Yayınlar & Eserler

Makaleler 33
Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (3)
Scopus (12)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 97

1. Otizmli Çocuklarda Sosyal-Duygusal Gelişimin Desteklenmesi: Kuramsal Modeller ve Ölçme-Değerlendirme Yaklaşımları

35. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2025, (Özet Bildiri)

2. Bridging gaps in ınclusive early childhood education: Assistive technologies and teacher preparedness.

17th International Congress of Educational Research, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Eylül 2025, ss.44, (Özet Bildiri)

3. Assistive Technologies in Teachers’ Work with Children with ASD

The 42nd ANPEd National Meeting & WERA Focal Meeting 2025, Joao Pessoa, Brezilya, 10 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

7. An overview on mathematics instruction and intervention for students with intellectual disabilities

13th International Congresses on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences in a Changing World, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Ağustos 2024, (Özet Bildiri)

8. Autism and mathematics: Abilities that exceed expectations and paradoxical patterns

13th International Congresses on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences in a Changing World, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Ağustos 2024, (Özet Bildiri)

9. Üstbiliş ve zihin kuramı ilişkisine eleştirel bir bakış

XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

10. School-Based Innovative Practices in Specific Learning Disabilities: Sticordi Model

9 th "Special Treatment" International Interdisciplinary Conference, Debrecen, Macaristan, 12 Nisan 2024, ss.47, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Sense Ebeveyn Destek Protokolünün Otizmli Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Duygu Durumları ile Çocuklarının Gelişimleri Üzerine Etkisi

7.ULUSAL DİSİPLİNLERARASI ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜDAHALE KONGRESİ (UDEMKO2023), Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

19. ABADEMY Erken Müdahale Protokolünün Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuklar Üzerindeki Etkisi: Bir Vaka Örneği

7.ULUSAL DİSİPLİNLERARASI ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜDAHALE KONGRESİ (UDEMKO2023), Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

20. Abademy Erken Müdahale Protokolünün Çocukların Gelişimi Üzerindeki Etkisi

7.ULUSAL DİSİPLİNLERARASI ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜDAHALE KONGRESİ (UDEMKO2023), Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

21. Otizm Tanısı Almış Çocukların Tanı Uyumluluklarının Gilliam Otistik Bozukluk Derecelendirme Ölçeği-2 Türkçe Versiyonu ile İncelenmesi

7.ULUSAL DİSİPLİNLERARASI ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜDAHALE KONGRESİ (UDEMKO2023), Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

22. Impact of a training and coaching to support Turkish mothers’ implementation of milieu teaching strategies

15th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, Palma, İspanya, 3 - 05 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)

26. Impact of Coaching on Preschool Teachers' Implementation of Embedded Teaching and Child Outcomes

48th Annual Convention of Association for Behavior Analysis International, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Mayıs 2022, ss.252, (Özet Bildiri)

27. Effects of Professional Development on Preschool Teachers' Use of Embedded Teaching to Support Child Learning in Inclusive Settings

48th Annual Convention of Association for Behavior Analysis International, Massachusetts, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Mayıs 2022, ss.173, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

28. Gelişimsel Yetersizlikten Etkilenmiş Çocukların Eğitiminde Yenilikçi Uygulamalar: Abademy Erken Müdahale Protokolü

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022), Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)

29. Erken Çocukluk Eğitim Ortamlarında Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuklara Yapılan Müdahalelere Yönelik Eğitmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022), Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, ss.3-4, (Özet Bildiri)

30. Erken Çocukluk Eğitim Ortamlarında Öğrenmeyi Destekleyici Uygulamalar

11. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

31. Pandemi Sürecinin Özel Eğitime Etkileri

11. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

34. Perspectives of Turkish stakeholders about recommended practices in early childhood special education.

12th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, Valencia, İspanya, 6 - 07 Haziran 2020, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

35. Comparing non-overlap methods to calculate treatment effect estimates in single-case experimental research.

12th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, Valencia, İspanya, 6 - 07 Haziran 2020, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

36. Okul öncesi öğretmenlerinin çocukların problem davranışlarına müdahalede tercih ettikleri stratejilerin incelenmesi

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), İstanbul, Türkiye, 21 - 24 Mart 2020, ss.32, (Özet Bildiri)

37. Coaching with performance feedback: Effects on pre-service teachers’ implementation of naturalistic instruction

Biennial Conference on Research Innovations in Early Intervention, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 29 Şubat 2020, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

38. Effect of Coaching on Pre-Service Teachers’ Implementation of Naturalistic Instruction and Child Outcomes

14th Annual Autism Conference, Miami, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Şubat 2020, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

39. Erken Müdahale Programı (Küçük çocuklarda sosyal-duygusal gelişimi destekleyici ve problem davranışları önleyici stratejiler)

Uluslararası Katılımlı 29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası/Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

41. S.O.S. Erken Müdahale Programı (Küçük çocuklarda sosyal-duygusal gelişimi destekleyici ve problem davranışları önleyici stratejiler)

Uluslararası Katılımlı 29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

43. EREGÖM (Bir doğal öğretim stratejisi olarak gömülü öğretim)

Uluslararası Katılımlı 29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

44. Effect of coaching with ımmediate performance feedback on pre-service teachers’ ımplementation of naturalistic ınstruction

45th Annual Convention of Association for Behavior Analysis International, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

48. Bir mesleki gelişim yaklaşımı: Koçluk [Coaching as a professional development approach]

1st International Conference on Language, Education, and Culture, 1 - 05 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

50. Impact of training plus implementation support on preschool teachers’xx use of naturalistic instruction

44th Annual Convention of Association for Behavior Analysis International, 20 - 25 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

52. Bir Mesleki Gelişim Yaklaşımı Olarak Uygulama Temelli Koçluk

II. Uluslararası Erken ÇocukluktaMüdahale Kongresi (İceci2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

53. Okulöncesi Çocuklarının Sosyal-Duygusal Gelişimini Destekleyici Stratejiler

II. Uluslararası Erken ÇocukluktaMüdahale Kongresi (İceci2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

54. Tek denekli araştırmalarda meta analiz ve etki büyüklüğü hesaplamaları.

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

55. Şimdi Haberleri sunuyoruz: Otizm…

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

56. Türkiye’de ve Dünyada Özel Eğitimin Öncüleri

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

58. An analysis of active ingredients of individualized education programs developed for children with disabilities in Turkey

9th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, 3 - 05 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

59. Teacher’ Use of Embeded Instruction in Inclusive Preschool Classrooms

EDULEARN17 (9th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies), Bercolona, İspanya, 3 - 05 Temmuz 2017, ss.4488-4489, (Özet Bildiri)

60. Preschool Teacher’ Use of Strategies to Support Social-Emotional Competence in Young Children: A Descriptive Study

EDULEARN17 (9th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies), Bercolona, İspanya, 3 - 05 Temmuz 2017, ss.4502-4503, (Özet Bildiri)

61. Öğretmenlerin Kaynaştırma Eğitimine Karşı Tutumlarını Etkileyen Faktörler

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

62. Özel Gereksinimli Çocuklarda Cinsel Eğitime Dair Öğretmen Görüşleri

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

63. What do turkish teachers know about autism spectrum disorder (ASD)?

International Society for the Social Studies Annual Conference, Orlando, FL., Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 24 Şubat 2017, (Özet Bildiri)

64. Preschool and special education teachers’ use of embedded instruction within ongoing activities.

International Society for the Social Studies Annual Conference, Orlando, FL., Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 24 Şubat 2017, (Özet Bildiri)

65. Individualized education programs for children with disabilities: a component analysis.

International Society for the Social Studies Annual Conference, Orlando, FL., Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 24 Şubat 2017, (Özet Bildiri)

66. Özel gereksinimli bireylerin özel gereksinimli bireylere yönelik tutumları

VI. Uluslararası Canik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

67. Zihinsel Engelli Çocukların Eğitimi Kaynaştırma Uygulamaları Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı

Özel Gereksinimli Çocukların Eğitimi Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 12 - 13 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

68. Yaşantımızın ayrılmaz parçası oyunlar Bir Derleme Örneği

Uluslararası VII. Eğitim Yönetimi Forumu, Kıbrıs, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

75. Özel gereksinimli çocuğa sahip annelerin özbakım becerilerinde ebeveyn destek düzeylerinin incelenmesi

ELMIS - ER Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

77. Spor bilimleri fakültesi öğrencilerinin özel gereksinimli bireylere yönelik tutumları

ELMIS - ER Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

78. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Taklit Becerileri Eğitimi Alanyazın İncelenmesi

Uluslararası Katılımlı 3. Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2016), Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

79. Uygulamalarımı eylem araştırması ile geliştiriyorum Çalıştay Sunumu

Uluslararası Katılımlı 3. Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2016), Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

80. Turkish preschool teachers perceptions and use of strategies to support young children s social emotional competence

10th Biennial Conference on Research Innovations in Early Intervention, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Şubat 2016

81. Coaching practicum students to use embedded instruction A brief professional development study

10th Biennial Conference on Research Innovations in Early Intervention, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 13 Şubat 2016, (Tam Metin Bildiri)

82. Azerbaycan ve Rusya da Özel Eğitim

25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

83. Yetersizlikten Etkilenmiş Bireylerin Eğitimlerinde Sanal Öğrenme Ortamları

25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015

84. Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıflarında Katılım Davranışlarının Ölçülmesi

. 25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

85. Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklar ve Değerlendirme

25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

87. Otizmde Özel Eğitim Uygulamaları

Dünya Otizm Farkındalık Ayı, Baku, Azerbaycan, 4 - 05 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

88. Üniversiteler ve Bilişim Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği

BİLTEVT’15 “Bilişim Teknolojilerinde Evrensel Tasarım”, Uluslararası Engelsiz Bilişim 2015 Kongresi, Manisa, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

90. Aile katılımı: Otistik özellik gösteren çocukların ailelerinin gereksinimlerinin belirlenmesi

24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

91. Zihinsel yetersizlikten etkilenmiş çocuğa sahip olan ailelerin gereksinimlerinin belirlenmesi

24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

92. Özel eğitim okulları üzerine bir model çalışması: Bölge özel eğitim merkezleri

Internatıonal Congress on Early Chıldhood Interventıon “Bridging Research & Practice in Early Childhood Intervention, Antalya, Türkiye, 30 Mart - 03 Nisan 2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

94. Özel eğitimde mesleki etik ilkeleri ölçeği geliştirme

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

95. Özel eğitimde mesleki etik

ELMIS - ER Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar 34

4. Survey on Entrepreneurial Culture and Attitudes Across Students: A Pilot Study

Survey on Entrepreneurial Culture and Attitudes Across Students, Assoc. prof. Daniela Pastarmadzhieva,Assoc. prof. Mina Angelova, Editör, PLOVDIV UNIVERSITY PRESS, Plovdiv, ss.129-138, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Davranış Güçlüklerini Önlemek ve Yönetmek

Kaynaştırma/Bütünleştirmede Sınıf İçi Destekler, Şerife Demirdağlı,Mine Kizir, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.139-161, 2024

7. DEĞERLENDİRMEDE TEMEL KAVRAMLAR VE TARAMADAN TANILAMAYA DEĞERLENDİRME

Özel Gereksinimli Öğrencilerde Değerlendirme, Veysek Aksoy,Sinan Kalkan, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.1-32, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Zihinsel Engelli Öğrencilerin Okuma Performansları

Lap Lambert Academic Publishing, Chisinau, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Doğal Öğretim Yöntemleri

Özel Gereksinimli Bireyler için Etkili Öğretim Yöntemleri, Çığıl Aykut,Seray Olcay, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.157-188, 2022

10. Özel Eğitimle İlgili Temel Kavramlar ve Göstergeler

Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Doç. Dr. Arzu Doğanay Bilgi - Dr. Öğr. Üyesi Ömür Gürel Selimoğlu, Editör, Lisans Yayınevi, İstanbul, ss.1-20, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Özel Eğitimde Etik

Eğitimde Ahlak ve Etik, Gürkan Ergen, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.149-168, 2021

12. Özel Öğrenme Güçlüğünün Tanılanma Sürecinde Nelere Dikkat Etmeliyim?

Özel Öğrenme Güçlüğü Aile Rehberi, Kürşat Öğülmüş, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.30-48, 2021

13. Salgın Sürecinde Özel Gereksinimli Çocukların Eğitimi

Covid-19 Salgınının Türk Eğitim Sistemine Yansımaları, Adil Çoruk, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.71-84, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

14. Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Genel Eğitim Müfredatına Erişimi

Çoklu Yetersizliği Olan Çocukların Eğitiminde Güncel Yaklaşımlar, Salih Rakap, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.211-231, 2020

15. Research involving children

Doing ethical research with children, Rakap S., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-27, 2019

16. Kapsayıcı eğitim ve ekip çalışması/iş birliği

Kapsayıcı eğitim, Gürgür H.,Rakap S., Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.81-108, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

17. Zihinsel ve gelişimsel yetersizliği olan çocuklar: Tarama, tanılama ve değerlendirme

Zihin yetersizliği ve otizm spektrum bozukluğu, Şahbaz Ü., Editör, Vize Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.39-55, 2019

18. Türkiye’de kapsayıcı eğitime yönelik araştırmalar

Kapsayıcı eğitim, Gürgür H.,Rakap S., Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.269-289, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

19. Zihinsel ve gelişimsel yetersizliği olan çocukların eğitiminde öğretimsel uyarlamalar

Özel eğitim II, Çakıroğlu O., Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.4-28, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

20. Erken çocukluk döneminde eğitim yaklaşımları ve erken müdahale programları

Erken çocuklukta özel eğitim, Yıldırım-Doğru S. S., Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.39-69, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

21. Özel eğitimde tarama ve tanılama amaçlı değerlendirme

Özel gereksinimli öğrencilerin eğitiminde değerlendirme, Aksoy V., Editör, Maya Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.65-87, 2019

22. Veliler ile İşbirliği

Çağdaş Yaklaşımlarla Sınıf Yönetimi, Silman Asvaroğlu,Fatoş ve Avcıoğlu,Hasan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.183-203, 2018

23. Özel Gereksinimli Çocuklar İle Fen Öğretimi

Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Parlak Rakap, Asiye, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.427-459, 2018

24. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğretim Uyarlamaları ve Etkinlikleri

Özel Eğitimde Fen ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, Avcıoğlu, Hasan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.227-246, 2018

25. Çoklu yetersizliği olan çocuklar için bireyselleştirilmiş eğitim programı geliştirme

Eğitim bilimlerinde örnek araştırmalar, A. İşcan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.157-174, 2018

26. Eğitim Hizmetlerinin Düzenlenmesi

Özel Eğitimde Sınıf Yönetimi, Avcıoğlu,H., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.55-77, 2018

27. Dezavantajlı çocuklarda gelişim

Eğitim bilimlerinde örnek araştırmalar, A. İşcan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.175-220, 2018

30. Zihinsel ve gelişimsel yetersizliği olan çocuklar

Özel gereksinimli çocukların eğitimi, Rakap S.,Kalkan S., Editör, Nobel Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.105-139, 2017

31. Özel Gereksinimli Çocuklar ve Sosyal Kurumlar: Hükûmet, Mahkemeler ve Okullar

Özel gereksinimli çocukların eğitimi, Rakap S.kap S.,Kalkan S., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.31-63, 2017

32. Görme Yetersizliği Olan Çocuklar

Özel Gereksinimli Çocukların Eğitimi, Rakap, Salih Kalkan, Sinan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.388-415, 2017

33. Öğrenme güçlüğü olan çocuklar

Engelimize Değil Potansiyelimize Bakın, Ersanlı K., Avcı İ., Gençoğlu C. , Editör, Ceylan Ofset, Samsun, ss.53-67, 2013

34. Görme yetersizliği olan çocuklar

Engelimize Değil Potansiyelimize Bakın, Ersanlı K., Avcı İ., Gençoğlu C. , Editör, Ceylan Ofset, Samsun, ss.36-48, 2013
Metrikler

Yayın

166

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

70

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

46

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

431

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

21

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

514

H-İndeks (Sobiad)

10

Atıf (Diğer Toplam)

48

Toplam Atıf Sayısı

629

Proje

19

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları