Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Ortaokul Öğrencilerinin Bilime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

ortaokul öğrencilerinin fene yönelik igi ve tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi

2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ YÜKSEK LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN STEM EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ: ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ

II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

The Relationship between Pre-service Teachers’ Constructivist, Problem-Based and Collaborative Learning Skills, Reading Habits and Metacognitive Awareness Levels

The Relationship between Pre-service Teachers’ Constructivist, Problem-Based and Collaborative Learning Skills, Reading Habits and Metacognitive Awareness Levels, 01 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

Does Self Regulation in Hypermedia Trigger Conceptual Change in Nature of Science?

The International Conference on Physics Education (ICPE) Prag., 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

Fen ve teknoloji öğretmenlerinin proje geliştirmeye yönelik yeterlilikleri

I st Eurasian Educational Research.(EJER) İstanbul., 16 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

How Science Teachers’xx Computer Usage Change: A Targeted Professional Development Program.

The World Conference on Physics Education (WCPE) İstanbul., 19 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

Öğrencilerin kavram haritasına ilişkin görüşlerinin belirlenmesinde günlüklerin kullanılması

The First International Congress of Educational Research Çanakkale 18 Mart Üniversitesi, Çanakkale., 27 Haziran 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar

OKUL ÖNCESI ÇOCUKLARININ TEKNOLOJI KAVRAMINA ILISKIN ALGILARI

ERKEN ÇOCUKLUK EGITIMINDE TEMEL KAVRAMLARA ÇOKLU BAKIS, Duygu Yalman Polatlar, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.149-168, 2021

OKUL ÖNCESI ÖGRETMENLERININ BILGI ILETISIM TEKNOLOJILERINI KULLANIM DÜZEYLERI

ERKEN ÇOCUKLUK EGITIMINDE TEMEL KAVRAMLARA ÇOKLU BAKIS, Duygu Yalman Polatlar, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.131-148, 2021

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mobil Cihazlar ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, Dökme İlbilge, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.197-216, 2020
Metrikler

Yayın

38

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

3

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları