Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (7)

9. Design 4.0 and Digital Empathy

JOMUDE , cilt.4, sa.1, ss.49-56, 2019 (Hakemli Dergi) Creative Commons License
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

1. TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME METODOLOJİSİNDE YAPAY ZEKA ETKİLEŞİMİ

2. Uluslararası iletişim günleri YAPAY ZEKA ve HİPERMEDYA SEMPOZYUMU, Bolu, Türkiye, 12 Mayıs 2025, ss.77, (Özet Bildiri)

2. KÜLTÜR VE SANAT HABERCİLİĞİ ÇALIŞMALARININ BİBLİYOMETRİK ANALİZİ

14. INTERNATIONAL "COMMUNICATION IN THE NEW WORLD" CONGRESS, Kütahya, Türkiye, 11 Nisan 2025, ss.152-153, (Özet Bildiri)

3. MESAJLAŞMA PLATFORMLARINDAKİ HABER İÇERİKLERİNDE EMOJİ KULLANIMI: TELEGRAM ÖRNEĞİ

EGE 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES DECEMBER 26-30, 2024 Izmir, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, cilt.3, ss.4188-4211, (Tam Metin Bildiri)

4. SOSYAL MEDYA REKLAM TASARIMINDA TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME METODOLOJİSİNİN UYGULANMASI

9TH INTERNATIONAL CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, İstanbul, Türkiye, 08 Nisan 2023, ss.271-280, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

5. İLETİŞİM FAKÜLTELERİNDE TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME METODOLOJİSİNİN UYGULANMASI

International Marmara Social Sciences Congress 2022, Kocaeli, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2022, ss.488-496, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

6. KENT MARKALAŞMA SÜRECİNDE TASARIM ODAKLIDÜŞÜNME METODOLOJİSİNİN UYGULANMASI

3RD INTERNATIONAL AZERBAIJAN CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES, Baku, Azerbaycan, 26 - 28 Kasım 2022, ss.100-107, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. MİMARİ SUNUM SÜREÇLERİNİN GÖRSEL İLETİŞİM BOYUTUNUN TASARIM ODAKLIDÜŞÜNME METODU İLE ÇÖZÜMLENMESİ

8. ULUSLARARASI MİMARLIK VE TASARIM KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2022, ss.214-220, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

8. DİJİTAL SİNEMA VE DİZİ PLATFORMLARINDA TASARIMSAL EMPATİ

International Cinema And Design Symposium, İzmir, Türkiye, 17 - 18 Haziran 2021, ss.283-292, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

9. Design Valley" Project as a Model Suggestion in the Industry 4.0 Process

INNOVATION AND GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES II, Antalya, Türkiye, 19 Ekim 2017, ss.83-92, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

10. Ağırnas’ın Destinasyon Olması Yolunda Bir Marka Önerisi: Mimar Sinan

13. Ulusal Turizm Kongresi, Antalya, Türkiye, 06 Aralık 2012, ss.923-934, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 13

2. PODCAST YAYINCILIK YÖNETİMİNDE TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME METODOLOJİSİNİN UYGULANMA YÖNTEMLERİ

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Görsel İletişim Tasarımı Alanında Uluslararası Araştırmalar-1, AYTEKİN BEHİÇ ALP, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.59-96, 2025

3. TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME METODOLOJISININ HIPERMEDYA KAPSAMINDA ETKILEŞIMLI DIJITAL DERGI YAYINCILIĞINDAKI UYGULAMA YÖNTEMLERI

İLETİŞİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI TEORİ, ARAŞTIRMA VE DERLEMELER, ÇATALCALI CEYLAN,Ayşe, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.51-75, 2023 Creative Commons License

4. CUMHURİYET’TEN GÜNÜMÜZE GAZETELERİN KURUMSAL GÖRSEL KİMLİKLERİNDEKİ DÖNÜŞÜMÜN TASARIMSAL ANALİZİ

CUMHURİYETİN YÜZÜNCÜ YILINDA TÜRKİYE’DE MEDYA VE İLETİŞİM, Eşitti Şakir, Çoban Serhat, Editör, PA Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.53-69, 2023

5. MEDYADA DÖNÜŞÜM VE DİJİTAL TASARIM KÜLTÜRÜ

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Gelişmeler 3, HÜSEYİN ALİ KUTLU, Editör, PLATANUS YAYINCILIK, Ankara, ss.189-211, 2023 Creative Commons License

6. SOSYAL MEDYA İLE ÖĞRENME

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ, Akgül,Hanife, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.293-312, 2023 Creative Commons License

7. MARKALAŞMA YOLUNDA ÇANAKKALE İÇİN BİR DEĞER ÖNERİSİ: ULUSLARARASI TROYA ÖDÜLLERİ

İletişim Perspektifinden Çanakkale’nin Değerleri, Gülenay Pınarbaşı, Editör, KRİTER BASIM VAVIN DAĞITIM FİLM MÜZİK VE REKLAMCILIK VAPIM SANAYİ VE TİC. LTD. ŞTİ., İstanbul, ss.121-142, 2022 Creative Commons License

8. Tasarım Vadisi Modelinin Dijital Ekonomiye Olası Etkileri

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2, Sönmez Sinan,Işık Özgür, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.187-207, 2022 Creative Commons License

9. Dijital Haber Sunumuna Tasarımsal Yaklaşım

İLETİŞİM BİLİMİ ARAŞTIRMALARI II, ESMERAY KARATAŞ, Editör, HİPERYAYIN, İstanbul, ss.354-375, 2021 Creative Commons License

10. A Comparative Analysis of Printed and Online Newspaper Illustrations in Turkey in Terms of Business Management for Headline and Subheadline Design

Global Issues in Social Sciences, Bilici Nurettin,Akgül Birol,Pehlivanlı Ragıp, Editör, PETER LANG, Frankfurt, ss.285-297, 2017 Creative Commons License

11. Markalaşma Yolunda Develi’nin Marka Değerleri

Develi’de Örnek Bir Yerel Kalkınma Planlaması Detok Teknik Planlamaya Geçiş, AKGÜL Birol,ÇELİK Tuncay,DAĞLI Abdulkadir,ÇÖTELİ Methiye Gül, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Adana, ss.293-307, 2015 Creative Commons License

12. Develi’de Müze Bilgilendirme Sistemleri

Develi’de Örnek Bir Yerel Kalkınma Planlaması Detok Teknik Planlamaya Geçiş , AKGÜL Birol,ÇELİK Tuncay,DAĞLI Abdulkadir,ÇÖTELİ Methiye Gül, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Adana, ss.183-190, 2015 Creative Commons License

13. Kent Kapıları İle Anıtların Develi Kültür ve Turizm Hayatına Etkilerinin İncelenmesi

Develi’de Örnek Bir Yerel Kalkınma Planlaması Detok Teknik Planlamaya Geçiş, Akgül Birol,Çelik Tuncay,Dağlı Abdulkadir,Gül Çöteli Methiye, Editör, Adana Nobel Kitabevi, Adana, ss.93-98, 2015 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

32

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

13

Proje

9

Fikri Mülkiyet

5

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

27
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları