Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

SOSYAL MEDYA REKLAM TASARIMINDA TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME METODOLOJİSİNİN UYGULANMASI

9TH INTERNATIONAL CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, İstanbul, Türkiye, 08 Nisan 2023, ss.271-280 Creative Commons License

İLETİŞİM FAKÜLTELERİNDE TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME METODOLOJİSİNİN UYGULANMASI

International Marmara Social Sciences Congress 2022, Kocaeli, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2022, ss.488-496 Creative Commons License

KENT MARKALAŞMA SÜRECİNDE TASARIM ODAKLIDÜŞÜNME METODOLOJİSİNİN UYGULANMASI

3RD INTERNATIONAL AZERBAIJAN CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES, Baku, Azerbaycan, 26 - 28 Kasım 2022, ss.100-107 Creative Commons License

MİMARİ SUNUM SÜREÇLERİNİN GÖRSEL İLETİŞİM BOYUTUNUN TASARIM ODAKLIDÜŞÜNME METODU İLE ÇÖZÜMLENMESİ

8. ULUSLARARASI MİMARLIK VE TASARIM KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2022, ss.214-220 Creative Commons License

DİJİTAL SİNEMA VE DİZİ PLATFORMLARINDA TASARIMSAL EMPATİ

International Cinema And Design Symposium, İzmir, Türkiye, 17 - 18 Haziran 2021, ss.283-292 Creative Commons License

Design Valley" Project as a Model Suggestion in the Industry 4.0 Process

INNOVATION AND GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES II, Antalya, Türkiye, 19 Ekim 2017, ss.83-92 Creative Commons License

Ağırnas’ın Destinasyon Olması Yolunda Bir Marka Önerisi: Mimar Sinan

13. Ulusal Turizm Kongresi, Antalya, Türkiye, 06 Aralık 2012, ss.923-934 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME METODOLOJISININ HIPERMEDYA KAPSAMINDA ETKILEŞIMLI DIJITAL DERGI YAYINCILIĞINDAKI UYGULAMA YÖNTEMLERI

İLETİŞİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI TEORİ, ARAŞTIRMA VE DERLEMELER, ÇATALCALI CEYLAN,Ayşe, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.51-75, 2023 Creative Commons License

MEDYADA DÖNÜŞÜM VE DİJİTAL TASARIM KÜLTÜRÜ

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Gelişmeler 3, HÜSEYİN ALİ KUTLU, Editör, PLATANUS YAYINCILIK, Ankara, ss.189-211, 2023 Creative Commons License

SOSYAL MEDYA İLE ÖĞRENME

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ, Akgül,Hanife, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.293-312, 2023 Creative Commons License

Tasarım Vadisi Modelinin Dijital Ekonomiye Olası Etkileri

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2, Sönmez Sinan,Işık Özgür, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.187-207, 2022 Creative Commons License

MARKALAŞMA YOLUNDA ÇANAKKALE İÇİN BİR DEĞER ÖNERİSİ: ULUSLARARASI TROYA ÖDÜLLERİ

İletişim Perspektifinden Çanakkale’nin Değerleri, Gülenay Pınarbaşı, Editör, KRİTER BASIM VAVIN DAĞITIM FİLM MÜZİK VE REKLAMCILIK VAPIM SANAYİ VE TİC. LTD. ŞTİ., İstanbul, ss.121-142, 2022 Creative Commons License

Dijital Haber Sunumuna Tasarımsal Yaklaşım

İLETİŞİM BİLİMİ ARAŞTIRMALARI II, ESMERAY KARATAŞ, Editör, HİPERYAYIN, İstanbul, ss.354-375, 2021 Creative Commons License

A Comparative Analysis of Printed and Online Newspaper Illustrations in Turkey in Terms of Business Management for Headline and Subheadline Design

Global Issues in Social Sciences, Bilici Nurettin,Akgül Birol,Pehlivanlı Ragıp, Editör, PETER LANG, Frankfurt, ss.285-297, 2017 Creative Commons License

Kent Kapıları İle Anıtların Develi Kültür ve Turizm Hayatına Etkilerinin İncelenmesi

Develi’de Örnek Bir Yerel Kalkınma Planlaması Detok Teknik Planlamaya Geçiş, Akgül Birol,Çelik Tuncay,Dağlı Abdulkadir,Gül Çöteli Methiye, Editör, Adana Nobel Kitabevi, Adana, ss.93-98, 2015 Creative Commons License

Develi’de Müze Bilgilendirme Sistemleri

Develi’de Örnek Bir Yerel Kalkınma Planlaması Detok Teknik Planlamaya Geçiş , AKGÜL Birol,ÇELİK Tuncay,DAĞLI Abdulkadir,ÇÖTELİ Methiye Gül, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Adana, ss.183-190, 2015 Creative Commons License

Markalaşma Yolunda Develi’nin Marka Değerleri

Develi’de Örnek Bir Yerel Kalkınma Planlaması Detok Teknik Planlamaya Geçiş, AKGÜL Birol,ÇELİK Tuncay,DAĞLI Abdulkadir,ÇÖTELİ Methiye Gül, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Adana, ss.293-307, 2015 Creative Commons License

Metrikler

Yayın

26

Proje

9

Fikri Mülkiyet

5

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

27
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları