Makaleler
58
Tümü (58)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (8)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (34)
2. Öğrenme Tercihi Ölçeği-Analiz’in Geliştirilme Çalışması: Öğretmen Adaylarının Tercihleri.
International Journal of Educational Studies in Mathematics,
, cilt.9, sa.3, ss.146-160, 2022 (Hakemli Dergi)
8. The Reliability and Validity Study of the STEM Identity Instrument. The , 7(2), 1-13.
The Osmangazi Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.2, ss.1-13, 2020 (Hakemli Dergi)
10. Oretmen adaylari icin ogretmen duygu olceği-matematik turkce formu: Gecerlik ve guvenirlik calismasi.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.133-147, 2020 (Hakemli Dergi)
15. Üniversite Öğrencilerinin Analiz Dersine Yönelik Tutum ve Öğrenme Ortamı Algıları
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.7(2), ss.72-87, 2020 (Hakemli Dergi)
16. Mathematics Education Values Portrayed by Elementary Student Teachers
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.15(2), sa.2, ss.259-270, 2020 (Hakemli Dergi)
18. Examining the relationship between achievement emotions and sources of mathematics self-efficacy in elementary students
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.5, sa.2, ss.548-559, 2019 (Hakemli Dergi)
28. Sınıf Öğretmeni Adayları için Öğretmenlik Uygulaması Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.26(9), ss.548-564, 2017 (Hakemli Dergi)
51. Sınıf öğretmeni adaylarının uygulama öğretmenleri hakkındaki özel alan yeterlikleri algısı.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.473-486, 2011 (Hakemli Dergi)
57. Genel Fizik-I Newtoncu Kuvvet Hareket Teorisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.5, sa.1, ss.105-107, 2009 (Hakemli Dergi)
58. Reader reflection
The Mathematics Teacher
, cilt.99 (4), ss.228, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
111
3. ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK VE STEM KİMLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
6. Uluslararası Genç Araştırmacılar Öğrenci Kongresi, Isparta, Türkiye, 19 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
5. Analiz Motivasyon Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
5. Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAK2024), İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
6. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Kimlik Gelişimlerinin İncelenmesi: Bir Karma Desen Çalışması.
5. Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAK2024), İstanbul, Türkiye, 10 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
7. Ortaokul Öğretmen Adaylarının Analiz Dersine Yönelik Motivasyon Ve Tutum Düzeylerinin İncelenmesi.
II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
8. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik ve STEM Kimliklerinin İncelenmesi.
II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
9. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Bire-Bir Ders Verme Deneyimleri: Bir Karma Desen Çalışması
4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2023, (Özet Bildiri)
10. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Cebir Alan Dersine İlişkin Tutum, İspat Yapmaya İlişkin Tutumlarının ve Başarı Yönelimlerinin İncelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2023, (Özet Bildiri)
20. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Emoji Tasarımlarının İncelenmesi. 26-28 Eylül 2019, İzmir.
Uluslarası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
21. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Fonksiyon Grafiklerini Yorumlama Becerilerinin İncelenmesi: Baba ve Oğul Problemi.
Uluslarası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
22. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Emoji Tasarımlarının İncelenmesi.
Uluslarası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
23. Öğrenme Materyalleri Geliştirmede Web 3.0 Araçlarının Kullanımı.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
25. An Examination of Anatolian Religious Middle School Students’ Mathematical Values: Grade Level Perspective
III. Uluslararası Değerler Eğitimi Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
29. Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Öğretim Yönelimlerinin İncelenmesi.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu/ Ankara, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
36. Başarı Duygusu Ölçeği-Matematik Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
The International Social Sciences and Education Conference (ISSEC 2017),, Antalya, Türkiye, 16 - 21 Ekim 2017, ss.167-168, (Özet Bildiri)
39. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Adaylarının Öğretmen Kimliklerinin İncelenmesi.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 Mayıs - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
41. Üniversite Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Sınıf Ortamlarında Ders Sorumlusuna Yönelik Bakış Açıları Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.285, (Özet Bildiri)
46. Mesleki Eğitimde Kitlesel Çevrimiçi Ders Materyallerinin Kullanımı. Mesleki Eğitimde MOOC kullanımı.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.180, (Özet Bildiri)
49. İlkokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik İnançlarının İncelenmesi
ERPA International Congresses on Education, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
54. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretme Yetenekleri Hakkındaki Görüşleri
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
60. Kitlesel Çevrimçi Ders Sistemi: ÇOMÜ Örneği
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi,, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
71. İlköğretim Matematik ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özyeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları 1. Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
72. Dördüncü sınıf öğrencilerin matematik öz kavram düzeylerinin incelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2013, ss.888-893, (Tam Metin Bildiri)
73. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
76. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Problemlerini Çözme Süreçlerinde Görselleme ve Analitik Becerilerinin İncelenmesi
11. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
77. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim İçin Matematiksel Bilgisi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
78. Examining prospective teachers’ beliefs about problem solving and their attitudes towards mathematics
International Conference on College Teaching and Learning, Ponte Vedra Beach, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 13 Nisan 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
79. Tezsiz Yüksek Lisans Programında Karşılaşılan Güçlükler: Öğrenci Görüşleri.
4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu., Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
80. Preservice teachers' reflections on creation of geogebra materials and lesson plans
16. Asia Technology Conference in Mathematics (ACTM 2011), Bolu, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
81. Secondary school preservice mathematics teachers’ experiences of geogebra for geometry teaching.
16. Asia Technology Conference in Mathematics (ACTM 2011), Bolu, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
82. Elementary preservice teachers content knowledge for teaching: Examining their analysis of students alternative solutions.
The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
84. Tangram Etkinlikleri
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri., Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
85. Analiz ile ne yapabiliriz?
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
86. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi: Öğrencilerin Çözüm Yollarının Analizi. , 20-22 Ekim 2010,
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-9), İzmir, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
87. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi: Öğrencilerin Çözüm Yollarının Analizi.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.449-453, (Tam Metin Bildiri)
88. Integrating Technology into Mathematics Teacher Education Courses.
The First North American GeoGebra Conference, Itacha, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 28 Temmuz 2010, ss.27-32, (Tam Metin Bildiri)
89. Cognitive demands in the U.S. and Turkish primary mathematics textbooks: the case of decimals.
The 34th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education,, Belo Horizonte, Brezilya, 18 - 23 Temmuz 2010, ss.1-2, (Özet Bildiri)
90. Fibonnacci Sayıları ve Altın Oran
8. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri,, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2009, ss.1, (Özet Bildiri)
91. Tezsiz Yüksek Lisans Programinda Karşılaşılan Güçlükler: Öğrenci Görüşleri.
4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2009, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
92. Preservice teachers' reflections on their instructional practices
The 31st Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Atlanta, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 26 Eylül 2009, ss.1339-1345, (Tam Metin Bildiri)
93. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Olan Tutumları.
8. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.878-885, (Tam Metin Bildiri)
94. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Matematik ve Fizik Derslerine İlişkin Görüşleri
8. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
95. Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih sebepleri.
1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri)
97. Tangram aktivitesi ile çevre ve alan hesaplaması
7. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri,, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
98. Geogebra: Dinamik geometri, cebir ve analiz' in birleşimi.
7. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
99. Prospective secondary teachers’ subject matter knowledge and pedagogical content knowledge: The ramifications for teaching.
The Twenty-Ninth Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Reno, Nevada., Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Ekim 2007, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
100. Elementary preservice teachers’ experiences with tangrams.
The 27th Annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Reno, Nevada, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Ekim 2007, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
101. Elementary preservice teachers’ experiences with tangrams. Teruni L., Cortina. J.L., Okoka, C. N., Cirillo, M. (Eds.).
Proceedings of the Twenty Nineth Annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, RENO, Amerika Birleşik Devletleri, 25 Ağustos - 28 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
102. Are we having fun with tangrams?
I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
103. Examining preservice teachers knowledge of algebra.
School Science and Mathematics Association, Fortworth, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Kasım 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
104. Examining preservice teachers knowledge of algebra. School Science and Mathematics Association
School Science and Mathematics Association, FORTHWORTH, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Kasım 2005, (Özet Bildiri)
105. How one-to-one tutoring effects prospective teachers’ reflections on learning mathematics. Lloyd, G. M., Wilson, M., Wilkins, J. L. M., & Behm, S. L. (Eds.).
The 27th Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Roanoke, Virginia, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Ekim 2005, ss.1-3, (Özet Bildiri)
106. How one-to-one tutoring effects prospective teachers’ reflections on learning mathematics. (Roanoke, Virginia). Lloyd, G. M., Wilson, M., Wilkins, J. L. M., Behm, S. L. (Eds.)
Proceedings of the 27th annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education., ROANOKE, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Ekim 2005, (Özet Bildiri)
107. Examining preservice teachers knowledge of algebra. Lloyd, G. M., Wilson, M., Wilkins, J. L. M., & Behm, S. L. (Eds.).
The 27th Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Roanoke, Virginia, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Ekim 2005, ss.1-2, (Özet Bildiri)
108. Questioning strategies of a preservice mathematics. , 6-8 Ekim 2005,
Regional Conference of National Council for Teachers of Mathematics, Hartford, Connecticut, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 08 Ekim 2005, ss.1, (Özet Bildiri)
109. Using Tangrams to Teach Geometric Figures Activities.
Florida Council for Teachers of Mathematics, MIAMI, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Ekim 2004, (Özet Bildiri)
110. Using tangrams to teach geometry figures.
The 52nd Annual Conference of the Florida Council of Teachers of Mathematics (FCTM)., Miami, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Ekim 2004 - 30 Ekim 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
111. Questioning strategies of a preservice mathematics teacher.
School Science and Mathematics Association, Atlanta, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 23 Ekim 2004, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
13
3. Ortaokul Düzeyinde Matematiksel Modellemeye Yönelik Zorluklar ve Çözüm Önerileri.
Matematiksel Modelleme Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, E. Bukova Güzel, M.F. Doğan & A. Özaltun Çelik, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.145-158, 2021
4. Student Teachers’ Mathematical Knowledge for Teaching: The Concept of Functions. Mauritius:
LAP Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, 2020
8. Bağıntı
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, A.N. Elçi, E. Bukova Güzel, B. Cantürk Günhan & E. Ev Çimen , Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.173-178, 2016
11. Karma Yöntemler
Araştırma Deseni Nitel, Nicel ve Karma Yöntem Yaklaşımları, S.B. DEMİR, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.215-240, 2014
12. A Research on pre-service elementary mathematics teachers’ opinions about mathematical problem solving
The Science and Education at The Beginning of The 21st Century: Example of Turkey, A. Drujinin, Z. Kostova, I. Sharuho, E. Atasoy , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, ss.295-309, 2013
13. Turkish elemantary pre-service teachers’ perceptions of constructivist learning environment in mathematics classes
The Science and Education at The Beginning of The 21st Century: Example of Turkey, A. Drujinin, Z. Kostova, I. Sharuho, E. Atasoy , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, ss.384-394, 2013
Metrikler