Doç. Dr. SERKAN İZMİRLİ


Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

E-posta: sizmirli@comu.edu.tr
Diğer E-posta: sizmirli@gmail.com
İş Telefonu: +90 286 217 4763 Dahili: 3792
Fax Telefonu: +90 286 212 0751
Web: http://www.serkanizmirli.com/
Ofis: Eğitim Fakültesi Zemin Kat B2 Blok Oda No:7
Posta Adresi: Çanakkale Onsekiz Mert Üniversitesi Anafartalar Kampüsü Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Zemin Kat B2 Blok Oda No:7 Çanakkale

Metrikler

Yayın

95

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

54

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

73

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

887

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

59

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

43

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

175

Proje

10

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

1

Eğitim Bilgileri

2023 - 2024

2023 - 2024

Post Doktora

Open University, Institute of Educational Technology, İngiltere

2015 - 2016

2015 - 2016

Post Doktora

Ohio State University, College of Education and Human Ecology, Learning Technologies, Amerika Birleşik Devletleri

2007 - 2012

2007 - 2012

Bütünleşik Doktora

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Türkiye

2001 - 2006

2001 - 2006

Lisans

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2012

2012

Doktora

Öğrenen ve sistem hızında ilerleyen farklı çoklu ortam sunum türlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

2018 - 2018

2018 - 2018

Dr. Öğr. Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

2012 - 2018

2012 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

2012 - 2012

2012 - 2012

Araştırma Görevlisi Dr.

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

2007 - 2012

2007 - 2012

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

2006 - 2007

2006 - 2007

Araştırma Görevlisi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

Yönetimsel Görevler

2013 - 2015

2013 - 2015

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Uzaktan Eğitim Uygulama Ve Araştırma Merkezi

2013 - 2015

2013 - 2015

Bölüm Başkan Yardımcısı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

Akademi Dışı Deneyim

2015 - 2016

2015 - 2016

Misafir Araştırmacı (Visiting Scholar)

The Ohio State University, Misafir Araştırmacı (Visiting Scholar)

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Eğitimde İstatistiksel Yöntemler

Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri

Lisans

Lisans

Öğretmenlik Uygulaması

Çoklu Ortam Tasarımı ve Üretimi

Okul Deneyimi

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Uzaktan Eğitim

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (10)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (11)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. Türkiye’de eğitim teknolojileri uzmanlarından beklenen nitelikler: Bir iş ilanı web sitesinin içerik analizi.

İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.

III. International Conference on Awareness (ICA2019), 5 - 07 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

2. TÜRKİYE’DEKİ ÇEVRİMİÇİ UZAKTAN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM HAKKINDA UZMAN GÖRÜŞLERİ

İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., ÇANKAYA S.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

3. Türkiye’deki Çevrimiçi Uzaktan Lisansüstü Eğitim Hakkında Uzman Görüşleri

İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., ÇANKAYA S.

Uluslararası Necatibey Eğitim Ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.4, ss.455-462, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

4. ÖĞRETİM ELEMANLARININ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN FARKINDALIKLARI

MISIRLI Z. A., İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

5. Student Behaviour in an Online Monitoring and Evaluation System

ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S.

Association for Educational Communications and Technology (AECT) International Convention 2018, Kansas City (Mo), Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

6. Developing an Online Course and Examining Learner Satisfaction

İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.

Association for Educational Communications and Technology (AECT) International Convention 2018, Kansas City (Mo), Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

7. Ortaokul öğrencilerinin blok tabanlı programlamaya yönelik motivasyonlarına ilişkin görüşleri

Çilengir M. D., İZMİRLİ S.

6th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. Kitap Okuma Etkinliklerine Yönelik Çevrimiçi Takip, Değerlendirme ve Tavsiye Sistemlerinin Karşılaştırılması

ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S., KIRMACI Ö.

12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.2, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. Kitap Okuma Sürecinin Çevrimiçi Ortamlarda Sürdürülmesinde Tavsiye Sistem Yapısının Kuramsal Arka Planı: KİTaS Tavsiye Bileşeni

Kırmacı Ö., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S.

12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Kitap Okuma Sürecinin Çevrimiçi Ortamlarda Sürdürülmesinde Tavsiye Sistem Yapısının Kuramsal Arka Planı: KİTaS Tavsiye Bileşeni

Kırmacı Ö., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S.

12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.2, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. Ortaokul Öğrencilerinin Blok Tabanlı Programlamaya İlişkin Metaforik Algıları

İZMİRLİ S., ÇİLENGİR M. D.

12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

12. Çevrimiçi Ödev Gönderme ve Dönüt Alma Sürecinde Öğrenci Katılım Davranışları

Çalışkan G., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S.

12th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.3, (Özet Bildiri)

2018

2018

13. E-Öğrenme Materyali Geliştirilmesinde Kullanılan Yazarlık Araçlarının İncelenmesi

ÖZDİL A., İZMİRLİ S., YAŞAR C., HACIÖMEROĞLU G.

20. Akademik Bilişim Konferansı, Karabük Üniversitesi, Karabük, Karabük, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

14. E-Öğrenme Materyali Geliştirilmesinde Kullanılan Yazarlık Araçlarının İncelenmesi

ÖZDİL A., İZMİRLİ S., YAŞAR C., HACIÖMEROĞLU G.

20. Akademik Bilişim Konferansı, Karabük Üniversitesi, Karabük, Karabük, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

15. E-Öğrenme Materyali Geliştirilmesinde Kullanılan Yazarlık Araçlarının İncelenmesi.

ÖZDİL A., YAŞAR C., İZMİRLİ S., HACIÖMEROĞLU G.

20. Akademik Bilişim Konferansı, Karabük, Türkiye, 31 Ocak - 02 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. Eğitmenlere çevrimiçi öğretimi öğretmek: Örnek dersler

İZMİRLİ S., KIRMACI Ö.

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Investigating socially-situated identity in peer moderated online collaborative learning: A discourse analysis study.

Lu L., İZMİRLİ S., CHENG S. L., Xie K.

2017 AERA Annual Meeting, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 27 Nisan - 01 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

18. Teknoloji entegrasyonu için gerçekleştirilen bir mesleki gelişimin kara kutusunun incelenmesi [Makale yapılmıştır]

ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S., KIRMACI Ö.

10th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

19. Web tabanlı ödev takip ve değerlendirme sisteminin geliştirilmesine ilişkin bir ihtiyaç analizi

KAHRAMAN A., İZMİRLİ S.

10th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

20. Social presence in an online course supported with social network site [Makale yapılmıştır]

İZMİRLİ S.

The Association for Educational Communications and Technology Convention (AECT 2015), Indianapolis, Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

21. Facebook gruplarında öğrenci, öğretmen ve veli etkileşimi: Beş yıllık bir deneyim

İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., KARADAYI Z.

8th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

22. Facebook Gruplarında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Etkileşimi: Beş Yıllık Bir Deneyim

İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., KARADAYI Z.

International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

23. Facebook Gruplarında Öğrenci, Öğretmen ve Veli Etkileşimi: Beş Yıllık Bir Deneyim

İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., KARADAYI Z.

International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2014), Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.231, (Özet Bildiri)

2014

2014

24. Eğitsel ajan araştırmalarında güncel eğilimler: 2009-2014 yılları arası [Makale yapılmıştır]

İZMİRLİ S., KIRMACI Ö., KAHRAMAN A.

2nd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2014), Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.68, (Özet Bildiri)

2013

2013

25. WHAT MOTIVATES PRESERVICE INFORMATION TECHNOLOGY TEACHERS TO LEARN ONLINE?

İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.

5th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 1 - 03 Temmuz 2013, ss.3135-3137, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

26. Effects of modality and pace on motivation in multimedia learning [Doktora tezinden üretilmiştir]

İZMİRLİ S., KURT A. A.

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare Higher Education (E-LEARN 2011), Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

27. Pre-service IT teachers’ opinions about storyboarding in multimedia development

İZMİRLİ S., KURT A. A.

Global Learn Asia Pacific 2011, Melbourne, Avustralya, 28 - 30 Mart 2011, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

28. Otistik çocuklarda odaklanma problemine ilişkin bilgisayar destekli etkinlik üretimi

ERİŞTİ S. D., FIRAT M., İZMİRLİ S., CEYLAN B.

4th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009)., Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

29. Pre-service teachers’ online teaching experiences

İZMİRLİ S., KURT A. A.

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications (Edmedia 2010), 29 Haziran - 02 Temmuz 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

30. Eğitsel web sitesi tasarımında görsel algı kuramlarına dayalı tasarım ilkeleri

Erişti S. D., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S., Fırat M., Haseski H.

IODL & ICEM 2010 Joint Conference and Media Days, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

31. Technology Metaphors of Prospective Teachers

ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S.

In Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Toronto, Kanada, 13 - 16 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

32. Öğretimin değerlendirilmesinde çoklu ortam kullanımına eleştirel bir bakış açısı [Makale yapılmıştır]

KABAKÇI YURDAKUL I., FIRAT M., İZMİRLİ S., KUZU DEMİR E. B.

3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Tranzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

33. Adobe flash programında öğrenme nesnesi geliştirilirken karşılaşılan sorunlar

İZMİRLİ S., KUZU A.

3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

34. Öğretmen adaylarının öğretmenlik bilgi ve beceri düzeylerinin değerlendirilmesi

KURT A. A., İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.

3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

35. Evaluation of the student workbook in terms of purpose of use of pictures [Makale yapılmıştır]

ŞAHİN İZMİRLİ Ö., KABAKÇI YURDAKUL I., İZMİRLİ S.

1st International Conference on Computational and Information Science, 30 Nisan - 02 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

36. Activity module development for Moodle: A sample activity module, EduGame

ÇANKAYA S., İZMİRLİ S.

1st International Conference on Computational and Information Science, 30 Nisan - 02 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

37. Evaluation of the student workbook in terms of purpose of use of pictures.

ŞAHİN İZMİRLİ Ö., KABAKÇI YURDAKUL I., İZMİRLİ S.

International Conference on Computational and Information Science, Türkiye, 30 Nisan - 02 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

38. The views of teacher candidates about the use of a scoring rubric for the evaluation of their products in the course of instructional technologies and material development [Makale yapılmıştır]

KURT A. A., İZMİRLİ S.

World Conference on Educational Science (Procedia - Social and Behavioral Sciences), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.988-992, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

39. Views of teachers on using Internet search strategies: An elemantary school case [Makale yapılmıştır]

KABAKÇI YURDAKUL I., KUZU DEMİR E. B., FIRAT M., İZMİRLİ S.

8th International Educational Technology Conference (IETC 2008), Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)

2007

2007

40. Uzaktan Eğitimde Program Değerlendirme

UŞUN S., ÖZDEMİR M., İZMİRLİ S.

I.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

41. The educational software design and evaluation for k-8: oral and dental health software.

KABAKÇI YURDAKUL I., BİRİNCİ G., İZMİRLİ S.

7th International Educational Technology Conference (IETC 2007), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Unleashing the Power of Learning Analytics in the Age of Artificial Intelligence

İZMİRLİ S., RIENTIES B., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.

Generative Artificial Intelligence in Education: Innovations, Challenges, and Future Prospects, DURAK GÜRHAN, ÇANKAYA SERKAN, SHARPLES MIKE, Editör, Springer, ss.36-48, 2024

2021

2021

2. Salgın sürecinde acil uzaktan eğitim uygulamaları

İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.

Covid-19 salgınının Türk eğitim sistemine yansımaları, Çoruk, Adil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.99-113, 2021

2021

2021

3. Uygulamalı dersler için çevrimiçi öğrenme süreçlerinin tasarlanması

ŞAHİN İZMİRLİ Ö., İZMİRLİ S.

Diş hekimliği eğitiminde yenilikçi teknolojiler, Tosun, İlgi, Editör, Türkiye Klinikleri, Ankara, ss.65-72, 2021

2020

2020

4. Eş zamanlı çevrimiçi ortamlarda öğrenme

İZMİRLİ S., ŞAHİN İZMİRLİ Ö.

Dijital medya ve öğrenme, A. Kuzu ve E.B. Kuzu-Demir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-136, 2020

2020

2020

5. Considering Social Presence in the Designing of Ubiquitous Learning Environments

İZMİRLİ S.

Managing and Designing Online Courses in Ubiquitous Learning Environments, Durak, G., Çankaya, S., Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.201-214, 2020

2019

2019

6. The interactions between facilitator identity, conflictual presence, and social presence in peer-moderated online collaborative learning

Xie K., Lu L., CHENG S. L., İZMİRLİ S.

Social Presence and Identity in Online Learning, Lowenthal, P.R., & Dennen, V.P., Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.1-12, 2019

2018

2018

7. Masaüstü Yayıncılık

İZMİRLİ S.

Bilişim Teknolojileri, Kert, Serhat Bahadır, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, 2018

2017

2017

8. Web Yayıncılığı Yardımcı Araçları

İZMİRLİ S.

Web Yayıncılığı Araçları, Volkan YÜZER, Nilgün ÖZDAMAR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.70-103, 2017

Desteklenen Projeler

2023 - 2026

2023 - 2026

İlkokul Öğrencilerinin Hassas Becerilerini Geliştirmede Kuantum Öğrenme Temelli Öğretim Tasarımı

TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

Zeren Ş. G., Esen Aygün H. (Yürütücü), İZMİRLİ S.

2023 - 2026

2023 - 2026

Okuma Becerilerinin Çevrimiçi Desteklenmesi Ve Değerlendirilmesi: Kitas 2.0

TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

Şahin İzmirli Ö. (Yürütücü), İzmirli S., Erbaş Y. H., Razı S., Özbaşı D., Kırmacı Ö., et al.

2023 - 2024

2023 - 2024

Öğrencilerin Öğrenme Analitiği Gösterge Paneli Kullanımının Başarı ve Bağlılığa Etkisi: Türkiye ve İngiltere Karşılaştırması

TÜBİTAK Projesi , 2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı

İzmirli S. (Yürütücü)

2023 - 2023

2023 - 2023

Matematik Öğretiminde Çevrimiçi Ters Yüz Sınıf Modelinin Başarı Kalıcılık ve Tutuma Etkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

İZMİRLİ S. (Yürütücü), ÖZDAĞ R. A.

2015 - 2015

2015 - 2015

Web Tabanlı Ödev Takip ve Değerlendirme Sisteminin Geliştirilmesi ve İyileştirilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

İZMİRLİ S. (Yürütücü), KAHRAMAN A.

2015 - 2015

2015 - 2015

E-Ders Stüdyosu Kurulumu İle Uzaktan Eğitim Altyapısının Güçlendirilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Alt Yapı

İZMİRLİ S. (Yürütücü), KARADAYI Z., YAŞAR C.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Eğitimde Kuram ve Uygulama (http://dergipark.gov.tr/eku)

Editör

2013 - 2015

2013 - 2015

Eğitimde Kuram ve Uygulama (http://dergipark.gov.tr/eku)

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

Ödüller

Temmuz 2018

Temmuz 2018

Journal Article: Qualitative. 3rd Place

The Association for Educational Communications and Technology (AECT) - Division of Distance Learning (DDL)



Burslar

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Tübitak 2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı

TÜBİTAK

2007 - 2012

2007 - 2012

Doktora bursu (2007-2012)

TÜBİTAK

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 73

h-indeksi (SCOPUS): 4

Jüri Üyelikleri

Haziran-2019

Haziran 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Balıkesir Üniversitesi

Haziran-2019

Haziran 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Balıkesir Üniversitesi

Temmuz-2017

Temmuz 2017

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Emre Yıldırım'ın YL tezi savunması - Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi

Ocak-2014

Ocak 2014

Tez Savunma (Doktora)

Eyup YÜNKÜL Doktora Tezi - Balıkesir Üniversitesi