SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Preservice Elementary Teachers' Assessment Beliefs
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.2, ss.394-407, 2013 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlkokul Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanılan Dijital Eğitim Platformlarının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi
SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal
, cilt.10, sa.12, ss.2404-2417, 2024 (Hakemli Dergi)
1968, 1998 VE 2005 İLKOKUL PROGRAMLARININ BELİRLİ GÜN VE HAFTALAR AÇISINDAN İNCELENMESİ
AHİ BİLGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.5, sa.2, ss.85-100, 2024 (Hakemli Dergi)
Sınıf Eğitimi ve Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimi Tutumlarının İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.964-980, 2024 (Hakemli Dergi)
Öğretim Üyelerinin Görüşlerine Göre 2018 Yılında Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının İncelenmesi”
International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal
, cilt.10, sa.6, ss.987-995, 2024 (Hakemli Dergi)
ALGORİTMİK İFADELERİN İLKOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA BULUNMA DÜZEYİ
Ahi Bilge Eğitim Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.53-70, 2024 (Hakemli Dergi)
Çocuk Gelişimi Programı Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Kavramına Yönelik Algılar
Gelecek Vizyonlar Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.1-15, 2023 (Hakemli Dergi)
4. Sınıf öğrencilerinin matematik etkinliklerine yönelik tutumları ile bilimsel süreç becerileri arasındaki ilişki
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.39-59, 2023 (Hakemli Dergi)
4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde İstasyon Tekniği Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.259-278, 2022 (Hakemli Dergi)
Investigation of dialogic teaching principles according to educational ideologies of teacher candidates
Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.11, sa.2, ss.231-249, 2022 (Hakemli Dergi)
Investigation of Dialogic Teaching Principles According to Educational Ideologies of Teacher Candidates
Journal of teacher education and educators
, cilt.11, sa.2, ss.231-249, 2022 (Hakemli Dergi)
Opinions of Pre-School Teachers on Mathematics Gains of Early Childhood Period Play Activities
International Journal of Field Education
, cilt.8, sa.2, ss.16-34, 2022 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitimde Sanal Gerçeklik Kullanımına İlişkin Görüşleri
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.123-138, 2021 (Hakemli Dergi)
Investigation of Teacher Roles in Educational Practices in The Covid-19 Pandemic: A Phenomenological Study
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.309-332, 2021 (Hakemli Dergi)
Alternatif Ölçme Değerlendirme ile İlgili Yapılan Araştırmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.798-831, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri
Ahi Bilge Eğitim Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.15-32, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretimine Yönelik Yeterlik İnançları
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.827-846, 2020 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmenlerin Karakter Eğitimi Yetkinlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.590-603, 2020 (Hakemli Dergi)
Teachers’xx opinions on the effectiveness of digital technology in the realization of cognitive objectives
Elementary Education Online
, cilt.19, sa.4, ss.2448-2466, 2020 (Scopus)
Duyuşsal Alan Hedeflerinin Gerçekleşmesinde Dijital Teknolojinin Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.15, sa.2, ss.1233-1249, 2020 (Hakemli Dergi)
Evde Eğitim Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.163-171, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere İlişkin Özyeterlilik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.143-166, 2019 (Hakemli Dergi)
Evde Eğitim Uygulamasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
/ Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.163-171, 2019 (Hakemli Dergi)
Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2019, sa.20, ss.107-122, 2019 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamındaki Etkinlik Hazırlama ve Uygulama Süreçlerinin İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.3, ss.1601-1636, 2019 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Kimlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Mesaleki Kimliğin Sosyal Bağlamının Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.437-455, 2019 (Hakemli Dergi)
Üstün Yetenekli Öğrencilerin “Ben ……olsaydım” Etkinliğine Yönelik Görüşleri
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, ss.177-195, 2019 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Kimlik Ölçeğinin Geliştirilmesi:Mesleki Kimliğin Oluşum/Yapılandırma Bağlamının Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.20, sa.2, ss.384-403, 2019 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimleri Açısından Sınıf Eğitimi Lisans Programının Yeterliliği
Turkish Studies
, cilt.13, sa.19, ss.1061-1082, 2018 (Hakemli Dergi)
Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.26, ss.1-14, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersindeki Girişimcilik Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması
Türk Üstün Zeka ve Eğitim Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.110-125, 2017 (Hakemli Dergi)
MATEMATİK ÖZYETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ
Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.17, ss.328-344, 2017 (Hakemli Dergi)
Solution Proposals of Prospective Teachers on the Problems of Pre-School Education
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.12, sa.2, ss.24-42, 2017 (Hakemli Dergi)
Dik Temel Yazı ve Bitişik Eğik Yazı Kullanımına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.861-879, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Farabi Değişim Programı’na Yönelik Görüşleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.1-12, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagoji İlkelerine Yönelik Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.1187-1205, 2016 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Deneyimi Derslerine İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi dergisi
, sa.25, ss.136-156, 2015 (Hakemli Dergi)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUL DENEYİMİ DERSLERİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Dicle Üniversitesi Ziyagökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.25, ss.136-156, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.183-194, 2015 (Hakemli Dergi)
Matematiğe İlişkin Akademik Başarı Özyeterlik ve Tutum Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.31, ss.343-366, 2015 (Hakemli Dergi)
Ailelerin Çocuklarıyla Gerçekleştirdikleri Okuryazarlık Uygulamaları Arasındaki Farklılıkları Belirleme
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.41, ss.541-558, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Öğretime Yönelik Görüşleri
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.1, ss.304-320, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının alternatif ölçmedeğerlendirme araçlarını kullanma konusunda yeterliliklerine ilişkin görüşleri
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.11, sa.2, ss.438-459, 2015 (Hakemli Dergi)
Üstün Zekalı Öğrenciler ile İlköğretim Öğrencilerinin Girişimcilik algılarının Karşılaştırılması
Journal Of Educational Sciences
, sa.3, ss.32-41, 2014 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME YETERLİKLERİ DÜZEYİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.7, sa.16, ss.394-417, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Soruların Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.289-303, 2014 (Hakemli Dergi)
Alternatif ölçme değerlendirme yöntemlerinin akademik başarı, kalıcılık, özyeterlilik algısı ve tutum üzerine etkisi
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.10, sa.4, ss.1022-1046, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Etkinliklerinin Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.217-229, 2014 (Hakemli Dergi)
Süreç Odaklı Ölçme-Değerlendirme Yöntemlerinin Uygulanmasında Yaşanacak Güçlüklere İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, ss.109-129, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Disiplin Sağlamada Ödül Uygulamalarını Tercih Etme Düzeylerinin İncelenmesi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.180-195, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Disiplin Sağlamada Ödül Uygulamalarını Tercih Etme Düzeylerinin İncelenmesi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi-Journal of Theoretical Educational Science
, cilt.6, sa.2, ss.180-195, 2013 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmen Yetiştirme Programı Hakkında Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD).
, cilt.14, sa.1, ss.101-118, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programı Hakkındaki Görüşleri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.164-190, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretim elemanları ve sınıf öğretmeni adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersine ilişkin görüşleri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.32, ss.21-54, 2013 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Lisans Düzeyinde Verilen Yabancılara Türkçe Öğretimi YTÖ Dersine Yönelik Özyeterlik Algıları
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.36-45, 2013 (Hakemli Dergi)
Sivil Toplum Kuruluşu ve Kamu Kurumu Yöneticilerinin Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı ndaki Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.101-112, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin İnançları
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.394-407, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretim Elemanları ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmat Uygulamaları Dersine İlişkin Görüşleri
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.21-54, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Disiplin Sağlamada Ceza Uygulamalarını Tercih Etme Düzeylerinin İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.71-86, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Disiplin Sağlamada Tercih Ettikleri Ceza Uygulamalarının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.71-86, 2012 (Hakemli Dergi)
Arka sıradakiler dizisinde yansıtılan öğretmen öğrenci ebeveyn kimlikleri ve şiddet unsurlarının çözümlenmesi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.193, ss.244-265, 2012 (Hakemli Dergi)
The common methods used in biodiversity education by primary school teachers Çanakkale Turkey
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.7, sa.1, ss.142-159, 2011 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının uygulama öğretmenleri hakkındaki özel alan yeterlikleri algısı.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.473-486, 2011 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Öğretmenleri Hakkındaki Özel Alan Yeterlilikleri Algısı
Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.473-486, 2011 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının ”Türk Dili I: Ses ve Yapı Bilgisi” Dersine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.187-208, 2010 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin İlköğretim I Kademe Fen ve Teknoloji Dersindeki Ölçme Değerlendirmeye İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.39, sa.185, 2010 (Hakemli Dergi)
Hayat Bilgisi Dersi Genel Amaçlarının Avrupa Birliği Eğitim Politikalarına Uyum Düzeyi Atatürk Üniversitesi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.11, ss.65-85, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Covid-19 Salgını Sürecinde İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Eğitsel Oyun Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, cilt.19, ss.148-150
Investigation of Teacher Roles in Educational Practices in the Covid-19 Pandemic: A Phenomenological Study.
8.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021
Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Uygulamasına Yönelik Tutumu
2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1527-1534
Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Tutumları
II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019
Bilişsel Hedeflerin Gerçekleşmesinde Web 2.’in Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri,
8. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
Okul Öncesi Eğitim Yöneticilerinin Girişimcilik Rollerini Gerçekleştirme Düzeylerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2018
Okulöncesi Eğitim Programı’nda Yer Alan Öğrenme Merkezlerinin Düzenlenmesi ve Kullanılmasının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 30 Ekim - 01 Kasım 2018
Sınıf Eğitimi Lisans Programının Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimleri Açısından Yeterliliklerine Etkisi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongres, 27 - 30 Nisan 2018, ss.355
SINIF EĞİTİMİ LİSANS PROGRAMININ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMLERİ AÇISINDAN YETERLİLİKLERİNE ETKİSİ
The Tenth International Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018, ss.355
Öğretmen Adaylarının Eğitim ve Öğretim Programına İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018
Öğretmen Adaylarının Depresyon Analizi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018
Öğretmen Adaylarının Empatik Eğilimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018
İlkokul Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Motivasyon Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
Investigation of Thesis in The Field of Social Studies Course of Fourth Grade
XV. European Cınference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018
Pre-service Teachers’xx Perceptions of Plagiarism: A Metaphor Based Analysis
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 1 - 03 Şubat 2018
Üniversitedeki Örtük Programa İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri: Çanakkale Örneği
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017
Öğretmenler için Biçimlendirici Değerlendirmeye Yönelik Tutum ve Niyet Ölçeği’nin Uyarlanması Çalışması
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017
Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğelerin Öğrenme-Öğretme Süreci Kapsamında Değerlendirilmesi.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,(ULEAD 2017 Annual congress: 7th International Conference On Research In Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2017, ss.284
Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Derslerindeki Yaratıcı Düşünme Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması,
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.147
Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Ölçme-Değerlendirmeye İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Derslerindeki Girişimcilik Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.146
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Öğrenme Sürecindeki Etkililiği: Bir Meta Analz Çalışması
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
ÜNİVERSİTEDEKİ ÖRTÜK PROGRAMA İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ: ÇANAKKALE ÖRNEĞİ
16. nternational Primary Teacher Education Syposium, 8 - 11 Mayıs 2017
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞÜSTÜ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.100-101
Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğrelerin Öğrenme-Öğretme Süresi Kapsamında Değerlendirilmesi
VII. ULuslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeye Yönelik Görüşleri Bir Metaforik Çalışma
VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitimde Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Tutumlarının Farklı Boyutlar Açısından İncelenmesi: Çanakkale ve Sinop Örneği
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Tutumlarının Farklı Boyutlar Açısından İncelenmesi
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENMEYEYÖNELİK GÖRÜŞLERİ BİR METAFORİK ÇALIŞMA
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongres, Çanakkale, Türkiye, 5 Ağustos - 08 Mayıs 2016, ss.425-426
Discourse Analysis of the Professional Development of Class Teachers Pedagogical Action for a European Dimension in Educator s Induction Approaches
International- PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015
The Opinions of Class Teachers towards Their Academic Development The Third International Congress on Curriculum and Instruction
Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.113
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.123
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.
14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.83
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.22
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma
VII. Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.90
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Algıları: Bir Metaforik Çalışma
VII. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.92
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.408
Öğrenci Algısına Göre Öğretmen Etik Değerlerinin İncelenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.53
Öğretmen Adaylarının Lisanüstü Öğretime Yönelik Görüşleri
3.ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
İlköğretim öğretmenlerinin eğitim araştırmalarına yönelik yaklaşımları
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 05 Eylül 2013
Sivil Toplum Kuruluşu ve Kamu Kurumu Yöneticilerinin Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı’ndaki Topluma Hizmet Uygulamaları ’na İlişkin Görüşleri
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
A comparative evaluation of german ıtalian and turkish university students perceptions on democracy
The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, 26 - 28 Mayıs 2010
Öğretmen adaylarının öğrenme öğretme ve epistemolojik inançlarındaki değişimlerinin belirlenmesi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2010
A Comparative Evaluation of German Italian and Turkish University Students Perceptions on Democracy
”, The Twelfth Annual CiCe Network Conference: Lifelong Learning and Active Citizenship, İspanya, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.235-246
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kamu Personeli Sınavı na KPSS İlişkin Algıları 9 Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
9. Ulusal Sınıf Öğretmenlği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme ve Epistemolojik İnançlarındaki Değişimlerinin Belirlenmes
Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öğretme ve Epistemolojik İnançlarındaki Değişimlerinin Belirlenmesi
Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.218
Tarih ve Sosyal Bilgiler Dersi Öğretmenlerinin Eğitimleri Süresince Erkilenimlerinin Kendi Mesleklerindeki Yansımaları
Uluslar Arası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 14 - 16 Mayıs 2008, cilt.1, ss.75-76
Sınıf öğretmenliği programındaki öğretmenlik meslek bilgisi dersleri ve içeriklerinin bazı ülkelerle karşılaştırılması
III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2006
Öğretim elemanlarının eleştirel bakış açısına sahip olma düzeylerinin değerlendirilmesi
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 22 - 24 Ocak 2003
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretmenlik Mesleğine Eleştirel Bir Bakış
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
Katılımcıları Seçme: Evren ve Örneklem
Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, GÜRBÜZ OCAK, Editör, ANKARA PEGEM YAYINEVİ, Ankara, ss.180-214, 2019
Eğitim ve Temel Felsefe Akımları
Eğitim Felsefesi, Kıncal Remzi, Editör, Nobel, 2019
Öğretmen Yetiştirme Sistemimizin Toplumsal ve Kültürel Temelleri
Öğretmen Yetiştirme Sistemimiz (Dün, Bugün ve Yarın), ERGÜN Mustafa, ORAL Behçet, YAZAR Taha, Editör, PegemA Yayıncılık, Ankara, 2018
An Analysis of Graduate Theses on Elementary Education
Educational Policy and Research, H. Arslan,R. Dorczak,A. D. Urlica Alina, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.171-178, 2018
Preservice Teachers’ Perceptions of Plagiarism: A Metaphor-Based Analysis
Educational Policy and Research, Arslan, Hasan Dorczak, Roman Dragoescu Urlica, Alina Andreea, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.233-261, 2018
ETKİLİ ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, REMZİ KINCAL, Editör, GRAFİGER, 2017
TEK DENEYLİ DENEYSEL ARAŞTIRMA
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, ONUR KÖKSAL, Editör, EĞİTİM, 2017
Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri
Eğitim Bilimine Giriş, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.198-225, 2016
Öğretim Teknikleri - 1
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Saracaloğlu Asuman Seda, Küçükoğlu Adnan , Editör, PegemA Yayınları, Ankara, ss.193-232, 2016
A Metaphor Study: The Perceptions of Class Teachers Towards the Design of Future Learning Environments by their 21st Century Skills
Comtemporary Approaches in Education, Kevin Norley, Mehmet Ali İçbay and Hasan Arslan, Editör, Peter Lang GmbH, ss.177-192, 2015
The Importance of Service Learning
Multidisciplinary Perspectives on Education, Hasan ARSLAN, George RATA,Ercan KOCAYÖRÜK ve Mehmet Ali İÇBAY, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.393-400, 2014
Bilim Tarihi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Remzi Yavaş Kıncal, Editör, NOBEL, 2010