Yayınlar & Eserler

Makaleler 24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. ÇANAKKALE MUTFAĞININ KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN BELİRLENMESİ

8. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Aydın, Türkiye, 17 Ekim - 20 Kasım 2024, ss.870-872, (Özet Bildiri)

4. The Effect of Food Neophobia On Local Food Preference of Foreign Tourists Visiting Istanbul

MTCON 2020Conference on Managing Tourism Across Continents, 2 - 05 Mayıs 2020, (Tam Metin Bildiri)

5. Seyahat Etme Niyetinde Sosyal Medyanın Rolü: Instagram’daki Kars-Doğu Ekspresine İlişkin Yorumların Değerlendirilmesi

THE THIRD INTERNATIONAL CONGRESS ON FUTURE OF TOURISM:Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.283-290, (Tam Metin Bildiri)

6. Yaşam Tarzının Yeşil Otel Tercihinde Rolü

International Conferenceon Empirical Economics and Social Sciences (ICEESS’18), Balıkesir, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2018, ss.86, (Özet Bildiri)

7. The Role of Environmental Consciousness Behaviour of Consumer in The Intention to Choose Green Hotel

Fouth Sarajevo International Cnference: Social and Political Stability in Balkans, Sarajevo, Bosna-Hersek, 26 - 29 Nisan 2018, cilt.4, ss.13, (Özet Bildiri)

10. Dining as a Socialization Tool. An Assesment of Mevlevi Cuisine

XII. European Conference on Social and Behavioral SciencesCatania, Sicily, Italy – January 25-28, 39., Catania, İtalya, 25 Ocak 2017, (Özet Bildiri)

11. Yöneticilerin Akademik Yayınlara İlişkin Tutumları Çanakkale Otelleri Örneği

17. Ulusal Turizm Kongresi, Muğla, Türkiye, 20 Kasım - 23 Aralık 2016, sa.17, (Tam Metin Bildiri)

12. Coğrafi Kimliğin Korunmasında Coğrafi İşaretlemenin Rolü İnegöl Köftesi Örneği

Ulusalararası İnegöl Tarih ve Kültürü Sempozyumu, 14 - 16 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

13. SOSYALİZASYON SÜRECİNDE TÜRK MUTFAK KÜLTÜRÜ

Uluslararası Gastronomi turizmi Kongresi İzmir, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Aralık 2015, ss.22, (Özet Bildiri)

17. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Duyusal Markalamanin (Markethink) Uygulanabilirliği Üzerine Kuramsal Bir Model Önerisi

III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi,, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2014, ss.1207-1213, (Tam Metin Bildiri)

18. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Duyusal Markalamanın (Markethink) Uygulanabilirliği Üzerine Kuramsal Bir Model Önerisi

III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi, Aydın, Türkiye, 04 Nisan 2014, ss.1207-1213, (Tam Metin Bildiri)

19. What Means Turkish Coffee in Our Culture

The 2nd International Symposium on Traditional Foods from Adriatic to Caucasus, Tekirdağ, Türkiye, 24 Ekim 2013, ss.567, (Özet Bildiri)

20. As A Green Cuisine, Izmir Cuisine And The Importance Of Local Plants

he 2nd International Symposium on Traditional Foods from Adriatic to Caucasus, Struga, Makedonya, 24 - 26 Ekim 2013, ss.565, (Özet Bildiri)

21. Turizm Sektöründe Butik Üretimin Uygulanabilirliği

13. Ulusal Turizm Kongresi, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Aralık 2012, ss.747-762, (Tam Metin Bildiri)

23. Yavaş Turizmde Coğrafi İşaretlemenin Önemi

13. Ulusal Turizm Kongresi, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Aralık 2012, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 19

1. GÖKÇEADA MUTFAĞI’NIN KARBON AYAK İZİNİN BELİRLENMESİ

HALK GASTRONOMİSİ, Mehmet AÇA, Ömür CEYLAN, Sezen GÜNGÖR, Editör, Motiv Vakfı, İstanbul, ss.277-286, 2022

2. Marmara Bölgesi

GASTRONOMİ REHBERLİĞİ, Hande AKYURT KURNAZ, Alper KURNAZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.268-302, 2022

3. Gastronomi ve Psikoloji

Disiplinlerarası Bakış Açısı İle Gastronomi Kavramlar, Araştırmalar ve Çalışma Önerileri, Ozan Güler,Gürkan Akdağ,Anıl Kale, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.79-96, 2021

4. Ekoturizm ve Çevre İlişkileri

Ekoturizmi Anlamak, Aslı Özge Özgen Çiğdemli, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.12-23, 2021

5. SÜRDÜRÜLEBİLİR TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ

SÜRDÜRÜLEBİLİR GASTRONOMİ, FÜGEN DURLU ÖZKAYA,FERAH ÖZKÖK,AYŞE SÜNNETÇİOĞLU,SERDAR SÜNNETÇİOĞLU, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.97-116, 2021

6. ÇANAKKALE

TÜRKİYE LEZZET ROTALARI, YAZICIOĞLU İRFAN, SORMAZ ÜMİT, CANBOLAT CİHAN, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.773-782, 2021

7. Gastronomi ve Psikoloji

Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Gastronomi, Güler, Ozan; Akdağ; Gürkan; Kale, Anıl, Editör, Detay Yayıncılık, ss.79-96, 2021

8. Ekoturizm ve Çevre İlişkileri

EKOTURİZMİ ANLAMAK, ÖZGEN ÇİĞDEMLİ Aslı Özge, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.12-23, 2021

9. Hypermetropia in Tourism

Dynamics of International Tourism: Contemporary Issues and Problems, İrfan Yazıcıoğlu, Özgür Yayla, Alper Işın, Editör, Peter Lang AG, Berlin, ss.179-190, 2021

10. “Hypermetropia” in Tourism

Dynamics of International Tourism: Contemporary Issues and Problems, İrfan YAZICIOĞLU Özgür YAYLA , Dr. Alper IŞIN, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.179-190, 2021

11. Sürdürülebilir Tedarik Zinciri Yönetimi

Sürdürülebilir Gastronomi, Özkya Durulu Fügen, Özkök Ferah, Sünnetçioğlu Ayşe, Sünnetçioğlu Serdar, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.97-117, 2021

12. Eating Out Behaviors of Tourists

Tourism and Hospitality Studies, İrfan Yazıcıoğlu,Özgür Yayla,Alper Işın,Turhan Çetin, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.215-228, 2020

13. Eating Out Behaviors of Tourists

Tourism and Hospitality Studies, Yazıcıoğlu, İrfan / Yayla, Özgür / Işın Alper/ Çetin Turhan, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.215-227, 2020

14. Ege Bölgesi

Turist Rehberliğine Yönelik 7 Bölge Müzeler, Kurnaz Akyurt Hande, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.79-98, 2020

15. EKO TURİZM KAPSAMINDA SOSYAL MEKÂNLAR

Ekolojik Ekonomi Bakış Açısıyla “YEŞEREN TURİZM” , Ferah ÖzkÖK, Hacı Mehmet YILDIRIM, Şefik Okan MERCAN, Editör, Paradigma, Ankara, ss.113-124, 2018

16. EKO TURİZM KAPSAMINDA SOSYAL MEKÂNLAR

Ekolojik Ekonomi Bakış Açısıyla“YEŞEREN TURİZM”, Özkök Ferah, Yıldırm Hacı Mehmet, Mercan Şefik Okan, Editör, Paradigma Akademi, 2018

17. CHAPTER IITOURIST BEHAVIOR AND FOOD ANDBEVERAGE CONSUMPTION

New Approaches In Gastronomy, Oğuz Diker, Serdar Sünnetçioğlu, Editör, Gece Kitaplığı, Çanakkale, ss.41-60, 2017

18. Dining Table As A Socialization Tool: An Assessment Of Mevlevi Cuisine

Communication and Digital Media, Hasan Arslan/ Mehmet Ali İçbay/ Madalina Tomescu, Editör, ISSR, ss.245-251, 2017

19. Tedarik Zinciri Yönetimi

Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, 978-605-4393-73-2, Editör, Paradigma Yayınları, İstanbul, ss.243-262, 2015
Ansiklopedide Bölümler 3

1. Turizm Ansiklopedisi Cilt VIII

Detay Yayıncılık, ss.370-370, 2022

2. Turizm Ansiklopedisi Cilt VI

Detay Yayıncılık, ss.138-139, 2022

3. Turizm Ansiklopedisi Cilt VII

Detay Yayıncılık, ss.103-104, 2022
Metrikler

Yayın

70

Yayın (WoS)

2

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

197

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Diğer Toplam)

278

Proje

4

Tez Danışmanlığı

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları