SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Examining long-term impacts of a training programme to improve quality of IEP goals
EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION
, cilt.40, sa.1, ss.35-52, 2025 (SSCI)
Effect Size Calculations in Single-Case Experimental Research Design: An Investigation of Nonoverlap Methods
Turkish Journal of Psychology
, cilt.35, sa.85, ss.61-64, 2020 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Virtual Learning Is Not for My Child! A Parental Perspective of Practices Used with Children with Autism During the Pandemic
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.10, sa.2, ss.1831-1847, 2023 (Hakemli Dergi)

THE EFFECT OF MOVEMENT AND PLAY-BASED MUSIC EDUCATION ON MUSICAL SKILLS OF STUDENTS AFFECTED BY MENTAL DISABILITY
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.9, sa.4, ss.2038-2056, 2022 (Hakemli Dergi)
Özel Eğitimde Nitelikli Öğretimsel Amaç Yazmaya İlişkin İlkelerin Doküman Analizi Yoluyla Belirlenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.631-650, 2022 (Hakemli Dergi)

Küçük Çocukların Sosyal-Duygusal Gelişiminin Desteklenmesinde Piramit Modeli
Turkish Journal of Special Education Research and Practice (TRSPED)
, cilt.3, sa.1, ss.1-22, 2021 (Hakemli Dergi)
İşlevsel Becerilerin Öğretiminde Eş Zamanlı İpucuyla Yapılan Öğretiminin Etkililiği
International Journal of Barrier Free Life and Society
, cilt.1, sa.1, ss.1-19, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
School-Based Innovative Practices in Specific Learning Disabilities: Sticordi Model
9 th "Special Treatment" International Interdisciplinary Conference, Debrecen, Macaristan, 12 Nisan 2024, ss.47
Erken Çocukluk Eğitim Ortamlarında Öğrenmeyi Destekleyici Uygulamalar
11. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2021
Pandemi Sürecinin Özel Eğitime Etkileri
11. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2021
Özel Gereksinimli Çocukların Ebeveynlerinin COVID-19 Salgını Sürecinde Kullanılan Eğitim Bilişim Ağı ve Etkililiğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi-UOEK 2020, Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020

COVID-19 Sürecinin Özel Gereksinimli Çocukların ve Ailelerinin Yaşam Kalitesi Üzerine Etkileri
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi-UOEK 2020, 16 - 18 Ekim 2020

Effect of coaching with ımmediate performance feedback on pre-service teachers’ ımplementation of naturalistic ınstruction
45th Annual Convention of Association for Behavior Analysis International, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Mayıs 2019
Tek denekli araştırmalarda meta analiz ve etki büyüklüğü hesaplamaları [Meta-analysis and effect size calcualtions in single subject experimental research]
28th National Special Education Conference, Türkiye, 1 - 05 Ekim 2018
Impact of training plus implementation support on preschool teachers’xx use of naturalistic instruction
44th Annual Convention of Association for Behavior Analysis International, 20 - 25 Mayıs 2018
Ebeveynler tarafından uygulanan doğal dil öğretimi yönteminin özel gereksinimli çocuklara dil ve konuşma becerileri kazandırma konusunda etkililiğinin incelenmesi [Effects of parent-implemented milieu teaching on speech and language skills of young children with disabilities ]
5th International Eurasian Educational Research Congress, 1 - 04 Mayıs 2018
Şimdi Haberleri sunuyoruz: Otizm…
Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017
Okulöncesi ve sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimi kapsamında uyguladıkları oryantasyon çalışmalarının incelenmesi.
Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017
Tek denekli araştırmalarda meta analiz ve etki büyüklüğü hesaplamaları.
Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017
Zihinsel Engelli Çocukların Eğitimi Kaynaştırma Uygulamaları Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı
Özel Gereksinimli Çocukların Eğitimi Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 - 13 Kasım 2016
Yaşantımızın ayrılmaz parçası oyunlar Bir Derleme Örneği
Uluslararası VII. Eğitim Yönetimi Forumu, Kıbrıs, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016
Erken öğrenme için gömülü öğretim projesi Birinci yıl proje etkinliklerinin paylaşımı
26. Ulusal Özel eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Taklit Becerileri Eğitimi Alanyazın İncelenmesi
Uluslararası Katılımlı 3. Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2016), Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016
Azerbaycan ve Rusya da Özel Eğitim
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015

Otizmde Özel Eğitim Uygulamaları
Dünya Otizm Farkındalık Ayı, Baku, Azerbaycan, 4 - 05 Kasım 2015

Aile katılımı: Otistik özellik gösteren çocukların ailelerinin gereksinimlerinin belirlenmesi
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.1
Zihinsel yetersizlikten etkilenmiş çocuğa sahip olan ailelerin gereksinimlerinin belirlenmesi
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.1
Özel eğitim okulları üzerine bir model çalışması: Bölge özel eğitim merkezleri
Internatıonal Congress on Early Chıldhood Interventıon “Bridging Research & Practice in Early Childhood Intervention, Antalya, Türkiye, 30 Mart - 03 Nisan 2014, ss.1

Özel eğitimde mesleki etik ilkeleri ölçeği geliştirme
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.1
Zihinsel yetersizlikten etkilenmiş öğrencilere müzikli oyun (ront) becerilerinin kazandırılmasında doğrudan model olmanın etkisi
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.1
Özel eğitimde mesleki etik
ELMIS - ER Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.1
Özel eğitim sınıfları ile birlikte eğitim ortamlarına devam eden zihinsel yetersizlikten etkilenmiş öğrencilerin okuduğunu anlama, okuma hızları ve okuma hatası performanslarının karşılaştırılması (Çorum İli Örneği)
20. Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, ss.1

Otistik öğrencilerin harf/çizgi çizme becerisinde iki farklı performans dönütün etkililiğinin karşılaştırılması
18. Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.1
Kitaplar
SURVEY ON ENTREPRENEURIAL CULTURE AND ATTITUDES ACROSS STUDENTS: A PILOT STUDY
Survey on Entrepreneurial Culture and Attitudes Across Students, Assoc. prof. Daniela Pastarmadzhieva,Assoc. prof. Mina Angelova, Editör, PLOVDIV UNIVERSITY PRESS, Plovdiv, ss.129-138, 2025
Zihinsel Engelli Öğrencilerin Okuma Performansları
Lap Lambert Academic Publishing, Chisinau, 2022

Doğal Öğretim Yöntemleri
Özel Gereksinimli Bireyler için Etkili Öğretim Yöntemleri, Çığıl Aykut,Seray Olcay, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.157-188, 2022
Özel Eğitimde Etik
Eğitimde Ahlak ve Etik, Gürkan Ergen, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.149-168, 2021
Özel Öğrenme Güçlüğünün Tanılanma Sürecinde Nelere Dikkat Etmeliyim?
Özel Öğrenme Güçlüğü Aile Rehberi, Kürşat Öğülmüş, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.30-48, 2021
Veliler ile İşbirliği
Çağdaş Yaklaşımlarla Sınıf Yönetimi, Silman Asvaroğlu,Fatoş ve Avcıoğlu,Hasan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.183-203, 2018
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğretim Uyarlamaları ve Etkinlikleri
Özel Eğitimde Fen ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, Avcıoğlu, Hasan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.227-246, 2018
Eğitim Hizmetlerinin Düzenlenmesi
Özel Eğitimde Sınıf Yönetimi, Avcıoğlu,H., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.55-77, 2018
Öğrenme güçlüğü olan çocuklar
Engelimize Değil Potansiyelimize Bakın, Ersanlı K., Avcı İ., Gençoğlu C. , Editör, Ceylan Ofset, Samsun, ss.53-67, 2013
Görme yetersizliği olan çocuklar
Engelimize Değil Potansiyelimize Bakın, Ersanlı K., Avcı İ., Gençoğlu C. , Editör, Ceylan Ofset, Samsun, ss.36-48, 2013
Diğer Yayınlar