Prof. Dr. FATİH KANA


Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Türkçe Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Öğretmen Eğitimi

E-posta: fatihkana@comu.edu.tr
İş Telefonu: +90 286 217 1303
Web: https://avesis.comu.edu.tr/854
Ofis: 3. KAT B4-09
Posta Adresi: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı Anafartalar Yerleşkesi, 3. KatB4 Blok, 09 nolu oda Merkez ÇANAKAKALE

Metrikler

Yayın

277

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

69

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

82

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1579

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

55

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

714

Proje

22

Tez Danışmanlığı

49

Açık Erişim

148
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2011 - 2013

2011 - 2013

Doktora

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye

2008 - 2010

2008 - 2010

Yüksek Lisans

Pamukkale Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye

2004 - 2008

2004 - 2008

Lisans

Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi

2018 - 2025

2018 - 2025

Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi

2018 - 2018

2018 - 2018

Dr. Öğr. Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü

2015 - 2018

2015 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü

2010 - 2015

2010 - 2015

Araştırma Görevlisi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, --------------------------------, Türk Dünyası Değerlerini Uygulama ve Araştırma Merkezi

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Merkez Müdür Yardımcısı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi

2016 - 2019

2016 - 2019

Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2016 - 2017

2016 - 2017

Dekan Yardımcısı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2015 - 2016

2015 - 2016

Bölüm Başkan Yardımcısı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Akademi Dışı Deneyim

2008 - 2010

2008 - 2010

Öğretmen

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Bilgisayarda İstatistiksel Veri Analizi I

Yeterlilik Çalışması

Dil Politikası

Seminer

Bilgisayarda İstatistiksel Veri Analizi Sürdürülebilir Kalkınma

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Alan Uzmanlık

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Nitel Araştırma Yöntemleri

Teknoloji Destekli Ana Dili Eğitimi I

Türkçe Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri

Tez Danışmanlık

Seminer

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Bilişim Teknolojilerinin Kullanımı I

Uzmanlık Alan

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Lisans

Lisans

Türkçe Öğretiminde Sınav Hazırlama ve Değerlendirme

Yazma Eğitimi Sürdürülebilir Kalkınma

Türkçe Öğretiminde Sınav Hazırlama ve Değerlendirme

Öğretmenlik Uygulaması II Sürdürülebilir Kalkınma

Dinleme Eğitimi Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlik Uygulaması I Sürdürülebilir Kalkınma

Yönetilen Tezler

2024

2024

Yüksek Lisans

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Çizgi Roman

Kana F. (Danışman)

E.DEMİRCİ(Öğrenci)

2019

2019

Yüksek Lisans

Türkçe öğretmeni adaylarının toplumsal cinsiyet algıları

Kana F. (Danışman)

M.KULUROĞLU(Öğrenci)

2019

2019

Yüksek Lisans

Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Becerisi Kazanmasında Metin Türünün Etkisi

Kana F. (Danışman)

A.GÜNGÖR(Öğrenci)

2017

2017

Yüksek Lisans

Türkçe öğretmenlerinin etik değerlere yatkınlığının belirlenmesi

Kana F. (Danışman)

F.SARIGÜL(Öğrenci)

2017

2017

Yüksek Lisans

Yabancı dil olarak Türkçenin öğretiminde fiilimsilerin incelenmesi

Kana F. (Danışman)

G.KOŞCU(Öğrenci)

2017

2017

Yüksek Lisans

Ortaokul Türkçe eğitiminde çoklu zeka kuramı

Kana F. (Danışman)

R.DEMİR(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (93)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (33)
Diğer Yayınlar (58)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. TÜRK DİLİNİN CÜMLE ÇÖZÜMLEMELERİNDE YAPAY ZEKÂ KULLANIMI: CHATGPT ÖRNEĞİ

AVCI Y., KANA F., KÖROĞLU A.

18TH INTERNATIONAL CONGRESS ON RESEARCH IN EDUCATION – ICRE 2024 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON RESEARCH IN APPLIED LINGUISTICS - ICRAL 2024 13TH INTERNATIONAL ELT RESEARCH CONFERENCE, Ankara, Türkiye, 27 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabının Eleştirel Düşünme Becerileri Bakımından İncelenmesi

GEÇGEL H., KANA F., KÖROĞLU A.

II. International Quality of Life Conference, 21 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

3. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Dil Becerilerinin Kazandırılmasında Karşılaşılan Sorunlar

KANA F., GEÇGEL H., KÖROĞLU A., JURAYEVA M.

13. Uluslararası Yabancı Dil Eğitimi Araştırma Konferansı, 18. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (ULEAD-ICRE 2024) ve 8. Uluslararası Uygulamalı Dilbilim Araştırmaları Kongresi ULEAD-ICRAL 2024, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

4. TÜRK DÜNYASINDA DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİ: TÜRKİYE VE ÖZBEKİSTANDAKİ ANA DİLİ DERS KİTAPLARININ İÇERİK BAKIMINDAN KARŞILAŞTIRMASI

AVCI Y., KANA F., KÖROĞLU A.

“ADABIY TA’LIM METODOLOGIYASI: XALQARO TAJRIBA VA ILMIY HAMKORLIK” mavzusidagi professоr Hamidulla BOLTABOYEV tavalludining 70 yilligiga bagʻishlangan xalqaro ilmiy-nazariy anjuman, 30 Eylül - 02 Kasım 2024, ss.374, (Özet Bildiri)

2024

2024

5. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyeli Mülteci Öğrencilerin Dijital Materyallerle Türkçe Öğrenmeye Yönelik Görüşleri

FENERCİ G., KANA F., GEÇGEL H.

III. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

6. Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmes

ZIVALI C., KANA F.

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

7. TÜRKÇE EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKÂ ARAÇLARININ KULLANIMI

KÖROĞLU A., KANA F.

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Türkiye, 09 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2023

2023

8. Türkiye’de 2020-2023 Yılları Arasında Yayımlanan Çocuk Edebiyatı Alanında Yapılan Tezlerdeki Demografik ve Yöntemsel Eğilimler

KANA F., GEÇGEL H., AKAY S.

XVII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 18 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

2020

2020

9. Postgraduate Students' Views on the Pandemic Process

KANA F., YAVUZ B.

IV. ULUSLARARASI İNSANİ BİLİMLER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 16 Ekim 2020, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

10. LİSANS EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİ MESLEK HAYATINA HAZIRLAMA DURUMLARIYLA İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ

KANA F., VATANSEVER Y. Y.

III. Uluslararası Farkındalık Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 05 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

12. TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI İLE İLGİLİ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

KANA F., Çalık F.

III. Uluslararası Farkındalık Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 05 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

13. FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN ETİK KAVRAMIYLA İLGİLİ METAFORİK ALGILARI

KANA F., DİNLEMEZ Ş.

ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 06 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

14. TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ EĞİTİM TEKNOLOJİSİ YETERLİLİKLERİNE SOSYAL BEĞENİRLİĞİN ETKİSİ

KANA F., ELKIRAN Y. M.

ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 06 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

15. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eğitim Teknolojisi Yeterliliklerine Sosyal Beğenirliğin Etkisi

ELKIRAN Y. M., KANA F.

Prof. Dr. A. Halûk DURSUN Anısına Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu Dil – Tarih - Coğrafya, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, ss.485-490, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

16. Oğuz Tansel Masallarının Çocuk Edebiyatımızdaki Yeri

GEÇGEL H., KANA F.

III. INTERNATIONAL CONFERENCE ON AWARENESS, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

17. Çizgi Filmlerin Çocukların Hayatlarındaki Yeri ile İlgili Türkçe Öğretmeni Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi

KANA F., DİNLEMEZ Ş., ELKIRAN Y. M.

Prof. Dr. A. Halûk DURSUN Anısına Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu Dil – Tarih - Coğrafya, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, ss.287-296, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

18. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yenilenen Türkçe Eğitimi Lisans Programıyla İlgili Görüşlerinin İncelenmesi

KANA F., GEÇGEL H., Ergun B.

III. INTERNATIONAL CONFERENCE ON AWARENESS, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

19. TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MEDYA OKURYAZARLIĞIYLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

KANA F.

X. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, ALANYA, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

20. Türkçe Öğretmenı̇ Adaylarının Meslek Etı̇ğı̇ İle İlgı̇lı̇ Görüşleri

KANA F., ELKIRAN Y. M.

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 25 - 27 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

21. Dijital Uygulamalarda Türkçe Dil Dosyaları Sorunu

ELKIRAN Y. M., KANA F.

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 25 - 27 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

22. Graf Teorisi Bağlamında Türkçenin Öğretiminde Bir Değerlendirme

ELKIRAN Y. M., KANA F.

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 25 - 27 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

23. DEĞİŞEN SINAV SİSTEMİNİN ÖĞRENCİLER ÜZERİNDEKİETKİLERİ

KANA F., şener m. m.

الثانيPreviousNextII. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

25. ÖĞRETMENLERİN ETKİLEŞİMLİ TAHTAYLA İLGİLİGÖRÜŞLERİ

KANA F., güngör a.

الثانيPreviousNextII. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

26. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TERİM ÇEŞİTLİLİĞİ İLE GÖRÜŞLERİ

KANA F., KALYONCUOĞLU M.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 29 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

27. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Sorunlarıyla İlgili Görüşleri

Kana F., Kayabaşı B., Elkıran Y. M.

II. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

28. ÖZEL EĞİTİM GEREKSİNİMİ OLAN ÖĞRENCİLERİNÖĞRETMENLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

KANA F., Şener M. m.

الثانيPreviousNextII. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

29. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİNDE FİİLİMSİLERİN İNCELENMESİ

KANA F., KOŞCU G.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

31. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİNKONUŞMA DERSLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

KANA F., Kızıldağ i.

ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜRÜ VEDİLİ SEMPOZYUMU, üsküp, Makedonya, 27 - 29 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

32. Türkçe Eğitiminde Bilgi Grafikleri (İnfografik)

KANA F., AKKAYA A., ELKIRAN Y. M.

II. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

33. Türkçe Öğretmen Adaylarının Dinleme Sorunları ile İlgili Görüşleri

KANA F., KAYABAŞI B., ELKIRAN Y. M.

II. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018, ss.60, (Özet Bildiri)

2018

2018

34. İSLAMİ EDEBİYATIN DERGİLER VE ROMANLARÜZERİNDE GELİŞİMİ ve KARAKTER EĞİTİMİNE KATKILARI

YAŞAR E., KANA F.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

35. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eğitimde Mizah Kullanımına İlişkin Görüşleri

SELÇUK G., KANA F., GEÇGEL H., Aşçı E.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

36. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlık Düzeyleri

KANA F., AŞÇI E., ELKIRAN Y. M., KANA H.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.315, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

37. İLKÖĞRETİM 7. SINIF MERAM YAYINLARI TÜRKÇE DERS KİTABINDA MİLLİ KÜLTÜR TEMASININ VE METİN TÜRLERİNİN İNCELENMESİ

KANA F., YAŞAR E., ELKIRAN Y. M.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.308, (Özet Bildiri)

2018

2018

38. İslami Edebiyatın Dergiler ve Romanlar Üzerinde Gelişimi ve Karakter Eğitimine Katkıları

YAŞAR E., KANA F.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.368, (Özet Bildiri)

2018

2018

39. İLKÖĞRETİM 7. SINIF MERAM YAYINLARI TÜRKÇE DERS KİTABINDA MİLLİ KÜLTÜR TEMASININ VE METİN TÜRLERİNİN İNCELENMESİ

KANA F., YAŞAR E., ELKIRAN Y. M.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.308, (Özet Bildiri)

2018

2018

40. İlköğretim 7. Sınıf Meram Yayınları Türkçe Ders Kitabında Milli Kültür Temasının ve Metin Türlerinin İncelenmesi

KANA F., YAŞAR E., ELKIRAN Y. M.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

41. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİNLENİLEN METİNLERİÖZETLEME YETERLİLİKLERİ

Ayhan S., KANA F.

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

42. Uluslararası Öğrencilerin Türkçe Öğrenirken Yaptıkları Yazım Yanlışları

KANA F., YAŞAR E., ELKIRAN Y. M.

1. EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU., Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.789, (Özet Bildiri)

2017

2017

43. Uluslararası Öğrencilerin Türkçe Öğrenirken Yaptıkları Yazım Yanlışları

KANA F., YAŞAR E., ELKIRAN Y. M.

I. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.789, (Özet Bildiri)

2017

2017

44. Yabancı Dil Öğreniminin Ana Dil Kullanımına Etkisi

KANA F., Kaynak u. s.

ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VESOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

45. Yeni Okuryazarlıklarda Kavram Kargaşaları

KANA F., ELKIRAN Y. M., YAŞAR E.

I. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.790, (Özet Bildiri)

2017

2017

46. ORTAÖĞRETİM SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÜNİVERSİTE ALGISINA YÖNELİK GELİŞTİRDİKLERİ METAFORLARIN İNCELENMESİ

KANA F., TEMUR E.

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.633-641, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

47. DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARININ TEOG TÜRKÇETESTİ BAŞARISINA ETKİSİ

Gürsoy E., KANA F.

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

48. Güneş Dil Teorisi ve Düşündürdükleri

AVCI Y., KANA F., ELKIRAN Y. M.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.376, (Özet Bildiri)

2017

2017

49. ADAY ÖĞRETMENLERİN ADAY ÖĞRETMENLİK SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

KANA F., YAŞAR E.

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.357, (Özet Bildiri)

2016

2016

50. Cümle Düzeyinde Yazma Etkinliklerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Yazma becerilerine Etkisi

KANA F., Şener g. E.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 Nisan 2016 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

51. Yabancılara Türkçe Öğretiminde Ölçmesiz Ölçme Değerlendirme

KANA F., BOYLU E., USTABULUT M. Y.

• 7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

52. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Belaruslu Öğrencilerde Görülen Dil Aktarımları

DAĞ PESTİL A., KANA F.

ULEAD 2017 - VII Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.362, (Özet Bildiri)

2016

2016

53. FORMASYON EĞİTİMİ ALAN İLAHİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK ALAN BİLGİSİ SINAVINA YÖNELİK ALGILARI

DEMİR F., KIZILDAĞ İ., KANA F., UZAN M. F.

VI. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

55. TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ETKİLEŞİMLİ TAHTAYIKULLANMA ÖZYETERLİKLER

KANA F., emre k., aydemir n.

8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

56. TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OSMANLICA DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI BİR DURUM ÇALIŞMASI

KANA F., KIZILDAĞ İ., UZAN M. F., ÖZEKİNCİ Z.

8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

57. METACOGNITIVE AWARENESS LEVELS OF TURKISH LANGUAGE PRESERVICE TEACHERS

KANA F., KOÇER Ö.

V. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi – ICRE 2015, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

59. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Bilgisayar Destekli Görsel Mataeryallerin Kaçıncı Konusundaki Başarıya Etkisi

YAĞMUR ŞAHİN E., KANA F., Kahn M. M.

1. ULUSLARAARASI DİL EĞİTİMİ VE ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

60. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Bilgisayar Destekli Görsel Materyallerin Kaçıncı konusundaki başarıya etkisi

YAĞMUR ŞAHİN E., KANA F., KAHN M. M.

1. ULUSLARARASI DİL EĞİTİMİ VE ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU'NUN, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

61. Ortaokul Öğrencilerin Yazma Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

KANA F., ÜNLÜ S., ÖZBAŞI D.

VII. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1, (Özet Bildiri)

2014

2014

63. BİR ÖLÇME ARACI OLARAK ROMANYA DA YAPILAN TÜRKÇE BAKALORYA SINAVLARININ KONU DAĞILIMI VE SORU TİPOLOJİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

ŞAHİN A., KANA F., ÇELİK E.

VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.985-1008, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

65. Studying attitudes and strategies of pre service Turkish teachers

YAĞMUR ŞAHİN E., KANA F., HATİCE Z. K.

V. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, 6 - 09 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

66. DİL ÖĞRETİMİNDE YENİ BİR YAKLAŞIM ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENME YAKLAŞIMI

ŞAHİN A., KANA F.

V. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, 6 - 09 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

67. Three novice Turkish teachers self efficacy experiences A phenomenological research

ŞAHİN A., ERYAMAN M. Y., KOÇER Ö., KANA F.

Ninth International Congress of Qualitative Inquiry, 15 - 18 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

68. Anadil Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Dil Öğrenme Yaklaşımının Uygulanması

GÜNEL M., ŞAHİN A., KANA F.

10. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı (EİÖK), İstanbul, Türkiye, 11 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

70. EĞİTİM KAVRAMI VE KUTADGU BİLİG

ŞAHİN A., AYDIN G., KANA F.

IV. ULUSLARARASI TÜRKİYE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.2057-2066, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

2. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÇİZGİ FİLMLERLE KÜLTÜR ÖĞRETİMİ: “ASLAN” ÖRNEĞİ

Kana F., Çakır F. Ö.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları VII, Fatih Kana ve Hulusi Geçgel, Editör, Holistence, Çanakkale, ss.65-78, 2024

2024

2024

3. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KÜLTÜR UNSURLARININ İŞLENİŞ BİÇİMİ -İSTANBUL B2 YABANCILAR İÇİN TÜRKÇE DERS KİTABI -

Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları VII, Fatih Kana & Hulusi Geçgel, Editör, Holistence, Çanakkale, ss.79-90, 2024

2024

2024

4. Almanya’daki Türk Çocuklarına Türkçe ve Türk Kültürü Dersi Veren Öğretmenlerin Derslere ve Öğrencilere Yönelik Görüşleri

GEÇGEL H., KANA F., DİNÇER N.

Türkçe Eğitimi ile İlgili Güncel Araştırmalar-III, MADEN Sedat, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.530-551, 2024

2024

2024

5. Türkçe Öğretmenlerinin Yenilenen Ölçme ve Değerlendirme Sınavları Hakkındaki Görüşleri

KANA F., GEÇGEL H., ÇARPAR B.

Türkçe Eğitimi ile İlgili Güncel Araştırmalar-III, MADEN Sedat, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.361-384, 2024

2023

2023

6. DİJİTAL OKURYAZARLIK ARAŞTIRMALARI

Kana F. (Editör)

Holistence Academy, Çanakkale, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

7. EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR -I

Kana F. (Editör), Beler H. (Editör)

Holistence Publications, Çanakkale, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

8. HASTALIK HASTASI

Maldonado B., Kana F.

Holistence Publishing, Çanakkale, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

14. TÜRKÇE EĞİTİMİNDE DİJİTALLEŞME

Kana F.

Holistence publications, Çanakkale, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

15. UZAKTAN EĞİTİMLE HIZLI OKUMA

YALÇIN AKKAŞ İ., KANA F.

Holistence Publications, Çanakkale, 2023

2023

2023

16. Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Ortamda Ahlaki Değerlere Dönük Algıları

Kocaoğlu S., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Güncel Araştırmalar, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-24, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

17. Okuma Yazma Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi

Meriç G., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları IV, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.31-61, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

18. Çocuk Kitaplarının Biçim ve İçerik Özellikleri

KANA F., Akay S.

Çocuk Edebiyatı, GEÇGEL HULUSİ, AKKAYA AHMET, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.349-370, 2023

2023

2023

19. Öğretmenlerin Dijital Materyal Oluşturabilme Öz Yeterlilikleri

Dilek M., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Güncel Araştırmalar, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.75-98, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

20. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretenlerin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Düzeylerinin İncelenmesi

Gören Ü., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Dijitalleşme, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.215-305, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

21. Türkçe Öğretmeni Adaylarının E-Öğrenme Hazır Bulunuşlukları

Durak E., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Dijitalleşme, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.47-78, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

22. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eğitim Teknolojisi Olarak Bilgisayar Ve İnternet Kullanımına Yönelik Özyeterlilik Algıları

Akça E., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Güncel Araştırmalar, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.25-50, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

23. Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersinde Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

Zıvalı C., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Güncel Araştırmalar, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.51-74, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

24. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dijital Okuryazarlığın Zorlukları: Eğitmen Görüşleri

Kana F., Sarıkaya E. E.

Dijital Okuryazarlık Araştırmaları, KANA FATİH, ELKIRAN YUSUF METE, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.15-36, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

25. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Mikro Saldırganlık

Gezerler G., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları III, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.121-133, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

26. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kâğıttan Dijitale Yazma Tutumları

Kütükcü D., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Dijitalleşme, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.101-146, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

27. Sait Faik Abasıyanık’ın “Karanfiller Ve Domates Suyu” Adlı Hikayesinin A2 Seviyesine Sadeleştirilmesi

Beler F. E., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları IV, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.27-39, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

28. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Alanında Yüksek Lisans Öğrencisi Olmak: Lisansüstü Öğrencilerinin Bakış Açısından Fenomenolojik Bir İnceleme

Yılmaz C., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları VI, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.99-116, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

29. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılığı İle Dijital Okuryazarlıkları Arasındaki İlişki

Şeyranlı B., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Dijitalleşme, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.79-100, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

30. Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Derslerde Yaşadığı Problemler

Akta A., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları III, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.135-152, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

31. Problems Arising From The Grammar And Phonetic Structure of Turkısh in Teaching Turkish as a Foreign Language

Gezerler G., Kana F.

Eğitimde Güncel Araştırmalar I, KANA FATİH, Beler Halil, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.347-360, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

32. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Okumaya İlişkin Algılarının Belirlenmesi

Eren Yıldırım D., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları IV, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-29, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

33. Türkçe Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Beceri Temelli Sorularıyla İlgili Görüşleri

Polatöz G., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları V, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-20, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

34. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Toplumsal Cinsiyet Eşitliği İle İlgili Görüşleri

Özhan Y., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları VI, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.139-156, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

35. Yabancı Uyruklu Ortaokul Öğrencilerinin Karşılaştıkları Sorunlar

Küçük E., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları III, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.57-79, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

36. Nâbî’nin ‘Hayriyye’ Adlı Eserinde Yer Alan İletilerin Çocuk Ve Eğitim Açısından İncelenmesi

Erden H., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları VI, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.73-98, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

37. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Metin Sadeleştirme Üzerine Yapılan Tezlerin Eğilimleri

Beler F. E., Akay S., Kana F., Beler H.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları VI, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.117-137, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

38. Türkçe Eğitimi Lisans Ve Yüksek Lisans Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları

Maldonado B., Kana F., Akay S.

Türkçe Eğitiminde Güncel Araştırmalar, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.121-138, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

40. Türkçe Öğretmenlerinin Ders Kitaplarında Yer Alan Konuşma Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri

Erden H., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları V, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.43-62, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

41. Türkiye’de Yaşayan Türkçe Öğrenmiş Yabancıların Türk Kültürüne Karşı Tutumları

Nazik N., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Güncel Araştırmalar, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.139-166, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

42. Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Etkinlikleri İle İlgili Görüşleri

Şahin M., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları V, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.117-136, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

43. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Sesli ve Görüntülü Görüşme Uygulamaları (Preply Ve Busuu Örneği)

Uncuoğlu T., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları IV, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.105-119, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

44. Grammar Attitude Scale For Teaching Turkish as a Foreign Language: Validity And Reliability Study

Güzel A., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları IV, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.121-137, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

45. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kalıp Sözlerin Öğretiminde Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerisi: Etkinlik Örneği

Demirci E., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları III, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-19, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

46. Çevrim İçi Ölçme Ve Değerlendirme Araçlarına Yönelik Tutum Ve Öz Yeterlik Algısı Ölçeği: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

Kiler B., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Dijitalleşme, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.193-214, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

47. Ortaokul Öğrencilerinin Fiiller Konusuyla İle İlgili Görüşleri

Kutluay G., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları V, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.101-116, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

48. TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA BECERİLERİNE YÖNELİK YETERLİLİKLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

Satılmış A., Kana F.

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI -V, Kana, Fatih ve Geçgel, Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.21-41, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

49. Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerin Akademik Okuryazarlık Durumları

Işık P., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Güncel Araştırmalar, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.99-120, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

50. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeyleri İle Dijital Vatandaşlık Düzeyleri

Dinlemez Ş., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Dijitalleşme, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-46, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

51. Türkçe Derslerinde Yaratıcı Yazma

Mete S., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları IV, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.63-93, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

52. Kitapların Çocuğun Gelişimindeki Yeri ve Çocuklar İçin Kitap Seçimi

KANA F., Coşkun A.

Çocuk Edebiyatı, GEÇGEL HULUSİ, AKKAYA AHMET, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.107-136, 2023

2023

2023

53. Yabancılara Türkçe Öğretiminde Aracı Dil Olarak Kullanılan Beden Dili

Atmaca S., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları IV, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.41-53, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

59. ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİNİN DUYUŞSAL HEDEFLERİ

Kana F., Buzkurt Z.

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİ ARAŞTIRMALARI I, Kana, Fatih ve Geçgel, Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.68-93, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

60. TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ METİNLERİN TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN KÖK DEĞERLER VE YETKİNLİKLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Kocaoğlu S., Kana F.

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI I, Geçgel, Hulusi; Kana, Fatih, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.37-63, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

61. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreten Öğretmenlerin Derslerinde Dijital Materyal Kullanımına Yönelik Görüşleri

Fenerci G., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.25-49, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

62. Okuma Ve Yazma Eğitimi Derslerinin Türkçe Öğretmen Adaylarına Katkısı

Öncü B., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları II, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.31-59, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

64. OKULLAŞTIRILMIŞ YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMDE UYUM PROBLEMLERİNE YÖNELİK BİR DURUM ÇALIŞMASI

Buzkurt Z., Kana F.

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİ ARAŞTIRMALARI -II, Kana, Fatih ve Geçgel, Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-23, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

65. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretenlerin Dil Öğretme Öz Yeterlilikleri

Kana F., Fenerci G.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları I, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-23, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

66. Okullarda Projelerin Yaygınlaştırılması Sürecinde Öğretmenlerin Yaşadığı Problemlerin İncelenmesi

Kana F., Kocaoğlu S.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları II, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.61-91, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

67. SURİYELİ ÇOCUKLARIN TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNE ENTEGRASYONUN DESTEKLENMESİ PROJESİ (PIKTES) YALOVA ÖRNEĞİ

Kana F., Fenerci G.

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI I, Geçgel, Hulusi; Kana, Fatih, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.183-199, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

68. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Şarkıların Öğrenme Sürecindeki Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri

Darıcı F. N., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.93-117, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

69. ‘Stephen Hawking Herkül’ü Döver’ Adlı Eserde Eğitsel İletiler

Kana F., Kocaoğlu S.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları III, GEÇGEL HULUSİ, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.65-79, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

70. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Bireylerde Covid-19 Pandemisinin Ruhsal ve Psikosomatik Etkileri

Kana F., Darıcı F. N.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları I, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.25-43, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

71. Yurt Dışındaki Örgün Eğitim Kurumlarında Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğreten Öğretmenlerin Karşılaştığı Sorunlar: Pakistan Örneği

Kana F., Çimen İ.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.155-186, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

72. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Çocuklar İçin Ders Kitaplarında Metinsel Ve Görsel İçerik Uyumu -Hayat Boyu Türkçe 2 Örneği-

Kana F., Terzioğlu B.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları III, GEÇGEL HULUSİ, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.109-121, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

73. Destek Eğitim Odasında Uygulanan Etkinliklerin Okuma Ve Yazma Becerilerine Katkısının İncelenmesi

Kana F., Akça E.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları II, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-29, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

80. Muzaffer İzgü’nün “Uçan Eşek Ve Sarı Şapkalı Kardan Adam” Romanlarının Çocuğa Görelik İlkesi Açısından İncelenmesi

Kana F., Oskay F.

Ana Dili Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Ürünleri Üzerine İncelemeler, GEÇGEL HULUSİ, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.67-85, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

81. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojileri Yeterlikleri

Kana F., Şenol S.

Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, KANA FATİH, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.65-99, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

82. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Eğitsel Oyun Geliştirme Öz-Yeterlikleri

Kana F., Oskay F.

Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, KANA FATİH, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.243-280, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

83. Türkçe Öğretiminde Dijital Okuryazarlık, Dijital Materyal Geliştirme ve Çevrimiçi Ölçme Değerlendirme

Kana F., Kiler B.

Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.329-345, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

84. “Oğuz Atay’ın “Bir Bilim Adamının Romanı” Adlı Eserinin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi

Kana F., Meriç G.

Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı, H. Geçgel ve F. Kana, Editör, Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.205-227, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

85. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretiminde Teknopedagojik Eğitim

ELKIRAN Y. M., KANA F.

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, BOYLU EMRAH, GÜNGÖR HALUK, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.483-498, 2021

2021

2021

86. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretiminde Teknopedagojik Eğitim

Kana F., Elkıran Y. M.

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, Doç. Dr. Emrah Boylu - Dr. Haluk Güngör, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.483-498, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

87. Türkçe Öğretmen Adaylarının Dijital Okuma Tutumlarının İncelenmesi

Kana F., Mete S.

Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, KANA FATİH, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.305-353, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

88. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Uzaktan Eğitimle Kültür Aktarımında Karşılaşılan Sorunlar

Kana F., Oskay F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, Kana, Fatih, Editör, Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.17-45, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

89. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuma Özyeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Kana F., Yılmaz G.

Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, KANA FATİH, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.355-385, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

90. Uzaktan Eğitim Sürecinde Okuma Eğitimi

Kana F., Yılmaz G.

Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.161-189, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

91. “Guguklu Saatin Kumrusu” Adlı Kitabın Masal Türü ve Çocuğa Görelik İlkesi Açısından İncelenmesi

Kana F., Kütükçü D.

Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı, Geçgel, H. ve Kana, F., Editör, Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.97-117, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

92. Uzaktan Eğitimde Öğretme ve Öğrenme Süreci

Kana F., Kılıçoğlu A.

Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim , Fatih Kana ve Hulusi Geçgel, Editör, Paradigma Yayıncılık, Çanakkale, ss.11-33, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

93. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kullanılan Türkçe Yeterlik Sınavlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi

Kana F., Sertdemir E.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, KANA FATİH, Editör, Eğiten Yayınevi, Çanakkale, ss.233-249, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

94. “Çoçuk Kalbi” Adlı Eserin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi

Kana F., Kiler B.

Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı, Geçgel, Hulusi ve Kana, Fatih, Editör, Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.143-159, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

95. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dijital Okur-Yazarlık, Uzaktan Eğitim ve Materyal Geliştirme

KANA F., ELKIRAN Y. M.

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ DIL POLITIKASI-KÜLTÜR-YÖNTEM-TEKNOLOJI, Prof. Dr. Dinçay Köksal, Doç. Dr. Ömer Gökhan Ulum, Dr. Öğr. Üyesi Eda Duruk, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.71-89, 2021

2021

2021

96. Uzaktan Eğitim Sürecinde Yazma Eğitimi

Kana F., Akgün M. A.

Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.191-221, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

97. Çok Kültürlü Sınıflarda Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar

Kana F., Maldonado B.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, Kana, fatih, Editör, Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.171-188, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

98. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Alanında Çalışan Öğreticilerin Mesleğe Başladığı İlk Dönemlerde Yaşadığı Deneyimler: Bir Anlatı Araştırması

Kana F., Çimen İ.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, KANA FATİH, Editör, Eğiten Yayınevi, Çanakkale, ss.115-127, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

99. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretenlerin Dil Bilgisi Öğretimine İlişkin Görüşleri

Güzel A., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, KANA FATİH, Editör, Eğiten Yayınevi, Çanakkale, ss.269-302, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

100. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Türkçeyi Sosyal Çevrelerinde Aktif Kullanımı

Kana F., Çalışkan T.

Yabancı Dil Olarak Türkçeni Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, Kana, Fatih, Editör, Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.129-153, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

101. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dijital Okur-Yazarlık, Uzaktan Eğitim ve Materyal Geliştirme

Kana F., Elkıran Y. M.

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Dil Politikası Kültür-Yöntem-Teknoloji, KÖKSAL DİNÇAY, DURUK EDA, ULUM ÖMER GÖKHAN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.71-89, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

102. Türkçe Öğretiminde Tiyatro

Kana F., Kiler B.

Ana Dili Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Ürünleri Üzerine İncelemeler, GEÇGEL HULUSİ, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.109-123, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

103. Uzaktan Eğitim Sürecinde Konuşma Eğitimi

Kana F., Çapar B.

Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim , Fatih Kana ve Hulusi Geçgel, Editör, Paradigma, Çanakkale, ss.133-159, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

105. KONUŞMA KAYGISI

ŞAHİN A., KANA F.

KONUŞMA EĞİTİMİ YÖNTEM ETKİNLİKLER, ŞAHİN, ABDULLAH, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.271-280, 2015

2015

2015

106. Hitabet Sanatı ve Türk Eğitim Sisteminde Hitabet

KANA F., KOÇER Ö.

KONUŞMA EĞİTİMİ YÖNTEM VE ETKİNLİKLER, ŞAHİN, ABDULLAH, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINEVİ, Ankara, ss.257-269, 2015

2014

2014

107. YABANCI DİL OLARAKTÜRKÇE ÖĞRETİMİNDEPROGRAM SORUNU

ERYAMAN M. Y., KANA F.

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ KURAMLAR YAKLAŞIMLAR ETKİNLİKLER, ŞAHİN, ABDULLAH, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINLARI, Ankara, ss.205-224, 2014

2014

2014

108. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇESÖZCÜK ÖĞRETİMİ

Kana F., Keskin D.

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kuramlar Yaklaşımlar Etkinlikler, Şahin, Abdullah, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.415-438, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Desteklenen Projeler

2025 - 2025

2025 - 2025

4005-Türkçe Öğretmenlerine Yönelik Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm ve Yapay Zekâ Farkındalığını Artırma Eğitimi

TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları

Geçgel H., Kana F. (Yürütücü)

2024 - 2025

2024 - 2025

"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dil Öğretiminde Yapay Zekâ Kullanımına İlişkin Görüşler

TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı

Kana F.

2024 - 2024

2024 - 2024

Eğitim Bilimleri Alanındaki Lisansüstü Öğrencilere Yönelik Makale Yazma Eğitimi

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

Kana F.

2024 - 2024

2024 - 2024

Lisansüstü Öğrencilerine Yönelik Makale Yazma Eğitimi ve Uygulamalı Örnekler

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

Kana F. (Yürütücü)

2024 - 2024

2024 - 2024

Lisansüstü Öğrencilere Yönelik Makale Yazma Eğitimi ve Uygulamalı Örnekler

TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı

Creative Commons License
Geçgel H., Kana F. (Yürütücü)

2023 - 2024

2023 - 2024

ACADEMIC SPEAKING: HOW TO DELIVER YOUR SPEECH IN ACADEMIC EVENTS

Diğer Ülkelerdeki Kamu Kurumları Tarafından Desteklenmiş Proje

(Proje Özeti)
Kana F.

2023 - 2024

2023 - 2024

Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersinde Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutumları

Diğer Uluslararası Fon Programları

Geçgel H., Sivri F., Kana F. (Yürütücü)

2023 - 2023

2023 - 2023

Ortaokul Öğrencilerinin Özetleme Becerilerini Kullanmada Dijital Hikayelerin Etkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans

KANA F. (Yürütücü), Kocaoğlu S.

2016 - 2018

2016 - 2018

Çanakkale Deniz Aşıkları Projesi

Diğer Uluslararası Fon Programları

Kana F., Güven B., Köksal D. (Yürütücü)

2013 - 2015

2013 - 2015

Düşünen Öğrenci Gelişen Okul

Vakıf

Kana F.

Öğrenci Projeleri

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dil Öğretiminde Yapay Zekâ Kullanımına İlişkin Görüşleri

Ar-Ge Projesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi, Türkiye

Ödüller

Ocak 2016

Ocak 2016

Onur ÖdülüSürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Araştırmaları Birliği

Ocak 2016

Ocak 2016

Teşekkür BelgesiSürdürülebilir Kalkınma

Deniz Temiz Derneği/Turmepa

Aralık 2015

Aralık 2015

Prof. Dr. Yahya Özsoy Toplum Hizmetleri Teşvik ÖdülüSürdürülebilir Kalkınma

Türkiye Toplum Hizmetleri Vakfı (Tovak)

Aralık 2012

Aralık 2012

Prof. Dr. Yahya Özsoy Toplum Hizmetleri TOVAK ÖZEL ÖDÜLÜSürdürülebilir Kalkınma

Türkiye Toplum Hizmetleri Vakfı (Tovak)



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 82

h-indeksi (SCOPUS): 1