Makaleler
67
Tümü (67)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (9)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (36)
9. Değerler Eğitimi Bağlamında Türk ve Japon Masalları
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.382-401, 2023 (Hakemli Dergi)
10. Türkiye’de Eleştirel Düşünme Konusunda Yayımlanmış Makaleler Üzerine Sistematik Bir İnceleme
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, ss.96-110, 2022 (Hakemli Dergi)
11. Increasing Students’ Mathematics Learning Levels via Lesson Study
journal of family, counseling and education
, cilt.6, sa.2, ss.77-89, 2021 (Hakemli Dergi)
14. Increasing students'english language learning levels via lesson study
English Language Teaching
, cilt.12, sa.9, ss.88-95, 2019 (Hakemli Dergi)
15. Investigation of Affinity towards social media and expectations for success of university students
Journal of Educational Issues
, cilt.5, sa.2, ss.73-96, 2019 (Hakemli Dergi)
16. Öğretmen adaylarının kopya çekmeye ilişkin tutumları ile akademik sahtekârlık eğilimleri arasındaki ilişki
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.608-639, 2019 (Hakemli Dergi)
20. The relationship between prospective teachers' attitudes towards cheating and academic dishonesty tendencies
Anadolu journal of educational sciences international
, cilt.9, sa.2, ss.608-639, 2019 (Hakemli Dergi)
27. Bilişim Çağında Sosyal Sermayenin Yeni Belirleyicileri: Dijital Uçurum ve Sosyal Medya Okuryazarlığı
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.353-373, 2017 (Hakemli Dergi)
28. An investigation of teacher candidates’ attitudes towards educational measurement in terms of various variables
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.6, sa.1, ss.18-32, 2017 (Hakemli Dergi)
29. Farklı ülkelerin PISA 2012 Problem Çözme Becerileri Sonuçlarının Karşılaştırılması
The Journal of Academic Social Sciences
, cilt.5, sa.43, ss.406-422, 2017 (Hakemli Dergi)
35. Teorik Olarak Yapılandırılmış Sosyal ve Bireysel Katılım Faktörlerinin Ampirik Olarak Sınanması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.231-265, 2015 (Hakemli Dergi)
38. Üstün zekalı ve yetenekli çocukların demokrasi eğitimi
Üstün Yetenekliler Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-22, 2015 (Hakemli Dergi)
39. Teachers perspectives on continuing professional development
British Journal Of Education, Society & Behavioural Science
, cilt.6, sa.4, ss.241-254, 2015 (Hakemli Dergi)
40. Unusual topics in preschool gifted and talented Children
International Journal of Education Science
, cilt.5, sa.3, ss.179-186, 2013 (Hakemli Dergi)
42. Arka sıradakiler dizisinde yansıtılan öğretmen öğrenci ebeveyn kimlikleri ve şiddet unsurlarının çözümlenmesi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.193, ss.244-265, 2012 (Hakemli Dergi)
43. İlköğretim 7 sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin Inquiry Teaching öğrenci başarısına etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.8, ss.41-65, 2010 (Hakemli Dergi)
44. İlköğretim 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin formal operasyonel düşünme becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.9, sa.2, ss.723-733, 2010 (Hakemli Dergi)
46. İlköğretim 8. Sınıf Bilgisayar Dersi Amaçlarının Gerçekleşme Düzeyinin Değerlendirilmesi
ACI MATERIALS JOURNAL
, cilt.22, sa.1, ss.293-312, 2009 (Hakemli Dergi)
48. Özel eğitimi muhtaç çocukların Türk milli eğitim sistemi içindeki yeri ve önemi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.347-384, 2009 (Hakemli Dergi)
49. Medya okuryazarlığı eğitimi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.181, ss.318-333, 2009 (Hakemli Dergi)
51. İlköğretim 8 sınıf bilgisayar dersi amaçlarının gerçekleşme düzeyinin değerlendirilmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.293-312, 2009 (Hakemli Dergi)
54. Demokrasi eğitimi ve okul meclisleri projesinin değerlendirilmesi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.171, ss.31-41, 2006 (Hakemli Dergi)
55. Elementary school principals level of practicing democratic values
International Journal of Educational Reform
, cilt.14, sa.3, ss.338-345, 2005 (Hakemli Dergi)
56. Demokratik eğitim ve demokratik değerler
Eğitim Araştırmaları
, cilt.11, ss.54-58, 2003 (Hakemli Dergi)
57. İlköğretimde teneffüsün yeri ve önemi
Eğitim Araştırmaları
, cilt.9, ss.86-94, 2002 (Hakemli Dergi)
60. İdeal bir öğretim elemanının özellikleri
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, ss.1-19, 1999 (Hakemli Dergi)
61. Aile ve eğitim
Eğitim Dergisi
, cilt.5, ss.63-69, 1994 (Hakemli Dergi)
62. Okul ve eğitim
Eğitim Dergisi
, cilt.4, ss.10-15, 1994 (Hakemli Dergi)
63. Programlı öğrenme ve öğretme makineleri
Milli Eğitim Dergisi
, ss.98-100, 1990 (Hakemli Dergi)
64. Ülkemizdeki kültürel değişmeler ve eğitim
milli kültür
, cilt.1, sa.79, ss.45-50, 1990 (Hakemli Dergi)
65. Okul programlarının dayandığı temeller
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.97, 1990 (Hakemli Dergi)
66. Günümüz eğitiminde öğretmenin kimlik krizi ve rol çatışmaları
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.82, 1989 (Hakemli Dergi)
67. Eğitimde okul aile işbirliği
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.91, 1989 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
64
5. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medyaya Karşı İlgileri ve Başarı Beklentilerinin İncelenmesi
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018
6. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018
7. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınav Sorularının Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerisini Ölçmedeki Uygunluğu
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018
10. Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
11. Ders araştırması yaklaşımıyla öğrencilerin İngilizce öğrenme düzeylerinin artırılması.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
12. Genel Başarı Beklentileri Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
13. Öğretmen adaylarının kopya çekmeye ilişkin tutumları ile akademik sahtekarlık eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
14. Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere Bağlılıkları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
15. Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine Yönelik Danışman ve Aday Öğretmenlerin Görüşlerinin İncelenmesi
IV th International Eurasian Educational, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
16. Matematik öğretmenlerinin PISA 2015 Türkiye sonuçlarına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
17. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Medyaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
18. The Effect of Lesson Study Approach upon Critical Thinking Skills Development An Investigation into Arabic Language Pre service Teachers
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, 14 - 16 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
19. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkisi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
20. Üniversite öğrencilerinin boş zamanlarını değerlendirme alışkanlıklarının incelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
21. Öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik görüşleri Meta sentez çalışması
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
22. Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarına yönelik bir durum çalışması
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
23. Öğretmen adaylarının eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
24. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin öz düzenleme becerileri üzerindeki etkisi
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
25. The Effect of Lesson Study on Pre Service TeachersProfessional Development Research on ArabicLanguage Pre Service Teachers
GAI International Academic Conferences, 4 - 07 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
26. PISA 2012 ye katılan ülkelerin başarı sıralamasının patent üretimleri açısından incelenmesi
III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 - 03 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
27. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerindeki etkisi
III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
29. Bilişim Çağında Sosyal Sermayenin Yeni Belirleyicileri Dijital Uçurum ve Sosyal Medya Okuryazarlığı
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
30. Development of pre service Arabic language teachers lesson planning and effective presentation skills in terms of lesson study
World Association of Lesson Studies International Conference, 22 - 24 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
31. Biçimlendirici değerlendirmenin öğretmen adaylarının akademik başarı tutum ve öz düzenleme becerilerine etkisi
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi,3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
32. Eğitim programları ve öğretim kongrelerine yönelik bir içerik analizi
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
33. The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 22 - 24 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
34. A different approach to specific teaching methods course An adaptation of lesson study
1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, 28 - 30 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
35. Eğitim Fakültelerine Öğrenci Seçimine Yönelik Alternatif Bir Model Önerisi
Cumhuriyet’in Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi (16-18 Ocak 2014), 16 - 18 Ocak 2014, ss.795-826, (Tam Metin Bildiri)
36. The Relationship Between the Teacher Candidates Media Literacy and Participation Levels to Protest and Social Change
Sixth Global Studies Conference, 25 - 27 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
37. Teachers Perceptions and Experience on Professional Learning
3rd Annual International Conference on Eeducation& e-learning, 28 - 30 Ağustos 2013, (Özet Bildiri)
38. Ortaöğretim 9 Sınıf Öğrencilerinin Şiddet İçerikli Televizyon Dizi ve Sinema Filmleri İzleme Düzeyleri ile Saldırganlık Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
39. Ortaöğretim 9 sınıf öğrencilerinin şiddet içerikli televizyon dizi ve sinema filmleri izleme düzeyleri ile saldırganlık tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, 27 - 29 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
40. Media literacy levels of Turkish high school students and their tendencies to media violence a descriptive study
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, 30 Haziran - 02 Temmuz 2010, (Özet Bildiri)
41. A comparative evaluation of the media literacy levels of the final year students in the faculty of education and high school
Global Conference on Learning and Technology, 26 - 28 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
42. Öğretmen adaylarının öğrenme öğretme ve epistemolojik inançlarındaki değişimlerinin belirlenmesi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
43. A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy
The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, 26 - 28 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
44. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme ve Epistemolojik İnançlarındaki Değişimlerinin Belirlenmes
Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
45. Investigating the Relationship between Media Literacy Levels Perceptions of Democracy and Authoritarian Personality Traits of College Students
16th International Conference on Learning (1st-4th July 2009), İspanya, 01 Temmuz 2009 - 04 Temmuz 2008, ss.100, (Özet Bildiri)
46. Eğitim fakültesi öğrencilerinin medya okuryazarlık düzeyleri demokrasi algıları ve dogmatik düşünce biçimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Avrupa’da Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, 24 - 26 Haziran 2009, (Özet Bildiri)
47. Çanakkale de eğitim beklentilerine yönelik değerler
Çanakkale İli Değerleri Sempozyumları, Çanakkale Merkezi Değerleri Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
48. Tarihi troya milli parkı bölgesinde yaşayanlarin eğitim durumlari ve milli parka ilişkin görüşleri
Çanakkale İli Değerleri Sempozyumları, İntepe Değerleri Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
49. High school students perceptions on television serials
IV International Scientific Conference-Contemporary Intentions in Education, 25 - 27 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
50. İlköğretim 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin formal operasyonel düşünme becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
International Conference on Educational Sciences, 25 - 27 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
51. A qualitative evaluation of preservice teachers level of media literacy
Fourth International Congress of Qualitative Inquiry, 27 - 29 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
52. İlköğretim 2 sınıf matematik dersi çarpım tablosunun öğretiminde aktif öğrenme yaklaşımı ile öğretimin öğrenci başarısına etkisi
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
53. Media literacy as a means of perceiving globalization
ISA RC 47 “Social Classes and Social Movements” – Globalization, Conflicts and Experiences of Localities, 27 - 29 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
54. The Tolerance Level of High School Students CiCe the Children s Identity and Citizenship in Europe Network
Second European Research Student Conference and Doctoral Workshop, 29 - 31 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
55. Sınıf öğretmenliği programındaki öğretmenlik meslek bilgisi dersleri ve içeriklerinin bazı ülkelerle karşılaştırılması
III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)
56. Family style and parental participation in Turkish society
Teaching and Learning in Global Context at 4th Worldwide Forum on Education and Culture, 28 - 30 Aralık 2005, (Özet Bildiri)
57. Hayat bilgisi dersi ünitelerindeki vatandaşlık insan hakları ve demokrasi eğitimi ile ilgili hedeflerin analizi
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2005, (Özet Bildiri)
58. Perceived Effects of Television on Children s Televison Viewing
Third Autumn Scientific Conference of The Faculty of Primary and Preschool Pedagogy, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
59. Öğretim elemanlarının eleştirel bakış açısına sahip olma düzeylerinin değerlendirilmesi
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 22 - 24 Ocak 2003, (Özet Bildiri)
60. İlköğretim öğretmenlerinin davranışlarının demokratiklik düzeyi
II. Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Ocak 2000, (Özet Bildiri)
61. Sınıf içi öğretmen davranışlarının demokratikliği
IX. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ocak 2000, (Tam Metin Bildiri)
62. Vatandaşlık eğitiminin sınırları
Felsefe Kongresi, Türkiye, 29 - 31 Ocak 1998, (Özet Bildiri)
63. Kitle iletişim araçlarının uluslararası barış ortamının oluşturulmasındaki rolü
Dünya Barışı ve Eğitim İlişkileri Sempozyumu, Türkiye, 25 - 27 Ocak 1990, (Özet Bildiri)
64. 1936 İlkokul programının hazırlanmasında bazı toplumsal faktörlerin demokratik ekonomik siyasal ve kültürel yer
Eğitim Bilimleri Birinci Ulusal Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Ocak 1990, (Özet Bildiri)
Kitaplar
28
5. ANALYSIS OF THE FACTORS THAT MOTIVATE STUDENTS IN THE PROCESS OF LEARNING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE .
Education, Science and Art in the Age of Digital Transformation -Individual and Society, Akpınar Dellal, Nevide- Yıldız, Özgür-Balkaya, Şengül, Editör, Lambert Academic Publishing, Düsseldorf, ss.264-273, 2023
6. ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN BİR FELSEFİ ANALİZ
Öğretmenlik Mesleğine Eleştirel Bir Bakış, Çavuş Şahin Mehmet Kaan Demir, Editör, Nobel, Ankara, ss.19-53, 2022
8. Dijital Hikâye Anlatıcılığı Bağlamında Okuduğunu Anlama ve Dinleme Becerilerinin Geliştirilmesi
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS
TAM METİN KİTABI, Prof. Dr. Hilmi Demirkaya, Prof. Dr. Ali Ersoy,, Editör, EDU Yayıncılık, Antalya, ss.153-164, 2022
9. Çevrimiçi oyun oynayan bireylerin dijital sosyalleşme özelliklerinin incelenmesi
Challenges, Trends and Equal Opportunities in International Education and Science Practices, Dellal, N. A. - Kholod, S., Editör, Lambert Academic Publishing, Chisinau, ss.222-231, 2021
10. Ortaokul matematik öğretmenlerinin mesleki gelişimine ilişkin öz değerlendirme inançları ile öğrenci başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi
Challenges, Trends and Equal Oppurtunities in International Education and Science Practices, Dellal, N. A. - Kholod, S., Editör, Lambert Academic Publishing, Chisinau, ss.136-156, 2021
12. Öğretmen Yetiştirme Sistemimizin Toplumsal ve Kültürel Temelleri
Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), ERGÜN Mustafa, ORAL Behçet, YAZAR Taha, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, 2018
14. ETKİLİ ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, REMZİ KINCAL, Editör, GRAFİGER, 2017
15. Bilim Olarak Eğitimin Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Remzi Y. KINCAL, Editör, Grafiker Yayıncılık, 2017
16. Vatandaşlık Bilgisi
Nobel, 2015
17. Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Nobel, 2014
18. Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Nobel, 2013
19. Ortaöğretim 9. Sınıf Öğrencilerinin Şiddet İçerikli Televizyon Dizi ve Sinema Filmleri İzleme Düzeyleri ile Saldırganlık Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
Farklı Türleriyle Şiddet ve Şiddeti Önlemeye Yönelik Alternatif Çözümler, Murat Delice, Editör, Polis Akademisi Yayınları, Ankara, ss.1-20, 2013
20. Eğitim Bilimine Giriş
Grafiker Yayınları, 2011
21. Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Nobel Yayıncılık, 2010
22. Eğitim Bilimine Giriş
Nobel, 2009
23. Vatandaşlık Bilgisi
Nobel, 2007
24. Köy Enstitülerinin Canlı Tanıkları
ÇOMÜ Eğitim Fakültesi Yayını, 2006
25. Eğitim Bilimine Giriş
Nobel, 2006
26. Öğretmenlik mesleğine giriş
Nobel Yayıncılık, 2004
27. Vatandaşlık Bilgisi
Nobel Yayıncılık, 2004
28. Öğretmenlik Mesleğine Giriş
Babil Yayınları, 2001