Yayınlar & Eserler

Makaleler 58
Tümü (58)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (8)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (34)

58. Reader reflection

The Mathematics Teacher , cilt.99 (4), ss.228, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 111

1. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Yapay Zekâ Araçlarını Kullanım Deneyimlerinin İncelenmesi

5.ULUSLARARASI FEN, MATEMATİK, GİRİŞİMCİLİK VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ (FMGTEK 2025), Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.268, (Özet Bildiri)

2. Beklenti-Değer Motivasyon Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

5.ULUSLARARASI FEN, MATEMATİK, GİRİŞİMCİLİK VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ (FMGTEK 2025), Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.290, (Özet Bildiri)

3. ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK VE STEM KİMLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

6. Uluslararası Genç Araştırmacılar Öğrenci Kongresi, Isparta, Türkiye, 19 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

4. Üniversite Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Örneklerini Analizi: Fonksiyon Mu Yoksa Bağıntı Mı?

6. Uluslararası Genç Araştırmacılar Öğrenci Kongresi, Isparta, Türkiye, 19 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

5. Analiz Motivasyon Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması

5. Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAK2024), İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

7. Ortaokul Öğretmen Adaylarının Analiz Dersine Yönelik Motivasyon Ve Tutum Düzeylerinin İncelenmesi.

II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

8. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik ve STEM Kimliklerinin İncelenmesi.

II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

9. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Bire-Bir Ders Verme Deneyimleri: Bir Karma Desen Çalışması

4. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

11. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Aldıkları Matematik Alan Derslerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi.

2nd ICOLDE 2022 International Congress on Open Learning And Distance Education, Erzurum, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri)

12. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan ve Örgün Eğitime İlişkin Deneyimlerinin Yansımaları.

2nd ICOLDE 2022 International Congress on Open Learning And Distance Education, Erzurum, Türkiye, 29 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri)

13. Learning Preference Questionnaire for Calculus (LPQC)

ERPA Congres, Sakarya, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2021, ss.1, (Özet Bildiri)

14. Examining Pre-service Mathematics Teachers’ Calculus Learning Preferences.

ERPA International Congres on Education., Sakarya, Türkiye, 03 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

15. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öz yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi.

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

16. Ortaokul Öğrencilerinin FeTeMM Kariyer ve İlgi Düzeylerinin İncelenmesi.

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

17. Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğrenmeye Yönelik Öz yeterlik ve Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), Ankara, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

18. Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğrenmeye Yönelik Görüşleri.

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020) (Çevrimiçi), Ankara, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

19. Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğrenme Ortamı Algıları.

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), Ankara, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

20. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Emoji Tasarımlarının İncelenmesi. 26-28 Eylül 2019, İzmir.

Uluslarası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

21. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Fonksiyon Grafiklerini Yorumlama Becerilerinin İncelenmesi: Baba ve Oğul Problemi.

Uluslarası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

22. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Emoji Tasarımlarının İncelenmesi.

Uluslarası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

23. Öğrenme Materyalleri Geliştirmede Web 3.0 Araçlarının Kullanımı.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

24. Öğrenme Materyalleri Geliştirmede Web 3.0 Araçlarının Kullanımı

8. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.66, (Özet Bildiri)

26. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Aritmetik Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

27. Öğrenme Nesnelerinin İnterneti.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

28. ÖĞRENME NESNELERİNİN İNTERNETİ

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1, ss.113, (Özet Bildiri)

29. Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Öğretim Yönelimlerinin İncelenmesi.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu/ Ankara, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

30. Öğretmenlik Uygulaması Deneyim Ölçeği-Matematik: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

31. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Eğitimi Değerlerinin İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

32. An Examination of Anatolian Religious Middle School Students Values

III. Uluslararası Değerler Eğitimi Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

33. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Başarı Duygusu ve Matematik Özyeterlik Kaynakları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi,, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 Mart - 25 Şubat 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

34. Web Tasarım Dersinde Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin ADM ile Uygulanması

International Conference On Awareness: Awareness In Education, Science, Arts And Philisophy (RA/ICA 2017), Krakow, Polonya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

35. Ortaokul Öğrencilerinin Öz Yeterlik Kaynaklarının İncelenmesi.

The International Social Sciences and Education Conference (ISSEC 2017), Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

36. Başarı Duygusu Ölçeği-Matematik Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

The International Social Sciences and Education Conference (ISSEC 2017),, Antalya, Türkiye, 16 - 21 Ekim 2017, ss.167-168, (Özet Bildiri)

37. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika ProgramI Adaylarının Öğretmen Kimliklerinin İncelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

38. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Adaylarının Teknoloji Destekli Öğretime İlişkin Pedagojik Kimlikleri

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

39. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Adaylarının Öğretmen Kimliklerinin İncelenmesi.

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 Mayıs - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

40. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Staj Öncesi ve Sonrasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

42. Öğretmenlik Uygulaması Ölçeği Geliştirme Çalışması

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

43. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Bireylerin Eğitimine İlişkin Metaforik Algıları

Ines Akademic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

44. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematikte Üstün Yetenekli Bireyleri Belirlemeye Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

45. Mesleki Eğitimde Kitlesel Çevrimiçi Ders Materyallerinin Kullanımı

Mesleki Eğitimde MOOC kullanımı, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

46. Mesleki Eğitimde Kitlesel Çevrimiçi Ders Materyallerinin Kullanımı. Mesleki Eğitimde MOOC kullanımı.

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.180, (Özet Bildiri)

47. Matematik Eğitimi Ansiklobedisi: Kullanılan Terimlerdeki Kavram Kargaşası için Çözüm Önerisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

48. Bir A4 Kağıdı Etkinliğinde Proje Sürecini Yaşamak

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

49. İlkokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik İnançlarının İncelenmesi

ERPA International Congresses on Education, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

50. Öğretmen Adaylarının Açık ve Örtük Matematik İnançları: Karma Desen Çalışması

ERPA International Congress on Education 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.1, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

51. Öğretmen Adaylarının Matematik Problemlerinin Çözüm Tercihlerinde Gerçekçi Düşünme Yaklaşımlarının İncelenmesi

ERPA International Congress on Education 2016, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

53. Matematiksel Modelleme: İster Modelle İster Modelleme (Çalıştay)

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1-2, (Özet Bildiri)

55. Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Eğitimi ve Uygulanabilirliği Hakkındaki Görüşleri

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 Mayıs - 14 Şubat 2016, ss.1-6, (Özet Bildiri)

56. Fonksiyonun tersi türevi ve tersinin türevi Ortaöğretim matematik öğretmen adayları için ne ifade ediyor

8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

57. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstün Yetenekli Birey ve Özel Eğitim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ 8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

58. Taş-Kağıt-Makas Etkinliği: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Veri Öğrenme Alanına Yönelik Bakış Açıları

Eğitim Araştırmaları Birliği 8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

59. Fonskiyonun türevi, tersi, ve tersinin türevi: Ortaöğretim matematik öğretmen adayları için ne ifade ediyor?

EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ 8. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

60. Kitlesel Çevrimçi Ders Sistemi: ÇOMÜ Örneği

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi,, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

61. STEM Hidden in Elementary Education: Seeing the pattern or living the moment by experience

British Society for Research into Learning Mathematics, Berkshire, Birleşik Krallık, 27 Şubat 2016, cilt.36, sa.1, ss.37-41, (Tam Metin Bildiri)

62. Mathematical Communications Through a game What do I spy with

British Society for Research into Learning of Mathematics, Manchester, Birleşik Krallık, 27 Şubat 2016, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

63. STEM Hidden in Elementary Education Seeing Pattern or Living the Experience

British Society for Research into Learning Mathematics, Manchester, Birleşik Krallık, 27 Şubat 2016, cilt.1, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

64. Mathematical Communication Through a Game: What Do I "Spy" with?

British Society for Research into Learning Mathematics, Manchester, Birleşik Krallık, 27 Şubat 2016, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

65. Matematik Öğretim Tutum Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

66. Öğrencilerin Matematik Öz-Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

67. Öğrencilerin Matematik Dersine İlişkin Başarı Duygu Düzeylerinin İncelenmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

68. Etkili Matematik Öğretimi için Öğretmen Adaylarının Uygulama Öğretmenlerinin Rehberliğine İlişkin Görüşleri

XI. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.703-704, (Özet Bildiri)

69. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İstatistiğe Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1260-1261, (Özet Bildiri)

70. Öğretmen Adaylarının Bilişüstü Farkındalıkları ve Matematik Problemlerini Çözme Tercihlerinin İncelenmesi.

XI. Ulusal Fen Bilimleri Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.705-706, (Özet Bildiri)

71. İlköğretim Matematik ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özyeterlik Düzeylerinin İncelenmesi

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları 1. Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

72. Dördüncü sınıf öğrencilerin matematik öz kavram düzeylerinin incelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2013, ss.888-893, (Tam Metin Bildiri)

75. ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN UYGULAMAÖĞRETMENLERİNİN REHBERLİĞİNİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI

1. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.70, (Özet Bildiri)

77. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim İçin Matematiksel Bilgisi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

78. Examining prospective teachers’ beliefs about problem solving and their attitudes towards mathematics

International Conference on College Teaching and Learning, Ponte Vedra Beach, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 13 Nisan 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

79. Tezsiz Yüksek Lisans Programında Karşılaşılan Güçlükler: Öğrenci Görüşleri.

4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu., Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

80. Preservice teachers' reflections on creation of geogebra materials and lesson plans

16. Asia Technology Conference in Mathematics (ACTM 2011), Bolu, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

81. Secondary school preservice mathematics teachers’ experiences of geogebra for geometry teaching.

16. Asia Technology Conference in Mathematics (ACTM 2011), Bolu, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

82. Elementary preservice teachers content knowledge for teaching: Examining their analysis of students alternative solutions.

The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

83. ELEMENTARY PRESERVICE TEACHERS CONTENT KNOWLEDGE FOR TEACHING: EXAMINING THEIR ANALYSIS OF STUDENTS ALTERNATIVE SOLUTIONS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.307, (Tam Metin Bildiri) identifier

84. Tangram Etkinlikleri

9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri., Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

85. Analiz ile ne yapabiliriz?

9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

86. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi: Öğrencilerin Çözüm Yollarının Analizi. , 20-22 Ekim 2010,

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-9), İzmir, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

87. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi: Öğrencilerin Çözüm Yollarının Analizi.

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.449-453, (Tam Metin Bildiri)

88. Integrating Technology into Mathematics Teacher Education Courses.

The First North American GeoGebra Conference, Itacha, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 28 Temmuz 2010, ss.27-32, (Tam Metin Bildiri)

89. Cognitive demands in the U.S. and Turkish primary mathematics textbooks: the case of decimals.

The 34th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education,, Belo Horizonte, Brezilya, 18 - 23 Temmuz 2010, ss.1-2, (Özet Bildiri)

90. Fibonnacci Sayıları ve Altın Oran

8. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri,, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2009, ss.1, (Özet Bildiri)

91. Tezsiz Yüksek Lisans Programinda Karşılaşılan Güçlükler: Öğrenci Görüşleri.

4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2009, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

92. Preservice teachers' reflections on their instructional practices

The 31st Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Atlanta, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 26 Eylül 2009, ss.1339-1345, (Tam Metin Bildiri)

93. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Olan Tutumları.

8. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu., Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.878-885, (Tam Metin Bildiri)

94. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Matematik ve Fizik Derslerine İlişkin Görüşleri

8. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

95. Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini tercih sebepleri.

1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri)

97. Tangram aktivitesi ile çevre ve alan hesaplaması

7. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri,, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

98. Geogebra: Dinamik geometri, cebir ve analiz' in birleşimi.

7. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

99. Prospective secondary teachers’ subject matter knowledge and pedagogical content knowledge: The ramifications for teaching.

The Twenty-Ninth Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Reno, Nevada., Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Ekim 2007, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

100. Elementary preservice teachers’ experiences with tangrams.

The 27th Annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Reno, Nevada, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Ekim 2007, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

101. Elementary preservice teachers’ experiences with tangrams. Teruni L., Cortina. J.L., Okoka, C. N., Cirillo, M. (Eds.).

Proceedings of the Twenty Nineth Annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, RENO, Amerika Birleşik Devletleri, 25 Ağustos - 28 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

102. Are we having fun with tangrams?

I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

103. Examining preservice teachers knowledge of algebra.

School Science and Mathematics Association, Fortworth, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Kasım 2005, ss.1, (Özet Bildiri)

104. Examining preservice teachers knowledge of algebra. School Science and Mathematics Association

School Science and Mathematics Association, FORTHWORTH, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Kasım 2005, (Özet Bildiri)

105. How one-to-one tutoring effects prospective teachers’ reflections on learning mathematics. Lloyd, G. M., Wilson, M., Wilkins, J. L. M., & Behm, S. L. (Eds.).

The 27th Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Roanoke, Virginia, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Ekim 2005, ss.1-3, (Özet Bildiri)

106. How one-to-one tutoring effects prospective teachers’ reflections on learning mathematics. (Roanoke, Virginia). Lloyd, G. M., Wilson, M., Wilkins, J. L. M., Behm, S. L. (Eds.)

Proceedings of the 27th annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education., ROANOKE, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Ekim 2005, (Özet Bildiri)

107. Examining preservice teachers knowledge of algebra. Lloyd, G. M., Wilson, M., Wilkins, J. L. M., & Behm, S. L. (Eds.).

The 27th Annual Meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Roanoke, Virginia, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Ekim 2005, ss.1-2, (Özet Bildiri)

108. Questioning strategies of a preservice mathematics. , 6-8 Ekim 2005,

Regional Conference of National Council for Teachers of Mathematics, Hartford, Connecticut, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 08 Ekim 2005, ss.1, (Özet Bildiri)

109. Using Tangrams to Teach Geometric Figures Activities.

Florida Council for Teachers of Mathematics, MIAMI, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Ekim 2004, (Özet Bildiri)

110. Using tangrams to teach geometry figures.

The 52nd Annual Conference of the Florida Council of Teachers of Mathematics (FCTM)., Miami, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Ekim 2004 - 30 Ekim 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

111. Questioning strategies of a preservice mathematics teacher.

School Science and Mathematics Association, Atlanta, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 23 Ekim 2004, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar 13

1. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ UZAKTAN VE ÖRGÜN EĞİTİME İLİŞKİN DENEYİMLERİNİN YANSIMALARI

ICOLDE 2022 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2022, G. Ömeroğlu, M. Öztürk, M. Albayrak, M. Aydemir Arslan, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Erzurum, ss.50-57, 2022

2. Ortaokul Düzeyinde Matematiksel Modellemeye Yönelik Zorluklar ve Çözüm Önerileri

Matematiksel Modelleme Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, E. Bukova Güzel,M.F. Doğan,A. Özaltun Çelik, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.145-158, 2021

3. Ortaokul Düzeyinde Matematiksel Modellemeye Yönelik Zorluklar ve Çözüm Önerileri.

Matematiksel Modelleme Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, E. Bukova Güzel, M.F. Doğan & A. Özaltun Çelik, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.145-158, 2021

5. Dijital Hikaye ve Öğrenme

Dijital Medya ve Öğrenme, A. KUZU, E.B. KUZU DEMİR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.25-46, 2020 Creative Commons License

8. Bağıntı

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, A.N. Elçi, E. Bukova Güzel, B. Cantürk Günhan & E. Ev Çimen , Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.173-178, 2016

9. Performans ve Portfolyo Değerlendirmesi

Öğrencilerin Eğitimsel Değerlendirilmesi, B. Bıçak, M. Bahar & S. Özel , Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.246-288, 2016

10. Beş Farklı Nitel Araştırma

Nitel Araştırma Yöntemleri (Yazar: John W. Creswell), Demir, S.B. & Bütün, M., Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.111-128, 2015

11. Karma Yöntemler

Araştırma Deseni Nitel, Nicel ve Karma Yöntem Yaklaşımları, S.B. DEMİR, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.215-240, 2014

12. A Research on pre-service elementary mathematics teachers’ opinions about mathematical problem solving

The Science and Education at The Beginning of The 21st Century: Example of Turkey, A. Drujinin, Z. Kostova, I. Sharuho, E. Atasoy , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, ss.295-309, 2013

13. Turkish elemantary pre-service teachers’ perceptions of constructivist learning environment in mathematics classes

The Science and Education at The Beginning of The 21st Century: Example of Turkey, A. Drujinin, Z. Kostova, I. Sharuho, E. Atasoy , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, ss.384-394, 2013
Metrikler

Yayın

185

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1849

H-İndeks (Scholar)

23

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

1849

Proje

13

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

48
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları