Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Pre-Service Teachers’ Perceptions of the Teaching Principles and Methods Course: Metaphor Analysis
Sakarya University Journal of Education
, vol.10, no.1, pp.67-89, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmenlerinin Yapılandırmacılığı Uygulama Öz Yeterliklerinin Öğretim Stili Tercihlerini Yordama Düzeyi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.10, no.1, pp.455-480, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, vol.7, no.4, pp.1475-1499, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Exploring Pre-service Teachers’xx Pedagogical Beliefs in Primary Education
International Journal of Progressive Education
, vol.15, no.4, pp.84-96, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
INVESTIGATING OF 3RD AND 4TH GRADE STUDENTS’ SOCIAL-EMOTIONAL LEARNING SKILLS WITH RESPECT TO DIFFERENT VARIABLES
Journal of Theory and Practice in Education
, vol.13, no.3, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Exploring Pre-service Teachers’xx Perceptions of Lesson Planning in Primary Education
Journal of Education and Practice
, vol.8, no.12, pp.57-63, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrencilerin Öz Düzenlemeli Öğrenme Becerilerinin Gelişiminde Anne Babaların Rolü
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
, vol.6, no.12, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimi yeterlik inançları.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, no.2, pp.539-555, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitimde Yansıtıcı Düşüncenin Önemi ve Yansıtıcı Düşünceyi Geliştirm
Milli Eğitim Dergisi
, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Deneyimi I ve II Derslerine İlişkin Öğrenci Görüşler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Öğretmen yetiştirme programlarında sosyal-duygusal öğrenme
The 4th International Higher Education Studies Conference, 10 - 12 October 2019
Öğretmen adaylarının yanal düşünme ile bilişsel esneklik becerileri arasındakiilişkinin incelenmesi
The 4th International Higher Education Studies Conference, 10 - 12 October 2019
Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına İlişkinGörüşleri
8th International Congress of Research in Education, 9 - 11 May 2018
SOSYAL DUYGUSAL ÖĞRENMENİN ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
The Eighth International Congress of Educational Research, 5 - 08 May 2016
Identifiying Primary School Students Social Emotional Learning Skills
4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 October 2016
Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim MateryaliKullanımına İlişkin ÖğretmenAdayı Görüşleri
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenlığ̇i Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 21 - 23 May 2015
Tezsiz Yüksek Lisans Programında Karşılaşılan Güçlükler: Öğrenci Görüşleri.
4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu., Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2011
Derse Katılım ve Öğrenme
II. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Turkey, 4 - 07 May 2010
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Olan Tutumları.
8. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Eskişehir, Turkey, 21 - 23 May 2009, pp.878-885