Doç. Dr. FATİH KANA


Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Türkçe Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Öğretmen Eğitimi

E-posta: fatihkana@comu.edu.tr
İş Telefonu: +90 286 217 1303
Web: https://avesis.comu.edu.tr/854
Ofis: 3. KAT B4-09
Posta Adresi: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı Anafartalar Yerleşkesi, 3. KatB4 Blok, 09 nolu oda Merkez ÇANAKAKALE

Metrikler

Yayın

261

Atıf (WoS)

64

H-İndeks (WoS)

64

Atıf (Scopus)

29

H-İndeks (Scopus)

16

Atıf (TrDizin)

51

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

15

Tez Danışmanlığı

49

Açık Erişim

148
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2011 - 2013

2011 - 2013

Doktora

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye

2008 - 2010

2008 - 2010

Yüksek Lisans

Pamukkale Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye

2004 - 2008

2004 - 2008

Lisans

Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Öğretmen Eğitimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü

2015 - 2018

2015 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü

2010 - 2015

2010 - 2015

Araştırma Görevlisi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Merkez Müdür Yardımcısı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi

2016 - 2019

2016 - 2019

Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2016 - 2017

2016 - 2017

Dekan Yardımcısı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2015 - 2016

2015 - 2016

Bölüm Başkan Yardımcısı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Akademi Dışı Deneyim

2008 - 2010

2008 - 2010

Öğretmen

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Yazma Eğitimi Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

Türkçe Öğretiminde Sınav Hazırlama ve Değerlendirme

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Nitel Araştırma Yöntemleri

Doktora

Doktora

Dil Politikası

Lisans

Lisans

Öğretmenlik Uygulaması II Sürdürülebilir Kalkınma

Doktora

Doktora

Seminer

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Türkçe Eğitiminde Nitel Araştırma Yöntemleri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Seminer

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uzmanlık Alan

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Lisans

Lisans

Dinleme Eğitimi Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

Öğretmenlik Uygulaması I Sürdürülebilir Kalkınma

Doktora

Doktora

Bilgisayarda İstatistiksel Veri Analizi Sürdürülebilir Kalkınma

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Yönetilen Tezler

2024

2024

Yüksek Lisans

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Çizgi Roman

Kana F. (Danışman)

E.DEMİRCİ(Öğrenci)

2019

2019

Yüksek Lisans

Türkçe öğretmeni adaylarının toplumsal cinsiyet algıları

Kana F. (Danışman)

M.KULUROĞLU(Öğrenci)

2019

2019

Yüksek Lisans

Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Becerisi Kazanmasında Metin Türünün Etkisi

Kana F. (Danışman)

A.GÜNGÖR(Öğrenci)

2017

2017

Yüksek Lisans

Yabancı dil olarak Türkçenin öğretiminde fiilimsilerin incelenmesi

Kana F. (Danışman)

G.KOŞCU(Öğrenci)

2017

2017

Yüksek Lisans

Türkçe öğretmenlerinin etik değerlere yatkınlığının belirlenmesi

Kana F. (Danışman)

F.SARIGÜL(Öğrenci)

2017

2017

Yüksek Lisans

Ortaokul Türkçe eğitiminde çoklu zeka kuramı

Kana F. (Danışman)

R.DEMİR(Öğrenci)

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2024

2024

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyeli Mülteci Öğrencilerin Dijital Materyallerle Türkçe Öğrenmeye Yönelik Görüşleri

FENERCİ G., KANA F., GEÇGEL H.

III. Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024

2024

2024

Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmes

ZIVALI C., KANA F.

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024

2024

2024

TÜRKÇE EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKÂ ARAÇLARININ KULLANIMI

KÖROĞLU A., KANA F.

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Çanakkale, Türkiye, 09 Mayıs 2024

2020

2020

Postgraduate Students' Views on the Pandemic Process

KANA F., YAVUZ B.

IV. ULUSLARARASI İNSANİ BİLİMLER SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 16 Ekim 2020

2019

2019

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI İLE İLGİLİ TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

KANA F., Çalık F.

III. Uluslararası Farkındalık Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 05 Aralık 2019

2019

2019

FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN ETİK KAVRAMIYLA İLGİLİ METAFORİK ALGILARI

KANA F., DİNLEMEZ Ş.

ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 06 Aralık 2019

2019

2019

Çizgi Filmlerin Çocukların Hayatlarındaki Yeri ile İlgili Türkçe Öğretmeni Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi

KANA F., DİNLEMEZ Ş., ELKIRAN Y. M.

Prof. Dr. A. Halûk DURSUN Anısına Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu Dil – Tarih - Coğrafya, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, ss.287-296

2019

2019

Oğuz Tansel Masallarının Çocuk Edebiyatımızdaki Yeri

GEÇGEL H., KANA F.

III. INTERNATIONAL CONFERENCE ON AWARENESS, Çanakkale, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2019

2019

2019

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eğitim Teknolojisi Yeterliliklerine Sosyal Beğenirliğin Etkisi

ELKIRAN Y. M., KANA F.

Prof. Dr. A. Halûk DURSUN Anısına Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu Dil – Tarih - Coğrafya, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, ss.485-490

2019

2019

TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MEDYA OKURYAZARLIĞIYLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

KANA F.

X. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, ALANYA, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019

2019

2019

Dijital Uygulamalarda Türkçe Dil Dosyaları Sorunu

ELKIRAN Y. M., KANA F.

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 25 - 27 Haziran 2019

2019

2019

Türkçe Öğretmenı̇ Adaylarının Meslek Etı̇ğı̇ İle İlgı̇lı̇ Görüşleri

KANA F., ELKIRAN Y. M.

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 25 - 27 Haziran 2019

2019

2019

Graf Teorisi Bağlamında Türkçenin Öğretiminde Bir Değerlendirme

ELKIRAN Y. M., KANA F.

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 25 - 27 Haziran 2019

2018

2018

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Sorunlarıyla İlgili Görüşleri

Kana F., Kayabaşı B., Elkıran Y. M.

II. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018

2018

2018

ÖĞRETMENLERİN ETKİLEŞİMLİ TAHTAYLA İLGİLİGÖRÜŞLERİ

KANA F., güngör a.

الثانيPreviousNextII. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018

2018

2018

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TERİM ÇEŞİTLİLİĞİ İLE GÖRÜŞLERİ

KANA F., KALYONCUOĞLU M.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 29 Nisan 2018

2018

2018

DEĞİŞEN SINAV SİSTEMİNİN ÖĞRENCİLER ÜZERİNDEKİETKİLERİ

KANA F., şener m. m.

الثانيPreviousNextII. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018

2018

2018

ÖZEL EĞİTİM GEREKSİNİMİ OLAN ÖĞRENCİLERİNÖĞRETMENLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

KANA F., Şener M. m.

الثانيPreviousNextII. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİNDE FİİLİMSİLERİN İNCELENMESİ

KANA F., KOŞCU G.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018

2018

2018

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİNKONUŞMA DERSLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

KANA F., Kızıldağ i.

ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜRÜ VEDİLİ SEMPOZYUMU, üsküp, Makedonya, 27 - 29 Eylül 2018

2018

2018

Türkçe Öğretmen Adaylarının Dinleme Sorunları ile İlgili Görüşleri

KANA F., KAYABAŞI B., ELKIRAN Y. M.

II. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018, ss.60

2018

2018

Türkçe Eğitiminde Bilgi Grafikleri (İnfografik)

KANA F., AKKAYA A., ELKIRAN Y. M.

II. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018

2018

2018

İSLAMİ EDEBİYATIN DERGİLER VE ROMANLARÜZERİNDE GELİŞİMİ ve KARAKTER EĞİTİMİNE KATKILARI

YAŞAR E., KANA F.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018

2018

2018

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eğitimde Mizah Kullanımına İlişkin Görüşleri

SELÇUK G., KANA F., GEÇGEL H., Aşçı E.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2018

2018

2018

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlık Düzeyleri

KANA F., AŞÇI E., ELKIRAN Y. M., KANA H.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.315 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

İLKÖĞRETİM 7. SINIF MERAM YAYINLARI TÜRKÇE DERS KİTABINDA MİLLİ KÜLTÜR TEMASININ VE METİN TÜRLERİNİN İNCELENMESİ

KANA F., YAŞAR E., ELKIRAN Y. M.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.308

2018

2018

İslami Edebiyatın Dergiler ve Romanlar Üzerinde Gelişimi ve Karakter Eğitimine Katkıları

YAŞAR E., KANA F.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.368

2018

2018

İLKÖĞRETİM 7. SINIF MERAM YAYINLARI TÜRKÇE DERS KİTABINDA MİLLİ KÜLTÜR TEMASININ VE METİN TÜRLERİNİN İNCELENMESİ

KANA F., YAŞAR E., ELKIRAN Y. M.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.308

2017

2017

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DİNLENİLEN METİNLERİÖZETLEME YETERLİLİKLERİ

Ayhan S., KANA F.

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017

2017

2017

Uluslararası Öğrencilerin Türkçe Öğrenirken Yaptıkları Yazım Yanlışları

KANA F., YAŞAR E., ELKIRAN Y. M.

I. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.789

2017

2017

Uluslararası Öğrencilerin Türkçe Öğrenirken Yaptıkları Yazım Yanlışları

KANA F., YAŞAR E., ELKIRAN Y. M.

1. EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU., Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.789

2017

2017

Yeni Okuryazarlıklarda Kavram Kargaşaları

KANA F., ELKIRAN Y. M., YAŞAR E.

I. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.790

2017

2017

Yabancı Dil Öğreniminin Ana Dil Kullanımına Etkisi

KANA F., Kaynak u. s.

ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VESOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 3 - 05 Kasım 2017

2017

2017

ORTAÖĞRETİM SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÜNİVERSİTE ALGISINA YÖNELİK GELİŞTİRDİKLERİ METAFORLARIN İNCELENMESİ

KANA F., TEMUR E.

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.633-641

2017

2017

DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARININ TEOG TÜRKÇETESTİ BAŞARISINA ETKİSİ

Gürsoy E., KANA F.

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017

2017

2017

Güneş Dil Teorisi ve Düşündürdükleri

AVCI Y., KANA F., ELKIRAN Y. M.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.376

2016

2016

Cümle Düzeyinde Yazma Etkinliklerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Yazma becerilerine Etkisi

KANA F., Şener g. E.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 Nisan 2016 - 29 Nisan 2017

2017

2017

ADAY ÖĞRETMENLERİN ADAY ÖĞRETMENLİK SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

KANA F., YAŞAR E.

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.357

2017

2017

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Belaruslu Öğrencilerde Görülen Dil Aktarımları

DAĞ PESTİL A., KANA F.

ULEAD 2017 - VII Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.362

2017

2017

Yabancılara Türkçe Öğretiminde Ölçmesiz Ölçme Değerlendirme

KANA F., BOYLU E., USTABULUT M. Y.

• 7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017

2016

2016

TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ETKİLEŞİMLİ TAHTAYIKULLANMA ÖZYETERLİKLER

KANA F., emre k., aydemir n.

8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016

2015

2015

METACOGNITIVE AWARENESS LEVELS OF TURKISH LANGUAGE PRESERVICE TEACHERS

KANA F., KOÇER Ö.

V. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi – ICRE 2015, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015

2015

2015

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Bilgisayar Destekli Görsel Mataeryallerin Kaçıncı Konusundaki Başarıya Etkisi

YAĞMUR ŞAHİN E., KANA F., Kahn M. M.

1. ULUSLARAARASI DİL EĞİTİMİ VE ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015

2015

2015

Ortaokul Öğrencilerin Yazma Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

KANA F., ÜNLÜ S., ÖZBAŞI D.

VII. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1

2014

2014

BİR ÖLÇME ARACI OLARAK ROMANYA DA YAPILAN TÜRKÇE BAKALORYA SINAVLARININ KONU DAĞILIMI VE SORU TİPOLOJİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

ŞAHİN A., KANA F., ÇELİK E.

VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.985-1008 Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

Studying attitudes and strategies of pre service Turkish teachers

YAĞMUR ŞAHİN E., KANA F., HATİCE Z. K.

V. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, 6 - 09 Haziran 2013

2013

2013

DİL ÖĞRETİMİNDE YENİ BİR YAKLAŞIM ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENME YAKLAŞIMI

ŞAHİN A., KANA F.

V. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, 6 - 09 Haziran 2013

2013

2013

Three novice Turkish teachers self efficacy experiences A phenomenological research

ŞAHİN A., ERYAMAN M. Y., KOÇER Ö., KANA F.

Ninth International Congress of Qualitative Inquiry, 15 - 18 Mayıs 2013

2013

2013

Anadil Öğretiminde Argümantasyon Tabanlı Dil Öğrenme Yaklaşımının Uygulanması

GÜNEL M., ŞAHİN A., KANA F.

10. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı (EİÖK), İstanbul, Türkiye, 11 Nisan 2013

2012

2012

EĞİTİM KAVRAMI VE KUTADGU BİLİG

ŞAHİN A., AYDIN G., KANA F.

IV. ULUSLARARASI TÜRKİYE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.2057-2066

Kitap & Kitap Bölümleri

2023

2023

DİJİTAL OKURYAZARLIK ARAŞTIRMALARI

Kana F. (Editör)

Holistence Academy, Çanakkale, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

EĞİTİMDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR -I

Kana F. (Editör), Beler H. (Editör)

Holistence Publications, Çanakkale, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

HASTALIK HASTASI

Maldonado B., Kana F.

Holistence Publishing, Çanakkale, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

TÜRKÇE EĞİTİMİNDE DİJİTALLEŞME

Kana F.

Holistence publications, Çanakkale, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

UZAKTAN EĞİTİMLE HIZLI OKUMA

YALÇIN AKKAŞ İ., KANA F.

Holistence Publications, Çanakkale, 2023

2023

2023

Yabancı Uyruklu Ortaokul Öğrencilerinin Karşılaştıkları Sorunlar

Küçük E., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları III, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.57-79, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Öğretmenlerin Dijital Materyal Oluşturabilme Öz Yeterlilikleri

Dilek M., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Güncel Araştırmalar, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.75-98, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Samed Behrengi’nin “Küçük Kara Balık” Adlı Eserinin “İnisiyatif Alma Ve Girişimcilik” Yetkinlik Alanı Açısından İncelenmesi

Akay S., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları VI, , Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.59-71, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Türkçe Eğitimi Lisans Ve Yüksek Lisans Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumları

Maldonado B., Kana F., Akay S.

Türkçe Eğitiminde Güncel Araştırmalar, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.121-138, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Nâbî’nin ‘Hayriyye’ Adlı Eserinde Yer Alan İletilerin Çocuk Ve Eğitim Açısından İncelenmesi

Erden H., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları VI, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.73-98, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Metin Sadeleştirme Üzerine Yapılan Tezlerin Eğilimleri

Beler F. E., Akay S., Kana F., Beler H.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları VI, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.117-137, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Kitapların Çocuğun Gelişimindeki Yeri ve Çocuklar İçin Kitap Seçimi

KANA F., Coşkun A.

Çocuk Edebiyatı, GEÇGEL HULUSİ, AKKAYA AHMET, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.107-136, 2023

2023

2023

Okuma Yazma Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi

Meriç G., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları IV, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.31-61, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretenlerin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Düzeylerinin İncelenmesi

Gören Ü., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Dijitalleşme, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.215-305, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Türkçe Derslerinde Yaratıcı Yazma

Mete S., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları IV, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.63-93, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Türkçe Öğretmeni Adaylarının E-Öğrenme Hazır Bulunuşlukları

Durak E., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Dijitalleşme, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.47-78, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eğitim Teknolojisi Olarak Bilgisayar Ve İnternet Kullanımına Yönelik Özyeterlilik Algıları

Akça E., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Güncel Araştırmalar, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.25-50, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersinde Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

Zıvalı C., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Güncel Araştırmalar, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.51-74, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dijital Okuryazarlığın Zorlukları: Eğitmen Görüşleri

Kana F., Sarıkaya E. E.

Dijital Okuryazarlık Araştırmaları, KANA FATİH, ELKIRAN YUSUF METE, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.15-36, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeyleri İle Dijital Vatandaşlık Düzeyleri

Dinlemez Ş., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Dijitalleşme, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-46, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Mikro Saldırganlık

Gezerler G., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları III, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.121-133, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kâğıttan Dijitale Yazma Tutumları

Kütükcü D., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Dijitalleşme, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.101-146, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Sait Faik Abasıyanık’ın “Karanfiller Ve Domates Suyu” Adlı Hikayesinin A2 Seviyesine Sadeleştirilmesi

Beler F. E., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları IV, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.27-39, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılığı İle Dijital Okuryazarlıkları Arasındaki İlişki

Şeyranlı B., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Dijitalleşme, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.79-100, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Ortamda Ahlaki Değerlere Dönük Algıları

Kocaoğlu S., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Güncel Araştırmalar, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-24, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Derslerde Yaşadığı Problemler

Akta A., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları III, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.135-152, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Yabancılara Türkçe Öğretiminde Aracı Dil Olarak Kullanılan Beden Dili

Atmaca S., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları IV, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.41-53, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Problems Arising From The Grammar And Phonetic Structure of Turkısh in Teaching Turkish as a Foreign Language

Gezerler G., Kana F.

Eğitimde Güncel Araştırmalar I, KANA FATİH, Beler Halil, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.347-360, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Çocuk Kitaplarının Biçim ve İçerik Özellikleri

KANA F., Akay S.

Çocuk Edebiyatı, GEÇGEL HULUSİ, AKKAYA AHMET, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.349-370, 2023

2023

2023

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Okumaya İlişkin Algılarının Belirlenmesi

Eren Yıldırım D., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları IV, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-29, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Lisans ve Lisansüstü Öğrencilerin Akademik Okuryazarlık Durumları

Işık P., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Güncel Araştırmalar, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.99-120, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA BECERİLERİNE YÖNELİK YETERLİLİKLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

Satılmış A., Kana F.

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI -V, Kana, Fatih ve Geçgel, Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.21-41, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Ortaokul Öğrencilerinin Fiiller Konusuyla İle İlgili Görüşleri

Kutluay G., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları V, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.101-116, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Türkçe Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Beceri Temelli Sorularıyla İlgili Görüşleri

Polatöz G., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları V, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-20, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Çevrim İçi Ölçme Ve Değerlendirme Araçlarına Yönelik Tutum Ve Öz Yeterlik Algısı Ölçeği: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

Kiler B., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Dijitalleşme, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.193-214, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Toplumsal Cinsiyet Eşitliği İle İlgili Görüşleri

Özhan Y., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları VI, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.139-156, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kalıp Sözlerin Öğretiminde Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerisi: Etkinlik Örneği

Demirci E., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları III, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-19, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Grammar Attitude Scale For Teaching Turkish as a Foreign Language: Validity And Reliability Study

Güzel A., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları IV, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.121-137, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Sesli ve Görüntülü Görüşme Uygulamaları (Preply Ve Busuu Örneği)

Uncuoğlu T., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları IV, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.105-119, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Etkinlikleri İle İlgili Görüşleri

Şahin M., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları V, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.117-136, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Türkiye’de Yaşayan Türkçe Öğrenmiş Yabancıların Türk Kültürüne Karşı Tutumları

Nazik N., Kana F.

Türkçe Eğitiminde Güncel Araştırmalar, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.139-166, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Türkçe Öğretmenlerinin Ders Kitaplarında Yer Alan Konuşma Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri

Erden H., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları V, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.43-62, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreten Öğretmenlerin Derslerinde Dijital Materyal Kullanımına Yönelik Görüşleri

Fenerci G., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.25-49, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ METİNLERİN TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN KÖK DEĞERLER VE YETKİNLİKLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

Kocaoğlu S., Kana F.

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI I, Geçgel, Hulusi; Kana, Fatih, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.37-63, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Okullarda Projelerin Yaygınlaştırılması Sürecinde Öğretmenlerin Yaşadığı Problemlerin İncelenmesi

Kana F., Kocaoğlu S.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları II, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.61-91, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

‘Stephen Hawking Herkül’ü Döver’ Adlı Eserde Eğitsel İletiler

Kana F., Kocaoğlu S.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları III, GEÇGEL HULUSİ, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.65-79, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Yurt Dışındaki Örgün Eğitim Kurumlarında Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğreten Öğretmenlerin Karşılaştığı Sorunlar: Pakistan Örneği

Kana F., Çimen İ.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.155-186, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Bireylerde Covid-19 Pandemisinin Ruhsal ve Psikosomatik Etkileri

Kana F., Darıcı F. N.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları I, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.25-43, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

SURİYELİ ÇOCUKLARIN TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNE ENTEGRASYONUN DESTEKLENMESİ PROJESİ (PIKTES) YALOVA ÖRNEĞİ

Kana F., Fenerci G.

TÜRKÇE EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI I, Geçgel, Hulusi; Kana, Fatih, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.183-199, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİNİN DUYUŞSAL HEDEFLERİ

Kana F., Buzkurt Z.

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİ ARAŞTIRMALARI I, Kana, Fatih ve Geçgel, Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.68-93, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Okuma Ve Yazma Eğitimi Derslerinin Türkçe Öğretmen Adaylarına Katkısı

Öncü B., Kana F.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları II, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.31-59, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Destek Eğitim Odasında Uygulanan Etkinliklerin Okuma Ve Yazma Becerilerine Katkısının İncelenmesi

Kana F., Akça E.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları II, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-29, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Çocuklar İçin Ders Kitaplarında Metinsel Ve Görsel İçerik Uyumu -Hayat Boyu Türkçe 2 Örneği-

Kana F., Terzioğlu B.

Türkçe Eğitimi Araştırmaları III, GEÇGEL HULUSİ, KANA FATİH, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.109-121, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

OKULLAŞTIRILMIŞ YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMDE UYUM PROBLEMLERİNE YÖNELİK BİR DURUM ÇALIŞMASI

Buzkurt Z., Kana F.

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇENİN ÖĞRETİMİ ARAŞTIRMALARI -II, Kana, Fatih ve Geçgel, Hulusi, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-23, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretenlerin Dil Öğretme Öz Yeterlilikleri

Kana F., Fenerci G.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları I, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.1-23, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Şarkıların Öğrenme Sürecindeki Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri

Darıcı F. N., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Araştırmaları II, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, Holistence Publications, Çanakkale, ss.93-117, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Okuma Özyeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Kana F., Yılmaz G.

Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, KANA FATİH, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.355-385, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dijital Okur-Yazarlık, Uzaktan Eğitim ve Materyal Geliştirme

KANA F., ELKIRAN Y. M.

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ DIL POLITIKASI-KÜLTÜR-YÖNTEM-TEKNOLOJI, Prof. Dr. Dinçay Köksal, Doç. Dr. Ömer Gökhan Ulum, Dr. Öğr. Üyesi Eda Duruk, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.71-89, 2021

2021

2021

“Çoçuk Kalbi” Adlı Eserin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi

Kana F., Kiler B.

Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı, Geçgel, Hulusi ve Kana, Fatih, Editör, Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.143-159, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

“Guguklu Saatin Kumrusu” Adlı Kitabın Masal Türü ve Çocuğa Görelik İlkesi Açısından İncelenmesi

Kana F., Kütükçü D.

Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı, Geçgel, H. ve Kana, F., Editör, Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.97-117, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kullanılan Türkçe Yeterlik Sınavlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi

Kana F., Sertdemir E.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, KANA FATİH, Editör, Eğiten Yayınevi, Çanakkale, ss.233-249, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Muzaffer İzgü’nün “Uçan Eşek Ve Sarı Şapkalı Kardan Adam” Romanlarının Çocuğa Görelik İlkesi Açısından İncelenmesi

Kana F., Oskay F.

Ana Dili Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Ürünleri Üzerine İncelemeler, GEÇGEL HULUSİ, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.67-85, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Uzaktan Eğitimle Kültür Aktarımında Karşılaşılan Sorunlar

Kana F., Oskay F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, Kana, Fatih, Editör, Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.17-45, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Türkçeyi Sosyal Çevrelerinde Aktif Kullanımı

Kana F., Çalışkan T.

Yabancı Dil Olarak Türkçeni Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, Kana, Fatih, Editör, Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.129-153, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Uzaktan Eğitim Sürecinde Yazma Eğitimi

Kana F., Akgün M. A.

Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.191-221, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Dijital Okur-Yazarlık, Uzaktan Eğitim ve Materyal Geliştirme

Kana F., Elkıran Y. M.

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Dil Politikası Kültür-Yöntem-Teknoloji, KÖKSAL DİNÇAY, DURUK EDA, ULUM ÖMER GÖKHAN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.71-89, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Türkçe Öğretiminde Dijital Okuryazarlık, Dijital Materyal Geliştirme ve Çevrimiçi Ölçme Değerlendirme

Kana F., Kiler B.

Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.329-345, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretenlerin Dil Bilgisi Öğretimine İlişkin Görüşleri

Güzel A., Kana F.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, KANA FATİH, Editör, Eğiten Yayınevi, Çanakkale, ss.269-302, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Alanında Çalışan Öğreticilerin Mesleğe Başladığı İlk Dönemlerde Yaşadığı Deneyimler: Bir Anlatı Araştırması

Kana F., Çimen İ.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, KANA FATİH, Editör, Eğiten Yayınevi, Çanakkale, ss.115-127, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Uzaktan Eğitim Sürecinde Okuma Eğitimi

Kana F., Yılmaz G.

Türkçe Öğretiminde Uzaktan Eğitim, KANA FATİH, GEÇGEL HULUSİ, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.161-189, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

“Oğuz Atay’ın “Bir Bilim Adamının Romanı” Adlı Eserinin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi

Kana F., Meriç G.

Türkçe Öğretiminde Edebî Metinlerin Kullanımı, H. Geçgel ve F. Kana, Editör, Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.205-227, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Çok Kültürlü Sınıflarda Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar

Kana F., Maldonado B.

Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi -Sorunlar ve Çözüm Önerileri-, Kana, fatih, Editör, Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, ss.171-188, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretiminde Teknopedagojik Eğitim

ELKIRAN Y. M., KANA F.

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, BOYLU EMRAH, GÜNGÖR HALUK, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.483-498, 2021

2021

2021

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretiminde Teknopedagojik Eğitim

Kana F., Elkıran Y. M.

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, Doç. Dr. Emrah Boylu - Dr. Haluk Güngör, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.483-498, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Türkçe Öğretiminde Tiyatro

Kana F., Kiler B.

Ana Dili Öğretiminde Çocuk Edebiyatı Ürünleri Üzerine İncelemeler, GEÇGEL HULUSİ, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.109-123, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Eğitsel Oyun Geliştirme Öz-Yeterlikleri

Kana F., Oskay F.

Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, KANA FATİH, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.243-280, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojileri Yeterlikleri

Kana F., Şenol S.

Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, KANA FATİH, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.65-99, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Türkçe Öğretmen Adaylarının Dijital Okuma Tutumlarının İncelenmesi

Kana F., Mete S.

Türkçe Eğitiminde Dijital Dönüşüm, KANA FATİH, Editör, PARADİGMA YAYINEVİ, Çanakkale, ss.305-353, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

Hitabet Sanatı ve Türk Eğitim Sisteminde Hitabet

KANA F., KOÇER Ö.

KONUŞMA EĞİTİMİ YÖNTEM VE ETKİNLİKLER, ŞAHİN, ABDULLAH, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINEVİ, Ankara, ss.257-269, 2015

2015

2015

KONUŞMA KAYGISI

ŞAHİN A., KANA F.

KONUŞMA EĞİTİMİ YÖNTEM ETKİNLİKLER, ŞAHİN, ABDULLAH, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.271-280, 2015

2014

2014

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇESÖZCÜK ÖĞRETİMİ

Kana F., Keskin D.

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kuramlar Yaklaşımlar Etkinlikler, Şahin, Abdullah, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.415-438, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

YABANCI DİL OLARAKTÜRKÇE ÖĞRETİMİNDEPROGRAM SORUNU

ERYAMAN M. Y., KANA F.

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ KURAMLAR YAKLAŞIMLAR ETKİNLİKLER, ŞAHİN, ABDULLAH, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINLARI, Ankara, ss.205-224, 2014

Desteklenen Projeler

2023 - 2024

2023 - 2024

ACADEMIC SPEAKING: HOW TO DELIVER YOUR SPEECH IN ACADEMIC EVENTS

Diğer Ülkelerdeki Kamu Kurumları Tarafından Desteklenmiş Proje

(Proje Özeti)
Kana F.

2023 - 2024

2023 - 2024

Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersinde Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutumları

Diğer Uluslararası Fon Programları

Geçgel H., Sivri F., Kana F. (Yürütücü)

2023 - 2023

2023 - 2023

Ortaokul Öğrencilerinin Özetleme Becerilerini Kullanmada Dijital Hikayelerin Etkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

KANA F. (Yürütücü), Kocaoğlu S.

2016 - 2018

2016 - 2018

Çanakkale Deniz Aşıkları Projesi

Diğer Uluslararası Fon Programları

Kana F., Güven B., Köksal D. (Yürütücü)

Öğrenci Projeleri

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dil Öğretiminde Yapay Zekâ Kullanımına İlişkin Görüşleri

Ar-Ge Projesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü, Türkiye

Ödüller

Aralık 2019

Aralık 2019

TOVAK-Türkiye Toplum Hizmetleri Vakfı Özder Eskişehir Şubesi Teşvik Ödülü Sürdürülebilir Kalkınma

Tovak

Ocak 2016

Ocak 2016

Onur ÖdülüSürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Araştırmaları Birliği

Ocak 2016

Ocak 2016

Teşekkür BelgesiSürdürülebilir Kalkınma

Deniz Temiz Derneği/Turmepa

Aralık 2015

Aralık 2015

Prof. Dr. Yahya Özsoy Toplum Hizmetleri Teşvik ÖdülüSürdürülebilir Kalkınma

Türkiye Toplum Hizmetleri Vakfı (Tovak)

Aralık 2012

Aralık 2012

Prof. Dr. Yahya Özsoy Toplum Hizmetleri TOVAK ÖZEL ÖDÜLÜSürdürülebilir Kalkınma

Türkiye Toplum Hizmetleri Vakfı (Tovak)



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 75

h-indeksi (SCOPUS): 1