Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Adaptation of the Perceived Self Efficacy Toward STEM Knowledge Survey into Turkish
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.1, ss.236-248, 2021 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Teknoloji ile Özdüzenleyici Öğrenmeleri Ölçeği’nin Türkçe’yeUyarlanması
Turkish Studies - Educational Sciences
, cilt.15, sa.2, ss.1251-1266, 2020 (Hakemli Dergi)
Effects of STEM Based Activities on In-Service Teachers’ Views
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.14, sa.4, ss.102-113, 2019 (Hakemli Dergi)
EXAMINATION TEACHERS’ OPINIONSABOUT THE NATURE OF SCIENCE
European Journal of Education Studies
, cilt.4, sa.10, 2018 (Hakemli Dergi)
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin proje geliştirmeye yönelik yeterlikleri: hizmet içi eğitim programının etkisi.
Kırşehir Eğitim fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.18, sa.2, ss.99-111, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Yenilikçi Öğrenme Yaklaşımı ile Fen Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnanışlarına ve Bilim Sözde-Bilim Ayrımına İlişkin Görüşlerine Etkisi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE ALGILARININ KELİME İLİŞKİLENDİRME ARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ
II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
Ortaokul Öğrencilerinin Bilime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
ortaokul öğrencilerinin fene yönelik igi ve tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ YÜKSEK LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN STEM EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ: ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ
II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZDÜZENLEME DAVRANIŞLARININ TESPİT EDİLMESİNDE SESLİ DÜŞÜNME PROTOKOLÜNÜN KULLANILMASI
ULEAD, 10 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ HİPERMEDYA ÖĞRENMEORTAMINDA ÖZDÜZENLEME DAVRANIŞLARININ TESPİT EDİLMESİNDESESLİ DÜŞÜNME PROTOKOLÜNÜN KULLANILMASI
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM EĞİTİMİ HAKKINDAKİGÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ: ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
The role of scaffoldıng prompt questıons on learners’ self regulated learnıng about nature of scıence ın hypermedıa
7th International Conference on Research in Education, 20 - 22 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
The Relationship between Pre-service Teachers’ Constructivist, Problem-Based and Collaborative Learning Skills, Reading Habits and Metacognitive Awareness Levels
The Relationship between Pre-service Teachers’ Constructivist, Problem-Based and Collaborative Learning Skills, Reading Habits and Metacognitive Awareness Levels, 01 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin TeknolojikPedagojik Alan Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısındanİncelenmesi.
1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 24 - 26 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)
Does Self Regulation in Hypermedia Trigger Conceptual Change in Nature of Science?
The International Conference on Physics Education (ICPE) Prag., 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin proje geliştirmeye yönelik yeterlilikleri
I st Eurasian Educational Research.(EJER) İstanbul., 16 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin pedagojik alan bilgi düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.
. I st Eurasian Educational Research. (EJER) İstanbul., 16 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
Impact of Self Regulation on Pre Service Science Teachers’ Conceptual Understanding About Nature of Science in Hypermedia.
Annual International Conference (NARST), 11 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
How Science Teachers’xx Computer Usage Change: A Targeted Professional Development Program.
The World Conference on Physics Education (WCPE) İstanbul., 19 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Öğrencilerin kavram haritasına ilişkin görüşlerinin belirlenmesinde günlüklerin kullanılması
The First International Congress of Educational Research Çanakkale 18 Mart Üniversitesi, Çanakkale., 27 Haziran 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA OKUTULAN FEN BİLİMLERİ DERSİNİN BU OKULLARDA GÖREVLİ SINIF ÖĞRETMENLERİ GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ
Sosyal ve Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar, , Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.55-74, 2024
"COVID-19 Salgını Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersini Uzaktan Çevrimçi Eğitimle İşlemelerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi"
Sosyal ve Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar, , Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.133-154, 2024
OKUL ÖNCESI ÇOCUKLARININ TEKNOLOJI KAVRAMINA ILISKIN ALGILARI
ERKEN ÇOCUKLUK EGITIMINDE TEMEL KAVRAMLARA ÇOKLU BAKIS, Duygu Yalman Polatlar, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.149-168, 2021
OKUL ÖNCESI ÖGRETMENLERININ BILGI ILETISIM TEKNOLOJILERINI KULLANIM DÜZEYLERI
ERKEN ÇOCUKLUK EGITIMINDE TEMEL KAVRAMLARA ÇOKLU BAKIS, Duygu Yalman Polatlar, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.131-148, 2021
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mobil Cihazlar ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, Dökme İlbilge, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.197-216, 2020