Doç. Dr. SEDA ÇAVUŞ GÜNGÖREN


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Fen Bilgisi Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Fen Bilgisi Öğretmenliği

E-posta: scgungoren@comu.edu.tr
İş Telefonu: +90 +90 286 217 1303 Dahili: 3788
Fax Telefonu: +90 0286 212 0751
Web: https://avesis.comu.edu.tr/scgungoren/
Ofis: 1. Kat B1 Blok 8 nolu oda
Posta Adresi: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Anafartalar Kampüsü 17100 Çanakkale - Türkiye

Metrikler

Yayın

82

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

33

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

24

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

17

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

84

Proje

16

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2010 - 2015

2010 - 2015

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü , Fen Bilgisi Öğretmeliği , Türkiye

2007 - 2010

2007 - 2010

Yüksek Lisans

Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü , Fen Bilgisi Öğretmeliği , Türkiye

2003 - 2007

2003 - 2007

Lisans

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmeliği , Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

Fen bilgisi öğretmen adaylarının farklı öğretim yöntemleriyle bilimin doğasının öğrenimi ve öğretimi hakkındaki gelişimleri

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi

2010

2010

Yüksek Lisans

İlköğretim fen bilgisi ve matematik öğretmenliği lisans öğrencilerinin bilimin doğası hakkındaki görüşlerinin geliştirilmesi

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2017 - 2021

2017 - 2021

Dr. Öğr. Üyesi

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

2015 - 2017

2015 - 2017

Yrd. Doç. Dr.

Giresun Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi

2012 - 2015

2012 - 2015

Araştırma Görevlisi

Giresun Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi

Yönetimsel Görevler

2016 - 2017

2016 - 2017

Bölüm Başkan Yardımcısı

Giresun Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİ

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

FEN EĞİTİMİNDE NİTEL ARAŞTIRMALAR

UZMANLIK ALAN DERSİ

SEMİNER

BİLİMİN DOĞASI VE BİLİMSEL SORGULAMA

Lisans

Lisans

ÇEVRE BİLİMİ

BİLİMSEL MUHAKEME BECERİLERİ

ÇEVRE EĞİTİMİ

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II

FEN ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

Yönetilen Tezler

Devam Ediyor

Devam Ediyor

Yüksek Lisans

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Su Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi

Çavuş Güngören S. (Danışman)

B.İLGÜN(Öğrenci) Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (10)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

2. BİYOÇEŞİTLİLİK KONUSUNDA YAPILAN EĞİTİM ARAŞTIRMALARININ BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ

Doğan Y., Çavuş Güngören S.

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2024, ss.126, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

3. Türkiye ve Avustralya Fen Eğitimi Programları: Su Okuryazarlığı Eğitimi

İLGÜN B., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

LİSANSÜSTÜ ÖĞRETMEN ÇALIŞMALARI KONGRESİ (LOCK), 25 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

4. ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİ: BİR İÇERİK ANALİZİ

AYÇİÇEK İ., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

6. Trakya Üniversiteler Birliği Lisansüstü Öğrenci Kongresi, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

5. ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ KONUSUNDA YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ

KALKIŞIM Ş. İ., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

EGE 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 24 - 25 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

6. Çalışma Grubunun Öğretmen Adaylarının Olduğu Çevre Eğitimi Tezlerinin İncelenmesi

KANIK B., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

VI.INTERNATIONAL TEACHEREDUCATION AND ACCREDITATION CONGRESS, 16 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

8. Yıkıcı Doğa Olayları Konusuna Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması

BİLGİN S., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

LİSANSÜSTÜ ÖĞRETMEN ÇALIŞMALARI KONGRESİ (LOCK), Balıkesir, Türkiye, 15 Mayıs 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

9. Analoji Ve Metafor Konularında 2010-2020 Yılları Arasında Yayımlanan Tezlerin Betimsel İçerik Analizi

ŞENOL S., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

LİSANSÜSTÜ ÖĞRETMEN ÇALIŞMALARI KONGRESİ (LOCK), 15 Mayıs 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

10. Enerji Konusuna Yönelik Tutum Ölçeğinin Türkçeye Uyarlaması

ÖKSÜZ E., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S., TİMUR S.

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

11. Sosyal Medya Araçlarının Fen Eğitiminde Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri: Covid-19 Pandemisi

DURSUN G., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S., AKSÜT P.

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

15. Biodiversity awareness of five grade level students

KURT P., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

1st INTERNATIONAL SYMPOSIUM ONBIODIVERSITY RESEARCH, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

16. ALTINCI SINIF IŞIK VE SES ÜNİTESİ İÇİN OYUN TEMELLİ ETKİNLİKLER VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

YAZICIOĞLU S., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

10. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. Developing Preservice Teachers’ Knowledge about Teaching Nature of Science

ÇAVUŞ GÜNGÖREN S., HAMZAOĞLU E.

International History, Philosophy and Science Teaching Biennial Conference, 4 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

21. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitlilik Konusundaki Kavramsal Yapılarının İncelenmesi

ÇAVUŞ GÜNGÖREN S., AKBAYRAK G.

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), 24 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

22. Investigating the Pre-service Science Teachers’ Written Arguments

HASANÇEBİ F., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

23. How using of technology changed pre service teachers teaching practices

BEKİROĞLU F., CANER f., DOĞAN N., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

ICERI, the 9th annual International Conference of Education, Research and Innovation, 14 - 16 Kasım 2016, ss.7416-7420, (Tam Metin Bildiri) identifier

2016

2016

24. Investigating disciplinary differences of preservice science and mathematics teachers epistemological understanding of science

DOĞAN N., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S., BEKİROĞLU F.

ICERI, the 9th annual International Conference of Education, Research and Innovation, 14 - 16 Kasım 2016, ss.8317-8324, (Tam Metin Bildiri) identifier

2016

2016

25. THE IMAGES OF SCIENTIST ON MIDDLE SCHOOL STUDENTS WHO MAKE PROJECT TO SCIENCE FAIR AND ITS EFFECTS ON THEIR LIVES

Aydın Ceran S., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016, ss.1064-1071, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

28. Exploring pre service science teachers views about teaching nature of science using common knowledge construction model and context based approach

ÇAVUŞ GÜNGÖREN S., HAMZAOĞLU E.

Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

29. Sorgulamaya dayalı laboratuvar uygulamalarının öğrencilerin yaratıcı ürün geliştirme becerilerine etkisinin incelenmesi

Aydın Ceran S., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S., NİLDA B.

IInd International Eurasia Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

30. Interdisciplinary community service practices in teacher training Air pollution awareness

AYGÜN M., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S., HACIOĞLU Y., YEKELER A. D., AYDIN GÜÇ F., DURUKAN Ü. G., et al.

PAEDEIA (Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches - Değişimin Aktörü Olarak Genç Öğretmenler: Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Mesleğe Uyum Sempozyumu), Ankara, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

32. Ortaokul öğrencilerinin bilimsel yaraticiliklarinin fen laboratuvari deneyimleri ile geliştirilmesi Improving middle school students creativity with science laboratory experiences

Aydın Ceran S., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S., Boyacıoğlu N.

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Konya, Türkiye, 16 Mayıs 2014, ss.351-355, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

33. Examining Usage Trends of Computer Support of the Prospective Primary School Teachers in the Science Education Based on the 5E Model

Sahin C., Cavus S., GUNGOREN S.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.1913-1918, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

34. Review of studies related to energy concept in the context of elementary science education

ÇAVUŞ GÜNGÖREN S., GUNGOREN S., Aydın Ceran S.

IOSTE Eurasian Regional Symposium Brokerage Event Horizon 2020, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

35. A case study on ın service teachers nos views and nos teaching in Turkish context

ÇAVUŞ GÜNGÖREN S., ÇAKIROĞLU J., DOĞAN N., BİLİCAN K.

86th The National Association for Research in Science Teaching (NARST), 6 - 09 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

2011

2011

37. What Do Pre Service Science and Mathematics Teachers Views about Scientific Theories and Laws

ÇAVUŞ S., DOĞAN N., GÜNGÖREN S.

The International Symposium on Integrating Research, Education, and Problem Solving (IREPS), Amerika Birleşik Devletleri, 29 Kasım - 02 Aralık 2011, ss.230-232, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

38. Influence of Professional Development Program on Science Teachers Views and Instruction of Nature of Science

ÇAKIROĞLU J., DOĞAN N., BİLİCAN K., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S., ARSLAN O.

American Educational Research Association (AERA), Colorado, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Nisan - 04 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

2009

2009

39. Lets' look at the science from two windows: pre-service science and maths teachers’ views about nature of science.

ÇAVUŞ GÜNGÖREN S., DOĞAN N.

International Science Education Conference (ISEC), Singapur, 24 - 28 Kasım 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

41. Developing nature of science views of Turkish science teachers through professional development program

DOĞAN N., ÇAKIROĞLU J., BİLİCAN K., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S., ARSLAN O.

ESERA 2009 European Science Education Research Association, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

42. The Hunting of Treasure with Science Concepts A Science Center Experience

ÇAVUŞ S., DOGAN N.

The Sixteenth International Conference on Learning, 1 - 04 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

2008

2008

44. İnformal Öğrenme Ortamlarında Fen Konularının Öğrenilmesine Yazma Etkinliğinin Etkisi

DOĞAN N., çavuş s.

VIII. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 27 - 02 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. BİYOÇEŞİTLİLİK OKURYAZARLIĞI

ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

KURAMDAN UYGULAMAYA BİYOÇEŞİTLİLİK EĞİTİMİ, HÜLYA ASLAN EFE, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.181-190, 2023

2022

2022

2. ÇEVRENİN TEMEL ÖĞELERİNE YÖNELİK TEHDİTLER VE PROBLEMLER

Çavuş Güngören S.

Temel Eğitim Döneminde Çevre Eğitimi, ELİF ÖZTÜRK,ŞÜKRAN UÇUŞ GÜLDALI, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.63-120, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

3. ÇEVRE OKURYAZARLIĞI VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK

ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

ÇEVRE EĞİTİMİ, HASAN GENÇ, EMEL ATLI, Editör, LİSANS, ss.215-252, 2022

2022

2022

4. UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAŞADIKLARI ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

AYÇİÇEK İ., TİMUR B., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ - V, İlbilge Dökme, Ahmet Volkan Yüzüak, Editör, AKADEMİSYEN, ss.197-218, 2022

2022

2022

5. ÇEVRENİN TEMEL ÖĞELERİNE YÖNELİK TEHDİTLER VE ÇEVRE PROBLEMLERİ

ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

Temel Eğitim Döneminde Çevre Eğitimi, ELİF ÖZTÜRK, ŞÜKRAN UÇUŞ GÜLDALI, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.63-114, 2022

2022

2022

6. YENİ ZELANDA FEN EĞİTİMİ

ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

ÇEŞİTLİ ÜLKELERDE FEN EĞİTİMİ, GÜNKUT MESCİ, EDA ERDAŞ KARTAL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.431-450, 2022

2019

2019

7. How do Pre-service Teachers Reflect the Nature of Science into their Lesson Plans with Common Knowledge Construction Model and Context-Based Approach?

ÇAVUŞ GÜNGÖREN S., HAMZAOĞLU E.

New Horizons in Eduational Sciences, ÇETİN, T., HAMZAOĞLU, E., DİKMENLİ Y. & KILCAN, B., Editör, Strategic Researches Academic Publishing, Lithuanian, ss.59-72, 2019

2019

2019

8. Erken Çocukluk Döneminde Bilimsel Düşüncenin Gelişimi ve Öğretimi

ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Pelin Aksüt, Editör, Nobel, ss.23-58, 2019

2019

2019

9. Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitiminde Bilim Alanlarına İlişkin Etkinlik Örnekleri

AKSÜT P., SEZER T., KAYA G., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Pelin Aksüt, Editör, Nobel, ss.281-326, 2019

2019

2019

10. How do Pre-service Teachers Reflect the Nature of Science into their Lesson Plans with Common Knowledge Construction Model and Context-Based Approach?

ÇAVUŞ GÜNGÖREN S., HAMZAOĞLU E.

New Horizons in Eduational Sciences, Turhan ÇETİN, Ergin HAMZAOĞLU, Yurdal DİKMENLİ, Bahadır KILCAN, Editör, Strategic Researches Academy (SRA), ss.59-72, 2019

2019

2019

11. Erken Çocukluk Döneminde Bilimsel Süreç Becerileri

ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Pelin Aksüt, Editör, Nobel, ss.59-110, 2019

2015

2015

12. BÖLÜM 2.FEN BİLİMLERİNDE YAYGIN KULLANILAN ULUSLARARASI BİRİMLER

ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmeye ve Kavramsal Öğrenmeye Katkı Sağlayabilecek Deneyler, Fethiye Karslı, Çiğdem Şahin, Editör, PEGEM, ss.9-14, 2015

2015

2015

13. BÖLÜM 1.LABORATUVARDA GÜVENLİK VE SEMBOLLER

ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmeye ve Kavramsal Öğrenmeye Katkı Sağlayabilecek Deneyler, Fethiye Kaslı, Çiğdem Şahin, Editör, PEGEM, ss.1-8, 2015

2015

2015

14. BÖLÜM 12.DNA

ŞAHİN Ç., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmeye ve Kavramsal Öğrenmeye Katkı Sağlayabilecek Deneyler, Fethiye Karslı, Çiğdem Şahin, Editör, PEGEM, ss.177-183, 2015

2015

2015

15. BÖLÜM 13. Enzim

ŞAHİN Ç., ÇAVUŞ GÜNGÖREN S.

Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I II Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmeye ve Kavramsal Öğrenmeye Katkı Sağlayabilecek Deneyler, Fethiye Karslı, Çiğdem Şahin, Editör, PEGEM, ss.185-202, 2015

Desteklenen Projeler

2022 - 2023

2022 - 2023

MAVİ BİLYE ENSTİTÜSÜ: "BİLİM İNSANI OLMAK İÇİN BÜYÜMENE GEREK YOK

TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

(Proje Özeti)
Çavuş Güngören S.

2014 - 2014

2014 - 2014

213B650 TÜBİTAK 4004 - Eğlence, Fen, Teknoloji, Toplum ve Çevre: Hepsi Bilim Yaz Okulunda

TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

Çavuş Güngören S.

2008 - 2008

2008 - 2008

108B016 TÜBİTAK 4004 - Üçü bir arada: Doğa, Bilim ve Çocuklar Yaz Bilim Kampı 2008

TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları

(Proje Özeti)
, Çavuş Güngören S.

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Nisan 2022

Nisan 2022

The Journal of Inquiry Based Activities (JIBA)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Şubat 2021

Şubat 2021

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

ESCI Kapsamındaki Dergi

Ödüller

Eylül 2013

Eylül 2013

BAŞARI BELGESİ

Giresun Üniversitesi

Haziran 2007

Haziran 2007

TEŞEKKÜR BELGESİ

Milli Eğitim Bakanlığı



Burslar

2015 - 2015

2015 - 2015

ESERA Travel scholarship 2015

Diğer Uluslararası Organizasyonlar

2010 - 2015

2010 - 2015

2211-Yurt İçi Doktora Burs Programı

TÜBİTAK

2014 - 2014

2014 - 2014

ESERA PhD Summer school scholarship 2014

Diğer Uluslararası Organizasyonlar

2013 - 2013

2013 - 2013

2224-Yurt Dışı Bilimsel Etkinliklere Katılma Desteği Programı 2013/5

TÜBİTAK

2013 - 2013

2013 - 2013

NARST IC Travel Scholarship 2013

Diğer Uluslararası Organizasyonlar

2013 - 2013

2013 - 2013

NARST IC Travel Scholarship 2013

Diğer Uluslararası Organizasyonlar

2009 - 2009

2009 - 2009

ISEC 2009 Graduate Student Travel Grant

Diğer Uluslararası Organizasyonlar

2009 - 2009

2009 - 2009

2224-Yurt Dışı Bilimsel Etkinliklere Katılma Desteği Programı 2009/8

TÜBİTAK

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 24

h-indeksi (SCOPUS): 3