Eğitim Bilgileri
2009 - 2014
2009 - 2014Doktora
Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ve Otelcilik, Türkiye
2004 - 2006
2004 - 2006Yüksek Lisans
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ve Otelcilik, Türkiye
2000 - 2004
2000 - 2004Lisans
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Akçakoca Turizm İşletmeciliği Ve Otelcilik Yüksekokulu, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Yüksek Lisans
Otel İşletmelerinde Markalaşmanın Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkileri: İstanbul'daki 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ve Otelcilik
2014
2014Doktora
Tüketicilerin Kişilik Özellikleri, Risk Algıları ve Yeniden Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ve Otelcilik
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Turizm ve Otel İşletmeciliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Ayvacık Meslek Yüksekokulu, Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri
2017 - 2018
2017 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Ayvacık Meslek Yüksekokulu, Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri
2014 - 2017
2014 - 2017Öğretim Görevlisi Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Ayvacık Meslek Yüksekokulu, Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri
2006 - 2014
2006 - 2014Öğretim Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Ayvacık Meslek Yüksekokulu, Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorMeslek Yüksekokulu Kurulu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Ayvacık Meslek Yüksekokulu
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorMeslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Ayvacık Meslek Yüksekokulu
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorBölüm Bologna Komisyonu Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Ayvacık Meslek Yüksekokulu, Otel, Lokanta Ve İkram Hizmetleri
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Ayvacık Meslek Yüksekokulu, Otel, Lokanta Ve İkram Hizmetleri
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorStaj Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Ayvacık Meslek Yüksekokulu, Otel, Lokanta Ve İkram Hizmetleri
2018 - 2021
2018 - 2021MYO Müdür Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Ayvacık Meslek Yüksekokulu
2010 - 2015
2010 - 2015Meslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Ayvacık Meslek Yüksekokulu
2010 - 2015
2010 - 2015MYO Müdür Yardımcısı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Ayvacık Meslek Yüksekokulu
Akademi Dışı Deneyim
1996 - 2002
1996 - 2002Servis Personeli
Maliye Bakanlığı Marmaris Eğitim ve Dinlenme Tesisleri, Servis Personeli
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Restoranlarda İmaj, Hizmet Kalitesi ve Müşteri Vatandaşlık Davranışının Nostaljik Yiyecekler Açısından İncelenmesi
Temeloğlu E. (Danışman)
Ş.NUR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Algılanan destinasyon rekabetçiliğinin değerlendirilmesine yönelik bir araştırma: Çanakkale örneği
Temeloğlu E. (Danışman)
S.CEVAHİR(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (15)
2025
20251. Restoranlarda İmaj, Hizmet Kalitesi ve Müşteri Vatandaşlık Davranışının Nostaljik Yiyecekler Açısından İncelenmesi (Examination of Image, Service Quality and Customer Citizenshıp Behavior in Restaurants in Terms of Nostalgic Food)
Üzüm Ş. N., Temeloğlu E.
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.13, sa.1, ss.738-758, 2025 (Hakemli Dergi)
2023
20232. TÜRKİYE’DE TURİZM ENDÜSTRİSİ ÜZERİNE MARKA İLE İLGİLİ YAZILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
TEMELOĞLU E.
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)
, cilt.6, sa.2, ss.636-644, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20223. How Color-Harmony on a Food Plate Affects Consumers’ Perceptions?
AKDENİZ D., TEMELOĞLU E.
International Journal of Gastronomy Research , cilt.1, sa.1, ss.16-25, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20214. Atmosfer Unsurlarından Renklerin Otel Lobileri Açısından Değerlendirilmesi: Ali’s Farm Butik Otel & Spa Örneği
GÜRNEŞ BOZ B., TEMELOĞLU E., AKSU M.
Journal of Humanities and Tourism Research , cilt.11, sa.3, ss.632-644, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Çocuklu ailelerin restoran seçimini etkileyen faktörlerin incelenmesi: Çanakkale örneği
TEMELOĞLU E., AKSU M.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.24, sa.45, ss.723-740, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20206. Ortaöğretim Çağındaki Gençlerde Finansal Eğitimin Finansal Okuryazarlık Üzerindeki Etkisi
Yiğitbaş Ş., Temeloğlu E., Şimşek A.
IBAD Journal of Social Sciences / IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, ss.411-432, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20207. Tüketicilerin Türk Kahvesi Hakkında Bilgiye Sahip Olma Algı Seviyelerinin Demografik Özelliklere Göre Karşılaştırılması
TEMELOĞLU E., AKDENİZ D.
Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.116-126, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20208. Otel İşletmelerinde Tüketicilerin Hizmet Uzantısı Algılamaları ile Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
TEMELOĞLU E., CEVAHİR S., KOÇHAN B.
Türk Turizm Arastirmalari Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.580-594, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20199. Restoran Atmosferi Oluşturma Sürecinde Yöneticilerin Dikkat Ettikleri Unsurlar: Bursa Örneği
SAATCI G., TEMELOĞLU E., AKSU M.
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.7, sa.3, ss.1640-1655, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201810. Influence of Tv Cooking Shows on the Behavioral Intention of Participating in Gastronomic Tourism
TAŞPINAR O., TEMELOĞLU E.
Journal of Tourism and Gastronomy Studies , cilt.6, sa.2, ss.23-39, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201711. Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Menuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Study of the Correlation Between Atmospheres, Consumption Sentiments, Customer Satisfaction and RePurchasing Behavior in Food and Beverage Businesses)
TEMELOĞLU E., TAŞPINAR O., SOYLU Y.
Journal of Tourism and Gastronomy Studies , cilt.5, sa.2, ss.253-264, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201712. Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Girişimcilik Hislerinin Girişimcilik Potansiyelleri Üzerindeki Etkisi
ÖZKAN Ç., TEMELOĞLU E.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.10, sa.52, ss.1124-1129, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201713. Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Temeloğlu E., Taşpınar O., Soylu Y.
Journal of Tourism and Gastronomy Studies , cilt.5, sa.2, ss.253-264, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201614. Otel İşletmelerinde Çalışanların Kişilik Özelliklerinin Örgütsel Tükenmişlik Üzerindeki Etkisi
TAŞPINAR O., TEMELOĞLU E.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.46, ss.840-849, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201615. THE EFFECT OF PERSONAL FEATURES OF HOTEL BUSINESSES’ EMPLOYEES ON ORGANISATIONAL BURNOUT
TAŞPINAR O., Temeloğlu E.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.9, sa.46, ss.840-849, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201616. Turistlerin Tatil Satın Alma Sürecinde Algıladıkları Risklerin Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
TEMELOĞLU E.
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü , cilt.2016, sa.25, ss.1-10, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201617. Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Kişilik Özelliklerinin Turizmde Kariyer Yapma İstekleri Üzerindeki Etkisi: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
TEMELOĞLU E., AKSU M.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.43, sa.9, ss.1512-1521, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201518. Tüketicilerin Kişilik Özellikleri, Risk Algıları ve Yeniden Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Otel İşletmelerinde Bir Araştırma
TEMELOĞLU E.
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.7, sa.2, ss.157-179, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201519. Effects Of Burnout On Employees Satisfaction A Research At 3 4 And 5 Star Hotels In Canakkale City Center
AKSU M., TEMELOĞLU E.
International Journal of Business and Social Science , cilt.6, sa.1, ss.219-230, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201520. Effects Of Burnout On Employees Satisfaction A Reserach At 3 4 And 5 Star Hotels In Çanakkale Cİty Center
AKSU M., TEMELOĞLU E.
International Journal Of Business And Social Science , cilt.6, sa.1, ss.219-230, 2015 (Hakemli Dergi)
2012
201221. Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Turizm ve Çevre Bilinci Üzerine Bir Araştırma
AKSU M., Temeloğlu E., Kaya E., Gündeğer M.
DÜSOBED Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enst. Dergisi,
, cilt.2, sa.2, ss.42-61, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201122. Bölgesel Kalkınmada Turizmin Rolünün Yerel Halkın Görüşleri Çerçevesinde Belirlenmesi: Ayvacık (Asos) Örneği
TUNÇSİPER B., TEMELOĞLU E., ALTUNÖZ Ö.
GAZI ÜNİVERSİTESİ TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , sa.2, ss.93-114, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201123. Tatil Turizmi Reklamlarında Kadın İmgesi: Karşılaştırmalı Bir Araştırma
AKSU M., Temeloğlu E.
Aksaray Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.35-51, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201024. Yerli Turistlerin Seyahat Özellikleri ile Demografik Özellikleri Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
EMİR O., KILIÇ İ., TEMELOĞLU E.
Afyon Kocatepe Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.197-221, 2010 (SCI-Expanded)
2008
200825. Otel İşletmelerinde Markalaşmanın Tüketici Satınalma Davranışları Üzerindeki Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
TEMELOĞLU E., SELVİ M. S.
EGE AKADEMİK BAKIŞ
, cilt.8, sa.1, ss.93-120, 2008 (ESCI)
2007
200726. Hizmet İşletmelerinde Markalaşma
TEMELOĞLU E.
Anahtar: MPM Yayını , sa.224, ss.21-22, 2007 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2020
20201. Turizm ve Karbon Ayak İzi: Türkiye Dünyada Yapılan Çalışmalar Işığında Bir Farkındalık Çalışması
Akdeniz D., Temeloğlu E.
ITTD20- International Travel and Tourism Dynamics 18-20 Ekim 2020 , Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2020, ss.56-64, (Tam Metin Bildiri)
2020
20202. Otel İşletmelerinde Çalışan İşgörenlerin İş Motivasyonunun Örgütsel Bağlılıklarına Etkisi: Tekirdağ’daki Dört Ve Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
TEMELOĞLU E., CEVAHİR S.
Uluslararası Aşçı Dede Ateşbaz-ı Veli Sempozyumu, Konya, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
20203. GÖKÇEADA’NIN DESTİNASYON ÇEKİCİLİK UNSURLARININ BELİRLENMESİNEYÖNELİK ALAN ARAŞTIRMASI
DİKER O., AKSU M., TEMELOĞLU E., SAYILIR E.
Kıtalararası Turizm Yönetimi Konferansı (MTCON) Bildiriler Kitabı, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2020, ss.915-922, (Tam Metin Bildiri)
2020
20204. Ortaöğretim Çağındaki Gençlerde Finansal Okuryazarlık ve Finansal Eğitimin Etkileri
Yiğitbaş Ş., Şimşek A., Temeloğlu E.
5 th International Scientific Research Congress (IBAD-2020), İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Eylül 2020, ss.140, (Özet Bildiri)
2020
20205. Gökçeada’nın Destinasyon Çekicilik Unsurlarının Belirlenmesine Yönelik Alan Araştırması
DİKER O., AKSU M., TEMELOĞLU E., SAYILIR E.
MTCON’20 Kıtalararası Turizm Yönetimi Konferansı, Antalya, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2020, ss.915-922, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. Türk Kahvesi Tüketicilerinin Kahve Hakkında Bilgiye Sahip Olma Algı Seviyelerinin Demografik Özelliklere Göre Karşılaştırılması
TEMELOĞLU E., AKDENİZ D.
20. Ulusal Turizm Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2017
20177. Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Girişimcilik Hislerinin Girişimcilik Potansiyelleri Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi
TEMELOĞLU E., ÖZKAN Ç.
8. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Temmuz 2017, ss.782-789, (Tam Metin Bildiri)
2016
20168. Restoran Atmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi Çanakkale Örneği
DEMİRKOL Ş., TEMELOĞLU E., TAŞPINAR O.
3rd International Congress of Tourism And Management Reserches, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.126-138, (Tam Metin Bildiri)
2016
20169. Restoran Antmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi: Çanakkale Örneği
TAŞPINAR O., TEMELOĞLU E., DEMİRKOL Ş.
3rd International Congress of Tourism And Management Reseraches, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2016
201610. RESTORAN ATMOSFERİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ; ÇANAKKALE ÖRNEĞİ
Demirkol Ş., Temeloğlu E., TAŞPINAR O.
3rd INTERNATIONAL CONGRESS OF TOURISM AND MANAGEMENT RESEARCHES, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.55-69, (Tam Metin Bildiri)
2015
201511. Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Kişilik Özelliklerine Göre Turizmde Kariyer Yapma İsteklerinin Belirlenmesi Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
AKSU M., TEMELOĞLU E.
16. Ulusal Turizm Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2015, ss.1529-1546, (Tam Metin Bildiri)
2014
201412. Tüketicilerin Kişilik Özelliklerine Göre Algıladıkları Risk Türlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma: Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
TEMELOĞLU E., KARAMAN S.
Tourman 2014: New Perspectives in Tourism and Hospitality Management, Balıkesir, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.449-465, (Tam Metin Bildiri)
2012
201213. Yerli Turistlerin Sosyo Ekonomik Özelliklerine Göre Destinasyon Marka İmajı Algılamaları Bozcaada Araştırması
AKSU M., TEMELOĞLU E., TAŞPINAR O.
13. Ulusal Turizm Kongresi (2012), Antalya, Türkiye, 6 - 09 Aralık 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201214. YERLİ TURİSTLERİN SOSYO-EKONOMİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE DESTİNASYONMARKA İMAJI ALGILAMALARI: BOZCAADA ARAŞTIRMASI
AKSU M., TEMELOĞLU E., TAŞPINAR O.
13. ULUSALTURİZM KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Aralık 2012, (Tam Metin Bildiri)
2009
200915. "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimleri: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
ABAY A., TEMELOĞLU E., ŞİMŞEK A.
1. Trakya Bölgesi Kalkınma ve Girişimcilik Stratejileri Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2009, ss.30-35, (Tam Metin Bildiri)
2009
200916. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Öğretim Elemanlarının Kahvaltı Yapma Alışkanlıklarının Araştırılması
TEMELOĞLU E., ÖZKAN Ç.
Anadolu Üniversitesi Türk Mutfağı Araştırma Ve Uygulama Birimi Türk Mutfağında Kahvaltı Semineri, Eskişehir, Türkiye, 20 Nisan 2009, ss.50-55, (Tam Metin Bildiri)
2008
200817. AYVACIK İLÇESİNİN ALTERNATİF TURİZM POTANSİYELİNİN BELİRLENMESİ
ÖZKAN Ç., TEMELOĞLU E., UYGUN H.
ÇANAKKALE DEĞERLERİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 29 - 30 Ağustos 2008, ss.245-249, (Tam Metin Bildiri)
2008
200818. Ayvacık İlçesinin Alternatif Turim Potansiyelinin Belirlenmesi
ÖZKAN Ç., TEMELOĞLU E., UYGUN H.
Ayvacık Değerleri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 28 - 29 Ağustos 2008, ss.100-110, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Şehir Pazarlaması ve Turizm
TEMELOĞLU E., AKSU M.
Turizm ve Şehir Pazarlaması, ÜNAL AYDIN, ÇELEN ONUR, ÇİLESİZ EMRE, Editör, Nobel yayıncılık, Ankara, ss.36-51, 2023
2022
20222. Turizm ve Destinasyon Pazarlamasında Müşteri İlişkileri Yönetimi
AKSU M., TEMELOĞLU E.
Turizm ve Destinasyon Pazarlaması, Ünal Aydın, Çelen Onur, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.211-228, 2022
2021
20213. Hizmet Kalitesi
Özgün S. E., Aksu M., Temeloğlu E.
Kalite Yönetimi, Muharrem Tuna,Oğuz Diker, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.363-382, 2021
2021
20214. Hizmet Kalitesi
ÖZGÜN S. E., AKSU M., TEMELOĞLU E.
Kalite Yönetimi, TUNA, Muharrem; DİKER, Oğuz, Editör, Detay Anatolia Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.363-384, 2021
2020
20205. Hizmet Kalitesi El Kitabı: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar
Aksu M. (Editör), Diker O. (Editör), Temeloğlu E. (Editör), Güdü Demirbulat Ö. (Editör)
Detay Yayıncılık, Ankara, 2020
2020
20206. Turizm Pazarlamasında Çevre
KARAMAN S., TEMELOĞLU E.
Değişen Pazar Dinamikleri Işığında Turizm Pazarlaması 9P-9C-9E, Demirkol, Şehnaz, Editör, Değişim Yayınları, İstanbul, ss.569-585, 2020
2020
20207. Why Do Turkish Consumers Drink Turkish Coffee? An Examination of Determinants and Attributes
AKDENİZ D., TEMELOĞLU E.
Theory and Research in Social, Human and Administrative Sciences II, ÖZTÜRK Serdar, ÇALIK Etem, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.173-195, 2020
2020
20208. DINESERV (Hizmet Kalitesi Ölçüm Modeli)
TEMELOĞLU E.
Hizmet Kalitesi El Kitabı: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar, Murat AKSU, Oğuz DİKER, Erdem TEMELOĞLU, Özge GÜDÜ DEMİRBULAT, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.327-339, 2020
2014
20149. Uluslararası Pazarlama
ÖZKAN Ç., TEMELOĞLU E.
Pazarlama, Bozkurt Mesut, Editör, Paradigma Akademi, Ankara, ss.200-220, 2014
2014
201410. ULUSLARARASI PAZARLAMA
ÖZKAN Ç., TEMELOĞLU E.
MESLEK YÜKSEK OKULLARI İÇİN PAZARLAMA, BOZKURT M. , Editör, Pradigma Akademi, İstanbul, ss.219-226, 2014
2014
201411. Turizm Piyasasında Fiyatın Belirlenmesi
TEMELOĞLU E.
Turizm Ekonomisi, Özkök Ferah, Editör, Paradigma Akademi, Ankara, ss.200-220, 2014
2014
201412. PAZAR KAVRAMI, PAZAR BÖLÜMLENDİRME, HEDEF PAZAR SEÇİMİ VE PAZAR KONUMLANDIRMA
BOZKURT M., ÜNAL A., DURANLAR S., ÇELİK N., ÖZGÜREL G., SÜ ERÖZ S., et al.
Meslek Yüksek Okulları İçin PAZARLAMA, MESUT BOZKURT, Editör, PARADİGMA AKADEMİ YAYINLARI, ss.53-76, 2014
Desteklenen Projeler
2019 - 2020
2019 - 2020Ortaöğretim Çağındaki Gençlerde Finansal Okuryazarlık ve Tasarruf Bilincinin Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
(Proje Özeti)
(Proje Sonuç Raporu)
YİĞİTBAŞ Ş. (Yürütücü), TEMELOĞLU E., ŞİMŞEK A.
2011 - 2011
2011 - 2011NUSRATLI KÖYÜ TURİZM KALKINMA PROJESİ
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
BERBER S., ÖZKAN Ç., TEMELOĞLU E.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2022 - 2022
2022 - 2022Yönetim Bilimleri Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorTurizm Akademisyenleri Derneği (TUADER)
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Temmuz 2023
Temmuz 2023Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2020
Aralık 2020Business and Management Studies: An International Journal
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2020
Haziran 2020Business and Management Studies: An International Journal
Hakemli Bilimsel Dergi