SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
FEN ÖĞRETMENLERİNİN WEB-2 HAKKINDA GÖRÜŞLERİ
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.63-108, 2020 (SCI-Expanded)
Fen Öğretiminde Bilgisayar Kullanımına Yönelik Öz Yeterlik İnancı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
e-TÜFED / Türk Fen Eğitimi Dergisi (elektronik)
, cilt.10, sa.3, ss.59-72, 2013 (SSCI)
TİMUR BETÜL,TİMUR SERKAN (2013). Investigation of Secondary School Students Knowledge of and Attitudes towards Environment on Different Variables
JOURNAL OF ENVIRONMENTAL PROTECTION AND ECOLOGY
, cilt.13, sa.3, ss.1296-1306, 2013 (SCI-Expanded)
TİMUR BETÜL,yılmaz şirin,TİMUR SERKAN (2013). Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanımına Yönelik Öz-Yeterlik İnançları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.165-174, 2013 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Student And Teacher Views on A Web-Based And Augmented Reality Supported Active Learning System: A Case Study
Educational Alternatives
, cilt.21, ss.56-72, 2023 (Hakemli Dergi)
Investigation of Science Textbooks in terms of Science Process Skills
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.9, sa.2, ss.432-449, 2022 (Hakemli Dergi)
Adaptation of the Perceived Self Efficacy Toward STEM Knowledge Survey into Turkish
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.1, ss.236-248, 2021 (Hakemli Dergi)
Primary School Students’ Perceptions about Robotic Coding
Journal of Individual Differences in Education
, cilt.3, sa.1, ss.20-29, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerin FeTeMM Mesleklerine Yönelik İlgileri
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.16, sa.2, ss.178-192, 2020 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE STEM FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.195-218, 2020 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES
, cilt.7, sa.1, ss.270-299, 2020 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Teknoloji ile Özdüzenleyici Öğrenmeleri Ölçeği’nin Türkçe’yeUyarlanması
Turkish Studies - Educational Sciences
, cilt.15, sa.2, ss.1251-1266, 2020 (Hakemli Dergi)
STEM Eğitimi Kullanımına Yönelik Umut ve Amaçlar Ölçeğinin Türkçeye Uyarlaması: Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.156-165, 2020 (Hakemli Dergi)
Attitudes of the Students Attending Out-of-School STEM Workshops towards STEM Education
Journal of Theoretical Educational Science (Kuramsal Eğitimbilim Dergisi)
, cilt.13, sa.2, ss.334-351, 2020 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Web 2.0 Araçlarına Yönelik Görüşleri
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.63-108, 2020 (Hakemli Dergi)
Effects of STEM Based Activities on In-Service Teachers’ Views
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.14, sa.4, ss.102-113, 2019 (Hakemli Dergi)
EXAMINATION TEACHERS’ OPINIONSABOUT THE NATURE OF SCIENCE
European Journal of Education Studies
, cilt.4, sa.10, 2018 (Hakemli Dergi)
Fen Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Ortamlarının Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.62-75, 2018 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Öğretmen Ve Öğretmen Adaylarının Stem EğitimiHakkındaki Görüşleri
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.48-66, 2018 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN CANLIKAVRAMINA YÖNELİK ANAHTARKELİMELERİNİN BELİRLENMESİ: BİRFENOMENOLOJİ ÇALIŞMASI
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.4, ss.659-669, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğrencilerinin canlı kavramına yönelikanahtar kelimelerinin belirlenmesi: Bir fenomenoloji çalışması.
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.4, ss.659-669, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin proje geliştirmeye yönelik yeterlikleri: hizmet içi eğitim programının etkisi.
Kırşehir Eğitim fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.18, sa.2, ss.99-111, 2017 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN İNCELENMESİ ÇANAKKALE ÖRNEĞİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.163-182, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimlerine Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi Çanakkale Örneği
International Journal of Active Learning
, cilt.1, sa.1, ss.49-72, 2016 (Hakemli Dergi)
Fen ve Teknoloji Öğretmenleri İle Öğretmen Adaylarının Fen Deneylerinin Amaçlarını Kavramaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.3, sa.1, ss.238-251, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Bilgisayara Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Asya Öğretimi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.16-26, 2014 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYARA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
ASYA ÖĞRETİM DERGİSİ
, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ve Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Bakışlarının İncelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.9, sa.4, ss.557-569, 2014 (Hakemli Dergi)
2005 ve 2013 Yılı Fen Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Adıyaman Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.15, ss.233-264, 2013 (Hakemli Dergi)
2005 ve 2013 Yılı Fen Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Adıyaman Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.15, ss.233-264, 2013 (Hakemli Dergi)
2005 ve 2013 yılı fen dersi öğretim programlarının karşılaştırılması
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.6, sa.15, ss.233-265, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanımına Yönelik Öz Yeterlik İnançları
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.165-174, 2013 (Hakemli Dergi)
TİMUR SERKAN,yılmaz şirin,TİMUR BETÜL (2013). Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Davranışlarının İncelenmesi
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty)
, cilt.10, sa.1, ss.125-142, 2013 (Hakemli Dergi)
TİMUR BETÜL (2012). Determination of Factors Affecting Preschool Teacher Candidates’ Attitudes towards Science Teaching
Educational Sciences: Theory & Practice (ISI)
, cilt.12, sa.4, ss.2997-3009, 2012 (Hakemli Dergi)
Timur Serkan, Timur Betül, Yılmaz Şirin (2012). Fen ve Teknoloji Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Davranışlarının İncelenmesi
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.32, sa.3, ss.777-779, 2012 (Hakemli Dergi)
In Service Science Teachers Technological Pedagogical Content Knowledge Confidences and Views about Technology Rich Environments
C E P S Journal
, cilt.1, sa.4, ss.11-25, 2011 (Hakemli Dergi)
TİMUR BETÜL,TAŞAR MEHMET FATİH (2011). In-Service Science Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge Confidences and Views about Technology-Rich Environments
C E P S Journal
, cilt.1, sa.4, ss.11-25, 2011 (Hakemli Dergi)
Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Güven Ölçeğinin TPABÖGÖ Türkçeye Uyarlanması
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.839-856, 2011 (Hakemli Dergi)
Mıhladız Gülcan, Timur Betül (2011). Pre-Service Science Teachers Views of In-Service Science Teachers’ Pedagogical Content Knowledge
Eurasian Jounal of Phyics and Chemistry Education
, cilt.4, sa.2, ss.89-100, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 7 sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin Inquiry Teaching öğrenci başarısına etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.8, ss.41-65, 2010 (Hakemli Dergi)
Hayat Bilgisi Dersi Amaçlarının Demokratik Davranışların Kazandırılması Açısından İncelenmesi
Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.1-13, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Argümantasyon Destekli STEM EğitimiUygulamalarının 3. Sınıf Fen BilgisiÖğretmen Adaylarının Fizik KonularıÜzerindeki Bilişsel YapılarınınGelişimine Etkisi
Uluslararası STEMÖğretmenler Konferansı, 13 - 14 Haziran 2019
Yenilikçi Öğrenme Yaklaşımı ile Fen Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnanışlarına ve Bilim Sözde-Bilim Ayrımına İlişkin Görüşlerine Etkisi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019
Yenilikçi Öğrenme Yaklaşimi ile Fen Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarinin Fetemm Öğretimine Yönelik Görüşlerine Etkisi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019
Ortaokul Öğrencilerinin Bilime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE ALGILARININ KELİME İLİŞKİLENDİRME ARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ
II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ANALOJİ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018
ortaokul öğrencilerinin fene yönelik igi ve tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018
Atomun Yapısının Öğretimi İçin Geliştirilen 3B Yazıcı Materyalleri Hakkında Öğrenci Görüşleri
II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ YÜKSEK LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN STEM EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ: ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ
II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018
Ortaokul Öğrencilerinin Stem’e Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
USOS, 11 - 14 Nisan 2018
ZORUNLU HİZMET OKULLLARINDA ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN TPAB DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
UBEK-ICSE, 23 - 25 Mart 2018
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM EĞİTİMİ HAKKINDAKİGÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ: ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ HİPERMEDYA ÖĞRENMEORTAMINDA ÖZDÜZENLEME DAVRANIŞLARININ TESPİT EDİLMESİNDESESLİ DÜŞÜNME PROTOKOLÜNÜN KULLANILMASI
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018
Öğretim materyal ve teknolojilerinin fen bilimleriöğretiminde sınıf ortamına etkisi ile ilgili öğretmen görüşleri
ICQH 2016International Conference on Quality in Higher Education, 24 - 26 Kasım 2016
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM BİLİŞİM AĞI EBA SİSTEMİNİ KULLANMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
ICQH 2016International Conference on Quality in Higher Education, 24 - 26 Kasım 2016
fen bilimlerinde kullanılan ölçme ve değerlendirme yöntemleri ve karşılaşılan sorunlar
Uluslararası çağdaş eğitim araştırmaları kongresi, 29 Eylül - 02 Ekim 2016
Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum ve Davranışlarının Araştırılması (Gelibolu Örneği)
Trakya Üniversiteler Birliği Lisansüstü Öğrenci Kongresi 2016, Çanakkale, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2016
The Role Of Scaffoldıng Prompt Questıons On Learners Self Regulated Learnıng About Nature Of Scıence In Hypermedıa
13thInternational History, Philosophy, and Science Teaching Group Conference (IHPST)., 22 - 24 Temmuz 2015
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin TeknolojikPedagojik Alan Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısındanİncelenmesi.
1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 24 - 26 Nisan 2014
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin proje geliştirmeye yönelik yeterlilikleri
I st Eurasian Educational Research.(EJER) İstanbul., 16 Haziran 2014
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin pedagojik alan bilgi düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.
. I st Eurasian Educational Research. (EJER) İstanbul., 16 Haziran 2014
Impact of Self Regulation on Pre Service Science Teachers’ Conceptual Understanding About Nature of Science in Hypermedia.
Annual International Conference (NARST), 11 Haziran 2014
How Science Teachers’xx Computer Usage Change: A Targeted Professional Development Program.
The World Conference on Physics Education (WCPE) İstanbul., 19 Haziran 2012
İlköğretim Öğrencilerinin Fen-Teknoloji-Bilim Hakkındaki Görüşleri,
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, ss.320-322
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Derste Kullandıkları Öğretim Yöntem ve Tekniklerinin İncelenmesi
X. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Measuring Competences Of Pre Service Science Teachers Technological Pedagogical Content Knowledge
9th International Conference on Computer Based Learning in Science, 4 - 07 Temmuz 2010
Developing Preservice Science Teachers Technological Pedagogical Content Knowledge through Microteaching Lesson Study by Utilizing Inquiry Based Interactive Computer Animations
GIREP-ICPE-MPTL Conference, 22 - 29 Ağustos 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAŞADIKLARI ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ - V, İlbilge Dökme, Ahmet Volkan Yüzüak, Editör, AKADEMİSYEN, ss.197-218, 2022
(INVESTIGATION OF THE EFFECTSOF STEM EDUCATION APPROACHON SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ATTITUDE TOWARDS SCIENCE, INTERESTIN STEM PROFESSIONS AND SCIENTIFICPROCESS SKILLS
Special Topics in Science Education Research, Dökme,İlbilge Benzer Semra, Editör, Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.641-978, 2020
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mobil Cihazlar ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, Dökme İlbilge, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.197-216, 2020