about the use of a scoring rubric for the evaluation of their products in the course of instructional technologies and material development [Makale yapılmıştır]
KURT A. A., İZMİRLİ S.
World Conference on Educational Science (Procedia - Social and Behavioral Sciences), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.988-992, (Tam Metin Bildiri)
2008
200839. Views of teachers on using Internet search strategies: An elemantary school case [Makale yapılmıştır]
KABAKÇI YURDAKUL I., KUZU DEMİR E. B., FIRAT M., İZMİRLİ S.
8th International Educational Technology Conference (IETC 2008), Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
2007
200740. Uzaktan Eğitimde Program Değerlendirme
UŞUN S., ÖZDEMİR M., İZMİRLİ S.
I.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
2007
200741. The educational software design and evaluation for k-8: oral and dental health software.
KABAKÇI YURDAKUL I., BİRİNCİ G., İZMİRLİ S.
7th International Educational Technology Conference (IETC 2007), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Unleashing the Power of Learning Analytics in the Age of Artificial Intelligence
İZMİRLİ S., RIENTIES B., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.
Generative Artificial Intelligence in Education: Innovations, Challenges, and Future Prospects, DURAK GÜRHAN, ÇANKAYA SERKAN, SHARPLES MIKE, Editör, Springer, ss.36-48, 2024
2021
20212. Salgın sürecinde acil uzaktan eğitim uygulamaları
İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.
Covid-19 salgınının Türk eğitim sistemine yansımaları, Çoruk, Adil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.99-113, 2021
2021
20213. Uygulamalı dersler için çevrimiçi öğrenme süreçlerinin tasarlanması
ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S.
Diş hekimliği eğitiminde yenilikçi teknolojiler, Tosun, İlgi, Editör, Türkiye Klinikleri, Ankara, ss.65-72, 2021
2020
20204. Eş zamanlı çevrimiçi ortamlarda öğrenme
İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.
Dijital medya ve öğrenme, A. Kuzu ve E.B. Kuzu-Demir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-136, 2020
2020
20205. Considering Social Presence in the Designing of Ubiquitous Learning Environments
İZMİRLİ S.
Managing and Designing Online Courses in Ubiquitous Learning Environments, Durak, G., Çankaya, S., Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.201-214, 2020
2019
20196. The interactions between facilitator identity, conflictual presence, and social presence in peer-moderated online collaborative learning
Xie K., Lu L., CHENG S. L., İZMİRLİ S.
Social Presence and Identity in Online Learning, Lowenthal, P.R., & Dennen, V.P., Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.1-12, 2019
2018
20187. Masaüstü Yayıncılık
İZMİRLİ S.
Bilişim Teknolojileri, Kert, Serhat Bahadır, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, 2018
2017
20178. Web Yayıncılığı Yardımcı Araçları
İZMİRLİ S.
Web Yayıncılığı Araçları, Volkan YÜZER, Nilgün ÖZDAMAR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.70-103, 2017
Desteklenen Projeler
2023 - 2026
2023 - 2026İlkokul Öğrencilerinin Hassas Becerilerini Geliştirmede Kuantum Öğrenme Temelli Öğretim Tasarımı
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Zeren Ş. G., Esen Aygün H. (Yürütücü), İZMİRLİ S.
2023 - 2026
2023 - 2026Okuma Becerilerinin Çevrimiçi Desteklenmesi Ve Değerlendirilmesi: Kitas 2.0
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Şahin İzmirli Ö. (Yürütücü), İzmirli S., Erbaş Y. H., Razı S., Özbaşı D., Kırmacı Ö., et al.
2023 - 2024
2023 - 2024Öğrencilerin Öğrenme Analitiği Gösterge Paneli Kullanımının Başarı ve Bağlılığa Etkisi: Türkiye ve İngiltere Karşılaştırması
TÜBİTAK Projesi , 2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı
İzmirli S. (Yürütücü)
2023 - 2023
2023 - 2023Matematik Öğretiminde Çevrimiçi Ters Yüz Sınıf Modelinin Başarı Kalıcılık ve Tutuma Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
İZMİRLİ S. (Yürütücü), ÖZDAĞ R. A.
2014 - 2020
2014 - 2020EDCITE: Evaluating Digital Content for Instructional and Teaching Excellence (Ohio State Üniversitesi'nde misafir araştırmacı iken projede çalışılmıştır. Ağustos 2015-Ağustos 2016 dönemi)
Diğer Ülkelerdeki Kamu Kurumları Tarafından Desteklenmiş Proje
Şahin İzmirli Ö., Xie K.(Yürütücü), İZMİRLİ S.
2014 - 2020
2014 - 2020College Ready Ohio (Ohio State Üniversitesi'nde misafir araştırmacı iken projede çalışılmıştır. Ağustos 2015-Ağustos 2016 dönemi)
Diğer Ülkelerdeki Kamu Kurumları Tarafından Desteklenmiş Proje
Şahin İzmirli Ö., Xie K.(Yürütücü), İZMİRLİ S.
2015 - 2018
2015 - 2018Kitap Okuma Etkinliklerine Yönelik Çevrimiçi Takip ve Değerlendirme Sisteminin Geliştirilmesi ve Sınanması
TÜBİTAK Projesi
ŞAHİN İZMİRLİ Ö. (Yürütücü), İZMİRLİ S.
2015 - 2015
2015 - 2015Web Tabanlı Ödev Takip ve Değerlendirme Sisteminin Geliştirilmesi ve İyileştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
İZMİRLİ S. (Yürütücü), KAHRAMAN A.
2015 - 2015
2015 - 2015E-Ders Stüdyosu Kurulumu İle Uzaktan Eğitim Altyapısının Güçlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Alt Yapı
İZMİRLİ S. (Yürütücü), KARADAYI Z., YAŞAR C.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorEğitimde Kuram ve Uygulama (http://dergipark.gov.tr/eku)
Editör
2013 - 2015
2013 - 2015Eğitimde Kuram ve Uygulama (http://dergipark.gov.tr/eku)
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Ödüller
Temmuz 2018
Temmuz 2018Journal Article: Qualitative. 3rd Place
The Association for Educational Communications and Technology (AECT) - Division of Distance Learning (DDL)
Burslar
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorTübitak 2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı
TÜBİTAK
2007 - 2012
2007 - 2012Doktora bursu (2007-2012)
TÜBİTAK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 73
h-indeksi (SCOPUS): 4
Jüri Üyelikleri
Haziran-2019
Haziran 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Balıkesir Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Balıkesir Üniversitesi
Temmuz-2017
Temmuz 2017Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Emre Yıldırım'ın YL tezi savunması - Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Ocak-2014
Ocak 2014