Eğitim Bilgileri
2003 - 2006
2003 - 2006Doktora
Florida State Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi, Amerika Birleşik Devletleri
2002 - 2003
2002 - 2003Yüksek Lisans-Tezsiz
Florida State Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi, Amerika Birleşik Devletleri
1996 - 2000
1996 - 2000Lisans
Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fizik Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2006
2006Doktora
Prospective Secondary Teachers Subject Matter Knowledge and Pedagogical Content Knowledge of the Concept of Function
Florida State Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2014
2014Kitap inceleme ve değerlendirme panelist eğitimi, 25 Ocak 2014, Antalya.
Eğitim Yönetimi ve Planlama
MEB Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı
2013
2013E-Ders Ortaokul (5-8. Sınıflar) Matematik Çalıştayı, Ankara, 25 Ocak 2013.
Eğitim Yönetimi ve Planlama
TÜBİTAK
Araştırma Alanları
Eğitim
İlköğretim
Sınıf Öğretmenliği
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorProf. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2016 - 2021
2016 - 2021Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2014 - 2016
2014 - 2016Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Sınıf Eğitimi A.B.D, İlköğretim Bölümü
2010 - 2014
2010 - 2014Yrd. Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Sınıf Eğitimi A.B.D, İlköğretim Bölümü
2009 - 2010
2009 - 2010Yrd. Doç. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Ofma Eğitimi, Matematik Eğitimi A.B.D, Ofma Eğitimi
2006 - 2009
2006 - 2009Öğretim Görevlisi Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Ofma Eğitimi, Matematik Eğitimi A.B.D, Ofma Eğitimi
2006 - 2006
2006 - 2006Araştırma Görevlisi Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ofma Eğitimi, Matematik Eğitimi A.B.D, Ofma Eğitimi
2002 - 2006
2002 - 2006Araştırma Görevlisi
The Florida State University, College of Education, Middle and Secondary Education
2002 - 2006
2002 - 2006Araştırma Görevlisi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ofma Eğitimi, Matematik Eğitimi A.B.D, Ofma Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2016 - 2022
2016 - 2022Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2011 - 2014
2011 - 2014Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi,İlköğretim Bölümü, Matematik Eğitimi A.B.D, İlköğretim Bölümü
2007 - 2010
2007 - 2010Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Fakültesi, Ofma Eğitimi Bölümü, Matematik Eğitimi A.B.D, Ofma Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2002 - 2006
2002 - 2006Araş.Gör.
Florida State Üniversitesi, Araş.Gör.
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öz yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G.
G.ÖZKAN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersine İlişkin İnançları ve Yapılandırmacı Öğrenme Ortamına Yönelik Görüşleri
HACIÖMEROĞLU G.
F.BAYRAK(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri İle Teknopedagojik Eğitim Yeterlikleri Arasındaki İlişki.
Hacıömeroğlu G.
S.BİLGEN(Öğrenci)
Tasarladığı Dersler
Makaleler
2023
20231. Öğretmenlik Uygulaması Deneyim Ölçeği-Matematik: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ALBAYRAK H. B., TARIM K., HACIÖMEROĞLU G.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , ss.85-102, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20222. Öğrenme Tercihi Ölçeği-Analiz’in Geliştirilme Çalışması: Öğretmen Adaylarının Tercihleri.
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
International Journal of Educational Studies in Mathematics, , cilt.9, sa.3, ss.146-160, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20223. Başarı Duygusu Ölçeği-Ortaokul Türkçe Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
Eğitimde Kuram Uygulama , cilt.18, sa.2, ss.44-55, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20214. Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğrenmeye Yönelik Tutum, Öz Yeterlik, Öğrenme Ortamı Algıları ve Görüşleri: Bir Karma Yöntem Çalışması
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI ERDEM Ö.
Journal of Multidisiplinary Studies in Education , cilt.5, sa.3, ss.65-87, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Farkındalıkları ve FETEMM Öğretim Yönelimlerinin İncelenmesi
Şahin M., Hacıömeroğlu G.
Gelecek Vizyonlar Dergisi - Future Visions Journal
, cilt.5, sa.2, ss.17-27, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20216. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G., Elmalı Erdem Ö.
Journal of Computer and Education Research
, cilt.9, sa.17, ss.353-379, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20217. Mathematics teachers’ values about teaching mathematics
Akyıldız P., Aktaş F. N., DEDE Y., HACIÖMEROĞLU G.
Studies in Educational Evaluation
, cilt.68, 2021 (SSCI)
2020
20208. The Reliability and Validity Study of the STEM Identity Instrument. The , 7(2), 1-13.
Hacıömeroğlu G.
The Osmangazi Journal of Educational Research , cilt.7, sa.2, ss.1-13, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20209. Öğretmen Adayları için Öğretmen Duygu Ölçeği-Matematik Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması.
Hacıömeroğlu G.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
, cilt.20, sa.2, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202010. Oretmen adaylari icin ogretmen duygu olceği-matematik turkce formu: Gecerlik ve guvenirlik calismasi.
HACIÖMEROĞLU G.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.2, ss.133-147, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202011. Öğretmen Adaylarının Matematik Kimlikleri, Meslek Öncesi Öğretmen Kimlikleri ve FeTeMM Öğretim Yönelimlerinin İncelenmesi. , 5(3), 261-320.
Hacıömeroğlu G.
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.261-320, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202012. Öğretmen Adayları için FeTeMM Eğitimi Hakkında Öz yeterlik ve Endişe Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması.
Hacıömeroğlu G.
Eğitimde Kuram Uygulama
, cilt.16, sa.2, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202013. The Reliability and Validity Study of the STEM Identity Instrument.
Hacıömeroğlu G.
The Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.17, sa.2, ss.1-13, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202014. Performance of Students with Different Learning Preferences in Traditional First Semester Calculus.
Hacıömeroğlu E. S., Hacıömeroğlu G.
International Journal of Progressive Education
, cilt.16(4), ss.204-212, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202015. Üniversite Öğrencilerinin Analiz Dersine Yönelik Tutum ve Öğrenme Ortamı Algıları
Hacıömeroğlu G.
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.7(2), ss.72-87, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202016. Mathematics Education Values Portrayed by Elementary Student Teachers
Hacıömeroğlu G.
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.15(2), sa.2, ss.259-270, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201917. İlkokul Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Matematik Öğrenmeye Yönelik Tutum ve Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi.
Hacıömeroğlu G.
Journal of Computer and Education Research
, cilt.7, ss.356-382, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201918. Examining the relationship between achievement emotions and sources of mathematics self-efficacy in elementary students
Hacıömeroğlu G.
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.5, sa.2, ss.548-559, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201919. The relationship between elementary students’ achievement emotions and sources of mathematics self-efficacy.
HACIÖMEROĞLU G.
IFO DICE REPORT
, cilt.5, sa.2, ss.548-559, 2019 (Scopus)
2019
201920. Examining Elementary Students’ Attitude towards Learning Mathematics with Technology and Anxiety
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI ERDEM Ö.
Journal of Computer and Education Research
, cilt.7, sa.14, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201821. Öğretmen Adaylarının Mantıksal Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Longeot Bilişsel Gelişim Testi
Hacıömeroğlu E. S., Hacıömeroğlu G.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.9 (2), ss.1-20, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201822. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik İnançlarının ve Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.
Bayrak F., Hacıömeroğlu G.
Sakarya University Journal of Education
, cilt.8(3), ss.100-114, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201823. Teknoloji Destekli Sınıf Ortamlarında Üniversite Öğrencilerinin Ders Sorumlusunun Bilgisine Yönelik Algıları Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
Hacıömeroğlu G., Yaşar C., Ökmen A. K.
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.338-352, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201824. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Öğretimi Yönelim Düzeylerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G.
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.10(1), ss.183-194, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201825. Emoji Nesline Öğretmek: Öğretmen Adaylarının Bir Matematik Etkinliği Geliştirmesine Yönelik Yansıtıcı Görüşlerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G.
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.5(1), ss.1-12, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201826. Examining prospective teachers’ logical reasoning ability: The longeot’s test of cognitive development Öğretmen adaylarının mantıksal düşünme becerilerinin İncelenmesi: Longeot bilişsel gelişim testi
Hacıömeroğlu E. S., HACIÖMEROĞLU G.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.9, sa.3, ss.413-448, 2018 (Scopus)
2017
201727. Reciprocal Relationships Between Mathematics Anxiety and Attitude Towards Mathematics in Elementary Students.
Hacıömeroğlu G.
Acta Didactica Napocensia Journal,
, cilt.10(3), ss.59-68, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201728. Sınıf Öğretmeni Adayları için Öğretmenlik Uygulaması Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
Hacıömeroğlu G., Değer M.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.26(9), ss.548-564, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201729. Cinsiyet, Uzamsal Beceri, Mantıksal Düşünme Becerisi ve Çözüm Tercihleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 7(1), 116-131.[
Hacıömeroğlu G., Hacıömeroğlu E. S.
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.116-131, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201730. Öğretmen Adaylarının Matematik Problemlerini Çözme Tercihleri, Görsel ve Analitik Becerilerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G., Hacıömeroğlu E. S.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.7(1), ss.116-131, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201731. Matematiğe Yönelik Tutum Ölçeği -Kısa Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Hacıömeroğlu G.
Journal of Computer and Education Research
, cilt.5(9), ss.84-99, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201632. Türkiye’de Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimini Temel Alan Çalışmaların Değerlendirilmesi
Kutluca T., Hacıömeroğlu G., Gündüz S.
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.12(4), ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201633. Düzenlenmiş Fennema-Sherman Matematik Kaygı Ölçeği-İlkokul Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Hacıömeroğlu G., Kutluca T.
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5(10), ss.1-6, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201634. Entegre FeTeMM Öğretimi Yönelim Ölçeği Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Hacıömeroğlu G., Bulut A. S.
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.12(3), sa.3, ss.627-653, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201535. Matematiğe İlişkin Tutum Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlama Çalışması
Hacıömeroğlu G.
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.1, ss.245-260, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201436. Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedegojik Alan Bilgisini Değerlendirme Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlama Çalışması
Hacıömeroğlu G., Şahin Ç., Arcagök S.
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.2, ss.297-315, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201437. Elementary pre-service teachers’ mathematics anxiety and mathematics teaching anxiety.
Hacıömeroğlu G.
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, sa.3, ss.1-10, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201438. Türev ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel, Analitik ve Harmonik Çözüm Tercihleri.
Hacıömeroğlu E. S., Hacıömeroğlu G., Bukova Güzel E., Kula S.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.108-119, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201339. Başarı Duygusu-İlkokul'un Türkçe'ye Uyarlama Çalışması
Hacıömeroğlu G., Bilgen S.
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.38, ss.85-96, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201340. Elementary Preservice Teachers' Mathematical Knowledge for Teaching: Analysis of Students' Solution to Addition and Subtraction Operations
Haciomeroglu G.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.38, ss.332-346, 2013 (SSCI)
2013
201341. Matematik İşlem Testi’nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması ve Öğretmen Adaylarının Matematik Problemlerini Çözme Tercihleri.
Hacıömeroğlu G., Hacıömeroğlu E. S.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.196-213, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201342. Mathematics anxiety and mathematical beliefs: What is the relationship in elementary pre-service teachers?
Hacıömeroğlu G.
Issues in Undergraduate Mathematics Preparation of School Teachers: The Journal
, sa.2, ss.1-10, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201343. The field experiences of student teachers and effective mathematics teaching in Turkey.
Hacıömeroğlu G.
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.38, sa.2, ss.132-142, 2013 (Scopus)
2013
201344. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Yeterlik ve Sınıf Yönetimi İnançları.
Hacıömeroğlu G.
Aci Materials Journal
, cilt.26, sa.1, ss.1-18, 2013 (SCI-Expanded)
2012
201245. The Effect of prospective teachers’ problem solving beliefs on self-efficacy beliefs about mathematical literacy.
Sezgin Memnun D., Akkaya R., Hacıömeroğlu G.
.Journal of College Teaching & Learning
, cilt.9, sa.4, ss.289-298, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201246. Enriching a preservice teacher’s classroom experiences through cycles of teaching and reflection.
Hacıömeroğlu G.
Algorithmica
, cilt.41, sa.1, ss.41-52, 2012 (SCI-Expanded)
2012
201247. Matematik inanç ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlama çalışması
Hacıömeroğlu G.
Alimentary Pharmacology
, cilt.21, sa.3, ss.175-184, 2012 (SCI-Expanded)
2012
201248. Pedagojik Gelişim Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlaması: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Pedagojik Gelişim Düzeyi.
Hacıömeroğlu G., Şahin Taşkın Ç.
Dicle U¨niversitesi Ziya Go¨kalp Egˆitim Faku¨ltesi Dergisi
, cilt.18, ss.48-68, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201149. Matematiksel Problem Çözmeye İlişkin İnanç Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması.
Hacıömeroğlu G.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.119-132, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201150. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Problem Çözmeye İlişkin İnançlarını Yordamada Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi.
Hacıömeroğlu G.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, ss.206-220, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201151. Sınıf öğretmeni adaylarının uygulama öğretmenleri hakkındaki özel alan yeterlikleri algısı.
Hacıömeroğlu G., Şahin Ç.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.473-486, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201052. Öğretmenlik Uygulaması Sürecinde Etkili Matematik Öğretimi Ölçeği'nin Türkçe'ye Uyarlama Çalışması: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Sürecine İlişkin Deneyimleri
Hacıömeroğlu G., Şahin-Taşkın Ç.
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.10, sa.2, ss.131-144, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201053. Fen Bilgisi Öğretmenliği ve Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları (OFMA) Eğitimi Bölümü Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları
Hacıömeroğlu G., Şahin Taşkın Ç.
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.77-90, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201054. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Yeterlik İnançları
Hacıömeroğlu G., Şahin Taşkın Ç.
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.23, sa.2, ss.539-555, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200955. Tangram Etkinliği ile Çevre ve Alan Hesabı
Hacıömeroğlu G., Apaydın S.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.8, sa.2, ss.1-6, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200956. Examining a preservice secondary teacher's growth: Implications for teaching
Hacıömeroğlu G.
Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.261-273, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200957. Genel Fizik-I Newtoncu Kuvvet Hareket Teorisi
APAYDIN S., HACIÖMEROĞLU G.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.5, sa.1, ss.105-107, 2009 (Hakemli Dergi)
2005
200558. Reader reflection
Hacıömeroğlu G.
The Mathematics Teacher , cilt.99 (4), ss.228, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Yapay Zekâ Araçlarını Kullanım Deneyimlerinin İncelenmesi
Çakan A. T., Elmalı Erdem Ö., Hacıömeroğlu G.
5.ULUSLARARASI FEN, MATEMATİK, GİRİŞİMCİLİK VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ (FMGTEK 2025), Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.268, (Özet Bildiri)
2025
20252. Beklenti-Değer Motivasyon Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Çakan A. T., Elmalı Erdem Ö., Hacıömeroğlu G.
5.ULUSLARARASI FEN, MATEMATİK, GİRİŞİMCİLİK VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ (FMGTEK 2025), Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.290, (Özet Bildiri)
2024
20243. ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK VE STEM KİMLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
6. Uluslararası Genç Araştırmacılar Öğrenci Kongresi, Isparta, Türkiye, 19 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
2024
20244. Üniversite Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Örneklerini Analizi: Fonksiyon Mu Yoksa Bağıntı Mı?
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
6. Uluslararası Genç Araştırmacılar Öğrenci Kongresi, Isparta, Türkiye, 19 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
2024
20245. Analiz Motivasyon Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
5. Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAK2024), İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2024
20246. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Kimlik Gelişimlerinin İncelenmesi: Bir Karma Desen Çalışması.
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
5. Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAK2024), İstanbul, Türkiye, 10 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2024
20247. Ortaokul Öğretmen Adaylarının Analiz Dersine Yönelik Motivasyon Ve Tutum Düzeylerinin İncelenmesi.
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2024
20248. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik ve STEM Kimliklerinin İncelenmesi.
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2023
20239. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Bire-Bir Ders Verme Deneyimleri: Bir Karma Desen Çalışması
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2023, (Özet Bildiri)
2023
202310. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Cebir Alan Dersine İlişkin Tutum, İspat Yapmaya İlişkin Tutumlarının ve Başarı Yönelimlerinin İncelenmesi
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2023, (Özet Bildiri)
2022
202211. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Aldıkları Matematik Alan Derslerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi.
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
2nd ICOLDE 2022 International Congress on Open Learning And Distance Education, Erzurum, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
202212. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan ve Örgün Eğitime İlişkin Deneyimlerinin Yansımaları.
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
2nd ICOLDE 2022 International Congress on Open Learning And Distance Education, Erzurum, Türkiye, 29 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri)
2021
202113. Learning Preference Questionnaire for Calculus (LPQC)
Hacıömeroğlu E. S., Hacıömeroğlu G.
ERPA Congres, Sakarya, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2021, ss.1, (Özet Bildiri)
2021
202114. Examining Pre-service Mathematics Teachers’ Calculus Learning Preferences.
HACIÖMEROĞLU E. S., HACIÖMEROĞLU G.
ERPA International Congres on Education., Sakarya, Türkiye, 03 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
2020
202015. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öz yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI Ö.
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
2020
202016. Ortaokul Öğrencilerinin FeTeMM Kariyer ve İlgi Düzeylerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI Ö.
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
2020
202017. Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğrenmeye Yönelik Öz yeterlik ve Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI Ö.
4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), Ankara, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
2020
202018. Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğrenmeye Yönelik Görüşleri.
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI Ö.
4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020) (Çevrimiçi), Ankara, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
2020
202019. Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğrenme Ortamı Algıları.
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI Ö.
4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), Ankara, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, ss.1, (Özet Bildiri)
2019
201920. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Emoji Tasarımlarının İncelenmesi. 26-28 Eylül 2019, İzmir.
HACIÖMEROĞLU G.
Uluslarası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
201921. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Fonksiyon Grafiklerini Yorumlama Becerilerinin İncelenmesi: Baba ve Oğul Problemi.
HACIÖMEROĞLU G.
Uluslarası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2019
201922. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Emoji Tasarımlarının İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G.
Uluslarası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2018
201823. Öğrenme Materyalleri Geliştirmede Web 3.0 Araçlarının Kullanımı.
ÖZDİL A., YAŞAR C., HACIÖMEROĞLU G., SALAHLI M. A.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201824. Öğrenme Materyalleri Geliştirmede Web 3.0 Araçlarının Kullanımı
ÖZDİL A., YAŞAR C., HACIÖMEROĞLU G., SALAHLI M. A.
8. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.66, (Özet Bildiri)
2018
201825. An Examination of Anatolian Religious Middle School Students’ Mathematical Values: Grade Level Perspective
AKYILDIZ P., AKTAŞ F. N., HACIÖMEROĞLU G., DEDE Y.
III. Uluslararası Değerler Eğitimi Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
201826. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Aritmetik Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
TARIM K., ÇİLİNGİR ALTINER E., HACIÖMEROĞLU G.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201827. Öğrenme Nesnelerinin İnterneti.
YAŞAR C., ÖZDİL A., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., HACIÖMEROĞLU G.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201828. ÖĞRENME NESNELERİNİN İNTERNETİ
YAŞAR C., ÖZDİL A., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., HACIÖMEROĞLU G.
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1, ss.113, (Özet Bildiri)
2018
201829. Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Öğretim Yönelimlerinin İncelenmesi.
Hacıömeroğlu G., Şahin M.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu/ Ankara, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201830. Öğretmenlik Uygulaması Deneyim Ölçeği-Matematik: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
TARIM K., HACIÖMEROĞLU G.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201831. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Eğitimi Değerlerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201832. An Examination of Anatolian Religious Middle School Students Values
AKYILDIZ P., AKTAŞ F. N., HACIÖMEROĞLU G., DEDE Y.
III. Uluslararası Değerler Eğitimi Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201833. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Başarı Duygusu ve Matematik Özyeterlik Kaynakları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi,, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 Mart - 25 Şubat 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201734. Web Tasarım Dersinde Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin ADM ile Uygulanması
YAŞAR C., ÖZDİL A., HACIÖMEROĞLU G.
International Conference On Awareness: Awareness In Education, Science, Arts And Philisophy (RA/ICA 2017), Krakow, Polonya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201735. Ortaokul Öğrencilerinin Öz Yeterlik Kaynaklarının İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., KUTLUCA T.
The International Social Sciences and Education Conference (ISSEC 2017), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201736. Başarı Duygusu Ölçeği-Matematik Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
HACIÖMEROĞLU G., KUTLUCA T.
The International Social Sciences and Education Conference (ISSEC 2017),, Antalya, Türkiye, 16 - 21 Ekim 2017, ss.167-168, (Özet Bildiri)
2017
201737. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika ProgramI Adaylarının Öğretmen Kimliklerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., KUTLUCA T., TUNCEL C.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201738. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretime İlişkin Pedagojik Kimlikleri
KUTLUCA T., DOĞAN M., HACIÖMEROĞLU G.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201739. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Adaylarının Öğretmen Kimliklerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., TUNCEL C., KUTLUCA T.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 Mayıs - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201740. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Staj Öncesi ve Sonrasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., TARIM K.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201741. Üniversite Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Sınıf Ortamlarında Ders Sorumlusuna Yönelik Bakış Açıları Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
HACIÖMEROĞLU G., YAŞAR C., ÖKMEN A. K., ÇOBAN S.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.285, (Özet Bildiri)
2017
201742. Öğretmenlik Uygulaması Ölçeği Geliştirme Çalışması
HACIÖMEROĞLU G., DEĞER M.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201643. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Bireylerin Eğitimine İlişkin Metaforik Algıları
KILIÇ A. S., HACIÖMEROĞLU G.
Ines Akademic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2016
201644. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematikte Üstün Yetenekli Bireyleri Belirlemeye Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
KILIÇ A. S., HACIÖMEROĞLU G.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2016
201645. Mesleki Eğitimde Kitlesel Çevrimiçi Ders Materyallerinin Kullanımı
HACIÖMEROĞLU G., YAŞAR C.
Mesleki Eğitimde MOOC kullanımı, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2016
201646. Mesleki Eğitimde Kitlesel Çevrimiçi Ders Materyallerinin Kullanımı. Mesleki Eğitimde MOOC kullanımı.
HACIÖMEROĞLU G., YAŞAR C.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.180, (Özet Bildiri)
2016
201647. Matematik Eğitimi Ansiklobedisi: Kullanılan Terimlerdeki Kavram Kargaşası için Çözüm Önerisi
HACIÖMEROĞLU G., Bukova Güzel E., EV ÇİMEN E., ELÇİ A. N., ELÇİ A. N.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2016
201648. Bir A4 Kağıdı Etkinliğinde Proje Sürecini Yaşamak
Sür B., Delice A., HACIÖMEROĞLU G.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201649. İlkokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik İnançlarının İncelenmesi
BAYRAK F., HACIÖMEROĞLU G.
ERPA International Congresses on Education, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2016
201650. Öğretmen Adaylarının Açık ve Örtük Matematik İnançları: Karma Desen Çalışması
HACIÖMEROĞLU G.
ERPA International Congress on Education 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.1, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2016
201651. Öğretmen Adaylarının Matematik Problemlerinin Çözüm Tercihlerinde Gerçekçi Düşünme Yaklaşımlarının İncelenmesi
EV ÇİMEN E., HACIÖMEROĞLU G.
ERPA International Congress on Education 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2016
201652. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretme Yeterliklerine Katkısına İlişkin Öğretmen Görüşleri
TARIM K., HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201653. Matematiksel Modelleme: İster Modelle İster Modelleme (Çalıştay)
EV ÇİMEN E., HACIÖMEROĞLU G.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2016
201654. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretme Yetenekleri Hakkındaki Görüşleri
TARIM K., HACIÖMEROĞLU G., DELICE A.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201655. Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Eğitimi ve Uygulanabilirliği Hakkındaki Görüşleri
HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A., TARIM K.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 Mayıs - 14 Şubat 2016, ss.1-6, (Özet Bildiri)
2016
201656. Fonksiyonun tersi türevi ve tersinin türevi Ortaöğretim matematik öğretmen adayları için ne ifade ediyor
HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A.
8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201657. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
KILIÇ A. S., HACIÖMEROĞLU G.
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ 8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2016
201658. Taş-Kağıt-Makas Etkinliği: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Veri Öğrenme Alanına Yönelik Bakış Açıları
HACIÖMEROĞLU G.
Eğitim Araştırmaları Birliği 8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2016
201659. Fonskiyonun türevi, tersi, ve tersinin türevi: Ortaöğretim matematik öğretmen adayları için ne ifade ediyor?
HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A.
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ 8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2016
201660. Kitlesel Çevrimçi Ders Sistemi: ÇOMÜ Örneği
HACIÖMEROĞLU G., YAŞAR C., ÖKMEN A. K., ÇOBAN S., TURUNEN H.
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi,, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2016
201661. STEM Hidden in Elementary Education: Seeing the pattern or living the moment by experience
HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A., Sür B.
British Society for Research into Learning Mathematics, Berkshire, Birleşik Krallık, 27 Şubat 2016, cilt.36, sa.1, ss.37-41, (Tam Metin Bildiri)
2016
201662. Mathematical Communications Through a game What do I spy with
SÜR B., DELİCE A., HACIÖMEROĞLU G.
British Society for Research into Learning of Mathematics, Manchester, Birleşik Krallık, 27 Şubat 2016, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201663. STEM Hidden in Elementary Education Seeing Pattern or Living the Experience
HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A., SÜR B.
British Society for Research into Learning Mathematics, Manchester, Birleşik Krallık, 27 Şubat 2016, cilt.1, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2016
201664. Mathematical Communication Through a Game: What Do I "Spy" with?
Sür B., Delice A., HACIÖMEROĞLU G.
British Society for Research into Learning Mathematics, Manchester, Birleşik Krallık, 27 Şubat 2016, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2015
201565. Matematik Öğretim Tutum Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Hacıömeroğlu G.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201566. Öğrencilerin Matematik Öz-Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201567. Öğrencilerin Matematik Dersine İlişkin Başarı Duygu Düzeylerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2014
201468. Etkili Matematik Öğretimi için Öğretmen Adaylarının Uygulama Öğretmenlerinin Rehberliğine İlişkin Görüşleri
HACIÖMEROĞLU G., GÜNDÜZ N.
XI. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.703-704, (Özet Bildiri)
2014
201469. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İstatistiğe Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
GÜNDÜZ N., HACIÖMEROĞLU G., YENİÇERİOĞLU A. F.
XI. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1260-1261, (Özet Bildiri)
2014
201470. Öğretmen Adaylarının Bilişüstü Farkındalıkları ve Matematik Problemlerini Çözme Tercihlerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
XI. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.705-706, (Özet Bildiri)
2014
201471. İlköğretim Matematik ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özyeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., GÜNDÜZ N.
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları 1. Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
2013
201372. Dördüncü sınıf öğrencilerin matematik öz kavram düzeylerinin incelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., BİLGEN S.
5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2013, ss.888-893, (Tam Metin Bildiri)
2013
201373. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., BİLGEN S., Hacıömeroğlu E. S.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
2013
201374. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Uygulama Öğretmenlerinin Rehberliğini Değerlendirme Çalışması.
HACIÖMEROĞLU G., BİLGEN S., GÜNDÜZ N.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
2013
201375. ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN UYGULAMAÖĞRETMENLERİNİN REHBERLİĞİNİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI
Hacıömeroğlu G., Bilgen S., Gündüz N.
1. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.70, (Özet Bildiri)
2012
201276. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Problemlerini Çözme Süreçlerinde Görselleme ve Analitik Becerilerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
11. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
2012
201277. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim İçin Matematiksel Bilgisi
HACIÖMEROĞLU G.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
2012
201278. Examining prospective teachers’ beliefs about problem solving and their attitudes towards mathematics
Sezgin Memnun D., Akkaya R., HACIÖMEROĞLU G.
International Conference on College Teaching and Learning, Ponte Vedra Beach, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 13 Nisan 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
2011
201179. Tezsiz Yüksek Lisans Programında Karşılaşılan Güçlükler: Öğrenci Görüşleri.
HACIÖMEROĞLU G., ŞAHİN TAŞKIN Ç.
4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu., Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2011
201180. Preservice teachers' reflections on creation of geogebra materials and lesson plans
HACIÖMEROĞLU G., Aslan Tutak F.
16. Asia Technology Conference in Mathematics (ACTM 2011), Bolu, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2011
201181. Secondary school preservice mathematics teachers’ experiences of geogebra for geometry teaching.
Aslan Tutak F., HACIÖMEROĞLU G.
16. Asia Technology Conference in Mathematics (ACTM 2011), Bolu, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2011
201182. Elementary preservice teachers content knowledge for teaching: Examining their analysis of students alternative solutions.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2011
201183. ELEMENTARY PRESERVICE TEACHERS CONTENT KNOWLEDGE FOR TEACHING: EXAMINING THEIR ANALYSIS OF STUDENTS ALTERNATIVE SOLUTIONS
HACIÖMEROĞLU G., Haciomeroglu E. S.
35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.307, (Tam Metin Bildiri)
2010
201084. Tangram Etkinlikleri
HACIÖMEROĞLU G.
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri., Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2010
201085. Analiz ile ne yapabiliriz?
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
2010
201086. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi: Öğrencilerin Çözüm Yollarının Analizi. , 20-22 Ekim 2010,
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-9), İzmir, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2010
201087. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi: Öğrencilerin Çözüm Yollarının Analizi.
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.449-453, (Tam Metin Bildiri)
2010
201088. Integrating Technology into Mathematics Teacher Education Courses.
Hacıömeroğlu E. S., Bu L., HACIÖMEROĞLU G.
The First North American GeoGebra Conference, Itacha, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 28 Temmuz 2010, ss.27-32, (Tam Metin Bildiri)
2010
201089. Cognitive demands in the U.S. and Turkish primary mathematics textbooks: the case of decimals.
UBUZ B., Hacıömeroğlu E. S., HACIÖMEROĞLU G.
The 34th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education,, Belo Horizonte, Brezilya, 18 - 23 Temmuz 2010, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2009
200990. Fibonnacci Sayıları ve Altın Oran
HACIÖMEROĞLU G.
8. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri,, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
2009
200991. Tezsiz Yüksek Lisans Programinda Karşılaşılan Güçlükler: Öğrenci Görüşleri.
HACIÖMEROĞLU G., ŞAHİN TAŞKIN Ç.
4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2009, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2009
200992. Preservice teachers' reflections on their instructional practices
HACIÖMEROĞLU G.
The 31st Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Atlanta, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 26 Eylül 2009, ss.1339-1345, (Tam Metin Bildiri)
2009
200993. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Olan Tutumları.
ŞAHİN TAŞKIN Ç., HACIÖMEROĞLU G.
8. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.878-885, (Tam Metin Bildiri)
2009
200994. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Matematik ve Fizik Derslerine İlişkin Görüşleri
HACIÖMEROĞLU G., APAYDIN S.
8. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2009
200995. Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih sebepleri.
HACIÖMEROĞLU G., ŞAHİN TAŞKIN Ç.
1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri)
2009
200996. Hacıömeroğlu, G. Şahin-Taşkın, Ç. (2009). Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih sebepleri. 1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, (s.1-9) 1-3 Mayıs 2009, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi.
HACIÖMEROĞLU G., ŞAHİN TAŞKIN Ç.
Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, cilt.1, ss.1-3, (Tam Metin Bildiri)
2008
200897. Tangram aktivitesi ile çevre ve alan hesaplaması
HACIÖMEROĞLU G., ÇİÇEK S.
7. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri,, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2008
200898. Geogebra: Dinamik geometri, cebir ve analiz' in birleşimi.
HACIÖMEROĞLU G., Doğanay M., ÇİÇEK S.
7. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2007
200799. Prospective secondary teachers’ subject matter knowledge and pedagogical content knowledge: The ramifications for teaching.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S., Aspinwall L.
The Twenty-Ninth Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Reno, Nevada., Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Ekim 2007, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007100. Elementary preservice teachers’ experiences with tangrams.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
The 27th Annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Reno, Nevada, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Ekim 2007, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007101. Elementary preservice teachers’ experiences with tangrams. Teruni L., Cortina. J.L., Okoka, C. N., Cirillo, M. (Eds.).
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
Proceedings of the Twenty Nineth Annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, RENO, Amerika Birleşik Devletleri, 25 Ağustos - 28 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
2007
2007102. Are we having fun with tangrams?
HACIÖMEROĞLU G.
I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2005
2005103. Examining preservice teachers knowledge of algebra.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
School Science and Mathematics Association, Fortworth, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Kasım 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
2005
2005104. Examining preservice teachers knowledge of algebra. School Science and Mathematics Association
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
School Science and Mathematics Association, FORTHWORTH, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Kasım 2005, (Özet Bildiri)
2005
2005105. How one-to-one tutoring effects prospective teachers’ reflections on learning mathematics. Lloyd, G. M., Wilson, M., Wilkins, J. L. M., & Behm, S. L. (Eds.).
HACIÖMEROĞLU G., Jakubowski E. M.
The 27th Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Roanoke, Virginia, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Ekim 2005, ss.1-3, (Özet Bildiri)
2005
2005106. How one-to-one tutoring effects prospective teachers’ reflections on learning mathematics. (Roanoke, Virginia). Lloyd, G. M., Wilson, M., Wilkins, J. L. M., Behm, S. L. (Eds.)
HACIÖMEROĞLU G., JAKUBOWSKI E.
Proceedings of the 27th annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education., ROANOKE, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Ekim 2005, (Özet Bildiri)
2005
2005107. Examining preservice teachers knowledge of algebra. Lloyd, G. M., Wilson, M., Wilkins, J. L. M., & Behm, S. L. (Eds.).
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
The 27th Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Roanoke, Virginia, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Ekim 2005, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2005
2005108. Questioning strategies of a preservice mathematics. , 6-8 Ekim 2005,
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
Regional Conference of National Council for Teachers of Mathematics, Hartford, Connecticut, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 08 Ekim 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
2004
2004109. Using Tangrams to Teach Geometric Figures Activities.
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
Florida Council for Teachers of Mathematics, MIAMI, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Ekim 2004, (Özet Bildiri)
2004
2004110. Using tangrams to teach geometry figures.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
The 52nd Annual Conference of the Florida Council of Teachers of Mathematics (FCTM)., Miami, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Ekim 2004 - 30 Ekim 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2004
2004111. Questioning strategies of a preservice mathematics teacher.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
School Science and Mathematics Association, Atlanta, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 23 Ekim 2004, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ UZAKTAN VE ÖRGÜN EĞİTİME İLİŞKİN DENEYİMLERİNİN YANSIMALARI
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
ICOLDE 2022 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2022, G. Ömeroğlu, M. Öztürk, M. Albayrak, M. Aydemir Arslan, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Erzurum, ss.50-57, 2022
2021
20212. Ortaokul Düzeyinde Matematiksel Modellemeye Yönelik Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Hacıömeroğlu G., Hacıömeroğlu E. S.
Matematiksel Modelleme Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, E. Bukova Güzel,M.F. Doğan,A. Özaltun Çelik, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.145-158, 2021
2021
20213. Ortaokul Düzeyinde Matematiksel Modellemeye Yönelik Zorluklar ve Çözüm Önerileri.
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
Matematiksel Modelleme Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, E. Bukova Güzel, M.F. Doğan & A. Özaltun Çelik, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.145-158, 2021
2020
20204. Student Teachers’ Mathematical Knowledge for Teaching: The Concept of Functions. Mauritius:
HACIÖMEROĞLU G.
LAP Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, 2020
2020
20205. Dijital Hikaye ve Öğrenme
ŞAHİN İZMİRLİ Ö., HACIÖMEROĞLU G.
Dijital Medya ve Öğrenme, A. KUZU, E.B. KUZU DEMİR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.25-46, 2020
2019
20196. Matematik Öğretiminin Temelleri: İlkokul (2019, Kasım)
TARIM K., HACIÖMEROĞLU G.
Anı Yayıncılık, Ankara, 2019
2019
20197. Matematik Öğretiminin Temelleri: Ortaokul (2019, Aralık)
HACIÖMEROĞLU G., TARIM K.
Anı Yayıncılık, Ankara, 2019
2016
20168. Bağıntı
HACIÖMEROĞLU G.
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, A.N. Elçi, E. Bukova Güzel, B. Cantürk Günhan & E. Ev Çimen , Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.173-178, 2016
2016
20169. Performans ve Portfolyo Değerlendirmesi
HACIÖMEROĞLU G.
Öğrencilerin Eğitimsel Değerlendirilmesi, B. Bıçak, M. Bahar & S. Özel , Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.246-288, 2016
2015
201510. Beş Farklı Nitel Araştırma
HACIÖMEROĞLU G.
Nitel Araştırma Yöntemleri (Yazar: John W. Creswell), Demir, S.B. & Bütün, M., Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.111-128, 2015
2014
201411. Karma Yöntemler
Hacıömeroğlu G.
Araştırma Deseni Nitel, Nicel ve Karma Yöntem Yaklaşımları, S.B. DEMİR, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.215-240, 2014
2013
201312. A Research on pre-service elementary mathematics teachers’ opinions about mathematical problem solving
Sezgin Memnun D., HACIÖMEROĞLU G.
The Science and Education at The Beginning of The 21st Century: Example of Turkey, A. Drujinin, Z. Kostova, I. Sharuho, E. Atasoy , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, ss.295-309, 2013
2013
201313. Turkish elemantary pre-service teachers’ perceptions of constructivist learning environment in mathematics classes
HACIÖMEROĞLU G., Sezgin Memnun D.
The Science and Education at The Beginning of The 21st Century: Example of Turkey, A. Drujinin, Z. Kostova, I. Sharuho, E. Atasoy , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, ss.384-394, 2013
Desteklenen Projeler
2022 - 2022
2022 - 2022Matematik Öğretim Projesi
Gençlik ve Spor Bakanlığı
Elmalı Erdem Ö. (Yürütücü), Hacıömeroğlu G. (Yürütücü)
2020 - 2020
2020 - 2020Eğlenceli STEM Etkinlikleri
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
ELMALI Ö., HACIÖMEROĞLU G. (Yürütücü)
2020 - 2020
2020 - 2020Oyunlarla Eğlenceli Matematik
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
HACIÖMEROĞLU G. (Yürütücü), ELMALI ERDEM Ö.
2019 - 2019
2019 - 2019Oyunlarla Eğlenceli Matematik, Çanakkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Gençlik Merkezi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
HACIÖMEROĞLU G. (Yürütücü)
2018 - 2018
2018 - 2018Matematik Eğitiminde Değerler Öğretimi: İmam Hatip Okulları Perspektifi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
HACIÖMEROĞLU G.
2013 - 2014
2013 - 2014TÜBİTAK, E-Ders Ortaokul (5-8. Sınıflar) Matematik Video Çalışması, Müfredata Uygun Dijital İçeriklerin Geliştirilmesi, Hazırlanması ve Öğrencilerin Erişimine Sunulması: E-ders senaryoları oluşturulması
TÜBİTAK Projesi
HACIÖMEROĞLU G.
2010 - 2010
2010 - 2010Bilim Yanıbaşımızda, Eğlenceli Yaz Bilim Kampı – 2010
TÜBİTAK Projesi
HACIÖMEROĞLU G., KABAŞ A., BAŞAR M. A.
2004 - 2005
2004 - 2005Developing math, science and pedagogical content knowledge of elementary and middle school teachers.
Diğer Uluslararası Fon Programları
HACIÖMEROĞLU G.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorInternational Journal of Educational Studies in Mathematics
Editör
2019 - 2019
2019 - 2019Journal of Computer and Education Research
Editör
2019 - 2019
2019 - 2019Journal of Computer and Education Research
Yayın Kurul Üyesi
2011 - 2019
2011 - 2019İlköğretim Online
Yayın Kurul Üyesi
2011 - 2019
2011 - 2019İlköğretim Online
Editör
2016 - 2018
2016 - 2018Eğitimde Kuram ve Uygulama
Editör
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Nisan 2015
Nisan 2015Taslak kitap inceleme ve değerlendirme paneli, 20 Nisan 2015, Ankara.
Diğer Dergiler
Kasım 2014
Kasım 2014Taslak kitap inceleme ve değerlendirme paneli, 6 Kasım 2014 Ankara.
Diğer Dergiler
Ekim 2014
Ekim 2014Taslak kitap inceleme ve değerlendirme paneli, 30 Ekim 3014, Ankara.
Diğer Dergiler
Nisan 2014
Nisan 2014Taslak kitap inceleme ve değerlendirme paneli, 7 Nisan 2014, Ankara.
Diğer Dergiler
Mart 2014
Mart 2014Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2014
Şubat 2014Eurasian Journal of Educational Research
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2013
Nisan 2013Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2012
Kasım 2012Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2012
Ekim 2012Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri (KUYEB) Dergisi
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2012
Şubat 2012G.Ü.Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2012
Şubat 2012MAT–DER Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2012
Ocak 2012Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2011
Aralık 2011Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2011
Mayıs 2011Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2011
Nisan 2011Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2010
Kasım 2010Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2010
Temmuz 2010Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2009
Aralık 2009International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
Diğer Dergiler
Eylül 2009
Eylül 2009Ankara Üniversitesi Eğitimi Bilimleri Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2009
Mayıs 2009Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (NEF-EFMED)
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2008
Aralık 2008School Science and Mathematics Journal
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2007
Temmuz 2007Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ödüller
Kasım 2024
Kasım 20246.Uluslararası Genç Araştırmacılar Öğrenci Kongresi Eğitim Bilimleri Alanında Birincilik Ödülü
6.Uluslararası Genç Araştırmacılar Öğrenci Kongresi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Haziran 2013 - 01 Haziran 2013
01 Haziran 2013 - 01 Haziran 2013
5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 6-9 Haziran 2013, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale (oturum başkanı).
Oturum Başkanı
Çanakkale-Türkiye
01 Ekim 2010 - 01 Ekim 2010
01 Ekim 2010 - 01 Ekim 20109. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, 20–22 Ekim 2010, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon (Oturum Başkanı).
Oturum Başkanı
Trabzon-Türkiye
01 Kasım 2009 - 01 Kasım 2009
01 Kasım 2009 - 01 Kasım 20098. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, 12-14 Kasım 2009, TOBB Üniversitesi, Ankara (Oturum Başkanı).
Oturum Başkanı
Ankara-Türkiye
Burslar
2014 - 2014
2014 - 2014Doktora Sonrası Araştırma Desteği
YÖK
2002 - 2006
2002 - 2006Yurtdışı Doktora Bursu
YÖK
2005 - 2005
2005 - 2005Congress of Graduate Students (COGS) konferanlara katılım için verilen (tarvel grant)
Üniversite
2004 - 2004
2004 - 2004Congress of Graduate Students (COGS) konferanlara katılım için verilen (tarvel grant)
Üniversite
2004 - 2004
2004 - 2004Congress of Graduate Students (COGS) konferanlara katılım için verilen (tarvel grant)
Üniversite
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 16
h-indeksi (SCOPUS): 2
Jüri Üyelikleri
Mayıs-2019
Mayıs 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Erden ARSLAN Yüksek Lisans, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana
Ağustos-2018
Ağustos 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Büşra DİNÇ, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İlköğretim Matematik Eğitimi Programı - Büşra DİNÇ, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İlköğretim Matematik Eğitimi Programı, Eskişehir
Ağustos-2018
Ağustos 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Yakup DİNÇ, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir - Yakup DİNÇ, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı, Eskişehir
Ocak-2018
Ocak 2018Doktora Yeterlik Sınavı
- Ali Özgün ÖZER, Doktora Yeterlik Sınavı,Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Izmir
Aralık-2017
Aralık 2017Tez Savunma (Yüksek Lisans)
emal BAYPINAR, Yüksek Lisans, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana - Kemal BAYPINAR, Yüksek lisans, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana
Eylül-2017
Eylül 2017Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Elif BORAN, Yüksek Lisans, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana
Haziran-2015
Haziran 2015Tez Savunma (Doktora)
Çağlar Naci HIDIROĞLU, OFMA Eğitimi Bölümü, Matematik Öğretmenliği A.B.D., İzmir - Çağlar Naci HIDIROĞLU, Doktora, OFMA Eğitimi Bölümü, Matematik Öğretmenliği A.B.D., İzmir
Haziran-2014
Haziran 2014Tez Savunma (Doktora)
Doktora Tez Savunması - Semiha KULA, Dokuz Eylül Üniversitesi, OFMA Eğitimi Bölümü, Matematik Öğretmenliği A.B.D., İzmir
Ocak-2012
Ocak 2012Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Boğaziçi Üniversitesi, OFMA Eğitimi Bölümü, Matematik Eğitimi, İstanbul - Ayşe SARAÇ, Yüksek Lisans, Boğaziçi Üniversitesi, Matematik Eğitimi A.B.D., İstanbul
Mayıs-2010
Mayıs 2010