Yayınlar & Eserler

Makaleler 26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (15)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. Turizm ve Karbon Ayak İzi: Türkiye Dünyada Yapılan Çalışmalar Işığında Bir Farkındalık Çalışması

ITTD20- International Travel and Tourism Dynamics 18-20 Ekim 2020 , Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2020, ss.56-64, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. GÖKÇEADA’NIN DESTİNASYON ÇEKİCİLİK UNSURLARININ BELİRLENMESİNEYÖNELİK ALAN ARAŞTIRMASI

Kıtalararası Turizm Yönetimi Konferansı (MTCON) Bildiriler Kitabı, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2020, ss.915-922, (Tam Metin Bildiri)

4. Ortaöğretim Çağındaki Gençlerde Finansal Okuryazarlık ve Finansal Eğitimin Etkileri

5 th International Scientific Research Congress (IBAD-2020), İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Eylül 2020, ss.140, (Özet Bildiri)

5. Gökçeada’nın Destinasyon Çekicilik Unsurlarının Belirlenmesine Yönelik Alan Araştırması

MTCON’20 Kıtalararası Turizm Yönetimi Konferansı, Antalya, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2020, ss.915-922, (Tam Metin Bildiri)

7. Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Girişimcilik Hislerinin Girişimcilik Potansiyelleri Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi

8. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Temmuz 2017, ss.782-789, (Tam Metin Bildiri)

8. Restoran Atmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi Çanakkale Örneği

3rd International Congress of Tourism And Management Reserches, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.126-138, (Tam Metin Bildiri)

9. Restoran Antmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi: Çanakkale Örneği

3rd International Congress of Tourism And Management Reseraches, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

10. RESTORAN ATMOSFERİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ; ÇANAKKALE ÖRNEĞİ

3rd INTERNATIONAL CONGRESS OF TOURISM AND MANAGEMENT RESEARCHES, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.55-69, (Tam Metin Bildiri)

12. Tüketicilerin Kişilik Özelliklerine Göre Algıladıkları Risk Türlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma: Dört ve Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama

Tourman 2014: New Perspectives in Tourism and Hospitality Management, Balıkesir, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.449-465, (Tam Metin Bildiri)

15. "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimleri: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği

1. Trakya Bölgesi Kalkınma ve Girişimcilik Stratejileri Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2009, ss.30-35, (Tam Metin Bildiri)

16. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Öğretim Elemanlarının Kahvaltı Yapma Alışkanlıklarının Araştırılması

Anadolu Üniversitesi Türk Mutfağı Araştırma Ve Uygulama Birimi Türk Mutfağında Kahvaltı Semineri, Eskişehir, Türkiye, 20 Nisan 2009, ss.50-55, (Tam Metin Bildiri)

17. AYVACIK İLÇESİNİN ALTERNATİF TURİZM POTANSİYELİNİN BELİRLENMESİ

ÇANAKKALE DEĞERLERİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 29 - 30 Ağustos 2008, ss.245-249, (Tam Metin Bildiri)

18. Ayvacık İlçesinin Alternatif Turim Potansiyelinin Belirlenmesi

Ayvacık Değerleri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 28 - 29 Ağustos 2008, ss.100-110, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

1. Şehir Pazarlaması ve Turizm

Turizm ve Şehir Pazarlaması, ÜNAL AYDIN, ÇELEN ONUR, ÇİLESİZ EMRE, Editör, Nobel yayıncılık, Ankara, ss.36-51, 2023

2. Turizm ve Destinasyon Pazarlamasında Müşteri İlişkileri Yönetimi

Turizm ve Destinasyon Pazarlaması, Ünal Aydın, Çelen Onur, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.211-228, 2022

3. Hizmet Kalitesi

Kalite Yönetimi, Muharrem Tuna,Oğuz Diker, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.363-382, 2021

4. Hizmet Kalitesi

Kalite Yönetimi, TUNA, Muharrem; DİKER, Oğuz, Editör, Detay Anatolia Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.363-384, 2021

6. Turizm Pazarlamasında Çevre

Değişen Pazar Dinamikleri Işığında Turizm Pazarlaması 9P-9C-9E, Demirkol, Şehnaz, Editör, Değişim Yayınları, İstanbul, ss.569-585, 2020

7. Why Do Turkish Consumers Drink Turkish Coffee? An Examination of Determinants and Attributes

Theory and Research in Social, Human and Administrative Sciences II, ÖZTÜRK Serdar, ÇALIK Etem, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.173-195, 2020

8. DINESERV (Hizmet Kalitesi Ölçüm Modeli)

Hizmet Kalitesi El Kitabı: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar, Murat AKSU, Oğuz DİKER, Erdem TEMELOĞLU, Özge GÜDÜ DEMİRBULAT, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.327-339, 2020

9. Uluslararası Pazarlama

Pazarlama, Bozkurt Mesut, Editör, Paradigma Akademi, Ankara, ss.200-220, 2014

10. ULUSLARARASI PAZARLAMA

MESLEK YÜKSEK OKULLARI İÇİN PAZARLAMA, BOZKURT M. , Editör, Pradigma Akademi, İstanbul, ss.219-226, 2014

11. Turizm Piyasasında Fiyatın Belirlenmesi

Turizm Ekonomisi, Özkök Ferah, Editör, Paradigma Akademi, Ankara, ss.200-220, 2014

12. PAZAR KAVRAMI, PAZAR BÖLÜMLENDİRME, HEDEF PAZAR SEÇİMİ VE PAZAR KONUMLANDIRMA

Meslek Yüksek Okulları İçin PAZARLAMA, MESUT BOZKURT, Editör, PARADİGMA AKADEMİ YAYINLARI, ss.53-76, 2014
Metrikler

Yayın

58

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

17

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

6

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

36

Proje

2

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları