Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
A BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF POSTGRADUATE THESES WRITTEN ABOUT THE BRAND ON THE TOURISM INDUSTRY IN TURKEY
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)
, vol.6, no.2, pp.636-644, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
How Color-Harmony on a Food Plate Affects Consumers’ Perceptions?
International Journal of Gastronomy Research
, vol.1, no.1, pp.16-25, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Çocuklu ailelerin restoran seçimini etkileyen faktörlerin incelenmesi: Çanakkale örneği
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.24, no.45, pp.723-740, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
The Impact of Financial Literacy Education on Financial Literacy of Secondary School Students
IBAD Journal of Social Sciences / IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, pp.411-432, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketicilerin Türk Kahvesi Hakkında Bilgiye Sahip Olma Algı Seviyelerinin Demografik Özelliklere Göre Karşılaştırılması
Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.1, pp.116-126, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Otel İşletmelerinde Tüketicilerin Hizmet Uzantısı Algılamaları ile Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Türk Turizm Arastirmalari Dergisi
, vol.4, no.1, pp.580-594, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Menuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Study of the Correlation Between Atmospheres, Consumption Sentiments, Customer Satisfaction and RePurchasing Behavior in Food and Beverage Businesses)
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, vol.5, no.2, pp.253-264, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Girişimcilik Hislerinin Girişimcilik Potansiyelleri Üzerindeki Etkisi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.10, no.52, pp.1124-1129, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, vol.5, no.2, pp.253-264, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Otel İşletmelerinde Çalışanların Kişilik Özelliklerinin Örgütsel Tükenmişlik Üzerindeki Etkisi
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.9, no.46, pp.840-849, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
THE EFFECT OF PERSONAL FEATURES OF HOTEL BUSINESSES’ EMPLOYEES ON ORGANISATIONAL BURNOUT
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.9, no.46, pp.840-849, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Turistlerin Tatil Satın Alma Sürecinde Algıladıkları Risklerin Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
, vol.2016, no.25, pp.1-10, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Kişilik Özelliklerinin Turizmde Kariyer Yapma İstekleri Üzerindeki Etkisi: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.43, no.9, pp.1512-1521, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Effects Of Burnout On Employees Satisfaction A Reserach At 3 4 And 5 Star Hotels In Çanakkale Cİty Center
International Journal Of Business And Social Science
, vol.6, no.1, pp.219-230, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Effects Of Burnout On Employees Satisfaction A Research At 3 4 And 5 Star Hotels In Canakkale City Center
International Journal of Business and Social Science
, vol.6, no.1, pp.219-230, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Turizm Ve Çevre Bilinci Üzerine Bir Araştırma
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.2, no.2, pp.297-317, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Turizm ve Çevre Bilinci Üzerine Bir Araştırma
DÜSOBED Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enst. Dergisi,
, vol.2, no.2, pp.42-61, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Bölgesel Kalkınmada Turizmin Rolünün Yerel Halkın Görüşleri Çerçevesinde Belirlenmesi: Ayvacık (Asos) Örneği
GAZI ÜNİVERSİTESİ TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, no.2, pp.93-114, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Hizmet İşletmelerinde Markalaşma
Anahtar: MPM Yayını
, no.224, pp.21-22, 2007 (Non Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Turizm ve Karbon Ayak İzi: Türkiye Dünyada Yapılan Çalışmalar Işığında Bir Farkındalık Çalışması
ITTD20- International Travel and Tourism Dynamics 18-20 Ekim 2020 , Ankara, Turkey, 18 - 21 October 2020, pp.56-64
GÖKÇEADA’NIN DESTİNASYON ÇEKİCİLİK UNSURLARININ BELİRLENMESİNEYÖNELİK ALAN ARAŞTIRMASI
Kıtalararası Turizm Yönetimi Konferansı (MTCON) Bildiriler Kitabı, Turkey, 2 - 04 September 2020, pp.915-922
Restoran Atmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi Çanakkale Örneği
3rd International Congress of Tourism And Management Reserches, Antalya, Turkey, 20 - 22 May 2016, pp.126-138
Restoran Antmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi: Çanakkale Örneği
3rd International Congress of Tourism And Management Reseraches, Antalya, Turkey, 20 - 22 May 2016, pp.1-12
Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Kişilik Özelliklerine Göre Turizmde Kariyer Yapma İsteklerinin Belirlenmesi Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
16. Ulusal Turizm Kongresi, Ankara, Turkey, 12 - 15 November 2015, pp.1529-1546
"Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimleri: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
1. Trakya Bölgesi Kalkınma ve Girişimcilik Stratejileri Sempozyumu, Edirne, Turkey, 16 - 18 October 2009, pp.30-35
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Öğretim Elemanlarının Kahvaltı Yapma Alışkanlıklarının Araştırılması
Anadolu Üniversitesi Türk Mutfağı Araştırma Ve Uygulama Birimi Türk Mutfağında Kahvaltı Semineri, Eskişehir, Turkey, 20 April 2009, pp.50-55
AYVACIK İLÇESİNİN ALTERNATİF TURİZM POTANSİYELİNİN BELİRLENMESİ
ÇANAKKALE DEĞERLERİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Turkey, 29 - 30 August 2008, pp.245-249
Ayvacık İlçesinin Alternatif Turim Potansiyelinin Belirlenmesi
Ayvacık Değerleri Sempozyumu, Çanakkale, Turkey, 28 - 29 August 2008, pp.100-110
Books & Book Chapters
Şehir Pazarlaması ve Turizm
in: Turizm ve Şehir Pazarlaması, ÜNAL AYDIN, ÇELEN ONUR, ÇİLESİZ EMRE, Editor, Nobel yayıncılık, Ankara, pp.36-51, 2023
Turizm ve Destinasyon Pazarlamasında Müşteri İlişkileri Yönetimi
in: Turizm ve Destinasyon Pazarlaması, Ünal Aydın, Çelen Onur, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.211-228, 2022
Hizmet Kalitesi
in: Kalite Yönetimi, TUNA, Muharrem; DİKER, Oğuz, Editor, Detay Anatolia Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.363-384, 2021
Hizmet Kalitesi El Kitabı: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar
Detay Yayıncılık, Ankara, 2020
Turizm Pazarlamasında Çevre
in: Değişen Pazar Dinamikleri Işığında Turizm Pazarlaması 9P-9C-9E, Demirkol, Şehnaz, Editor, Değişim Yayınları, İstanbul, pp.569-585, 2020
Why Do Turkish Consumers Drink Turkish Coffee? An Examination of Determinants and Attributes
in: Theory and Research in Social, Human and Administrative Sciences II, ÖZTÜRK Serdar, ÇALIK Etem, Editor, Gece Kitaplığı, Ankara, pp.173-195, 2020
DINESERV (Hizmet Kalitesi Ölçüm Modeli)
in: Hizmet Kalitesi El Kitabı: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar, Murat AKSU, Oğuz DİKER, Erdem TEMELOĞLU, Özge GÜDÜ DEMİRBULAT, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.327-339, 2020
ULUSLARARASI PAZARLAMA
in: MESLEK YÜKSEK OKULLARI İÇİN PAZARLAMA, BOZKURT M. , Editor, Pradigma Akademi, İstanbul, pp.219-226, 2014
PAZAR KAVRAMI, PAZAR BÖLÜMLENDİRME, HEDEF PAZAR SEÇİMİ VE PAZAR KONUMLANDIRMA
in: Meslek Yüksek Okulları İçin PAZARLAMA, MESUT BOZKURT, Editor, PARADİGMA AKADEMİ YAYINLARI, pp.53-76, 2014