Education Information
2003 - 2006
2003 - 2006Doctorate
Florida State Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi, United States Of America
2002 - 2003
2002 - 2003Masters (Non-Thesis)
Florida State Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi, United States Of America
1996 - 2000
1996 - 2000Undergraduate
Selcuk University, Faculty Of Educatıon, Fizik Öğretmenliği, Turkey
Dissertations
2006
2006Doctorate
Prospective Secondary Teachers Subject Matter Knowledge and Pedagogical Content Knowledge of the Concept of Function
Florida State Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi
Foreign Languages
C1 Advanced
C1 AdvancedEnglish
Certificates, Courses and Trainings
2014
2014Kitap inceleme ve değerlendirme panelist eğitimi, 25 Ocak 2014, Antalya.
Education Management and Planning
MEB Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı
2013
2013E-Ders Ortaokul (5-8. Sınıflar) Matematik Çalıştayı, Ankara, 25 Ocak 2013.
Education Management and Planning
TÜBİTAK
Research Areas
Education
Elementary School Education
Teacher Training For Primary School
Teacher Training For Elementary Sch. Edu. in Mathematics
Education in Natural Sciences
Education in Mathematics
Academic Titles / Tasks
2021 - Continues
2021 - ContinuesProfessor
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2016 - 2021
2016 - 2021Associate Professor
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2014 - 2016
2014 - 2016Associate Professor
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Sınıf Eğitimi A.B.D, İlköğretim Bölümü
2010 - 2014
2010 - 2014Assistant Professor
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Sınıf Eğitimi A.B.D, İlköğretim Bölümü
2009 - 2010
2009 - 2010Assistant Professor
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi Ofma Eğitimi, Matematik Eğitimi A.B.D, Ofma Eğitimi
2006 - 2009
2006 - 2009Lecturer PhD
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi Ofma Eğitimi, Matematik Eğitimi A.B.D, Ofma Eğitimi
2006 - 2006
2006 - 2006Research Assistant PhD
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, Ofma Eğitimi, Matematik Eğitimi A.B.D, Ofma Eğitimi
2002 - 2006
2002 - 2006Research Assistant
The Florida State University, College of Education, Middle and Secondary Education
2002 - 2006
2002 - 2006Research Assistant
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, Ofma Eğitimi, Matematik Eğitimi A.B.D, Ofma Eğitimi
Managerial Experience
2016 - 2022
2016 - 2022Head of Department
Canakkale Onsekiz Mart University, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2011 - 2014
2011 - 2014Head of Department
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi,İlköğretim Bölümü, Matematik Eğitimi A.B.D, İlköğretim Bölümü
2007 - 2010
2007 - 2010Head of Department
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Fakültesi, Ofma Eğitimi Bölümü, Matematik Eğitimi A.B.D, Ofma Eğitimi Bölümü
Non Academic Experience
2002 - 2006
2002 - 2006Araş.Gör.
Florida State Üniversitesi
Courses
Advising Theses
2019
2019Postgraduate
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öz yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G.
G.ÖZKAN(Student)
2016
2016Postgraduate
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersine İlişkin İnançları ve Yapılandırmacı Öğrenme Ortamına Yönelik Görüşleri
HACIÖMEROĞLU G.
F.BAYRAK(Student)
2014
2014Postgraduate
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri İle Teknopedagojik Eğitim Yeterlikleri Arasındaki İlişki.
Hacıömeroğlu G.
S.BİLGEN(Student)
Designed Lessons
Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
2021
2021Mathematics teachers’ values about teaching mathematics
Akyıldız P., Aktaş F. N., DEDE Y., HACIÖMEROĞLU G.
Studies in Educational Evaluation , vol.68, 2021 (SSCI)
2013
2013Elementary Preservice Teachers' Mathematical Knowledge for Teaching: Analysis of Students' Solution to Addition and Subtraction Operations
Haciomeroglu G.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.38, pp.332-346, 2013 (SSCI)
2013
2013Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Yeterlik ve Sınıf Yönetimi İnançları.
Hacıömeroğlu G.
Aci Materials Journal , vol.26, no.1, pp.1-18, 2013 (SCI-Expanded)
2012
2012Enriching a preservice teacher’s classroom experiences through cycles of teaching and reflection.
Hacıömeroğlu G.
Algorithmica , vol.41, no.1, pp.41-52, 2012 (SCI-Expanded)
2012
2012Matematik inanç ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlama çalışması
Hacıömeroğlu G.
Alimentary Pharmacology , vol.21, no.3, pp.175-184, 2012 (SCI-Expanded)
Articles Published in Other Journals
2023
2023Öğretmenlik Uygulaması Deneyim Ölçeği-Matematik: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ALBAYRAK H. B., TARIM K., HACIÖMEROĞLU G.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , pp.85-102, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
2022
2022Öğrenme Tercihi Ölçeği-Analiz’in Geliştirilme Çalışması: Öğretmen Adaylarının Tercihleri.
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
International Journal of Educational Studies in Mathematics, , vol.9, no.3, pp.146-160, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2022
2022Başarı Duygusu Ölçeği-Ortaokul Türkçe Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
Eğitimde Kuram Uygulama , vol.18, no.2, pp.44-55, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2021
2021Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğrenmeye Yönelik Tutum, Öz Yeterlik, Öğrenme Ortamı Algıları ve Görüşleri: Bir Karma Yöntem Çalışması
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI ERDEM Ö.
Journal of Multidisiplinary Studies in Education , vol.5, no.3, pp.65-87, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2021
2021Investigations of STEM Awareness and STEM Orientation Levels of Preschool and Classroom Teacher Candidates
Şahin M., Hacıömeroğlu G.
Gelecek Vizyonlar Dergisi - Future Visions Journal , vol.5, no.2, pp.17-27, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2021
2021Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G., Elmalı Erdem Ö.
Journal of Computer and Education Research , vol.9, no.17, pp.353-379, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020Öğretmen Adaylarının Matematik Kimlikleri, Meslek Öncesi Öğretmen Kimlikleri ve FeTeMM Öğretim Yönelimlerinin İncelenmesi. , 5(3), 261-320.
Hacıömeroğlu G.
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi , vol.5, no.3, pp.261-320, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020Öğretmen Adayları için FeTeMM Eğitimi Hakkında Öz yeterlik ve Endişe Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması.
Hacıömeroğlu G.
Eğitimde Kuram Uygulama , vol.16, no.2, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020Öğretmen Adayları için Öğretmen Duygu Ölçeği-Matematik Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması.
Hacıömeroğlu G.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. , vol.20, no.2, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020Oretmen adaylari icin ogretmen duygu olceği-matematik turkce formu: Gecerlik ve guvenirlik calismasi.
HACIÖMEROĞLU G.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, pp.133-147, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020The Reliability and Validity Study of the STEM Identity Instrument. The , 7(2), 1-13.
Hacıömeroğlu G.
The Osmangazi Journal of Educational Research , vol.7, no.2, pp.1-13, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020The Reliability and Validity Study of the STEM Identity Instrument.
Hacıömeroğlu G.
The Osmangazi Journal of Educational Research , vol.17, no.2, pp.1-13, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020Performance of Students with Different Learning Preferences in Traditional First Semester Calculus.
Hacıömeroğlu E. S., Hacıömeroğlu G.
International Journal of Progressive Education , vol.16(4), pp.204-212, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020Mathematics Education Values Portrayed by Elementary Student Teachers
Hacıömeroğlu G.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , vol.15(2), no.2, pp.259-270, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020Üniversite Öğrencilerinin Analiz Dersine Yönelik Tutum ve Öğrenme Ortamı Algıları
Hacıömeroğlu G.
International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.7(2), pp.72-87, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2019
2019İlkokul Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Matematik Öğrenmeye Yönelik Tutum ve Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi.
Hacıömeroğlu G.
Journal of Computer and Education Research , vol.7, pp.356-382, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2019
2019Examining the relationship between achievement emotions and sources of mathematics self-efficacy in elementary students
Hacıömeroğlu G.
International Journal of Research in Education and Science , vol.5, no.2, pp.548-559, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2019
2019The relationship between elementary students’ achievement emotions and sources of mathematics self-efficacy.
HACIÖMEROĞLU G.
IFO DICE REPORT , vol.5, no.2, pp.548-559, 2019 (Scopus)
2019
2019Examining Elementary Students’ Attitude towards Learning Mathematics with Technology and Anxiety
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI ERDEM Ö.
Journal of Computer and Education Research , vol.7, no.14, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2018
2018İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik İnançlarının ve Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.
Bayrak F., Hacıömeroğlu G.
Sakarya University Journal of Education , vol.8(3), pp.100-114, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
2018
2018Öğretmen Adaylarının Mantıksal Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Longeot Bilişsel Gelişim Testi
Hacıömeroğlu E. S., Hacıömeroğlu G.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.9 (2), pp.1-20, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
2018
2018Teknoloji Destekli Sınıf Ortamlarında Üniversite Öğrencilerinin Ders Sorumlusunun Bilgisine Yönelik Algıları Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
Hacıömeroğlu G., Yaşar C., Ökmen A. K.
Ege Eğitim Dergisi , vol.19, no.1, pp.338-352, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
2018
2018Emoji Nesline Öğretmek: Öğretmen Adaylarının Bir Matematik Etkinliği Geliştirmesine Yönelik Yansıtıcı Görüşlerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G.
International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.5(1), pp.1-12, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
2018
2018Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Öğretimi Yönelim Düzeylerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G.
International Online Journal of Educational Sciences , vol.10(1), pp.183-194, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
2018
2018Examining prospective teachers’ logical reasoning ability: The longeot’s test of cognitive development Öğretmen adaylarının mantıksal düşünme becerilerinin İncelenmesi: Longeot bilişsel gelişim testi
Hacıömeroğlu E. S., HACIÖMEROĞLU G.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.9, no.3, pp.413-448, 2018 (Scopus)
2017
2017Reciprocal Relationships Between Mathematics Anxiety and Attitude Towards Mathematics in Elementary Students.
Hacıömeroğlu G.
Acta Didactica Napocensia Journal, , vol.10(3), pp.59-68, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2017
2017Sınıf Öğretmeni Adayları için Öğretmenlik Uygulaması Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
Hacıömeroğlu G., Değer M.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26(9), pp.548-564, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2017
2017Öğretmen Adaylarının Matematik Problemlerini Çözme Tercihleri, Görsel ve Analitik Becerilerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G., Hacıömeroğlu E. S.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7(1), pp.116-131, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2017
2017Cinsiyet, Uzamsal Beceri, Mantıksal Düşünme Becerisi ve Çözüm Tercihleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 7(1), 116-131.[
Hacıömeroğlu G., Hacıömeroğlu E. S.
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.1, pp.116-131, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2017
2017Matematiğe Yönelik Tutum Ölçeği -Kısa Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Hacıömeroğlu G.
Journal of Computer and Education Research , vol.5(9), pp.84-99, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016Düzenlenmiş Fennema-Sherman Matematik Kaygı Ölçeği-İlkokul Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Hacıömeroğlu G., Kutluca T.
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5(10), pp.1-6, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016Türkiye’de Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimini Temel Alan Çalışmaların Değerlendirilmesi
Kutluca T., Hacıömeroğlu G., Gündüz S.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.12(4), pp.1-18, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016Entegre FeTeMM Öğretimi Yönelim Ölçeği Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Hacıömeroğlu G., Bulut A. S.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.12(3), no.3, pp.627-653, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2015
2015Matematiğe İlişkin Tutum Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlama Çalışması
Hacıömeroğlu G.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.1, pp.245-260, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
2014
2014Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedegojik Alan Bilgisini Değerlendirme Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlama Çalışması
Hacıömeroğlu G., Şahin Ç., Arcagök S.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.10, no.2, pp.297-315, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
2014
2014Elementary pre-service teachers’ mathematics anxiety and mathematics teaching anxiety.
Hacıömeroğlu G.
International Journal for Mathematics Teaching and Learning , no.3, pp.1-10, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
2014
2014Türev ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel, Analitik ve Harmonik Çözüm Tercihleri.
Hacıömeroğlu E. S., Hacıömeroğlu G., Bukova Güzel E., Kula S.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, pp.108-119, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
2013
2013Başarı Duygusu-İlkokul'un Türkçe'ye Uyarlama Çalışması
Hacıömeroğlu G., Bilgen S.
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.38, pp.85-96, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
2013
2013Matematik İşlem Testi’nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması ve Öğretmen Adaylarının Matematik Problemlerini Çözme Tercihleri.
Hacıömeroğlu G., Hacıömeroğlu E. S.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.6, no.2, pp.196-213, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
2013
2013Mathematics anxiety and mathematical beliefs: What is the relationship in elementary pre-service teachers?
Hacıömeroğlu G.
Issues in Undergraduate Mathematics Preparation of School Teachers: The Journal , no.2, pp.1-10, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
2013
2013The field experiences of student teachers and effective mathematics teaching in Turkey.
Hacıömeroğlu G.
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION , vol.38, no.2, pp.132-142, 2013 (Scopus)
2012
2012The Effect of prospective teachers’ problem solving beliefs on self-efficacy beliefs about mathematical literacy.
Sezgin Memnun D., Akkaya R., Hacıömeroğlu G.
.Journal of College Teaching & Learning , vol.9, no.4, pp.289-298, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
2012
2012Pedagojik Gelişim Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlaması: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Pedagojik Gelişim Düzeyi.
Hacıömeroğlu G., Şahin Taşkın Ç.
Dicle U¨niversitesi Ziya Go¨kalp Egˆitim Faku¨ltesi Dergisi , vol.18, pp.48-68, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
2011
2011Matematiksel Problem Çözmeye İlişkin İnanç Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması.
Hacıömeroğlu G.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, pp.119-132, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
2011
2011Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Problem Çözmeye İlişkin İnançlarını Yordamada Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi.
Hacıömeroğlu G.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, pp.206-220, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
2011
2011Sınıf öğretmeni adaylarının uygulama öğretmenleri hakkındaki özel alan yeterlikleri algısı.
Hacıömeroğlu G., Şahin Ç.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.15, pp.473-486, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
2010
2010Öğretmenlik Uygulaması Sürecinde Etkili Matematik Öğretimi Ölçeği'nin Türkçe'ye Uyarlama Çalışması: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Sürecine İlişkin Deneyimleri
Hacıömeroğlu G., Şahin-Taşkın Ç.
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.10, no.2, pp.131-144, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
2010
2010Fen Bilgisi Öğretmenliği ve Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları (OFMA) Eğitimi Bölümü Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları
Hacıömeroğlu G., Şahin Taşkın Ç.
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, pp.77-90, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
2010
2010Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Yeterlik İnançları
Hacıömeroğlu G., Şahin Taşkın Ç.
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.23, no.2, pp.539-555, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
2009
2009Tangram Etkinliği ile Çevre ve Alan Hesabı
Hacıömeroğlu G., Apaydın S.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , vol.8, no.2, pp.1-6, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
2009
2009Examining a preservice secondary teacher's growth: Implications for teaching
Hacıömeroğlu G.
Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi , vol.5, no.2, pp.261-273, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
2005
2005Reader reflection
Hacıömeroğlu G.
The Mathematics Teacher , vol.99 (4), pp.228, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
2024
2024Üniversite Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Örneklerini Analizi: Fonksiyon Mu Yoksa Bağıntı Mı?
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
6. Uluslararası Genç Araştırmacılar Öğrenci Kongresi, Isparta, Turkey, 19 November 2024
2024
2024ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK VE STEM KİMLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
6. Uluslararası Genç Araştırmacılar Öğrenci Kongresi, Isparta, Turkey, 19 November 2024
2024
2024Analiz Motivasyon Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
5. Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAK2024), İstanbul, Turkey, 10 - 11 October 2024
2024
2024Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Kimlik Gelişimlerinin İncelenmesi: Bir Karma Desen Çalışması.
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
5. Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAK2024), İstanbul, Turkey, 10 October 2024
2024
2024Ortaokul Öğretmen Adaylarının Analiz Dersine Yönelik Motivasyon Ve Tutum Düzeylerinin İncelenmesi.
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bayburt, Turkey, 3 - 05 October 2024
2024
2024Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik ve STEM Kimliklerinin İncelenmesi.
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bayburt, Turkey, 3 - 05 October 2024
2023
2023Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Cebir Alan Dersine İlişkin Tutum, İspat Yapmaya İlişkin Tutumlarının ve Başarı Yönelimlerinin İncelenmesi
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Turkey, 21 - 23 December 2023
2023
2023Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Bire-Bir Ders Verme Deneyimleri: Bir Karma Desen Çalışması
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Turkey, 21 - 23 December 2023
2022
2022İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan ve Örgün Eğitime İlişkin Deneyimlerinin Yansımaları.
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
2nd ICOLDE 2022 International Congress on Open Learning And Distance Education, Erzurum, Turkey, 29 November 2022
2022
2022İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Aldıkları Matematik Alan Derslerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi.
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
2nd ICOLDE 2022 International Congress on Open Learning And Distance Education, Erzurum, Turkey, 29 - 30 November 2022
2021
2021Learning Preference Questionnaire for Calculus (LPQC)
Hacıömeroğlu E. S., Hacıömeroğlu G.
ERPA Congres, Sakarya, Turkey, 3 - 05 June 2021, pp.1
2021
2021Examining Pre-service Mathematics Teachers’ Calculus Learning Preferences.
HACIÖMEROĞLU E. S., HACIÖMEROĞLU G.
ERPA International Congres on Education., Sakarya, Turkey, 03 June 2021
2020
2020Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öz yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI Ö.
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Turkey, 16 - 19 September 2020, pp.1
2020
2020Ortaokul Öğrencilerinin FeTeMM Kariyer ve İlgi Düzeylerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI Ö.
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Turkey, 16 - 19 September 2020, pp.1
2020
2020Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğrenmeye Yönelik Öz yeterlik ve Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI Ö.
4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), Ankara, Turkey, 3 - 06 September 2020, pp.1
2020
2020Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğrenmeye Yönelik Görüşleri.
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI Ö.
4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020) (Çevrimiçi), Ankara, Turkey, 3 - 06 September 2020, pp.1
2020
2020Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğrenme Ortamı Algıları.
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI Ö.
4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), Ankara, Turkey, 3 - 06 September 2020, pp.1
2019
2019İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Emoji Tasarımlarının İncelenmesi. 26-28 Eylül 2019, İzmir.
HACIÖMEROĞLU G.
Uluslarası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019
2019
2019İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Fonksiyon Grafiklerini Yorumlama Becerilerinin İncelenmesi: Baba ve Oğul Problemi.
HACIÖMEROĞLU G.
Uluslarası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.1
2019
2019İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Emoji Tasarımlarının İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G.
Uluslarası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.1
2018
2018Öğrenme Materyalleri Geliştirmede Web 3.0 Araçlarının Kullanımı
ÖZDİL A., YAŞAR C., HACIÖMEROĞLU G., SALAHLI M. A.
8. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Turkey, 9 - 11 May 2018, pp.66
2018
2018Öğrenme Materyalleri Geliştirmede Web 3.0 Araçlarının Kullanımı.
ÖZDİL A., YAŞAR C., HACIÖMEROĞLU G., SALAHLI M. A.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Turkey, 9 - 11 May 2018, pp.1
2018
2018An Examination of Anatolian Religious Middle School Students’ Mathematical Values: Grade Level Perspective
AKYILDIZ P., AKTAŞ F. N., HACIÖMEROĞLU G., DEDE Y.
III. Uluslararası Değerler Eğitimi Kongresi, Zonguldak, Turkey, 5 - 06 June 2018
2018
2018Sınıf Öğretmeni Adaylarının Aritmetik Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
TARIM K., ÇİLİNGİR ALTINER E., HACIÖMEROĞLU G.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Turkey, 4 - 05 May 2018, pp.1
2018
2018Öğrenme Nesnelerinin İnterneti.
YAŞAR C., ÖZDİL A., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., HACIÖMEROĞLU G.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, pp.1
2018
2018ÖĞRENME NESNELERİNİN İNTERNETİ
YAŞAR C., ÖZDİL A., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., HACIÖMEROĞLU G.
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, vol.1, pp.113
2018
2018Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Öğretim Yönelimlerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., ŞAHİN M.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu/ Ankara, Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018
2018
2018Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Eğitimi Değerlerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, pp.1
2018
2018Öğretmenlik Uygulaması Deneyim Ölçeği-Matematik: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
TARIM K., HACIÖMEROĞLU G.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, pp.1
2018
2018An Examination of Anatolian Religious Middle School Students Values
AKYILDIZ P., AKTAŞ F. N., HACIÖMEROĞLU G., DEDE Y.
III. Uluslararası Değerler Eğitimi Kongresi, Zonguldak, Turkey, 5 - 06 April 2018, pp.1
2018
2018İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Başarı Duygusu ve Matematik Özyeterlik Kaynakları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi,, Afyonkarahisar, Turkey, 23 March - 25 February 2018, pp.1
2017
2017Web Tasarım Dersinde Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin ADM ile Uygulanması
YAŞAR C., ÖZDİL A., HACIÖMEROĞLU G.
International Conference On Awareness: Awareness In Education, Science, Arts And Philisophy (RA/ICA 2017), Krakow, Poland, 16 - 18 November 2017, pp.1
2017
2017Ortaokul Öğrencilerinin Öz Yeterlik Kaynaklarının İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., KUTLUCA T.
The International Social Sciences and Education Conference (ISSEC 2017), Antalya, Turkey, 19 - 21 October 2017, pp.1
2017
2017Başarı Duygusu Ölçeği-Matematik Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
HACIÖMEROĞLU G., KUTLUCA T.
The International Social Sciences and Education Conference (ISSEC 2017),, Antalya, Turkey, 16 - 21 October 2017, pp.167-168
2017
2017Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretime İlişkin Pedagojik Kimlikleri
KUTLUCA T., DOĞAN M., HACIÖMEROĞLU G.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2017, pp.1
2017
2017Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika ProgramI Adaylarının Öğretmen Kimliklerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., KUTLUCA T., TUNCEL C.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2017, pp.1
2017
2017Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Adaylarının Öğretmen Kimliklerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., TUNCEL C., KUTLUCA T.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Turkey, 24 May - 26 April 2017
2017
2017Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Staj Öncesi ve Sonrasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., TARIM K.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017, pp.1
2017
2017Üniversite Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Sınıf Ortamlarında Ders Sorumlusuna Yönelik Bakış Açıları Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
HACIÖMEROĞLU G., YAŞAR C., ÖKMEN A. K., ÇOBAN S.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, pp.285
2017
2017Öğretmenlik Uygulaması Ölçeği Geliştirme Çalışması
HACIÖMEROĞLU G., DEĞER M.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, pp.1
2016
2016Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Bireylerin Eğitimine İlişkin Metaforik Algıları
KILIÇ A. S., HACIÖMEROĞLU G.
Ines Akademic Research Congress, Antalya, Turkey, 3 - 05 November 2016, pp.1
2016
2016Mesleki Eğitimde Kitlesel Çevrimiçi Ders Materyallerinin Kullanımı. Mesleki Eğitimde MOOC kullanımı.
HACIÖMEROĞLU G., YAŞAR C.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Turkey, 13 - 15 October 2016, pp.180
2016
2016Mesleki Eğitimde Kitlesel Çevrimiçi Ders Materyallerinin Kullanımı
HACIÖMEROĞLU G., YAŞAR C.
Mesleki Eğitimde MOOC kullanımı, Rize, Turkey, 13 - 15 October 2016, pp.1
2016
2016Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematikte Üstün Yetenekli Bireyleri Belirlemeye Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
KILIÇ A. S., HACIÖMEROĞLU G.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Turkey, 13 - 15 October 2016, pp.1
2016
2016Matematik Eğitimi Ansiklobedisi: Kullanılan Terimlerdeki Kavram Kargaşası için Çözüm Önerisi
HACIÖMEROĞLU G., Bukova Güzel E., EV ÇİMEN E., ELÇİ A. N., ELÇİ A. N.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, pp.1
2016
2016Bir A4 Kağıdı Etkinliğinde Proje Sürecini Yaşamak
Sür B., Delice A., HACIÖMEROĞLU G.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, pp.1
2016
2016İlkokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik İnançlarının İncelenmesi
BAYRAK F., HACIÖMEROĞLU G.
ERPA International Congresses on Education, Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, 2 - 04 June 2016, vol.1, no.1, pp.1-6
2016
2016Öğretmen Adaylarının Açık ve Örtük Matematik İnançları: Karma Desen Çalışması
HACIÖMEROĞLU G.
ERPA International Congress on Education 2016, Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, 2 - 04 June 2016, vol.1, pp.1-6
2016
2016Öğretmen Adaylarının Matematik Problemlerinin Çözüm Tercihlerinde Gerçekçi Düşünme Yaklaşımlarının İncelenmesi
EV ÇİMEN E., HACIÖMEROĞLU G.
ERPA International Congress on Education 2016, Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, 2 - 04 June 2016, pp.1-6
2016
2016Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Eğitimi ve Uygulanabilirliği Hakkındaki Görüşleri
HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A., TARIM K.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 May - 14 February 2016, pp.1-6
2016
2016Matematiksel Modelleme: İster Modelle İster Modelleme (Çalıştay)
EV ÇİMEN E., HACIÖMEROĞLU G.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.1-2
2016
2016Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretme Yeterliklerine Katkısına İlişkin Öğretmen Görüşleri
TARIM K., HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.1
2016
2016Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretme Yetenekleri Hakkındaki Görüşleri
TARIM K., HACIÖMEROĞLU G., DELICE A.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016
2016
2016Fonksiyonun tersi türevi ve tersinin türevi Ortaöğretim matematik öğretmen adayları için ne ifade ediyor
HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A.
8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Turkey, 5 - 08 May 2016, vol.1, pp.1
2016
2016Kitlesel Çevrimçi Ders Sistemi: ÇOMÜ Örneği
HACIÖMEROĞLU G., YAŞAR C., ÖKMEN A. K., ÇOBAN S., TURUNEN H.
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi,, Çanakkale, Turkey, 5 - 08 May 2016, pp.1
2016
2016Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
KILIÇ A. S., HACIÖMEROĞLU G.
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ 8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Turkey, 5 - 08 May 2016, pp.1-6
2016
2016Taş-Kağıt-Makas Etkinliği: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Veri Öğrenme Alanına Yönelik Bakış Açıları
HACIÖMEROĞLU G.
Eğitim Araştırmaları Birliği 8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 5 - 08 May 2016, pp.1-6
2016
2016Fonskiyonun türevi, tersi, ve tersinin türevi: Ortaöğretim matematik öğretmen adayları için ne ifade ediyor?
HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A.
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ 8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Turkey, 5 - 08 May 2016, pp.1-6
2016
2016STEM Hidden in Elementary Education Seeing Pattern or Living the Experience
HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A., SÜR B.
British Society for Research into Learning Mathematics, Manchester, United Kingdom, 27 February 2016, vol.1, pp.1-6
2016
2016Mathematical Communications Through a game What do I spy with
SÜR B., DELİCE A., HACIÖMEROĞLU G.
British Society for Research into Learning of Mathematics, Manchester, United Kingdom, 27 February 2016, vol.1, pp.1
2016
2016Mathematical Communication Through a Game: What Do I "Spy" with?
Sür B., Delice A., HACIÖMEROĞLU G.
British Society for Research into Learning Mathematics, Manchester, United Kingdom, 27 February 2016, pp.1-6
2016
2016STEM Hidden in Elementary Education: Seeing the pattern or living the moment by experience
HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A., Sür B.
British Society for Research into Learning Mathematics, Berkshire, United Kingdom, 27 February 2016, vol.36, no.1, pp.37-41
2015
2015Matematik Öğretim Tutum Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Hacıömeroğlu G.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Turkey, 16 - 18 May 2015, vol.1, pp.1
2015
2015Öğrencilerin Matematik Dersine İlişkin Başarı Duygu Düzeylerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Turkey, 16 - 18 May 2015, vol.1, pp.1
2015
2015Öğrencilerin Matematik Öz-Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Turkey, 16 - 18 May 2015, pp.1
2014
2014Etkili Matematik Öğretimi için Öğretmen Adaylarının Uygulama Öğretmenlerinin Rehberliğine İlişkin Görüşleri
HACIÖMEROĞLU G., GÜNDÜZ N.
XI. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, pp.703-704
2014
2014Öğretmen Adaylarının Bilişüstü Farkındalıkları ve Matematik Problemlerini Çözme Tercihlerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
XI. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, pp.705-706
2014
2014İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İstatistiğe Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
GÜNDÜZ N., HACIÖMEROĞLU G., YENİÇERİOĞLU A. F.
XI. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, pp.1260-1261
2014
2014İlköğretim Matematik ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özyeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., GÜNDÜZ N.
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları 1. Ulusal Kongresi, İstanbul, Turkey, 30 - 31 May 2014, pp.1
2013
2013Dördüncü sınıf öğrencilerin matematik öz kavram düzeylerinin incelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., BİLGEN S.
5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 6 - 09 July 2013, pp.888-893
2013
2013Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., BİLGEN S., Hacıömeroğlu E. S.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 20 - 22 June 2013, pp.1
2013
2013ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN UYGULAMAÖĞRETMENLERİNİN REHBERLİĞİNİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI
Hacıömeroğlu G., Bilgen S., Gündüz N.
1. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Trabzon, Turkey, 20 - 22 June 2013, pp.70
2013
2013Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Uygulama Öğretmenlerinin Rehberliğini Değerlendirme Çalışması.
HACIÖMEROĞLU G., BİLGEN S., GÜNDÜZ N.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 20 - 22 June 2013, pp.1
2012
2012Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Problemlerini Çözme Süreçlerinde Görselleme ve Analitik Becerilerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
11. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Samsun, Turkey, 19 - 21 September 2012, pp.1
2012
2012Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim İçin Matematiksel Bilgisi
HACIÖMEROĞLU G.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Turkey, 24 - 26 May 2012, pp.1
2012
2012Examining prospective teachers’ beliefs about problem solving and their attitudes towards mathematics
Sezgin Memnun D., Akkaya R., HACIÖMEROĞLU G.
International Conference on College Teaching and Learning, Ponte Vedra Beach, Florida, United States Of America, 9 - 13 April 2012, pp.1
2011
2011Tezsiz Yüksek Lisans Programında Karşılaşılan Güçlükler: Öğrenci Görüşleri.
HACIÖMEROĞLU G., ŞAHİN TAŞKIN Ç.
4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu., Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2011
2011
2011Preservice teachers' reflections on creation of geogebra materials and lesson plans
HACIÖMEROĞLU G., Aslan Tutak F.
16. Asia Technology Conference in Mathematics (ACTM 2011), Bolu, Turkey, 19 - 23 September 2011, pp.1-2
2011
2011Secondary school preservice mathematics teachers’ experiences of geogebra for geometry teaching.
Aslan Tutak F., HACIÖMEROĞLU G.
16. Asia Technology Conference in Mathematics (ACTM 2011), Bolu, Turkey, 19 - 23 September 2011, pp.1-2
2011
2011Elementary preservice teachers content knowledge for teaching: Examining their analysis of students alternative solutions.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Turkey, 10 - 15 July 2011, pp.1-2
2011
2011ELEMENTARY PRESERVICE TEACHERS CONTENT KNOWLEDGE FOR TEACHING: EXAMINING THEIR ANALYSIS OF STUDENTS ALTERNATIVE SOLUTIONS
HACIÖMEROĞLU G., Haciomeroglu E. S.
35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Turkey, 10 - 15 July 2011, pp.307
2010
2010Tangram Etkinlikleri
HACIÖMEROĞLU G.
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri., Trabzon, Turkey, 20 - 22 October 2010, pp.1
2010
2010Analiz ile ne yapabiliriz?
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Turkey, 20 - 22 October 2010, pp.1
2010
2010Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi: Öğrencilerin Çözüm Yollarının Analizi. , 20-22 Ekim 2010,
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-9), İzmir, Turkey, 20 - 22 October 2010, pp.1
2010
2010Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi: Öğrencilerin Çözüm Yollarının Analizi.
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 23 - 25 September 2010, pp.449-453
2010
2010Integrating Technology into Mathematics Teacher Education Courses.
Hacıömeroğlu E. S., Bu L., HACIÖMEROĞLU G.
The First North American GeoGebra Conference, Itacha, New York, United States Of America, 27 - 28 July 2010, pp.27-32
2010
2010Cognitive demands in the U.S. and Turkish primary mathematics textbooks: the case of decimals.
UBUZ B., Hacıömeroğlu E. S., HACIÖMEROĞLU G.
The 34th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education,, Belo Horizonte, Brazil, 18 - 23 July 2010, pp.1-2
2009
2009Fibonnacci Sayıları ve Altın Oran
HACIÖMEROĞLU G.
8. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri,, Ankara, Turkey, 12 - 14 November 2009, pp.1
2009
2009Tezsiz Yüksek Lisans Programinda Karşılaşılan Güçlükler: Öğrenci Görüşleri.
HACIÖMEROĞLU G., ŞAHİN TAŞKIN Ç.
4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2009, pp.1
2009
2009Preservice teachers' reflections on their instructional practices
HACIÖMEROĞLU G.
The 31st Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Atlanta, Georgia, United States Of America, 23 - 26 September 2009, pp.1339-1345
2009
2009Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Olan Tutumları.
ŞAHİN TAŞKIN Ç., HACIÖMEROĞLU G.
8. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Eskişehir, Turkey, 21 - 23 May 2009, pp.878-885
2009
2009Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Matematik ve Fizik Derslerine İlişkin Görüşleri
HACIÖMEROĞLU G., APAYDIN S.
8. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 21 - 23 May 2009, pp.1
2009
2009Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih sebepleri.
HACIÖMEROĞLU G., ŞAHİN TAŞKIN Ç.
1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 1 - 03 May 2009, pp.1-9
2009
2009Hacıömeroğlu, G. Şahin-Taşkın, Ç. (2009). Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih sebepleri. 1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, (s.1-9) 1-3 Mayıs 2009, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi.
HACIÖMEROĞLU G., ŞAHİN TAŞKIN Ç.
Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 1 - 03 May 2009, vol.1, pp.1-3
2008
2008Geogebra: Dinamik geometri, cebir ve analiz' in birleşimi.
HACIÖMEROĞLU G., Doğanay M., ÇİÇEK S.
7. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, İzmir, Turkey, 13 - 15 November 2008, pp.1
2008
2008Tangram aktivitesi ile çevre ve alan hesaplaması
HACIÖMEROĞLU G., ÇİÇEK S.
7. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri,, İzmir, Turkey, 13 - 15 November 2008, pp.1
2007
2007Prospective secondary teachers’ subject matter knowledge and pedagogical content knowledge: The ramifications for teaching.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S., Aspinwall L.
The Twenty-Ninth Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Reno, Nevada., United States Of America, 25 - 28 October 2007, pp.1
2007
2007Elementary preservice teachers’ experiences with tangrams.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
The 27th Annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Reno, Nevada, United States Of America, 25 - 28 October 2007, pp.1
2007
2007Elementary preservice teachers’ experiences with tangrams. Teruni L., Cortina. J.L., Okoka, C. N., Cirillo, M. (Eds.).
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
Proceedings of the Twenty Nineth Annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, RENO, United States Of America, 25 August - 28 May 2007
2007
2007Are we having fun with tangrams?
HACIÖMEROĞLU G.
I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Turkey, 16 - 18 May 2007, pp.1
2005
2005Examining preservice teachers knowledge of algebra. School Science and Mathematics Association
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
School Science and Mathematics Association, FORTHWORTH, United States Of America, 10 - 12 November 2005
2005
2005Examining preservice teachers knowledge of algebra.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
School Science and Mathematics Association, Fortworth, Texas, United States Of America, 10 - 12 November 2005, pp.1
2005
2005How one-to-one tutoring effects prospective teachers’ reflections on learning mathematics. (Roanoke, Virginia). Lloyd, G. M., Wilson, M., Wilkins, J. L. M., Behm, S. L. (Eds.)
HACIÖMEROĞLU G., JAKUBOWSKI E.
Proceedings of the 27th annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education., ROANOKE, United States Of America, 20 - 23 October 2005
2005
2005Examining preservice teachers knowledge of algebra. Lloyd, G. M., Wilson, M., Wilkins, J. L. M., & Behm, S. L. (Eds.).
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
The 27th Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Roanoke, Virginia, United States Of America, 20 - 23 October 2005, pp.1-2
2005
2005How one-to-one tutoring effects prospective teachers’ reflections on learning mathematics. Lloyd, G. M., Wilson, M., Wilkins, J. L. M., & Behm, S. L. (Eds.).
HACIÖMEROĞLU G., Jakubowski E. M.
The 27th Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Roanoke, Virginia, United States Of America, 20 - 23 October 2005, pp.1-3
2005
2005Questioning strategies of a preservice mathematics. , 6-8 Ekim 2005,
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
Regional Conference of National Council for Teachers of Mathematics, Hartford, Connecticut, United States Of America, 6 - 08 October 2005, pp.1
2004
2004Using Tangrams to Teach Geometric Figures Activities.
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
Florida Council for Teachers of Mathematics, MIAMI, United States Of America, 28 - 30 October 2004
2004
2004Using tangrams to teach geometry figures.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
The 52nd Annual Conference of the Florida Council of Teachers of Mathematics (FCTM)., Miami, Florida, United States Of America, 28 October 2004 - 30 October 2008, pp.1
2004
2004Questioning strategies of a preservice mathematics teacher.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
School Science and Mathematics Association, Atlanta, Georgia, United States Of America, 21 - 23 October 2004, pp.1
Books & Book Chapters
2022
2022İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ UZAKTAN VE ÖRGÜN EĞİTİME İLİŞKİN DENEYİMLERİNİN YANSIMALARI
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
in: ICOLDE 2022 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2022, G. Ömeroğlu, M. Öztürk, M. Albayrak, M. Aydemir Arslan, Editor, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Erzurum, pp.50-57, 2022
2021
2021Ortaokul Düzeyinde Matematiksel Modellemeye Yönelik Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Hacıömeroğlu G., Hacıömeroğlu E. S.
in: Matematiksel Modelleme Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, E. Bukova Güzel,M.F. Doğan,A. Özaltun Çelik, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.145-158, 2021
2021
2021Ortaokul Düzeyinde Matematiksel Modellemeye Yönelik Zorluklar ve Çözüm Önerileri.
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
in: Matematiksel Modelleme Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, E. Bukova Güzel, M.F. Doğan & A. Özaltun Çelik, Editor, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, pp.145-158, 2021
2020
2020Student Teachers’ Mathematical Knowledge for Teaching: The Concept of Functions. Mauritius:
HACIÖMEROĞLU G.
LAP Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, 2020
2020
2020Dijital Hikaye ve Öğrenme
ŞAHİN İZMİRLİ Ö., HACIÖMEROĞLU G.
in: Dijital Medya ve Öğrenme, A. KUZU, E.B. KUZU DEMİR, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.25-46, 2020
2019
2019Matematik Öğretiminin Temelleri: İlkokul (2019, Kasım)
TARIM K., HACIÖMEROĞLU G.
Anı Yayıncılık, Ankara, 2019
2019
2019Matematik Öğretiminin Temelleri: Ortaokul (2019, Aralık)
HACIÖMEROĞLU G., TARIM K.
Anı Yayıncılık, Ankara, 2019
2016
2016Bağıntı
HACIÖMEROĞLU G.
in: Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, A.N. Elçi, E. Bukova Güzel, B. Cantürk Günhan & E. Ev Çimen , Editor, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, pp.173-178, 2016
2016
2016Performans ve Portfolyo Değerlendirmesi
HACIÖMEROĞLU G.
in: Öğrencilerin Eğitimsel Değerlendirilmesi, B. Bıçak, M. Bahar & S. Özel , Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.246-288, 2016
2015
2015Beş Farklı Nitel Araştırma
HACIÖMEROĞLU G.
in: Nitel Araştırma Yöntemleri (Yazar: John W. Creswell), Demir, S.B. & Bütün, M., Editor, Siyasal Kitabevi, Ankara, pp.111-128, 2015
2014
2014Karma Yöntemler
Hacıömeroğlu G.
in: Araştırma Deseni Nitel, Nicel ve Karma Yöntem Yaklaşımları, S.B. DEMİR, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.215-240, 2014
2013
2013A Research on pre-service elementary mathematics teachers’ opinions about mathematical problem solving
Sezgin Memnun D., HACIÖMEROĞLU G.
in: The Science and Education at The Beginning of The 21st Century: Example of Turkey, A. Drujinin, Z. Kostova, I. Sharuho, E. Atasoy , Editor, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, pp.295-309, 2013
2013
2013Turkish elemantary pre-service teachers’ perceptions of constructivist learning environment in mathematics classes
HACIÖMEROĞLU G., Sezgin Memnun D.
in: The Science and Education at The Beginning of The 21st Century: Example of Turkey, A. Drujinin, Z. Kostova, I. Sharuho, E. Atasoy , Editor, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, pp.384-394, 2013
Supported Projects
2022 - 2022
2022 - 2022Matematik Öğretim Projesi
Ministry of Youth and Sports
Elmalı Erdem Ö. (Executive), Hacıömeroğlu G. (Executive)
2020 - 2020
2020 - 2020Eğlenceli STEM Etkinlikleri
Project Supported by Other Official Institutions
ELMALI Ö., HACIÖMEROĞLU G. (Executive)
2020 - 2020
2020 - 2020Oyunlarla Eğlenceli Matematik
Project Supported by Other Official Institutions
HACIÖMEROĞLU G. (Executive), ELMALI ERDEM Ö.
2019 - 2019
2019 - 2019Oyunlarla Eğlenceli Matematik, Çanakkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Gençlik Merkezi
Project Supported by Other Official Institutions
HACIÖMEROĞLU G. (Executive)
2018 - 2018
2018 - 2018Matematik Eğitiminde Değerler Öğretimi: İmam Hatip Okulları Perspektifi
Project Supported by Other Official Institutions
HACIÖMEROĞLU G.
2013 - 2014
2013 - 2014TÜBİTAK, E-Ders Ortaokul (5-8. Sınıflar) Matematik Video Çalışması, Müfredata Uygun Dijital İçeriklerin Geliştirilmesi, Hazırlanması ve Öğrencilerin Erişimine Sunulması: E-ders senaryoları oluşturulması
TUBITAK Project
HACIÖMEROĞLU G.
2010 - 2010
2010 - 2010Bilim Yanıbaşımızda, Eğlenceli Yaz Bilim Kampı – 2010
TUBITAK Project
HACIÖMEROĞLU G., KABAŞ A., BAŞAR M. A.
2004 - 2005
2004 - 2005Developing math, science and pedagogical content knowledge of elementary and middle school teachers.
Other International Funding Programs
HACIÖMEROĞLU G.
Activities in Scientific Journals
2018 - Continues
2018 - ContinuesInternational Journal of Educational Studies in Mathematics
Editor
2019 - 2019
2019 - 2019Journal of Computer and Education Research
Editor
2019 - 2019
2019 - 2019Journal of Computer and Education Research
Publication Committee Member
2011 - 2019
2011 - 2019İlköğretim Online
Publication Committee Member
2011 - 2019
2011 - 2019İlköğretim Online
Editor
2016 - 2018
2016 - 2018Eğitimde Kuram ve Uygulama
Editor
Scientific Refereeing
April 2015
April 2015Taslak kitap inceleme ve değerlendirme paneli, 20 Nisan 2015, Ankara.
Other Journals
November 2014
November 2014Taslak kitap inceleme ve değerlendirme paneli, 6 Kasım 2014 Ankara.
Other Journals
October 2014
October 2014Taslak kitap inceleme ve değerlendirme paneli, 30 Ekim 3014, Ankara.
Other Journals
April 2014
April 2014Taslak kitap inceleme ve değerlendirme paneli, 7 Nisan 2014, Ankara.
Other Journals
March 2014
March 2014Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal Indexed in SSCI
February 2014
February 2014Eurasian Journal of Educational Research
Journal Indexed in SSCI
April 2013
April 2013Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
November 2012
November 2012Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
National Scientific Refreed Journal
October 2012
October 2012Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri (KUYEB) Dergisi
Journal Indexed in SSCI
February 2012
February 2012G.Ü.Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
February 2012
February 2012MAT–DER Matematik Eğitimi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
January 2012
January 2012Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
National Scientific Refreed Journal
December 2011
December 2011Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
May 2011
May 2011Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
April 2011
April 2011Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
November 2010
November 2010Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
July 2010
July 2010Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
December 2009
December 2009International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
Other journals
September 2009
September 2009Ankara Üniversitesi Eğitimi Bilimleri Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
May 2009
May 2009Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (NEF-EFMED)
National Scientific Refreed Journal
December 2008
December 2008School Science and Mathematics Journal
Other Indexed Journal
July 2007
July 2007Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi
National Scientific Refreed Journal
Awards
May 2013
May 2013Yayın Teşvik Ödülü
Tübitak
Congress and Symposium Activities
01 June 2013 - 01 June 2013
01 June 2013 - 01 June 20135. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 6-9 Haziran 2013, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale (oturum başkanı).
Session Moderator
Çanakkale-Turkey
01 October 2010 - 01 October 2010
01 October 2010 - 01 October 20109. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, 20–22 Ekim 2010, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon (Oturum Başkanı).
Session Moderator
Trabzon-Turkey
01 November 2009 - 01 November 2009
01 November 2009 - 01 November 20098. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, 12-14 Kasım 2009, TOBB Üniversitesi, Ankara (Oturum Başkanı).
Session Moderator
Ankara-Turkey
Scholarships
2014 - Continues
2014 - ContinuesDoktora Sonrası Araştırma Desteği
YOK
2004 - Continues
2004 - ContinuesCongress of Graduate Students (COGS) konferanlara katılım için verilen (tarvel grant)
University
2004 - Continues
2004 - ContinuesCongress of Graduate Students (COGS) konferanlara katılım için verilen (tarvel grant)
University
2002 - Continues
2002 - ContinuesYurtdışı Doktora Bursu
YOK
2005 - 2005
2005 - 2005Congress of Graduate Students (COGS) konferanlara katılım için verilen (tarvel grant)
University
Citations
Total Citations (SCOPUS): 14
h-index (SCOPUS): 2
Jury Memberships
May-2019
May 2019Post Graduate
Erden ARSLAN, Yüksek Lisans, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana - Erden ARSLAN Yüksek Lisans, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana
August-2018
August 2018Post Graduate
Yüksel lisans tez savunma sınavı - Büşra DİNÇ, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İlköğretim Matematik Eğitimi Programı, Eskişehir
August-2018
August 2018Post Graduate
Yüksek Lisans Tez Savunma - Yakup DİNÇ, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı, Eskişehir
January-2018
January 2018Doctoral Examination
Ali Özgün ÖZER'in Matematik Eğitimi A.B.D., Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir - Ali Özgün ÖZER, Doktora Yeterlik Sınavı,Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Izmir
December-2017
December 2017Post Graduate
Kemal BAYPINAR, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana - Kemal BAYPINAR, Yüksek lisans, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana
September-2017
September 2017Post Graduate
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL ALAN YETERLİLİK ALGILARININ İNCELENMESİ: BİR DERS ARAŞTIRMASI MODELİ - Elif BORAN, Yüksek Lisans, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana
June-2015
June 2015Doctorate
Çağlar Naci Hıdıroğlu - Çağlar Naci HIDIROĞLU, Doktora, OFMA Eğitimi Bölümü, Matematik Öğretmenliği A.B.D., İzmir
June-2014
June 2014Doctorate
Doktora Tez Savunması - Semiha KULA, Dokuz Eylül Üniversitesi, OFMA Eğitimi Bölümü, Matematik Öğretmenliği A.B.D., İzmir
January-2012
January 2012Post Graduate
Yüksek Lisans Tez Savunması - Ayşe SARAÇ, Yüksek Lisans, Boğaziçi Üniversitesi, Matematik Eğitimi A.B.D., İstanbul
May-2010
May 2010