Education
2003 - 2006
2003 - 2006Doctorate
Florida State Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi, United States Of America
2002 - 2003
2002 - 2003Masters (Non-Thesis)
Florida State Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi, United States Of America
1996 - 2000
1996 - 2000Undergraduate
Selcuk University, Faculty Of Educatıon, Fizik Öğretmenliği, Turkey
Dissertations
2006
2006Doctorate
Prospective Secondary Teachers Subject Matter Knowledge and Pedagogical Content Knowledge of the Concept of Function
Florida State Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi
Foreign Languages
C1 Advanced
C1 AdvancedEnglish
Certificates, Courses and Trainings
2014
2014Kitap inceleme ve değerlendirme panelist eğitimi, 25 Ocak 2014, Antalya.
Education Management and Planning
MEB Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı
2013
2013E-Ders Ortaokul (5-8. Sınıflar) Matematik Çalıştayı, Ankara, 25 Ocak 2013.
Education Management and Planning
TÜBİTAK
Research Areas
Education
Elementary School Education
Teacher Training For Primary School
Teacher Training For Elementary Sch. Edu. in Mathematics
Education in Natural Sciences
Education in Mathematics
Academic Positions
2021 - Continues
2021 - ContinuesProfessor
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2016 - 2021
2016 - 2021Associate Professor
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2014 - 2016
2014 - 2016Associate Professor
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Sınıf Eğitimi A.B.D, İlköğretim Bölümü
2010 - 2014
2010 - 2014Assistant Professor
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Sınıf Eğitimi A.B.D, İlköğretim Bölümü
2009 - 2010
2009 - 2010Assistant Professor
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi Ofma Eğitimi, Matematik Eğitimi A.B.D, Ofma Eğitimi
2006 - 2009
2006 - 2009Lecturer PhD
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi Ofma Eğitimi, Matematik Eğitimi A.B.D, Ofma Eğitimi
2006 - 2006
2006 - 2006Research Assistant PhD
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, Ofma Eğitimi, Matematik Eğitimi A.B.D, Ofma Eğitimi
2002 - 2006
2002 - 2006Research Assistant
The Florida State University, College of Education, Middle and Secondary Education
2002 - 2006
2002 - 2006Research Assistant
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, Ofma Eğitimi, Matematik Eğitimi A.B.D, Ofma Eğitimi
Managerial Experience
2016 - 2022
2016 - 2022Head of Department
Canakkale Onsekiz Mart University, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2011 - 2014
2011 - 2014Head of Department
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi,İlköğretim Bölümü, Matematik Eğitimi A.B.D, İlköğretim Bölümü
2007 - 2010
2007 - 2010Head of Department
Canakkale Onsekiz Mart University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Fakültesi, Ofma Eğitimi Bölümü, Matematik Eğitimi A.B.D, Ofma Eğitimi Bölümü
Non Academic Experience
2002 - 2006
2002 - 2006Araş.Gör.
Florida State Üniversitesi, Araş.Gör.
Courses
Supervised Theses
2019
2019Postgraduate
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öz yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G.
G.ÖZKAN(Student)
2016
2016Postgraduate
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersine İlişkin İnançları ve Yapılandırmacı Öğrenme Ortamına Yönelik Görüşleri
HACIÖMEROĞLU G.
F.BAYRAK(Student)
2014
2014Postgraduate
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri İle Teknopedagojik Eğitim Yeterlikleri Arasındaki İlişki.
Hacıömeroğlu G.
S.BİLGEN(Student)
Designed Lessons
Articles
2023
20231. Öğretmenlik Uygulaması Deneyim Ölçeği-Matematik: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ALBAYRAK H. B., TARIM K., HACIÖMEROĞLU G.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , pp.85-102, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
2022
20222. Öğrenme Tercihi Ölçeği-Analiz’in Geliştirilme Çalışması: Öğretmen Adaylarının Tercihleri.
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
International Journal of Educational Studies in Mathematics, , vol.9, no.3, pp.146-160, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2022
20223. Başarı Duygusu Ölçeği-Ortaokul Türkçe Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
Eğitimde Kuram Uygulama , vol.18, no.2, pp.44-55, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2021
20214. Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğrenmeye Yönelik Tutum, Öz Yeterlik, Öğrenme Ortamı Algıları ve Görüşleri: Bir Karma Yöntem Çalışması
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI ERDEM Ö.
Journal of Multidisiplinary Studies in Education , vol.5, no.3, pp.65-87, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2021
20215. Investigations of STEM Awareness and STEM Orientation Levels of Preschool and Classroom Teacher Candidates
Şahin M., Hacıömeroğlu G.
Gelecek Vizyonlar Dergisi - Future Visions Journal
, vol.5, no.2, pp.17-27, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2021
20216. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G., Elmalı Erdem Ö.
Journal of Computer and Education Research
, vol.9, no.17, pp.353-379, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2021
20217. Mathematics teachers’ values about teaching mathematics
Akyıldız P., Aktaş F. N., DEDE Y., HACIÖMEROĞLU G.
Studies in Educational Evaluation
, vol.68, 2021 (SSCI)
2020
20208. Öğretmen Adayları için Öğretmen Duygu Ölçeği-Matematik Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması.
Hacıömeroğlu G.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
, vol.20, no.2, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
20209. Oretmen adaylari icin ogretmen duygu olceği-matematik turkce formu: Gecerlik ve guvenirlik calismasi.
HACIÖMEROĞLU G.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, pp.133-147, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
202010. Öğretmen Adaylarının Matematik Kimlikleri, Meslek Öncesi Öğretmen Kimlikleri ve FeTeMM Öğretim Yönelimlerinin İncelenmesi. , 5(3), 261-320.
Hacıömeroğlu G.
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
, vol.5, no.3, pp.261-320, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
202011. The Reliability and Validity Study of the STEM Identity Instrument. The , 7(2), 1-13.
Hacıömeroğlu G.
The Osmangazi Journal of Educational Research , vol.7, no.2, pp.1-13, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
202012. Öğretmen Adayları için FeTeMM Eğitimi Hakkında Öz yeterlik ve Endişe Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması.
Hacıömeroğlu G.
Eğitimde Kuram Uygulama
, vol.16, no.2, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
202013. The Reliability and Validity Study of the STEM Identity Instrument.
Hacıömeroğlu G.
The Osmangazi Journal of Educational Research
, vol.17, no.2, pp.1-13, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
202014. Performance of Students with Different Learning Preferences in Traditional First Semester Calculus.
Hacıömeroğlu E. S., Hacıömeroğlu G.
International Journal of Progressive Education
, vol.16(4), pp.204-212, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
202015. Üniversite Öğrencilerinin Analiz Dersine Yönelik Tutum ve Öğrenme Ortamı Algıları
Hacıömeroğlu G.
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, vol.7(2), pp.72-87, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
202016. Mathematics Education Values Portrayed by Elementary Student Teachers
Hacıömeroğlu G.
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, vol.15(2), no.2, pp.259-270, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2019
201917. İlkokul Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Matematik Öğrenmeye Yönelik Tutum ve Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi.
Hacıömeroğlu G.
Journal of Computer and Education Research
, vol.7, pp.356-382, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2019
201918. Examining the relationship between achievement emotions and sources of mathematics self-efficacy in elementary students
Hacıömeroğlu G.
International Journal of Research in Education and Science
, vol.5, no.2, pp.548-559, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2019
201919. The relationship between elementary students’ achievement emotions and sources of mathematics self-efficacy.
HACIÖMEROĞLU G.
IFO DICE REPORT
, vol.5, no.2, pp.548-559, 2019 (Scopus)
2019
201920. Examining Elementary Students’ Attitude towards Learning Mathematics with Technology and Anxiety
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI ERDEM Ö.
Journal of Computer and Education Research
, vol.7, no.14, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2018
201821. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik İnançlarının ve Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.
Bayrak F., Hacıömeroğlu G.
Sakarya University Journal of Education
, vol.8(3), pp.100-114, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
2018
201822. Öğretmen Adaylarının Mantıksal Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Longeot Bilişsel Gelişim Testi
Hacıömeroğlu E. S., Hacıömeroğlu G.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.9 (2), pp.1-20, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
2018
201823. Teknoloji Destekli Sınıf Ortamlarında Üniversite Öğrencilerinin Ders Sorumlusunun Bilgisine Yönelik Algıları Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
Hacıömeroğlu G., Yaşar C., Ökmen A. K.
Ege Eğitim Dergisi
, vol.19, no.1, pp.338-352, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
2018
201824. Emoji Nesline Öğretmek: Öğretmen Adaylarının Bir Matematik Etkinliği Geliştirmesine Yönelik Yansıtıcı Görüşlerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G.
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, vol.5(1), pp.1-12, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
2018
201825. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Öğretimi Yönelim Düzeylerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G.
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.10(1), pp.183-194, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
2018
201826. Examining prospective teachers’ logical reasoning ability: The longeot’s test of cognitive development Öğretmen adaylarının mantıksal düşünme becerilerinin İncelenmesi: Longeot bilişsel gelişim testi
Hacıömeroğlu E. S., HACIÖMEROĞLU G.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, vol.9, no.3, pp.413-448, 2018 (Scopus)
2017
201727. Reciprocal Relationships Between Mathematics Anxiety and Attitude Towards Mathematics in Elementary Students.
Hacıömeroğlu G.
Acta Didactica Napocensia Journal,
, vol.10(3), pp.59-68, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2017
201728. Sınıf Öğretmeni Adayları için Öğretmenlik Uygulaması Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
Hacıömeroğlu G., Değer M.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.26(9), pp.548-564, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2017
201729. Öğretmen Adaylarının Matematik Problemlerini Çözme Tercihleri, Görsel ve Analitik Becerilerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G., Hacıömeroğlu E. S.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, vol.7(1), pp.116-131, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2017
201730. Cinsiyet, Uzamsal Beceri, Mantıksal Düşünme Becerisi ve Çözüm Tercihleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 7(1), 116-131.[
Hacıömeroğlu G., Hacıömeroğlu E. S.
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.7, no.1, pp.116-131, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2017
201731. Matematiğe Yönelik Tutum Ölçeği -Kısa Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Hacıömeroğlu G.
Journal of Computer and Education Research
, vol.5(9), pp.84-99, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2016
201632. Türkiye’de Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimini Temel Alan Çalışmaların Değerlendirilmesi
Kutluca T., Hacıömeroğlu G., Gündüz S.
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, vol.12(4), pp.1-18, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2016
201633. Düzenlenmiş Fennema-Sherman Matematik Kaygı Ölçeği-İlkokul Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Hacıömeroğlu G., Kutluca T.
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.5(10), pp.1-6, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2016
201634. Entegre FeTeMM Öğretimi Yönelim Ölçeği Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Hacıömeroğlu G., Bulut A. S.
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, vol.12(3), no.3, pp.627-653, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2015
201535. Matematiğe İlişkin Tutum Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlama Çalışması
Hacıömeroğlu G.
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, vol.11, no.1, pp.245-260, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
2014
201436. Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedegojik Alan Bilgisini Değerlendirme Ölçeği nin Türkçe ye Uyarlama Çalışması
Hacıömeroğlu G., Şahin Ç., Arcagök S.
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, vol.10, no.2, pp.297-315, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
2014
201437. Türev ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel, Analitik ve Harmonik Çözüm Tercihleri.
Hacıömeroğlu E. S., Hacıömeroğlu G., Bukova Güzel E., Kula S.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, pp.108-119, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
2014
201438. Elementary pre-service teachers’ mathematics anxiety and mathematics teaching anxiety.
Hacıömeroğlu G.
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, no.3, pp.1-10, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
2013
201339. Başarı Duygusu-İlkokul'un Türkçe'ye Uyarlama Çalışması
Hacıömeroğlu G., Bilgen S.
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.38, pp.85-96, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
2013
201340. Matematik İşlem Testi’nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması ve Öğretmen Adaylarının Matematik Problemlerini Çözme Tercihleri.
Hacıömeroğlu G., Hacıömeroğlu E. S.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, vol.6, no.2, pp.196-213, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
2013
201341. Elementary Preservice Teachers' Mathematical Knowledge for Teaching: Analysis of Students' Solution to Addition and Subtraction Operations
Haciomeroglu G.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, vol.38, pp.332-346, 2013 (SSCI)
2013
201342. Mathematics anxiety and mathematical beliefs: What is the relationship in elementary pre-service teachers?
Hacıömeroğlu G.
Issues in Undergraduate Mathematics Preparation of School Teachers: The Journal
, no.2, pp.1-10, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
2013
201343. The field experiences of student teachers and effective mathematics teaching in Turkey.
Hacıömeroğlu G.
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, vol.38, no.2, pp.132-142, 2013 (Scopus)
2013
201344. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Yeterlik ve Sınıf Yönetimi İnançları.
Hacıömeroğlu G.
Aci Materials Journal
, vol.26, no.1, pp.1-18, 2013 (SCI-Expanded)
2012
201245. The Effect of prospective teachers’ problem solving beliefs on self-efficacy beliefs about mathematical literacy.
Sezgin Memnun D., Akkaya R., Hacıömeroğlu G.
.Journal of College Teaching & Learning
, vol.9, no.4, pp.289-298, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
2012
201246. Enriching a preservice teacher’s classroom experiences through cycles of teaching and reflection.
Hacıömeroğlu G.
Algorithmica
, vol.41, no.1, pp.41-52, 2012 (SCI-Expanded)
2012
201247. Matematik inanç ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlama çalışması
Hacıömeroğlu G.
Alimentary Pharmacology
, vol.21, no.3, pp.175-184, 2012 (SCI-Expanded)
2012
201248. Pedagojik Gelişim Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlaması: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Pedagojik Gelişim Düzeyi.
Hacıömeroğlu G., Şahin Taşkın Ç.
Dicle U¨niversitesi Ziya Go¨kalp Egˆitim Faku¨ltesi Dergisi
, vol.18, pp.48-68, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
2011
201149. Matematiksel Problem Çözmeye İlişkin İnanç Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması.
Hacıömeroğlu G.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, pp.119-132, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
2011
201150. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Problem Çözmeye İlişkin İnançlarını Yordamada Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi.
Hacıömeroğlu G.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.30, pp.206-220, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
2011
201151. Sınıf öğretmeni adaylarının uygulama öğretmenleri hakkındaki özel alan yeterlikleri algısı.
Hacıömeroğlu G., Şahin Ç.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.8, no.15, pp.473-486, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
2010
201052. Öğretmenlik Uygulaması Sürecinde Etkili Matematik Öğretimi Ölçeği'nin Türkçe'ye Uyarlama Çalışması: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uygulama Sürecine İlişkin Deneyimleri
Hacıömeroğlu G., Şahin-Taşkın Ç.
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.10, no.2, pp.131-144, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
2010
201053. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Yeterlik İnançları
Hacıömeroğlu G., Şahin Taşkın Ç.
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.23, no.2, pp.539-555, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
2010
201054. Fen Bilgisi Öğretmenliği ve Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları (OFMA) Eğitimi Bölümü Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları
Hacıömeroğlu G., Şahin Taşkın Ç.
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.1, pp.77-90, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
2009
200955. Tangram Etkinliği ile Çevre ve Alan Hesabı
Hacıömeroğlu G., Apaydın S.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, vol.8, no.2, pp.1-6, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
2009
200956. Examining a preservice secondary teacher's growth: Implications for teaching
Hacıömeroğlu G.
Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi
, vol.5, no.2, pp.261-273, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
2005
200557. Reader reflection
Hacıömeroğlu G.
The Mathematics Teacher , vol.99 (4), pp.228, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
2025
20251. Middle School Pre-Service Mathematics Teachers' Experiences on The Use of Artificial Intelligence Tools
Çakan A. T., Elmalı Erdem Ö., Hacıömeroğlu G.
5.ULUSLARARASI FEN, MATEMATİK, GİRİŞİMCİLİK VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ (FMGTEK 2025), Balıkesir, Turkey, 17 - 19 May 2025, pp.268, (Summary Text)
2025
20252. Validity and Reliability Study of The Expectancy-Value Motivation Scale
Çakan A. T., Elmalı Erdem Ö., Hacıömeroğlu G.
5.ULUSLARARASI FEN, MATEMATİK, GİRİŞİMCİLİK VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ (FMGTEK 2025), Balıkesir, Turkey, 17 - 19 May 2025, pp.290, (Summary Text)
2024
20243. ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK VE STEM KİMLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
6. Uluslararası Genç Araştırmacılar Öğrenci Kongresi, Isparta, Turkey, 19 November 2024, (Summary Text)
2024
20244. Üniversite Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Örneklerini Analizi: Fonksiyon Mu Yoksa Bağıntı Mı?
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
6. Uluslararası Genç Araştırmacılar Öğrenci Kongresi, Isparta, Turkey, 19 November 2024, (Summary Text)
2024
20245. Analiz Motivasyon Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
5. Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAK2024), İstanbul, Turkey, 10 - 11 October 2024, (Summary Text)
2024
20246. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Kimlik Gelişimlerinin İncelenmesi: Bir Karma Desen Çalışması.
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
5. Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAK2024), İstanbul, Turkey, 10 October 2024, (Summary Text)
2024
20247. Ortaokul Öğretmen Adaylarının Analiz Dersine Yönelik Motivasyon Ve Tutum Düzeylerinin İncelenmesi.
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bayburt, Turkey, 3 - 05 October 2024, (Summary Text)
2024
20248. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik ve STEM Kimliklerinin İncelenmesi.
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bayburt, Turkey, 3 - 05 October 2024, (Summary Text)
2023
20239. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Bire-Bir Ders Verme Deneyimleri: Bir Karma Desen Çalışması
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Turkey, 21 - 23 December 2023, (Summary Text)
2023
202310. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Cebir Alan Dersine İlişkin Tutum, İspat Yapmaya İlişkin Tutumlarının ve Başarı Yönelimlerinin İncelenmesi
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Turkey, 21 - 23 December 2023, (Summary Text)
2022
202211. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Aldıkları Matematik Alan Derslerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi.
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
2nd ICOLDE 2022 International Congress on Open Learning And Distance Education, Erzurum, Turkey, 29 - 30 November 2022, (Full Text)
2022
202212. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan ve Örgün Eğitime İlişkin Deneyimlerinin Yansımaları.
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
2nd ICOLDE 2022 International Congress on Open Learning And Distance Education, Erzurum, Turkey, 29 November 2022, (Full Text)
2021
202113. Learning Preference Questionnaire for Calculus (LPQC)
Hacıömeroğlu E. S., Hacıömeroğlu G.
ERPA Congres, Sakarya, Turkey, 3 - 05 June 2021, pp.1, (Summary Text)
2021
202114. Examining Pre-service Mathematics Teachers’ Calculus Learning Preferences.
HACIÖMEROĞLU E. S., HACIÖMEROĞLU G.
ERPA International Congres on Education., Sakarya, Turkey, 03 June 2021, (Summary Text)
2020
202015. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öz yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI Ö.
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Turkey, 16 - 19 September 2020, pp.1, (Summary Text)
2020
202016. Ortaokul Öğrencilerinin FeTeMM Kariyer ve İlgi Düzeylerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI Ö.
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Turkey, 16 - 19 September 2020, pp.1, (Summary Text)
2020
202017. Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğrenmeye Yönelik Öz yeterlik ve Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI Ö.
4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), Ankara, Turkey, 3 - 06 September 2020, pp.1, (Summary Text)
2020
202018. Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğrenmeye Yönelik Görüşleri.
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI Ö.
4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020) (Çevrimiçi), Ankara, Turkey, 3 - 06 September 2020, pp.1, (Summary Text)
2020
202019. Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğrenme Ortamı Algıları.
HACIÖMEROĞLU G., ELMALI Ö.
4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), Ankara, Turkey, 3 - 06 September 2020, pp.1, (Summary Text)
2019
201920. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Emoji Tasarımlarının İncelenmesi. 26-28 Eylül 2019, İzmir.
HACIÖMEROĞLU G.
Uluslarası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, (Summary Text)
2019
201921. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Fonksiyon Grafiklerini Yorumlama Becerilerinin İncelenmesi: Baba ve Oğul Problemi.
HACIÖMEROĞLU G.
Uluslarası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.1, (Full Text)
2019
201922. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Emoji Tasarımlarının İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G.
Uluslarası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.1, (Full Text)
2018
201823. Öğrenme Materyalleri Geliştirmede Web 3.0 Araçlarının Kullanımı.
ÖZDİL A., YAŞAR C., HACIÖMEROĞLU G., SALAHLI M. A.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Turkey, 9 - 11 May 2018, pp.1, (Summary Text)
2018
201824. Öğrenme Materyalleri Geliştirmede Web 3.0 Araçlarının Kullanımı
ÖZDİL A., YAŞAR C., HACIÖMEROĞLU G., SALAHLI M. A.
8. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Turkey, 9 - 11 May 2018, pp.66, (Summary Text)
2018
201825. An Examination of Anatolian Religious Middle School Students’ Mathematical Values: Grade Level Perspective
AKYILDIZ P., AKTAŞ F. N., HACIÖMEROĞLU G., DEDE Y.
III. Uluslararası Değerler Eğitimi Kongresi, Zonguldak, Turkey, 5 - 06 June 2018, (Summary Text)
2018
201826. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Aritmetik Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
TARIM K., ÇİLİNGİR ALTINER E., HACIÖMEROĞLU G.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Turkey, 4 - 05 May 2018, pp.1, (Summary Text)
2018
201827. Öğrenme Nesnelerinin İnterneti.
YAŞAR C., ÖZDİL A., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., HACIÖMEROĞLU G.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, pp.1, (Summary Text)
2018
201828. ÖĞRENME NESNELERİNİN İNTERNETİ
YAŞAR C., ÖZDİL A., ŞAHİN İZMİRLİ Ö., HACIÖMEROĞLU G.
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, vol.1, pp.113, (Summary Text)
2018
201829. Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Öğretim Yönelimlerinin İncelenmesi.
Hacıömeroğlu G., Şahin M.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu/ Ankara, Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, (Summary Text)
2018
201830. Öğretmenlik Uygulaması Deneyim Ölçeği-Matematik: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
TARIM K., HACIÖMEROĞLU G.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, pp.1, (Summary Text)
2018
201831. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Eğitimi Değerlerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, pp.1, (Summary Text)
2018
201832. An Examination of Anatolian Religious Middle School Students Values
AKYILDIZ P., AKTAŞ F. N., HACIÖMEROĞLU G., DEDE Y.
III. Uluslararası Değerler Eğitimi Kongresi, Zonguldak, Turkey, 5 - 06 April 2018, pp.1, (Summary Text)
2018
201833. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Başarı Duygusu ve Matematik Özyeterlik Kaynakları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi,, Afyonkarahisar, Turkey, 23 March - 25 February 2018, pp.1, (Summary Text)
2017
201734. Web Tasarım Dersinde Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin ADM ile Uygulanması
YAŞAR C., ÖZDİL A., HACIÖMEROĞLU G.
International Conference On Awareness: Awareness In Education, Science, Arts And Philisophy (RA/ICA 2017), Krakow, Poland, 16 - 18 November 2017, pp.1, (Summary Text)
2017
201735. Ortaokul Öğrencilerinin Öz Yeterlik Kaynaklarının İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., KUTLUCA T.
The International Social Sciences and Education Conference (ISSEC 2017), Antalya, Turkey, 19 - 21 October 2017, pp.1, (Summary Text)
2017
201736. Başarı Duygusu Ölçeği-Matematik Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
HACIÖMEROĞLU G., KUTLUCA T.
The International Social Sciences and Education Conference (ISSEC 2017),, Antalya, Turkey, 16 - 21 October 2017, pp.167-168, (Summary Text)
2017
201737. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika ProgramI Adaylarının Öğretmen Kimliklerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., KUTLUCA T., TUNCEL C.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2017, pp.1, (Summary Text)
2017
201738. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretime İlişkin Pedagojik Kimlikleri
KUTLUCA T., DOĞAN M., HACIÖMEROĞLU G.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2017, pp.1, (Summary Text)
2017
201739. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Adaylarının Öğretmen Kimliklerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., TUNCEL C., KUTLUCA T.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Turkey, 24 May - 26 April 2017, (Summary Text)
2017
201740. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Staj Öncesi ve Sonrasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., TARIM K.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017, pp.1, (Summary Text)
2017
201741. Üniversite Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Sınıf Ortamlarında Ders Sorumlusuna Yönelik Bakış Açıları Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
HACIÖMEROĞLU G., YAŞAR C., ÖKMEN A. K., ÇOBAN S.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, pp.285, (Summary Text)
2017
201742. Öğretmenlik Uygulaması Ölçeği Geliştirme Çalışması
HACIÖMEROĞLU G., DEĞER M.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, pp.1, (Summary Text)
2016
201643. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Bireylerin Eğitimine İlişkin Metaforik Algıları
KILIÇ A. S., HACIÖMEROĞLU G.
Ines Akademic Research Congress, Antalya, Turkey, 3 - 05 November 2016, pp.1, (Full Text)
2016
201644. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematikte Üstün Yetenekli Bireyleri Belirlemeye Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
KILIÇ A. S., HACIÖMEROĞLU G.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Turkey, 13 - 15 October 2016, pp.1, (Full Text)
2016
201645. Mesleki Eğitimde Kitlesel Çevrimiçi Ders Materyallerinin Kullanımı
HACIÖMEROĞLU G., YAŞAR C.
Mesleki Eğitimde MOOC kullanımı, Rize, Turkey, 13 - 15 October 2016, pp.1, (Full Text)
2016
201646. Mesleki Eğitimde Kitlesel Çevrimiçi Ders Materyallerinin Kullanımı. Mesleki Eğitimde MOOC kullanımı.
HACIÖMEROĞLU G., YAŞAR C.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Turkey, 13 - 15 October 2016, pp.180, (Summary Text)
2016
201647. Matematik Eğitimi Ansiklobedisi: Kullanılan Terimlerdeki Kavram Kargaşası için Çözüm Önerisi
HACIÖMEROĞLU G., Bukova Güzel E., EV ÇİMEN E., ELÇİ A. N., ELÇİ A. N.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, pp.1, (Full Text)
2016
201648. Bir A4 Kağıdı Etkinliğinde Proje Sürecini Yaşamak
Sür B., Delice A., HACIÖMEROĞLU G.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, pp.1, (Summary Text)
2016
201649. İlkokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik İnançlarının İncelenmesi
BAYRAK F., HACIÖMEROĞLU G.
ERPA International Congresses on Education, Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, 2 - 04 June 2016, vol.1, no.1, pp.1-6, (Full Text)
2016
201650. Öğretmen Adaylarının Açık ve Örtük Matematik İnançları: Karma Desen Çalışması
HACIÖMEROĞLU G.
ERPA International Congress on Education 2016, Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, 2 - 04 June 2016, vol.1, pp.1-6, (Full Text)
2016
201651. Öğretmen Adaylarının Matematik Problemlerinin Çözüm Tercihlerinde Gerçekçi Düşünme Yaklaşımlarının İncelenmesi
EV ÇİMEN E., HACIÖMEROĞLU G.
ERPA International Congress on Education 2016, Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, 2 - 04 June 2016, pp.1-6, (Full Text)
2016
201652. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretme Yeterliklerine Katkısına İlişkin Öğretmen Görüşleri
TARIM K., HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.1, (Summary Text)
2016
201653. Matematiksel Modelleme: İster Modelle İster Modelleme (Çalıştay)
EV ÇİMEN E., HACIÖMEROĞLU G.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.1-2, (Summary Text)
2016
201654. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretme Yetenekleri Hakkındaki Görüşleri
TARIM K., HACIÖMEROĞLU G., DELICE A.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, (Summary Text)
2016
201655. Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Eğitimi ve Uygulanabilirliği Hakkındaki Görüşleri
HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A., TARIM K.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 May - 14 February 2016, pp.1-6, (Summary Text)
2016
201656. Fonksiyonun tersi türevi ve tersinin türevi Ortaöğretim matematik öğretmen adayları için ne ifade ediyor
HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A.
8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Turkey, 5 - 08 May 2016, vol.1, pp.1, (Summary Text)
2016
201657. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
KILIÇ A. S., HACIÖMEROĞLU G.
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ 8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Turkey, 5 - 08 May 2016, pp.1-6, (Full Text)
2016
201658. Taş-Kağıt-Makas Etkinliği: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Veri Öğrenme Alanına Yönelik Bakış Açıları
HACIÖMEROĞLU G.
Eğitim Araştırmaları Birliği 8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 5 - 08 May 2016, pp.1-6, (Full Text)
2016
201659. Fonskiyonun türevi, tersi, ve tersinin türevi: Ortaöğretim matematik öğretmen adayları için ne ifade ediyor?
HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A.
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ 8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Turkey, 5 - 08 May 2016, pp.1-6, (Full Text)
2016
201660. Kitlesel Çevrimçi Ders Sistemi: ÇOMÜ Örneği
HACIÖMEROĞLU G., YAŞAR C., ÖKMEN A. K., ÇOBAN S., TURUNEN H.
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi,, Çanakkale, Turkey, 5 - 08 May 2016, pp.1, (Full Text)
2016
201661. STEM Hidden in Elementary Education: Seeing the pattern or living the moment by experience
HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A., Sür B.
British Society for Research into Learning Mathematics, Berkshire, United Kingdom, 27 February 2016, vol.36, no.1, pp.37-41, (Full Text)
2016
201662. Mathematical Communications Through a game What do I spy with
SÜR B., DELİCE A., HACIÖMEROĞLU G.
British Society for Research into Learning of Mathematics, Manchester, United Kingdom, 27 February 2016, vol.1, pp.1, (Summary Text)
2016
201663. STEM Hidden in Elementary Education Seeing Pattern or Living the Experience
HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A., SÜR B.
British Society for Research into Learning Mathematics, Manchester, United Kingdom, 27 February 2016, vol.1, pp.1-6, (Full Text)
2016
201664. Mathematical Communication Through a Game: What Do I "Spy" with?
Sür B., Delice A., HACIÖMEROĞLU G.
British Society for Research into Learning Mathematics, Manchester, United Kingdom, 27 February 2016, pp.1-6, (Full Text)
2015
201565. Matematik Öğretim Tutum Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Hacıömeroğlu G.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Turkey, 16 - 18 May 2015, vol.1, pp.1, (Summary Text)
2015
201566. Öğrencilerin Matematik Öz-Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Turkey, 16 - 18 May 2015, pp.1, (Summary Text)
2015
201567. Öğrencilerin Matematik Dersine İlişkin Başarı Duygu Düzeylerinin İncelenmesi
Hacıömeroğlu G.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Turkey, 16 - 18 May 2015, vol.1, pp.1, (Summary Text)
2014
201468. Etkili Matematik Öğretimi için Öğretmen Adaylarının Uygulama Öğretmenlerinin Rehberliğine İlişkin Görüşleri
HACIÖMEROĞLU G., GÜNDÜZ N.
XI. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, pp.703-704, (Summary Text)
2014
201469. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İstatistiğe Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
GÜNDÜZ N., HACIÖMEROĞLU G., YENİÇERİOĞLU A. F.
XI. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, pp.1260-1261, (Summary Text)
2014
201470. Öğretmen Adaylarının Bilişüstü Farkındalıkları ve Matematik Problemlerini Çözme Tercihlerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
XI. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, pp.705-706, (Summary Text)
2014
201471. İlköğretim Matematik ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özyeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., GÜNDÜZ N.
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları 1. Ulusal Kongresi, İstanbul, Turkey, 30 - 31 May 2014, pp.1, (Summary Text)
2013
201372. Dördüncü sınıf öğrencilerin matematik öz kavram düzeylerinin incelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., BİLGEN S.
5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 6 - 09 July 2013, pp.888-893, (Full Text)
2013
201373. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., BİLGEN S., Hacıömeroğlu E. S.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 20 - 22 June 2013, pp.1, (Summary Text)
2013
201374. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Uygulama Öğretmenlerinin Rehberliğini Değerlendirme Çalışması.
HACIÖMEROĞLU G., BİLGEN S., GÜNDÜZ N.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 20 - 22 June 2013, pp.1, (Summary Text)
2013
201375. ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN UYGULAMAÖĞRETMENLERİNİN REHBERLİĞİNİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI
Hacıömeroğlu G., Bilgen S., Gündüz N.
1. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Trabzon, Turkey, 20 - 22 June 2013, pp.70, (Summary Text)
2012
201276. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Problemlerini Çözme Süreçlerinde Görselleme ve Analitik Becerilerinin İncelenmesi
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
11. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Samsun, Turkey, 19 - 21 September 2012, pp.1, (Summary Text)
2012
201277. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim İçin Matematiksel Bilgisi
HACIÖMEROĞLU G.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Turkey, 24 - 26 May 2012, pp.1, (Summary Text)
2012
201278. Examining prospective teachers’ beliefs about problem solving and their attitudes towards mathematics
Sezgin Memnun D., Akkaya R., HACIÖMEROĞLU G.
International Conference on College Teaching and Learning, Ponte Vedra Beach, Florida, United States Of America, 9 - 13 April 2012, pp.1, (Summary Text)
2011
201179. Tezsiz Yüksek Lisans Programında Karşılaşılan Güçlükler: Öğrenci Görüşleri.
HACIÖMEROĞLU G., ŞAHİN TAŞKIN Ç.
4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu., Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2011, (Summary Text)
2011
201180. Preservice teachers' reflections on creation of geogebra materials and lesson plans
HACIÖMEROĞLU G., Aslan Tutak F.
16. Asia Technology Conference in Mathematics (ACTM 2011), Bolu, Turkey, 19 - 23 September 2011, pp.1-2, (Summary Text)
2011
201181. Secondary school preservice mathematics teachers’ experiences of geogebra for geometry teaching.
Aslan Tutak F., HACIÖMEROĞLU G.
16. Asia Technology Conference in Mathematics (ACTM 2011), Bolu, Turkey, 19 - 23 September 2011, pp.1-2, (Summary Text)
2011
201182. Elementary preservice teachers content knowledge for teaching: Examining their analysis of students alternative solutions.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Turkey, 10 - 15 July 2011, pp.1-2, (Summary Text)
2011
201183. ELEMENTARY PRESERVICE TEACHERS CONTENT KNOWLEDGE FOR TEACHING: EXAMINING THEIR ANALYSIS OF STUDENTS ALTERNATIVE SOLUTIONS
HACIÖMEROĞLU G., Haciomeroglu E. S.
35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Turkey, 10 - 15 July 2011, pp.307, (Full Text)
2010
201084. Tangram Etkinlikleri
HACIÖMEROĞLU G.
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri., Trabzon, Turkey, 20 - 22 October 2010, pp.1, (Full Text)
2010
201085. Analiz ile ne yapabiliriz?
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Turkey, 20 - 22 October 2010, pp.1, (Summary Text)
2010
201086. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi: Öğrencilerin Çözüm Yollarının Analizi. , 20-22 Ekim 2010,
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-9), İzmir, Turkey, 20 - 22 October 2010, pp.1, (Full Text)
2010
201087. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi: Öğrencilerin Çözüm Yollarının Analizi.
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 23 - 25 September 2010, pp.449-453, (Full Text)
2010
201088. Integrating Technology into Mathematics Teacher Education Courses.
Hacıömeroğlu E. S., Bu L., HACIÖMEROĞLU G.
The First North American GeoGebra Conference, Itacha, New York, United States Of America, 27 - 28 July 2010, pp.27-32, (Full Text)
2010
201089. Cognitive demands in the U.S. and Turkish primary mathematics textbooks: the case of decimals.
UBUZ B., Hacıömeroğlu E. S., HACIÖMEROĞLU G.
The 34th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education,, Belo Horizonte, Brazil, 18 - 23 July 2010, pp.1-2, (Summary Text)
2009
200990. Fibonnacci Sayıları ve Altın Oran
HACIÖMEROĞLU G.
8. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri,, Ankara, Turkey, 12 - 14 November 2009, pp.1, (Summary Text)
2009
200991. Tezsiz Yüksek Lisans Programinda Karşılaşılan Güçlükler: Öğrenci Görüşleri.
HACIÖMEROĞLU G., ŞAHİN TAŞKIN Ç.
4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2009, pp.1, (Full Text)
2009
200992. Preservice teachers' reflections on their instructional practices
HACIÖMEROĞLU G.
The 31st Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Atlanta, Georgia, United States Of America, 23 - 26 September 2009, pp.1339-1345, (Full Text)
2009
200993. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Olan Tutumları.
ŞAHİN TAŞKIN Ç., HACIÖMEROĞLU G.
8. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Eskişehir, Turkey, 21 - 23 May 2009, pp.878-885, (Full Text)
2009
200994. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Matematik ve Fizik Derslerine İlişkin Görüşleri
HACIÖMEROĞLU G., APAYDIN S.
8. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 21 - 23 May 2009, pp.1, (Full Text)
2009
200995. Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih sebepleri.
HACIÖMEROĞLU G., ŞAHİN TAŞKIN Ç.
1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 1 - 03 May 2009, pp.1-9, (Full Text)
2009
200996. Hacıömeroğlu, G. Şahin-Taşkın, Ç. (2009). Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih sebepleri. 1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, (s.1-9) 1-3 Mayıs 2009, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi.
HACIÖMEROĞLU G., ŞAHİN TAŞKIN Ç.
Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 1 - 03 May 2009, vol.1, pp.1-3, (Full Text)
2008
200897. Tangram aktivitesi ile çevre ve alan hesaplaması
HACIÖMEROĞLU G., ÇİÇEK S.
7. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri,, İzmir, Turkey, 13 - 15 November 2008, pp.1, (Full Text)
2008
200898. Geogebra: Dinamik geometri, cebir ve analiz' in birleşimi.
HACIÖMEROĞLU G., Doğanay M., ÇİÇEK S.
7. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, İzmir, Turkey, 13 - 15 November 2008, pp.1, (Full Text)
2007
200799. Prospective secondary teachers’ subject matter knowledge and pedagogical content knowledge: The ramifications for teaching.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S., Aspinwall L.
The Twenty-Ninth Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Reno, Nevada., United States Of America, 25 - 28 October 2007, pp.1, (Full Text)
2007
2007100. Elementary preservice teachers’ experiences with tangrams.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
The 27th Annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Reno, Nevada, United States Of America, 25 - 28 October 2007, pp.1, (Full Text)
2007
2007101. Elementary preservice teachers’ experiences with tangrams. Teruni L., Cortina. J.L., Okoka, C. N., Cirillo, M. (Eds.).
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
Proceedings of the Twenty Nineth Annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, RENO, United States Of America, 25 August - 28 May 2007, (Summary Text)
2007
2007102. Are we having fun with tangrams?
HACIÖMEROĞLU G.
I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Turkey, 16 - 18 May 2007, pp.1, (Full Text)
2005
2005103. Examining preservice teachers knowledge of algebra.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
School Science and Mathematics Association, Fortworth, Texas, United States Of America, 10 - 12 November 2005, pp.1, (Summary Text)
2005
2005104. Examining preservice teachers knowledge of algebra. School Science and Mathematics Association
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
School Science and Mathematics Association, FORTHWORTH, United States Of America, 10 - 12 November 2005, (Summary Text)
2005
2005105. How one-to-one tutoring effects prospective teachers’ reflections on learning mathematics. Lloyd, G. M., Wilson, M., Wilkins, J. L. M., & Behm, S. L. (Eds.).
HACIÖMEROĞLU G., Jakubowski E. M.
The 27th Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Roanoke, Virginia, United States Of America, 20 - 23 October 2005, pp.1-3, (Summary Text)
2005
2005106. How one-to-one tutoring effects prospective teachers’ reflections on learning mathematics. (Roanoke, Virginia). Lloyd, G. M., Wilson, M., Wilkins, J. L. M., Behm, S. L. (Eds.)
HACIÖMEROĞLU G., JAKUBOWSKI E.
Proceedings of the 27th annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education., ROANOKE, United States Of America, 20 - 23 October 2005, (Summary Text)
2005
2005107. Examining preservice teachers knowledge of algebra. Lloyd, G. M., Wilson, M., Wilkins, J. L. M., & Behm, S. L. (Eds.).
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
The 27th Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Roanoke, Virginia, United States Of America, 20 - 23 October 2005, pp.1-2, (Summary Text)
2005
2005108. Questioning strategies of a preservice mathematics. , 6-8 Ekim 2005,
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
Regional Conference of National Council for Teachers of Mathematics, Hartford, Connecticut, United States Of America, 6 - 08 October 2005, pp.1, (Summary Text)
2004
2004109. Using Tangrams to Teach Geometric Figures Activities.
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
Florida Council for Teachers of Mathematics, MIAMI, United States Of America, 28 - 30 October 2004, (Summary Text)
2004
2004110. Using tangrams to teach geometry figures.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
The 52nd Annual Conference of the Florida Council of Teachers of Mathematics (FCTM)., Miami, Florida, United States Of America, 28 October 2004 - 30 October 2008, pp.1, (Summary Text)
2004
2004111. Questioning strategies of a preservice mathematics teacher.
HACIÖMEROĞLU G., Hacıömeroğlu E. S.
School Science and Mathematics Association, Atlanta, Georgia, United States Of America, 21 - 23 October 2004, pp.1, (Summary Text)
Books
2022
20221. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ UZAKTAN VE ÖRGÜN EĞİTİME İLİŞKİN DENEYİMLERİNİN YANSIMALARI
ELMALI ERDEM Ö., HACIÖMEROĞLU G.
in: ICOLDE 2022 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2022, G. Ömeroğlu, M. Öztürk, M. Albayrak, M. Aydemir Arslan, Editor, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Erzurum, pp.50-57, 2022
2021
20212. Ortaokul Düzeyinde Matematiksel Modellemeye Yönelik Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Hacıömeroğlu G., Hacıömeroğlu E. S.
in: Matematiksel Modelleme Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, E. Bukova Güzel,M.F. Doğan,A. Özaltun Çelik, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.145-158, 2021
2021
20213. Ortaokul Düzeyinde Matematiksel Modellemeye Yönelik Zorluklar ve Çözüm Önerileri.
HACIÖMEROĞLU G., HACIÖMEROĞLU E. S.
in: Matematiksel Modelleme Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, E. Bukova Güzel, M.F. Doğan & A. Özaltun Çelik, Editor, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, pp.145-158, 2021
2020
20204. Student Teachers’ Mathematical Knowledge for Teaching: The Concept of Functions. Mauritius:
HACIÖMEROĞLU G.
LAP Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, 2020
2020
20205. Dijital Hikaye ve Öğrenme
ŞAHİN İZMİRLİ Ö., HACIÖMEROĞLU G.
in: Dijital Medya ve Öğrenme, A. KUZU, E.B. KUZU DEMİR, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.25-46, 2020
2019
20196. Matematik Öğretiminin Temelleri: İlkokul (2019, Kasım)
TARIM K., HACIÖMEROĞLU G.
Anı Yayıncılık, Ankara, 2019
2019
20197. Matematik Öğretiminin Temelleri: Ortaokul (2019, Aralık)
HACIÖMEROĞLU G., TARIM K.
Anı Yayıncılık, Ankara, 2019
2016
20168. Bağıntı
HACIÖMEROĞLU G.
in: Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, A.N. Elçi, E. Bukova Güzel, B. Cantürk Günhan & E. Ev Çimen , Editor, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, pp.173-178, 2016
2016
20169. Performans ve Portfolyo Değerlendirmesi
HACIÖMEROĞLU G.
in: Öğrencilerin Eğitimsel Değerlendirilmesi, B. Bıçak, M. Bahar & S. Özel , Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.246-288, 2016
2015
201510. Beş Farklı Nitel Araştırma
HACIÖMEROĞLU G.
in: Nitel Araştırma Yöntemleri (Yazar: John W. Creswell), Demir, S.B. & Bütün, M., Editor, Siyasal Kitabevi, Ankara, pp.111-128, 2015
2014
201411. Karma Yöntemler
Hacıömeroğlu G.
in: Araştırma Deseni Nitel, Nicel ve Karma Yöntem Yaklaşımları, S.B. DEMİR, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.215-240, 2014
2013
201312. A Research on pre-service elementary mathematics teachers’ opinions about mathematical problem solving
Sezgin Memnun D., HACIÖMEROĞLU G.
in: The Science and Education at The Beginning of The 21st Century: Example of Turkey, A. Drujinin, Z. Kostova, I. Sharuho, E. Atasoy , Editor, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, pp.295-309, 2013
2013
201313. Turkish elemantary pre-service teachers’ perceptions of constructivist learning environment in mathematics classes
HACIÖMEROĞLU G., Sezgin Memnun D.
in: The Science and Education at The Beginning of The 21st Century: Example of Turkey, A. Drujinin, Z. Kostova, I. Sharuho, E. Atasoy , Editor, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, pp.384-394, 2013
Funded Projects
2022 - 2022
2022 - 2022Matematik Öğretim Projesi
Ministry of Youth and Sports
Elmalı Erdem Ö. (Executive), Hacıömeroğlu G. (Executive)
2020 - 2020
2020 - 2020Eğlenceli STEM Etkinlikleri
Project Supported by Other Official Institutions
ELMALI Ö., HACIÖMEROĞLU G. (Executive)
2020 - 2020
2020 - 2020Oyunlarla Eğlenceli Matematik
Project Supported by Other Official Institutions
HACIÖMEROĞLU G. (Executive), ELMALI ERDEM Ö.
2019 - 2019
2019 - 2019Oyunlarla Eğlenceli Matematik, Çanakkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Gençlik Merkezi
Project Supported by Other Official Institutions
HACIÖMEROĞLU G. (Executive)
2018 - 2018
2018 - 2018Matematik Eğitiminde Değerler Öğretimi: İmam Hatip Okulları Perspektifi
Project Supported by Other Official Institutions
HACIÖMEROĞLU G.
2013 - 2014
2013 - 2014TÜBİTAK, E-Ders Ortaokul (5-8. Sınıflar) Matematik Video Çalışması, Müfredata Uygun Dijital İçeriklerin Geliştirilmesi, Hazırlanması ve Öğrencilerin Erişimine Sunulması: E-ders senaryoları oluşturulması
TUBITAK Project
HACIÖMEROĞLU G.
2010 - 2010
2010 - 2010Bilim Yanıbaşımızda, Eğlenceli Yaz Bilim Kampı – 2010
TUBITAK Project
HACIÖMEROĞLU G., KABAŞ A., BAŞAR M. A.
2004 - 2005
2004 - 2005Developing math, science and pedagogical content knowledge of elementary and middle school teachers.
Other International Funding Programs
HACIÖMEROĞLU G.
Activities in Scientific Journals
2018 - Continues
2018 - ContinuesInternational Journal of Educational Studies in Mathematics
Editor
2019 - 2019
2019 - 2019Journal of Computer and Education Research
Editor
2019 - 2019
2019 - 2019Journal of Computer and Education Research
Publication Committee Member
2011 - 2019
2011 - 2019İlköğretim Online
Publication Committee Member
2011 - 2019
2011 - 2019İlköğretim Online
Editor
2016 - 2018
2016 - 2018Eğitimde Kuram ve Uygulama
Editor
Peer Reviews in Scientific Publications
April 2015
April 2015Taslak kitap inceleme ve değerlendirme paneli, 20 Nisan 2015, Ankara.
Other Journals
November 2014
November 2014Taslak kitap inceleme ve değerlendirme paneli, 6 Kasım 2014 Ankara.
Other Journals
October 2014
October 2014Taslak kitap inceleme ve değerlendirme paneli, 30 Ekim 3014, Ankara.
Other Journals
April 2014
April 2014Taslak kitap inceleme ve değerlendirme paneli, 7 Nisan 2014, Ankara.
Other Journals
March 2014
March 2014Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal Indexed in SSCI
February 2014
February 2014Eurasian Journal of Educational Research
Journal Indexed in SSCI
April 2013
April 2013Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
November 2012
November 2012Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
National Scientific Refreed Journal
October 2012
October 2012Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri (KUYEB) Dergisi
Journal Indexed in SSCI
February 2012
February 2012G.Ü.Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
February 2012
February 2012MAT–DER Matematik Eğitimi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
January 2012
January 2012Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
National Scientific Refreed Journal
December 2011
December 2011Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
May 2011
May 2011Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
April 2011
April 2011Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
November 2010
November 2010Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
July 2010
July 2010Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
December 2009
December 2009International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
Other journals
September 2009
September 2009Ankara Üniversitesi Eğitimi Bilimleri Fakültesi Dergisi
National Scientific Refreed Journal
May 2009
May 2009Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (NEF-EFMED)
National Scientific Refreed Journal
December 2008
December 2008School Science and Mathematics Journal
Other Indexed Journal
July 2007
July 2007Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi
National Scientific Refreed Journal
Awards
November 2024
November 20246.Uluslararası Genç Araştırmacılar Öğrenci Kongresi Eğitim Bilimleri Alanında Birincilik Ödülü
6.Uluslararası Genç Araştırmacılar Öğrenci Kongresi
Congress and Symposium Activities
01 June 2013 - 01 June 2013
01 June 2013 - 01 June 2013
5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 6-9 Haziran 2013, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale (oturum başkanı).
Session Moderator
Çanakkale-Turkey
01 October 2010 - 01 October 2010
01 October 2010 - 01 October 20109. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, 20–22 Ekim 2010, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon (Oturum Başkanı).
Session Moderator
Trabzon-Turkey
01 November 2009 - 01 November 2009
01 November 2009 - 01 November 20098. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, 12-14 Kasım 2009, TOBB Üniversitesi, Ankara (Oturum Başkanı).
Session Moderator
Ankara-Turkey
Scholarships
2014 - 2014
2014 - 2014Doktora Sonrası Araştırma Desteği
YOK
2002 - 2006
2002 - 2006Yurtdışı Doktora Bursu
YOK
2005 - 2005
2005 - 2005Congress of Graduate Students (COGS) konferanlara katılım için verilen (tarvel grant)
University
2004 - 2004
2004 - 2004Congress of Graduate Students (COGS) konferanlara katılım için verilen (tarvel grant)
University
2004 - 2004
2004 - 2004Congress of Graduate Students (COGS) konferanlara katılım için verilen (tarvel grant)
University
Citations
Total Citations (SCOPUS): 16
h-index (SCOPUS): 2
Jury Memberships
May-2019
May 2019Post Graduate
- Erden ARSLAN Yüksek Lisans, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana
August-2018
August 2018Post Graduate
Büşra DİNÇ, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İlköğretim Matematik Eğitimi Programı - Büşra DİNÇ, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İlköğretim Matematik Eğitimi Programı, Eskişehir
August-2018
August 2018Post Graduate
Yakup DİNÇ, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir - Yakup DİNÇ, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı, Eskişehir
January-2018
January 2018Doctoral Examination
- Ali Özgün ÖZER, Doktora Yeterlik Sınavı,Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Izmir
December-2017
December 2017Post Graduate
emal BAYPINAR, Yüksek Lisans, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana - Kemal BAYPINAR, Yüksek lisans, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana
September-2017
September 2017Post Graduate
- Elif BORAN, Yüksek Lisans, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana
June-2015
June 2015Doctorate
Çağlar Naci HIDIROĞLU, OFMA Eğitimi Bölümü, Matematik Öğretmenliği A.B.D., İzmir - Çağlar Naci HIDIROĞLU, Doktora, OFMA Eğitimi Bölümü, Matematik Öğretmenliği A.B.D., İzmir
June-2014
June 2014Doctorate
Doktora Tez Savunması - Semiha KULA, Dokuz Eylül Üniversitesi, OFMA Eğitimi Bölümü, Matematik Öğretmenliği A.B.D., İzmir
January-2012
January 2012Post Graduate
Boğaziçi Üniversitesi, OFMA Eğitimi Bölümü, Matematik Eğitimi, İstanbul - Ayşe SARAÇ, Yüksek Lisans, Boğaziçi Üniversitesi, Matematik Eğitimi A.B.D., İstanbul
May-2010
May 2010