SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Analysis of Pisa 2012 Participant Countries’xx Success Rankings in terms of Their Patent Productivities
International Journal of Instruction, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Does skepticism predictt news media literacy: A study on Turkish young adults
International Education Studies, cilt.10, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Bilişim Çağında Sosyal Sermayenin Yeni Belirleyicileri: Dijital Uçurum ve Sosyal Medya Okuryazarlığı
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.18, ss.353-373, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
The relationship between the levels of pre-service teachers’xx media literacy and democratic values related to active citizenship
Journal of Global Research in Education and Social Science, cilt.10, ss.6-23, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
An investigation of teacher candidates’ attitudes towards educational measurement in terms of various variables
Turkish Journal of Teacher Education, cilt.6, ss.18-32, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Farklı ülkelerin PISA 2012 Problem Çözme Becerileri Sonuçlarının Karşılaştırılması
The Journal of Academic Social Sciences, cilt.5, ss.406-422, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Ders Araştırması Kapsamında Farklı Ülkelerde Yayınlanan Bilimsel Çalışmaların İçerik Analizi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, ss.19-31, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Yaratıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Yaratıcı Düşünmelerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, cilt.9, ss.15-37, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Türkiye’de Medya Okuryazarlığı Üzerine Bir Değerlendirme
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Öğretmen Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimi Dersindeki Akademik Başarıları Biliş Üstü Farkındalık Düzeyleri Düşünme Stilleri ve Tutumları Arasındaki İlişki
The Journal of Academic Social Science Studies, ss.249-263, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Öğretmen adaylarının ilk okuma yazma öğretimi dersindeki akademik başarıları biliş üstü farkındalık düzeyleri düşünme stilleri ve tutumları arasındaki ilişkiler
The Journal of Academic Social Science Studies, cilt.31, ss.249-263, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Üstün zekalı ve yetenekli çocukların demokrasi eğitimi
Üstün Yetenekliler Eğitimi Araştırmaları Dergisi, cilt.3, ss.1-22, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Ders araştırması uygulamasının matematik öğretmenlerinin mesleki gelişimlerine ve öğrenme sürecinin geliştirilmesine etkisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.33, ss.186-210, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Teorik olarak yapılandırılmış sosyal ve bireysel katılım faktörlerinin ampirik olarak sınanması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.35, ss.231-265, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Unusual topics in preschool gifted and talented Children
International Journal of Education Science, cilt.5, ss.179-186, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Medya Okuryazarlığı Eğitimi Alan Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı Öğrencilerinin Aktif Vatandaşlık Düzeylerini Etkileyen Faktörler
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, ss.169-191, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Arka sıradakiler dizisinde yansıtılan öğretmen öğrenci ebeveyn kimlikleri ve şiddet unsurlarının çözümlenmesi
Milli Eğitim Dergisi, cilt.193, ss.244-265, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
İlköğretim 7 sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin Inquiry Teaching öğrenci başarısına etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, cilt.1, ss.41-65, 2010 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
İlköğretim 7 sınıf fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin ınquiry teaching öğrenci başarısına etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, cilt.8, ss.41-65, 2010 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
İlköğretim 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin formal operasyonel düşünme becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
İlköğretim Online, cilt.9, ss.723-733, 2010 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Özel eğitimi muhtaç çocukların Türk milli eğitim sistemi içindeki yeri ve önemi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.2, ss.347-384, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Investigating the relationship between media literacy levels perceptions of democracy and authoritarian personality traits of college students
The International Journal of Learning, cilt.16, ss.381-400, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Medya okuryazarlığı eğitimi
Milli Eğitim Dergisi, cilt.181, ss.318-333, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
İlköğretim 8 sınıf bilgisayar dersi amaçlarının gerçekleşme düzeyinin değerlendirilmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.22, ss.293-312, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Investigating the relationship between formal operational thinking skills and science achievement of 7th and 8th grade primary school students
The International Journal of Learning, cilt.16, ss.417-434, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Üniversite öğrencilerinin beden memnuniyeti düzeyleri ile sosyal beceri düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 2008 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Demokrasi eğitimi ve okul meclisleri projesinin değerlendirilmesi
Milli Eğitim Dergisi, cilt.171, ss.31-41, 2006 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Elementary school principals level of practicing democratic values
International Journal of Educational Reform, cilt.14, ss.338-345, 2005 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Demokratik eğitim ve demokratik değerler
Eğitim Araştırmaları, cilt.11, ss.54-58, 2003 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
İlköğretimde teneffüsün yeri ve önemi
Eğitim Araştırmaları, cilt.9, ss.86-94, 2002 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Sınıf içi öğretim elemanı öğrenci iletişiminin değerlendirilmesi Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Örneği
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.6, 2002 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesinde okul deneyimi uygulaması ve sonuçlarının değerlendirilmesi
Milli Eğitim Dergisi, cilt.148, 2000 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
İdeal bir öğretim elemanının özellikleri
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, cilt.3, ss.1-19, 1999 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Aile ve eğitim
Eğitim Dergisi, cilt.5, ss.63-69, 1994 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Okul ve eğitim
Eğitim Dergisi, cilt.4, ss.10-15, 1994 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Okul programlarının dayandığı temeller
Milli Eğitim Dergisi, cilt.97, 1990 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Programlı öğrenme ve öğretme makineleri
Milli Eğitim Dergisi, ss.98-100, 1990 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Eğitimde okul aile işbirliği
Milli Eğitim Dergisi, cilt.91, 1989 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Günümüz eğitiminde öğretmenin kimlik krizi ve rol çatışmaları
Milli Eğitim Dergisi, cilt.82, 1989 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medyaya Karşı İlgileri ve Başarı Beklentilerinin İncelenmesi
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınav Sorularının Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerisini Ölçmedeki Uygunluğu
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018
Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018
Genel Başarı Beklentileri Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
Ders araştırması yaklaşımıyla öğrencilerin İngilizce öğrenme düzeylerinin artırılması.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
Öğretmen adaylarının kopya çekmeye ilişkin tutumları ile akademik sahtekarlık eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Demokratik Değerlere Bağlılıkları ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine Yönelik Danışman ve Aday Öğretmenlerin Görüşlerinin İncelenmesi
IV th International Eurasian Educational, 11 - 14 Mayıs 2017
Matematik öğretmenlerinin PISA 2015 Türkiye sonuçlarına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Medyaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
The Effect of Lesson Study Approach upon Critical Thinking Skills Development An Investigation into Arabic Language Pre service Teachers
World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, 14 - 16 Kasım 2016
Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkisi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 29 Ekim 2016
Öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik görüşleri Meta sentez çalışması
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 29 Ekim 2016
Üniversite öğrencilerinin boş zamanlarını değerlendirme alışkanlıklarının incelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 29 Ekim 2016
Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarına yönelik bir durum çalışması
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016
Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin öz düzenleme becerileri üzerindeki etkisi
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016
Öğretmen adaylarının eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016
The Effect of Lesson Study on Pre Service TeachersProfessional Development Research on ArabicLanguage Pre Service Teachers
GAI International Academic Conferences, 4 - 07 Eylül 2016
Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerindeki etkisi
III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
PISA 2012 ye katılan ülkelerin başarı sıralamasının patent üretimleri açısından incelenmesi
III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 - 03 Mayıs 2016
Bilişim Çağında Sosyal Sermayenin Yeni Belirleyicileri Dijital Uçurum ve Sosyal Medya Okuryazarlığı
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Development of pre service Arabic language teachers lesson planning and effective presentation skills in terms of lesson study
World Association of Lesson Studies International Conference, 22 - 24 Kasım 2015
Biçimlendirici değerlendirmenin öğretmen adaylarının akademik başarı tutum ve öz düzenleme becerilerine etkisi
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi,3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 22 - 24 Ekim 2015
The Studies about Problem Solving Skills in Turkey A Content Analysis
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 22 - 24 Ekim 2015
Eğitim programları ve öğretim kongrelerine yönelik bir içerik analizi
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 22 - 24 Ekim 2015
A different approach to specific teaching methods course An adaptation of lesson study
1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, 28 - 30 Eylül 2015
Eğitim Fakültelerine Öğrenci Seçimine Yönelik Alternatif Bir Model Önerisi
Cumhuriyet’in Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi (16-18 Ocak 2014), 16 - 18 Ocak 2014, ss.795-826
The Relationship Between the Teacher Candidates Media Literacy and Participation Levels to Protest and Social Change
Sixth Global Studies Conference, 25 - 27 Eylül 2013
Teachers Perceptions and Experience on Professional Learning
3rd Annual International Conference on Eeducation& e-learning, 28 - 30 Ağustos 2013
Ortaöğretim 9 Sınıf Öğrencilerinin Şiddet İçerikli Televizyon Dizi ve Sinema Filmleri İzleme Düzeyleri ile Saldırganlık Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2012
Ortaöğretim 9 sınıf öğrencilerinin şiddet içerikli televizyon dizi ve sinema filmleri izleme düzeyleri ile saldırganlık tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Şiddetin Sosyal Dinamiklerinin Anlaşılması ve Önleyici Stratejilerin Geliştirilmesi Uluslararası Sempozyumu, 27 - 29 Haziran 2012
Media literacy levels of Turkish high school students and their tendencies to media violence a descriptive study
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, 30 Haziran - 02 Temmuz 2010
Öğretmen adaylarının öğrenme öğretme ve epistemolojik inançlarındaki değişimlerinin belirlenmesi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2010
A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy
The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, 26 - 28 Mayıs 2010
A comparative evaluation of the media literacy levels of the final year students in the faculty of education and high school
Global Conference on Learning and Technology, 26 - 28 Mayıs 2010
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme ve Epistemolojik İnançlarındaki Değişimlerinin Belirlenmes
Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010
Eğitim fakültesi öğrencilerinin medya okuryazarlık düzeyleri demokrasi algıları ve dogmatik düşünce biçimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Avrupa’da Demokrasi ve Demokrasi Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, 24 - 26 Haziran 2009
Çanakkale de eğitim beklentilerine yönelik değerler
Çanakkale İli Değerleri Sempozyumları, Çanakkale Merkezi Değerleri Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008
Tarihi troya milli parkı bölgesinde yaşayanlarin eğitim durumlari ve milli parka ilişkin görüşleri
Çanakkale İli Değerleri Sempozyumları, İntepe Değerleri Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008
High school students perceptions on television serials
IV International Scientific Conference-Contemporary Intentions in Education, 25 - 27 Haziran 2008
İlköğretim 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin formal operasyonel düşünme becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
International Conference on Educational Sciences, 25 - 27 Haziran 2008
İlköğretim 2 sınıf matematik dersi çarpım tablosunun öğretiminde aktif öğrenme yaklaşımı ile öğretimin öğrenci başarısına etkisi
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2008
A qualitative evaluation of preservice teachers level of media literacy
Fourth International Congress of Qualitative Inquiry, 27 - 29 Mayıs 2008
Media literacy as a means of perceiving globalization
ISA RC 47 “Social Classes and Social Movements” – Globalization, Conflicts and Experiences of Localities, 27 - 29 Haziran 2007
The Tolerance Level of High School Students CiCe the Children s Identity and Citizenship in Europe Network
Second European Research Student Conference and Doctoral Workshop, 29 - 31 Mayıs 2007
Sınıf öğretmenliği programındaki öğretmenlik meslek bilgisi dersleri ve içeriklerinin bazı ülkelerle karşılaştırılması
III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2006
Family style and parental participation in Turkish society
Teaching and Learning in Global Context at 4th Worldwide Forum on Education and Culture, 28 - 30 Aralık 2005
Hayat bilgisi dersi ünitelerindeki vatandaşlık insan hakları ve demokrasi eğitimi ile ilgili hedeflerin analizi
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2005
Perceived Effects of Television on Children s Televison Viewing
Third Autumn Scientific Conference of The Faculty of Primary and Preschool Pedagogy, 28 - 30 Eylül 2005
Öğretim elemanlarının eleştirel bakış açısına sahip olma düzeylerinin değerlendirilmesi
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 22 - 24 Ocak 2003
İlköğretim öğretmenlerinin davranışlarının demokratiklik düzeyi
II. Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Türkiye, 27 - 29 Ocak 2000
Sınıf içi öğretmen davranışlarının demokratikliği
IX. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ocak 2000
Vatandaşlık eğitiminin sınırları
Felsefe Kongresi, Türkiye, 29 - 31 Ocak 1998
Kitle iletişim araçlarının uluslararası barış ortamının oluşturulmasındaki rolü
Dünya Barışı ve Eğitim İlişkileri Sempozyumu, Türkiye, 25 - 27 Ocak 1990
1936 İlkokul programının hazırlanmasında bazı toplumsal faktörlerin demokratik ekonomik siyasal ve kültürel yer
Eğitim Bilimleri Birinci Ulusal Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Ocak 1990
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretmen Yetiştirme Sistemimizin Toplumsal ve Kültürel Temelleri
Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), ERGÜN Mustafa, ORAL Behçet, YAZAR Taha, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, 2018
Bilim Olarak Eğitimin Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Remzi Y. KINCAL, Editör, Grafiker Yayıncılık, 2017
ETKİLİ ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, REMZİ KINCAL, Editör, GRAFİGER, 2017
Vatandaşlık Bilgisi
Nobel, 2015
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Nobel, 2014
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Nobel, 2013
Eğitim Bilimine Giriş
Grafiker Yayınları, 2011
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Nobel Yayıncılık, 2010
Eğitim Bilimine Giriş
Nobel, 2009
Vatandaşlık Bilgisi
Nobel, 2007
Köy Enstitülerinin Canlı Tanıkları
ÇOMÜ Eğitim Fakültesi Yayını, 2006
Eğitim Bilimine Giriş
Nobel, 2006
Öğretmenlik mesleğine giriş
Nobel Yayıncılık, 2004
Vatandaşlık Bilgisi
Nobel Yayıncılık, 2004
Öğretmenlik Mesleğine Giriş
Babil Yayınları, 2001