Yayınlar & Eserler

Makaleler 83
Tümü (83)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (4)
Scopus (13)
TRDizin (34)
Diğer Yayınlar (46)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 47

2. Fen Bilimleri Dersine Yönelik Web Tabanlı Aktif Öğrenme Sisteminin Özellikleri: İhtiyaçAnalizi

14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.136-137, (Özet Bildiri) Creative Commons License

8. Ortaokul Öğrencilerinin Bilime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ANALOJİ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

11. ortaokul öğrencilerinin fene yönelik igi ve tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi

2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

12. Atomun Yapısının Öğretimi İçin Geliştirilen 3B Yazıcı Materyalleri Hakkında Öğrenci Görüşleri

II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

14. FeTeMM(STEM) FARKINDALIK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

Uluslarası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

22. FEN EĞİTİMİNDE KAVRAMHARİTASI KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

1. UluslararasıEğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

28. Ortaokul öğrencilerinin canlı kavramına yönelik anahtar kelimelerinin belirlenmesi: Bir fenomenoloji çalışması.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2017), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

32. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM BİLİŞİM AĞI EBA SİSTEMİNİ KULLANMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

ICQH 2016International Conference on Quality in Higher Education, 24 - 26 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

33. fen bilimlerinde kullanılan ölçme ve değerlendirme yöntemleri ve karşılaşılan sorunlar

Uluslararası çağdaş eğitim araştırmaları kongresi, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

36. Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum ve Davranışlarının Araştırılması (Gelibolu Örneği)

Trakya Üniversiteler Birliği Lisansüstü Öğrenci Kongresi 2016, Çanakkale, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

37. The Role Of Scaffoldıng Prompt Questıons On Learners Self Regulated Learnıng About Nature Of Scıence In Hypermedıa

13thInternational History, Philosophy, and Science Teaching Group Conference (IHPST)., 22 - 24 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)

39. Fen ve teknoloji öğretmenlerinin proje geliştirmeye yönelik yeterlilikleri

I st Eurasian Educational Research.(EJER) İstanbul., 16 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

42. How Science Teachers’xx Computer Usage Change: A Targeted Professional Development Program.

The World Conference on Physics Education (WCPE) İstanbul., 19 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

43. İlköğretim Öğrencilerinin Fen-Teknoloji-Bilim Hakkındaki Görüşleri,

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.320-322, (Tam Metin Bildiri)

44. Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Derste Kullandıkları Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin İncelenmesi

X. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

45. Measuring Competences Of Pre Service Science Teachers Technological Pedagogical Content Knowledge

9th International Conference on Computer Based Learning in Science, 4 - 07 Temmuz 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 3

1. UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAŞADIKLARI ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ - V, İlbilge Dökme, Ahmet Volkan Yüzüak, Editör, AKADEMİSYEN, ss.197-218, 2022

2. (INVESTIGATION OF THE EFFECTSOF STEM EDUCATION APPROACHON SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ATTITUDE TOWARDS SCIENCE, INTERESTIN STEM PROFESSIONS AND SCIENTIFICPROCESS SKILLS

Special Topics in Science Education Research, Dökme,İlbilge Benzer Semra, Editör, Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.641-978, 2020

3. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mobil Cihazlar ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, Dökme İlbilge, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.197-216, 2020
Metrikler

Yayın

140

Yayın (WoS)

16

Yayın (Scopus)

15

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

25

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

27

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

34

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

110

Proje

23

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları