SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TÜRKİYE’DE TURİZM ENDÜSTRİSİ ÜZERİNE MARKA İLE İLGİLİ YAZILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)
, cilt.6, sa.2, ss.636-644, 2023 (Hakemli Dergi)


How Color-Harmony on a Food Plate Affects Consumers’ Perceptions?
International Journal of Gastronomy Research
, cilt.1, sa.1, ss.16-25, 2022 (Hakemli Dergi)
Çocuklu ailelerin restoran seçimini etkileyen faktörlerin incelenmesi: Çanakkale örneği
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, sa.45, ss.723-740, 2021 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Türk Kahvesi Hakkında Bilgiye Sahip Olma Algı Seviyelerinin Demografik Özelliklere Göre Karşılaştırılması
Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.116-126, 2020 (Hakemli Dergi)
Otel İşletmelerinde Tüketicilerin Hizmet Uzantısı Algılamaları ile Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Türk Turizm Arastirmalari Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.580-594, 2020 (Hakemli Dergi)
Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Menuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Study of the Correlation Between Atmospheres, Consumption Sentiments, Customer Satisfaction and RePurchasing Behavior in Food and Beverage Businesses)
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.5, sa.2, ss.253-264, 2017 (Hakemli Dergi)
Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.5, sa.2, ss.253-264, 2017 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF PERSONAL FEATURES OF HOTEL BUSINESSES’ EMPLOYEES ON ORGANISATIONAL BURNOUT
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.46, ss.840-849, 2016 (Hakemli Dergi)
Turistlerin Tatil Satın Alma Sürecinde Algıladıkları Risklerin Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
, cilt.2016, sa.25, ss.1-10, 2016 (Hakemli Dergi)
Effects Of Burnout On Employees Satisfaction A Reserach At 3 4 And 5 Star Hotels In Çanakkale Cİty Center
International Journal Of Business And Social Science
, cilt.6, sa.1, ss.219-230, 2015 (Hakemli Dergi)
Effects Of Burnout On Employees Satisfaction A Research At 3 4 And 5 Star Hotels In Canakkale City Center
International Journal of Business and Social Science
, cilt.6, sa.1, ss.219-230, 2015 (Hakemli Dergi)
Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Turizm ve Çevre Bilinci Üzerine Bir Araştırma
DÜSOBED Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enst. Dergisi,
, cilt.2, sa.2, ss.42-61, 2012 (Hakemli Dergi)

Hizmet İşletmelerinde Markalaşma
Anahtar: MPM Yayını
, sa.224, ss.21-22, 2007 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Turizm ve Karbon Ayak İzi: Türkiye Dünyada Yapılan Çalışmalar Işığında Bir Farkındalık Çalışması
ITTD20- International Travel and Tourism Dynamics 18-20 Ekim 2020 , Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2020, ss.56-64, (Tam Metin Bildiri)

GÖKÇEADA’NIN DESTİNASYON ÇEKİCİLİK UNSURLARININ BELİRLENMESİNEYÖNELİK ALAN ARAŞTIRMASI
Kıtalararası Turizm Yönetimi Konferansı (MTCON) Bildiriler Kitabı, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2020, ss.915-922, (Tam Metin Bildiri)
Restoran Atmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi Çanakkale Örneği
3rd International Congress of Tourism And Management Reserches, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.126-138, (Tam Metin Bildiri)
Restoran Antmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi: Çanakkale Örneği
3rd International Congress of Tourism And Management Reseraches, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2016, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Kişilik Özelliklerine Göre Turizmde Kariyer Yapma İsteklerinin Belirlenmesi Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
16. Ulusal Turizm Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2015, ss.1529-1546, (Tam Metin Bildiri)
"Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimleri: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
1. Trakya Bölgesi Kalkınma ve Girişimcilik Stratejileri Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2009, ss.30-35, (Tam Metin Bildiri)
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Öğretim Elemanlarının Kahvaltı Yapma Alışkanlıklarının Araştırılması
Anadolu Üniversitesi Türk Mutfağı Araştırma Ve Uygulama Birimi Türk Mutfağında Kahvaltı Semineri, Eskişehir, Türkiye, 20 Nisan 2009, ss.50-55, (Tam Metin Bildiri)
AYVACIK İLÇESİNİN ALTERNATİF TURİZM POTANSİYELİNİN BELİRLENMESİ
ÇANAKKALE DEĞERLERİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 29 - 30 Ağustos 2008, ss.245-249, (Tam Metin Bildiri)
Ayvacık İlçesinin Alternatif Turim Potansiyelinin Belirlenmesi
Ayvacık Değerleri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 28 - 29 Ağustos 2008, ss.100-110, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Şehir Pazarlaması ve Turizm
Turizm ve Şehir Pazarlaması, ÜNAL AYDIN, ÇELEN ONUR, ÇİLESİZ EMRE, Editör, Nobel yayıncılık, Ankara, ss.36-51, 2023
Turizm ve Destinasyon Pazarlamasında Müşteri İlişkileri Yönetimi
Turizm ve Destinasyon Pazarlaması, Ünal Aydın, Çelen Onur, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.211-228, 2022
Hizmet Kalitesi
Kalite Yönetimi, TUNA, Muharrem; DİKER, Oğuz, Editör, Detay Anatolia Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.363-384, 2021
Hizmet Kalitesi El Kitabı: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar
Detay Yayıncılık, Ankara, 2020
Turizm Pazarlamasında Çevre
Değişen Pazar Dinamikleri Işığında Turizm Pazarlaması 9P-9C-9E, Demirkol, Şehnaz, Editör, Değişim Yayınları, İstanbul, ss.569-585, 2020
Why Do Turkish Consumers Drink Turkish Coffee? An Examination of Determinants and Attributes
Theory and Research in Social, Human and Administrative Sciences II, ÖZTÜRK Serdar, ÇALIK Etem, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.173-195, 2020
DINESERV (Hizmet Kalitesi Ölçüm Modeli)
Hizmet Kalitesi El Kitabı: Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar, Murat AKSU, Oğuz DİKER, Erdem TEMELOĞLU, Özge GÜDÜ DEMİRBULAT, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.327-339, 2020
ULUSLARARASI PAZARLAMA
MESLEK YÜKSEK OKULLARI İÇİN PAZARLAMA, BOZKURT M. , Editör, Pradigma Akademi, İstanbul, ss.219-226, 2014
PAZAR KAVRAMI, PAZAR BÖLÜMLENDİRME, HEDEF PAZAR SEÇİMİ VE PAZAR KONUMLANDIRMA
Meslek Yüksek Okulları İçin PAZARLAMA, MESUT BOZKURT, Editör, PARADİGMA AKADEMİ YAYINLARI, ss.53-76, 2014