SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Pre-Service Teachers’ Perceptions of the Teaching Principles and Methods Course: Metaphor Analysis
Sakarya University Journal of Education
, cilt.10, sa.1, ss.67-89, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim ProgramıTasarım Yaklaşımı Tercihleri ve Düşünme Becerilerinin Öğretiminde Sınıf İçi Uygulamaları Arasındaki İlişki
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.49, sa.225, ss.89-127, 2020 (Scopus)
Sınıf Öğretmenlerinin Yapılandırmacılığı Uygulama Öz Yeterliklerinin Öğretim Stili Tercihlerini Yordama Düzeyi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.455-480, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.4, ss.1475-1499, 2019 (Hakemli Dergi)
Exploring Pre-service Teachers’xx Pedagogical Beliefs in Primary Education
International Journal of Progressive Education
, cilt.15, sa.4, ss.84-96, 2019 (Hakemli Dergi)
Exploring Pre-service Teachers’xx Perceptions of Lesson Planning in Primary Education
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.12, ss.57-63, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Öz Düzenlemeli Öğrenme Becerilerinin Gelişiminde Anne Babaların Rolü
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
, cilt.6, sa.12, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen yetiştirme programlarında sosyal-duygusal öğrenme
The 4th International Higher Education Studies Conference, 10 - 12 Ekim 2019
Öğretmen adaylarının yanal düşünme ile bilişsel esneklik becerileri arasındakiilişkinin incelenmesi
The 4th International Higher Education Studies Conference, 10 - 12 Ekim 2019
Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programına İlişkinGörüşleri
8th International Congress of Research in Education, 9 - 11 Mayıs 2018
SOSYAL DUYGUSAL ÖĞRENMENİN ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
The Eighth International Congress of Educational Research, 5 - 08 Mayıs 2016
Identifiying Primary School Students Social Emotional Learning Skills
4th International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016
Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim MateryaliKullanımına İlişkin ÖğretmenAdayı Görüşleri
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenlığ̇i Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
Tezsiz Yüksek Lisans Programında Karşılaşılan Güçlükler: Öğrenci Görüşleri.
4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu., Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2011
Derse Katılım ve Öğrenme
II. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2010
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Olan Tutumları.
8. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.878-885