Doç. Dr. NAGİHAN İMER ÇETİN


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Fen Bilgisi Eğitimi


WoS Araştırma Alanları:


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Fen Bilimleri Eğitimi

E-posta: nagihanimer@comu.edu.tr
Diğer E-posta: nagihanimer@gmail.com
İş Telefonu: +90 286 218 0018 Dahili: 3590
Web: https://avesis.comu.edu.tr/nagihanimer
Ofis: B1 Blok Oda No: 07
Posta Adresi: ÇOMÜ Anafartalar Kampüsü Eğitim fakültesi B1 Blok Kat 3 Oda No:07 Çanakkale

Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

4

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2013

2008 - 2013

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2006 - 2008

2006 - 2008

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2002 - 2006

2002 - 2006

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkiye

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Fen Bilimleri Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Yrd. Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2010 - 2013

2010 - 2013

Araştırma Görevlisi

Koç Üniversitesi, Fen-İnsani Bilimler Ve Edebiyat Fakültesi

2009 - 2010

2009 - 2010

Araştırma Görevlisi

Yeditepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2012 - 2012

2012 - 2012

Doktora Tez sunumu

Twente University, Doktora Tez sunumu

2012 - 2012

2012 - 2012

Doktora Tez sunumu

ESERA Summer School, Doktora Tez sunumu

2006 - 2007

2006 - 2007

Fen Bilgisi Öğretmeni

Özel Bursa Kültür Koleji, Fen Bilgisi Öğretmeni

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Öğretmenlik Uygulaması II

Öğretmenlik Uygulaması I

Egitimde Arastırma Yöntemleri

Makaleler

Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (9)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

3. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE ALGILARININ KELİME İLİŞKİLENDİRME ARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ

TİMUR B., BALKAYA M., TİMUR S., İMER ÇETİN N. İ., İNANÇLI E.

II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

4. Ortaokul Öğrencilerinin Bilime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

TİMUR B., BAYINDIR A., İMER ÇETİN N. İ.

II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

5. ortaokul öğrencilerinin fene yönelik igi ve tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi

TİMUR B., BAYINDIR A., İMER ÇETİN N. İ.

2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

6. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ YÜKSEK LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN STEM EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ: ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ

TİMUR B., İMER ÇETİN N. İ.

II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

9. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM EĞİTİMİ HAKKINDAKİGÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ: ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ

İMER ÇETİN N. İ., TİMUR B.

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

10. The role of scaffoldıng prompt questıons on learners’ self regulated learnıng about nature of scıence ın hypermedıa

İMER ÇETİN N. İ.

7th International Conference on Research in Education, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2015

2015

11. The Relationship between Pre-service Teachers’ Constructivist, Problem-Based and Collaborative Learning Skills, Reading Habits and Metacognitive Awareness Levels

DEMİRBULAK D., İMER ÇETİN N. İ.

The Relationship between Pre-service Teachers’ Constructivist, Problem-Based and Collaborative Learning Skills, Reading Habits and Metacognitive Awareness Levels, 01 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

13. Does Self Regulation in Hypermedia Trigger Conceptual Change in Nature of Science?

TAŞAR M. F., İMER ÇETİN N. İ.

The International Conference on Physics Education (ICPE) Prag., 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2014

2014

14. Fen ve teknoloji öğretmenlerinin proje geliştirmeye yönelik yeterlilikleri

TİMUR B., İMER ÇETİN N. İ.

I st Eurasian Educational Research.(EJER) İstanbul., 16 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2012

2012

17. How Science Teachers’xx Computer Usage Change: A Targeted Professional Development Program.

İMER ÇETİN N. İ., TİMUR B., TAŞAR M. F.

The World Conference on Physics Education (WCPE) İstanbul., 19 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

2009

2009

18. Öğrencilerin kavram haritasına ilişkin görüşlerinin belirlenmesinde günlüklerin kullanılması

İMER ÇETİN N. İ., CANBAZOĞLU BİLİCİ S.

The First International Congress of Educational Research Çanakkale 18 Mart Üniversitesi, Çanakkale., 27 Haziran 2009, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

3. OKUL ÖNCESI ÇOCUKLARININ TEKNOLOJI KAVRAMINA ILISKIN ALGILARI

Çetin N. İ., Güvenç E.

ERKEN ÇOCUKLUK EGITIMINDE TEMEL KAVRAMLARA ÇOKLU BAKIS, Duygu Yalman Polatlar, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.149-168, 2021

2021

2021

4. OKUL ÖNCESI ÖGRETMENLERININ BILGI ILETISIM TEKNOLOJILERINI KULLANIM DÜZEYLERI

Çetin N. İ., Dündar M.

ERKEN ÇOCUKLUK EGITIMINDE TEMEL KAVRAMLARA ÇOKLU BAKIS, Duygu Yalman Polatlar, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.131-148, 2021

2020

2020

5. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mobil Cihazlar ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

İMER ÇETİN N. İ., TİMUR B., TİMUR S.

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, Dökme İlbilge, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.197-216, 2020


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 12

h-indeksi (SCOPUS): 1