Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

112 Acil Sağlık Hizmetlerinde Çalışan Personelin Mesleki Kaygı Düzeylerinin Mesleki Doyuma Etkisi

3. Uluslararası Asklepios Tıp, Hemşirelik, Ebelik ve Sağlık Bilimleri Kongresinde, Ankara, Türkiye, 09 Kasım 2024, ss.181-186, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Türkiyede tıp öğrencilerinin algıladığı tıp fakültesine özgü stres: Çok merkezli Ulusal bir çalışma

XIV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi (UTEK 2024), 31.10.2024-03.11.2024, Uludağ Üniversitesi, Bursa, Bursa, Türkiye, 31 Ekim - 01 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

Examination of Professional Self-Esteem of Staff in Pre-Hospital Emergency Health Services

6TH INTERNATIONAL IZMIR CONGRESS ON MEDICINE, NURSING, MIDWIFERY, AND HEALTH SCIENCES, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2024, ss.304-308, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Difficult Doctor-Patient Relationship Questionnaire – 10 Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması

13. International Trakya Family Medicine Congress, Edirne, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2024, cilt.13, ss.23, (Özet Bildiri)

Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitimden Memnuniyet Düzeylerinin İncelenmesi

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.296-309, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Özerk Öğrenme Düzeylerinin İncelenmesi

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.242-252, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Amaç Yönelim Düzeylerinin İncelenmesi

13th International Congress on New Trends in Education (ICONTE 2022), Aydın, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2022, ss.36, (Özet Bildiri) Creative Commons License

COVID-19 Pandemi Sürecinde Çevrimiçi Öğretimin Fırsat Eşitliğine Etkisi: Eğitimci, Öğrenci ve Veli Gözünden Bir Betimleme

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJERCongress 2021), Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Exploring Online Teaching Metaphors in Health Education

6th International Hippocrates Congress on Medical and Health Sciences, İstanbul, Türkiye, 30 Nisan - 01 Mayıs 2021, ss.48-49, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Evaluation of a Faculty of Medicine Curriculum According to Stufflebeam (CIPP) Model

8th International Congress on Curriculum and Instruction Curriculum Studies in Life Long Learning, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Sınıf Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tanımladıkları Meslek İlkeleri

XII. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATİONAL RESERACH, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.509-520, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Araştırmacı Aile Hekimlerine yönelik Kendi Başına İstatistikte Anahtar Bilgiler kursu

18. Ulusal Aile Hekimliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 31 Ekim - 02 Kasım 2019, ss.28, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

II. Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Aşı Karşıtlığı Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi

14. Aile Hekimliği Araştırma Günleri, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2019, ss.117, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme, üst bilişsel farkındalık ve matematik başarısı ilişkisi

V. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (5th Yıldız Social Sciences Congress), İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2018, ss.44, (Özet Bildiri)

Özel eğitim uygulamaları kursu hizmetiçi eğitim programının değerlendirilmesi

I. Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (RESSCONGRESS), BURSA BANDIRMA, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Örgütsel politika algısı ölçeğinin eğitim örgütlerinde kullanılabilirliğinin sınanması.

EYFOR 8, Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (International Educational Management Forum 8), Ankara, Türkiye, 12 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Eğitim örgütlerinde örgütsel politika algısının aracı rolünde, algılanan örgütsel etik iklimin öğretmenlerin etik dışı davranışları (yolsuzluk) üzerine etkisi.

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (IX. International Education Research Congress)., Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen ve öğretim üyeleri görüşleri doğrultusunda öğretmen akademisi model önerisi

I. Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (RESSCONGRESS), BURSA BANDIRMA, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

Özel eğitim almanın kaynaştırma eğitimine yönelik tutuma etkisi: Bir meta-analiz çalışması (The effect of special education traning on attitude towards inclusion: A meta-analysis study).

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) (3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretim elemanlarının pedagojik formasyon eğitimin yönelik tutumları: Bir ölçek geliştirme çalışması (The Validity and Reliability Studies of the Scale Attitude toward Pedagogical Teacher Training Programme).

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) (3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

Cinsiyetin kaynaştırma eğitimine yönelik tutuma etkisi: Bir meta-analiz çalışması (The effect of teachers’ genders on attitude towards inclusion: A meta-analysis study).

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) (3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi)., Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

Cinsiyetin bilgisayar destekli öğretime etkisi: Bir meta-analiz çalışması (The effect of students’ gender on computer aid instruction: A meta-analysis study).

VIII. International Congress of Educational Research (Çanakkale 18 Mart Üniversitesi, Sekizinci Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi), Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Yaratıcı drama yönteminin tutuma etkisi: Bir meta analiz çalışması (Effects on attitude of creative drama: A meta-analysis study)

International Conference on New Horizons in Education (INTE 2015), Barcelona, İspanya, 10 Haziran 2015 - 12 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Öğretim elemanlarının sınıf yönetimine ilişkin metaforları (Metaphors of lecturers about classroom management)

Üçüncü Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

İngilizce hazırlık sınıflarında verilen ev ödevleri hakkında öğrenci görüşlerinin belirlenmesi (Determining students’ thoughts on homework given in english preparation classes)

Beşinci Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (V. International Congress of Educational Research), Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Evren ve Örneklem

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Abdurrahman İlğan, Abdurrahman Ekinci, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.135-167, 2023

Waldorf Pedagogy

Student-Friendly Teaching Approaches, Asım ARI, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.111-127, 2022 Creative Commons License

Sudbury Valley Schools

Student-Friendly Teaching Approaches, Asım ARI, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.69-83, 2022 Creative Commons License

Objectives and Learning Outcomes

Assessment Tools for Mapping Learning Outcomes With Learning Objectives, Ganesh R. Sinha, Editör, IGI Global, Hershey, Pennsylvania, ss.1-13, 2020

Gender differences in teachers and student teachers’ self-efficacy beliefs: A meta-analysis

Current Advances in Education, Emin Atasoy, Recep Efe, Iwona Jazdzewska, Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, SAFIA, ss.587-602, 2016
Metrikler

Yayın

150

Atıf (WoS)

209

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

152

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

2179

H-İndeks (Scholar)

22

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

7

Açık Erişim

88
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları